var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Αλλαγή κασετών Nintendo γεύση τόσο άσχημα

Ο διακόπτης είναι σχεδόν επάνω σε μας, και ενώ υπάρχουν ακόμη πολλά να μάθουν για την τελευταία κονσόλα της Nintendo, μια επείγουσα ερώτηση έχει απαντηθεί. "Πώς κασέτες γεύση;" Πόσο κακό. Ω, Θεέ μου, είναι τόσο κακό.

πρώτα για να φάνε των δημοσιογράφων πράγματα και Jeff Gerstmann εισήγαγε το θέμα των κασετών μεταγωγής γεύση της Nintendo, ο οποίος αποφάσισε κατά τη διάρκεια της εξερεύνησης του για την νέα κονσόλα, να φορούν μία από τις κασέτες στο πρόσωπό σας παιχνίδι.

Όπως συμπαίκτης επαγγελματίας δημοσιογράφος και βρώσιμα πράγματα με την ιδιότητά μου ως συντάκτης Snacktaku εγώ προσεκτικά την απάντησή μου (απόγευμα) Jeff θεωρείται δήλωση.

Τώρα που ο διακόπτης είναι σε περισσότερα χέρια, φυσίγγια τους είναι πιο στόματα, και όλοι συμφωνούν ότι η φοβερή γεύση. η πρόταση ότι η Nintendo σκόπιμα κακή γεύση για την πρόληψη φυσίγγια μικρά παιδιά να τα βάλουν στο στόμα, ίσως σε σπασμένα γυαλιά σέρνεται μεταγωγής πλατφόρμα, είναι πάρα πολύ μικρή για να είναι αξιόπιστες.

Μέχρι στιγμής, η Nintendo δεν έχει απαντήσει στις ερωτήσεις μου για το θέμα αυτό, δεν μου ζητήσει ακόμη και να μην το κάνουμε αυτό και να μου πείτε πώς να ζήσουν.

Ως ένας άνθρωπος του λόγου του έχουν κάνει, δεν έχω βίντεο Snacktaku εναλλαγή αυτοκίνητα. Έχω ένα βίντεο όπου μου αρέσει γενιές φυσίγγια Snacktaku Nintendo και μια σειρά από Vita, για να δείτε εάν προκύπτει ένα μοτίβο. Τότε Θέλω ένα φυσίγγιο διακόπτη. Είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε στην γλώσσα σας.

Ήταν αμέσως σε επαφή με ένα Nintendo Αλλαγή γλώσσας κασέτα επίθεση από μια σκληρή πικρία που σαν φωτιά εξαπλώνεται μέσω του στόματος. Μετά από ένα χρήσιμο εργαλείο, το γυαλί, αλλά όχι εντελώς.

Η γεύση και τον τρόπο που προτείνει το αναπτυσσόμενο κασέτα απλώνεται ένα είδος λιπαρά αριστερά. Αν έχετε ήδη τσιμπημένο φλούδα πορτοκαλιού και τη γεύση του ελαίου που ξεχειλίζει από το φλοιό, δηλαδή, μόνο χωρίς τόνους εσπεριδοειδών.

θανάσιμο αγώνα. Δοκιμάστε δάγκωμα σας. Με συγχωρείτε.

Είναι ενδιαφέρον, υπάρχει μια ένδειξη του ίδιου είδους πλανάται πικρία στις κασέτες του αρχικού συστήματος Nintendo Entertainment και Super NES, αν και είναι πολύ μικρό και δεν κολλάει στο στόμα.

Είναι ένα υποπροϊόν της διαδικασίας παραγωγής ή της Nintendo κάνει τα παιχνίδια τους αλλάξει την κακή γεύση για να αποθηκεύσετε τις αρπακτική ορδές των παιδιών πλαστικό φαγητό; Δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι όταν λαμβάνεται ένας διακόπτης Nintendo, δεν το φυσίγγιο πρέπει να βάλει στο στόμα.

Ή ό, τι χρωστάμε και σε βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου