var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Τρέχουσα καταστροφή πέφτει Infinity Πολέμου Call of Duty

Έρχονται για να microtransactions τους.

Έπαιξα όλα τα Call of Duty κατά την τελευταία δεκαετία, από αμέτρητες ώρες multiplayer - τρόπους Εγώ - Shooter Activision να τοποθέτηση τους λογαριασμούς μου μέγιστη πολυτέλεια. Αλλά microtransactions Infinity Warfare με κάνουν να πιστεύω ότι μπορώ να σπάσει αυτή τη σειρά.

Η ετήσια εκπίπτουν FPS της Activision έχει ακόμα μια ενιαία εκστρατεία για έναν παίκτη, αλλά οι λειτουργίες για πολλούς παίκτες, όπου οι παίκτες εκατοντάδες και χιλιάδες ώρες. Η σειρά έχει εργασιών microtransactions Μαύρο ΙΙ το 2012, επιτρέποντας στους παίκτες να αγοράσουν φοβερό όπλα ΦΔΔΑ στα πυροβόλα όπλα σας και να ξεκλειδώσετε περισσότερους εξοπλισμούς όπλα. Αλλά αυτά ήταν όλοι βελτιώσεις που τα καλλυντικά που δεν προορίζονται παίκτης είναι ένα πρόσθετο πλεονέκτημα.

Αυτή δεν είναι η περίπτωση στο τελευταίο παιχνίδι του απείρου δεν ήταν. Φαίνεται ότι όλο το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για να ωθήσει τους παίκτες να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για να ισοπεδώσει μόνο στον αγωνιστικό χώρο.

Αν λάβετε μια κλήση από επαγγελματικό καθήκον είναι έμπειροι μόνο Infinity - αγόρασε σήμερα ο πόλεμος, θα είστε σε ένα σημαντικό μειονέκτημα όταν άλμα σε ένα παιχνίδι, επειδή οι περισσότεροι από τους παίκτες που έχουν αγοραστεί μήνες το παιχνίδι είναι πολύ καλύτερα όπλα για να ξεκινήσετε , Δεν ξοδεύουν πραγματικά χρήματα για να αγοράσουν καλύτερα όπλα, αλλά μπορεί να διαρκέσει αρκετές ώρες, όπως εκείνο το συναίσθημα σε περισσότερες ομάδες.

προηγούμενες εκδόσεις της σειράς έχουν μια διαφορετική επιλογή των όπλων που ξεκλειδώνονται καθώς ανεβαίνετε level. Η διαφορά είναι ότι οι βασικοί τύποι των όπλων Άπειρη War RPG - ύφος - παραλλαγές κοινή, σπάνια, θρυλικό, επική. Epic παραλλαγές έχουν εξαιρετικά υψηλή ζημιά και το ποσοστό της φωτιάς μπορεί. Θέλει αυτό.

Το αγαπημένο μου όπλο στο άπειρο πόλεμος είναι NV4 τυφέκιο. Η τρέχουσα έκδοση μπορεί να εμφανιστεί αρκετά σταθερή, αλλά όταν λαμβάνονται στο multiplayer mode, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα η δύναμη πυρός για να πάρει ένα παίκτη με μια καλύτερη εναλλακτική λύση. Η σπανιότητα "έπος" έχει ατελείωτες. ατελείωτη παραλία! Τι νομίζετε ότι μπορώ να πάρω ένα από αυτά;

Δύο είδη, κανένα από τα οποία ιδιαίτερα ελκυστική. Μπορείτε να ανοίξετε το μειοδότης, παρόμοια με κουτιά λάφυρα Halo ως πακέτα REQ 5 's Καρτέλ, και την ελπίδα των όπλων τυχαία. Ή μπορείτε να διασώσει κερδίσουν, έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε παραλλαγές ορισμένων όπλων. Μπορείτε να κάνετε αυτά τα πράγματα χωρίς να ξοδέψετε καθόλου χρήματα, αλλά η χρήση της ευκαιρίας και πρόστιμο άλεσμα αφήσει το παιχνίδι μπορείτε να αισθάνονται απελπισία για την πρόοδο.

Outlet πέφτει. Μπορείτε να κερδίσετε "κλειδί" παίζοντας το παιχνίδι, μπορείτε να αγοράσετε πραγματικά χρήματα χωρίς δαπανών. Αλλά μπορείτε να πάρετε μόνο μερικά κουμπιά, ή ίσως μόλις 12 λεπτά από το ζευγάρι των παικτών ανά παιχνίδι. 7 κοινή σταγόνες παροχή κοστίσει 10 πλήκτρα το καθένα και σπάνια σταγόνες της προσφοράς, η οποία εγγυάται τουλάχιστον ένα σπάνιο είδος, 30 κλειδιά θα κοστίσει.

Αλλά είναι ένα σπάνιο στοιχείο, δεν είναι απαραίτητα ένα σπάνιο όπλο. Θα μπορούσε να είναι μια σπάνια αισθητική προσαρμογή που δεν έχει τίποτα για την ευκαιρία να κερδίσετε μια μάχη. Infinity - ο πόλεμος έχει διανθιστεί με εκατοντάδες των καλλυντικών, και Activision συνεχίζει να προσθέσετε περισσότερα. πρόσθεσε τον Ιανουάριο και μόνο το παιχνίδι ενημερώσετε 1,07 600 διαφορετικά καλλυντικά προϊόντα, σε σύγκριση με 100 νέες ποικιλίες των όπλων. Οι πιθανότητες είναι τρομερό.

Αν θέλετε απλώς να αγοράζουν την ενέργεια πέφτει επίπεδη, να αγοράσει τα σημεία COD σε τιμές από 200 πόντους για $ 1,99 - 99,99 $ 13.000 πόντους φάσμα. Μια μείωση της προσφοράς των σπάνιων κόστους 200 μονάδες. Προσωπικά, έχω διαπιστώσει ότι οι δαπάνες για τις σημαίες και Twitch φίλους $ 20 σταγόνες σε $ 40 και να αφήσει με έναν τόνο των ανεπιθύμητων ΦΔΔΑ και στόχαστρο όπλου.

Είμαι αρκετά λιτή σε έναν προϋπολογισμό παίκτη, έτσι αρνήθηκε να Σημεία COD για να αγοράσει, προκειμένου να προσπαθήσουμε να έχουμε την τύχη με την προσφορά σταγόνες. Αλλά δεν έχω ούτε ένα τυφέκιο λάβει επικές σταγόνες που έχουν συσσωρευτεί κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. άλλη επιλογή μου είναι το σύστημα χειροτεχνίας, διάσωσης για να κερδίσει το παιχνίδι, στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε το για να φτιάξετε το δικό μου επικό όπλα. Δυστυχώς αλέσει τον αριθμό των ωρών που θα πρέπει να πάρει ένα καλό όπλο, είναι το καλύτερο που περιγράφεται ως τρελός. Η NV4 τυφέκιο πολυπόθητο Epic; Πρώτα θα πρέπει να αγοράσει όλα τα λιγότερο σπάνιες παραλλαγές του ίδιου όπλου. Το 200 διάσωσης για την κοινή όπλο, 500 σπάνια και 2000 για το θρύλο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περάσουν 2900 Salvage, επίσης, έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν την επική εκδοχή της 4000ης

Με μέσο όρο 10 ανά παιχνίδι Παιχνίδι Διάσωση με μήκος 10 λεπτών που απαιτείται για 100 ώρες του παιχνιδιού για να πάρει ένα βαρέλι έπος.

Κατά τη διάρκεια του 2014, το Call of Duty: Σύνθετη πολέμου που εισήγαγε μας πέφτει και τα όπλα για να παρέχει παραλλαγές οι οποίες, ωστόσο, Άπειρη Πολέμου microtransaction καλέστε επηρεάζει περισσότερο of Duty. Νομίζω ότι στα χαρακώματα, έτσι φαίνεται ότι η ανάπτυξη της Activision δεν είναι το gameplay διασκέδαση, αλλά περισσότερες ευκαιρίες να αναπτύξουν, να αιμορραγεί χρήματα από τους παίκτες. Χαρακτηριστικά πήρε απλά ως δεδομένο το Call of Duty Παιχνίδια Player - λειτουργίες για τα παιδιά, όπως χαρακτηρισμό για την καταπολέμηση των εγγραφών και το έμβλημα - συντάκτες, δεν τίθεται καν το παιχνίδι, και σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν διαθέσιμα αυτό το μήνα - ένα. Αυτό είναι μια αιωνιότητα για μια σειρά από παιχνίδια σε ένα κύκλο του έτους είναι. Για τέσσερις μήνες θα μπορούσε να ελέγξει την καλή μου δεν multiplayer στατιστικών στοιχείων ή για να δείτε πού θα ανταγωνίζεται ενάντια σε άλλους παίκτες.

Αλλά COD Points; Διαθέσιμο κατά τις ημέρες μετά τη δημοσίευσή της.

έχει άπειρο πόλεμο τρεις downloadable πακέτα περιεχομένου και αμέτρητες έκανε τις μικρότερες ετικέτες στη χοάνη, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ροή του περιεχομένου θα εισρεύσουν μόλις σταμάτησε. Αν Activision και προγραμματιστής Infinity Ward θέλει να κάνει τις πιθανότητες πτώσης καλύτερα τρόφιμα, μπορούν να εφαρμόσουν ένα σύστημα παρόμοιο με προηγμένες πόλεμο "συνταξιοδότηση", η οποία μετατράπηκε παλαιά στοιχεία για να δημιουργηθεί χώρος για νέες. Καμία αποζημίωση για το ίδιο το παιχνίδι, αλλά μπορεί να βοηθήσει να αυξήσει τις πιθανότητες ότι οι παίκτες δεν αισθάνονται ότι μόλις ρίξει $ 20 στα σκουπίδια μετά τη χαμηλή προσφορά ανοίξει πλήρως σταυρόνημα ηλίθιος ή ανεπιθύμητες ΦΔΔΑ.

Παίζω πολύ λιγότερο από ό, τι οποιαδήποτε Infinity τίτλο - Πόλεμος στη σειρά Modern Warfare από το 2007. Αυτό είναι το πώς απογοητευτικό και απογοητευτικό σταγόνες παροχή αυτού του παιχνιδιού είναι. Activision ήταν η πώληση της Infinity - πολέμου απογοητευμένος, και αν θέλετε να κρατήσετε την βάση παικτών, και πάλι, δεν μπορεί να τους μεταχειρίζονται σαν λιχουδιές παίκτες Vegas.

SE Doster είναι ένας συγγραφέας, καλλιτέχνης και το Call of Duty - ανεμιστήρα που αγαπά Buffy κατά βαμπίρ ανταγωνιστική προσφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου