var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Mass Effect: Ανδρομέδα: Η Κριτική Kotaku

Mass Effect: Ανδρομέδα και κολυμπούν κυλιόμαστε, προσφέρει ανυπομονησία πολλά να δείτε και να κάνετε σχεδόν στη διαδικασία χαθεί. Σε αυτό το τεράστιο και αβέβαιο ταξίδι σε μια παράξενη γαλαξία, ο καλύτερος τρόπος είναι να επικεντρωθεί για να κρατήσει τους άλλους ανθρώπους, και η εμπιστοσύνη ότι η αποστολή του είναι να επιτευχθεί τουλάχιστον μερικές από τις φιλοδοξίες της.

Στο νέο RPG Bioware third-person δράσης, παίζετε ως Ryder, ενός ανθρώπου τυχοδιώκτη, ικανό να ταξιδεύει σε μια προηγμένη κοινωνία ταχύτερα από το φως χώρο ζωές. Ανδρομέδα είναι η τέταρτη δόση του το Mass Effect - σειρά, και ενώ μερικά εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής είναι, ό, τι λαμβάνει χώρα σε ένα διαφορετικό πλαίσιο, το οποίο είναι φιλικό προς έφθασε νέο franchise. Ryder είναι ένα μέρος της "Πρωτοβουλίας Ανδρομέδα", μια ομάδα ερευνητών ότι ο Γαλαξίας αφήσει σε αναζήτηση μιας νέας σύνορα: Αποστολή σύμπλεγμα Heleus είναι ένα χαράτσι που απαιτεί 600 χρόνια για να ταξιδέψουν. στην οποία τα μέλη της πρωτοβουλίας offset σε κρυογονική κατάσταση, να είναι ένα μέρος, είναι να αφήσει τα πάντα πίσω, χωρίς να γνωρίζει ότι δεν θα επιστρέψουν ποτέ.

Μόλις Ryder και οι συνεργάτες του να έρθει, ο καθένας είναι σοκαρισμένος ότι οι «Χρυσή κόσμους" για να ανακαλύψετε ότι σχεδόν δεν μοιάζει με κατοικήσιμη, όπως είχε ελπίσει. Η περιοχή αποδεικνύει επίσης να είναι ένα εχθρικό είδος που ονομάζεται "στημόνι", και να διεισδύσει παρά τις αισιόδοξες ελπίδες για την πρώτη επαφή, δεν είναι σε ειρήνη ενδιαφέρει. Ακόμη χειρότερα, σχεδόν όλοι στο ταξιδιωτικό εμπλέκονται εφοδιαστική πάει στραβά: μερικές βάρκες ενός χρόνου έρχονται σε εκ των προτέρων, ενώ άλλοι "καμάρες" περιλαμβάνει όλα τα είδη, για εκείνους που χάνονται και που λείπουν, οι οποίοι βρίσκονται ήδη στα υλικά τομέα έχουν μειωθεί, και εντάσεις πάνω από αυτές τις επιπλοκές. ξεσπούν σε αναταραχή, με ένα μέρος της πρωτοβουλίας στην εξορία σε επικίνδυνα τον πλανήτη.

Στην πρώτη ώρα του παίκτη δίνεται ο τίτλος «Pathfinder», δηλαδή, κάποιος που θα πρέπει να οδηγήσει την ανθρωπότητα κατάλληλο για αποικισμό στον πλανήτη. Αυτοί, φυσικά, αναρωτιέμαι αν μια μεγάλη ευθύνη αυτού του είδους ανάπαυση στους ώμους του ένα μόνο στρατιώτη, αλλά για να κερδίσει, την ηγεσία ερώτημα, κατά πόσον ένα άτομο μπορεί να παρασκευαστεί, και τι κάνουμε τώρα μια σημαντική πηγή έμπνευσης είναι ένα επαναλαμβανόμενο θέμα στην Ανδρομέδα ,

Τα συστατικά για ένα συναρπαστικό παιχνίδι εκεί, αλλά η δομή της Ανδρομέδας επιβράδυνε την ορμή της αρχής. Εάν τα μεγάλα παιχνίδια για να κρατήσει ένα σφιχτό ρυθμό, Ανδρομέδα συγκλονισμένοι επιλογές σε κάθε πλανήτη που επισκέπτεστε. Άφιξη σε μια νέα θέση, μπορείτε να μιλήσετε με ένα εξαιρετικό αριθμό των ανθρώπων, αλλά δεν είναι πάντα έχει κάτι σημαντικό να πει. Πήγα πεινασμένοι για να μάθουν για μια νέα φυλή που ονομάζεται Angara, όπως το Mass Effect στο Ανδρομέδα - παιχνίδια έχουν επεξεργαστεί αξιόπιστη εταιρεία Alien - αγώνες ήταν πάντα μεγάλη. Αλλά η ασυνάρτητη επιστολή Ανδρομέδα κλωτσά τον παίκτη στο κεφάλι με την ιδέα που έχουν την οικογένεια Angara, έτσι αυτό θα μπορούσε να είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του ορισμού του πολιτισμού μοιάζει περισσότερο με επαναλαμβανόμενες γραφής που διατηρεί λέγοντας αντί να κλειδώσετε και κάποια απλά δείχνουν ,

Σε ένα πιο βασικό επίπεδο, η υπογραφή της αρκετές επιλογές διαλόγου τροχό Serie μοιάζει τώρα ξεπερασμένη. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε ένα τραπέζι παιχνιδιού, όπως φαίνεται Oxenfree τηλέφωνο - Παιχνίδια κ ρομπότ εξερευνήσετε την έντονη δυναμική ρυθμούς της συνομιλίας, αλλά το περιεχόμενο το Mass Effect σε ανθρώπους που άτσαλα εναντίον του άλλου, με τη σειρά του, είναι να επιλέξουν να ανταλλάξουν ιδέες έναν τροχό διάλογο , Μερικά χρόνια, αυτή η μέθοδος εκπροσώπησης της συνομιλίας Bioware στην κορυφή της αφήγησης σετ οδηγείται παιχνίδια, αλλά τώρα αισθάνεται σαν να πίσω σε μια πτώση επανάσταση ξεκίνημά βοήθησε. Ευχαριστώ για την αφύσικη φωνή και παράξενη ερώτηση πράξη που προσφέρουν τους χαρακτήρες κάνει γραμμές σε ακανόνιστα διαστήματα, κάποιες κλήσεις δεν θα αισθανθεί φυσικό. Mass Effect έχει τους ανθρώπους για ώρες για να μιλήσει, αλλά δεν αντικατοπτρίζεται μιλήσει τον τρόπο πραγματικούς ανθρώπους.

Ωστόσο, ο διάλογος έχει βελτιωθεί σε ένα θεμελιώδη τρόπο: δεν railroaded ανάμεσα στο καλό "Paragon» και κακή επιλογή "Renegade" φέρω. Αντ 'αυτού, μπορείτε να επιλέξετε μια ποικιλία διαφορετικών χρωμάτων που δεν κλειδώνει σε μια ορισμένη ηθική. Mass Effect: Ανδρομέδα ρώτησε συνεχώς να σκεφτόμαστε τι αντιπροσωπεύουν, και μέσα από τις επιλογές, ρωτήστε για τις τιμές μιας αναδυόμενης εταιρείας να μεταφέρει ψάχνετε για προσανατολισμό. Τι διδάσκουν; Η ανθρωπότητα, που ενδιαφέρονται αμείλικτη εισβολέα, ή θα κάνουν νέους συμμάχους και να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη σας;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που μιλούν οι περισσότερες αποστολές για να κερδίσετε, τα περισσότερα πράγματα ξεφύγουν από τον έλεγχο. Το πρώτο πρόβλημα είναι εν μέρει στην παρουσίαση: Η Quest Tracker είναι ένας εφιάλτης. Μπερδεμένη διεπαφή χρήστη για να παραγγείλετε απαιτούνται πολλαπλές ένθετα μενού που είναι δύσκολο να βρείτε αυτό που θέλετε. Είναι μια αναζήτηση που κάποιος μόλις σας είπα εμφανίζεται κάτω από το αντίστοιχο πλανήτη βρίσκονται σε; Η αποστολή δίνει φάνηκε αστείο, έτσι ώστε η αίτησή σας στους «συμμάχους» για να πάει; Ω, ότι η αναζήτηση ήταν σημαντικό, πάω να τα «δράσεων προτεραιότητας»; να παίξει ακόμη και μετά από δεκάδες ώρες, ακόμη ψαχούλεμα να βρει μια κανονική βάση, αυτό που θέλω. Έπρεπε να κρατήσει μια ξεχωριστή λίστα με ό, τι ήθελε και πώς να την αντιμετωπίσουμε, και ακόμα και τότε, το όλο θέμα έπεσε πάνω μου.

Για να κάνετε τα «άλλα καθήκοντα» είναι το γεγονός ότι, σε σύγκριση με άλλα είδη, οι αποστολές αυτές δεν έχουν να ακούγεται σαν δουλειά. Παραδόξως υποσχέθηκε το κείμενο της γεύσης των καθηκόντων μη προτεραιότητας για την οικοδόμηση πιο παγκόσμιες μελέτες και τη φύση, να στηρίξει τους παίκτες για τα πάντα, είναι ζωτικής σημασίας. Εάν είναι απαραίτητο μια αποστολή Συλλέξτε 10 ορόφους, δεν φαίνεται να αξίζει το χρόνο σας, έτσι δεν είναι; Και για να σαρώσετε 10 φυσικά ένα από τα μεγάλα σκάφη που λείπουν για τις εν λόγω έγγραφα για την ανάκαμψη; Αυτό ακούγεται σαν θα μπορούσε να είναι σημαντικό, έτσι δεν είναι; Έκπληξη, δεν είναι. Και αυτή η αναζήτηση σκεφτήκατε ότι ακούγεται σαν τίποτα, καλά, ήταν στην πραγματικότητα ένα καλογραμμένο χαρακτήρες, που συνδυάζει μαζί όλο το χώρο. Ποτέ δεν ξέρεις, και αυτό είναι μέρος του προβλήματος.

Έχει να αναγνωρίσει μόνο ό, τι πραγματικά έχει σημασία στην Ανδρομέδα, και να καθορίσουν με ποια σειρά να το ολοκληρώσει, αυτό μου θύμισε το φόβο της αδυναμίας ότι ένα σύνολο inbox του ηλεκτρονικού με τον αγώνα - που προέρχονται ταχυδρομείου. Παρά το γεγονός ότι το περιεχόμενο είναι kickass, παρυδάτια μέσα από αυτά και να δώσουν προτεραιότητα τόσο διανοητικά φορολόγηση υπονομεύει τη χαρά του τι θα επακολουθήσει. Η διέγερση και μια ισχυρή αίσθηση της συντήρησης δικαιώματος σκοπός είναι αδύνατη, αν ο παίκτης έχει δυσκολία προσδιορισμού πού να αρχίσω με τη μία, ή πώς για τις κύριες αποστολές ιστορία για την πρόοδο.

Καθώς το παιχνίδι για την κατασκευή ενός νέου σπιτιού θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα αποστολές του αποικισμού. Η εικασία μου είναι ότι αναπόφευκτη γραμμή της κρίσης θα πρέπει να καθορίζεται από την προετοιμασία μου, και η επιβίωση της ανθρωπότητας σε αυτό το νέο Galaxy εξαρτάται από την "βιώσιμη" Έκανα τον πλανήτη. Βολικά, το παιχνίδι σας δίνει. Ακόμα ένα ποσοστό της παρακολούθησης βιωσιμότητας στο τοπικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στη συνολική εικόνα "AVP" και το επίπεδο των συγκεκριμένων στατιστικών στοιχείων Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα φυλάκιο, είναι απαραίτητο να χαρακτηρίσει την σκοπιμότητα ένα ορισμένο ποσοστό για να επιλύσει όλα τα επείγοντα προβλήματα, μια πλανητική πανούκλα: μπορεί να πνιγεί σε έναν τομέα, για παράδειγμα, στη σύλληψη, πρέπει να καθαριστεί για να μπορέσουν να ζήσουν εκεί.

υποχρεούται να εγκαταλείψει κατοικήσιμη μονόλιθους δίσκο πλανήτη μετασχηματισμός από μια μυστηριώδη πολιτισμό ως "ριζοσπαστική". Για να τα βρείτε, θα πρέπει να συνδέσετε Nomade, νέο όχημα Hardy Ανδρομέδα. Ξοδεύετε πολύ χρόνο σε μεγάλες αποστάσεις στο Nomad ταξιδιού τότε υπάρχουν πολλοί πλανήτες στη γη της Ανδρομέδας, τα οποία είναι πάρα πολύ μπορεί να καταλήξει. Πέρασα πολύ χρόνο για να διασκεδάσουν, να προσπαθήσουμε να ταιριάζει ακραίες οροσειρές, αν και ένα μέρος αυτής της εξερεύνησης έχει παρεμποδιστεί από το τραύλισμα και ποπ υφή.

Απομεινάρι μονόλιθους παρέχουν μια δομή της οικογένειας: πυροβολούν τους εχθρούς φουτουριστική εμφάνιση, παραλείψτε τις πλατφόρμες σε αναζήτηση της "ιερογλυφικά" και τη χρήση αυτών των ιερογλυφικών κονσόλες για να αποκρυπτογραφήσει ότι είναι δυνατή η πρόσβαση, τα πάντα είναι εκεί. Αποκρυπτογράφησης απαιτεί ένα Sudoku όπως Μισώ πήρα. Σε πιο πολύπλοκες παζλ, βρήκα τον εαυτό μου με τα εξωτικά σύμβολα για περισσότερο από μία ώρα ανακινώντας, μια διαδικασία που μια πιθανή νέα μεταμορφώνοντας σε Γη τον πλανήτη χάλια συναίσθημα.

Ξεκλειδώστε μονόλιθος Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο μεγάλο υπόλοιπο θησαυροφυλάκια, τα μπουντρούμια είναι ότι φαίνονται περισσότερο ή λιγότερο το ίδιο και να παίξει. Μερικές φορές η πλατφόρμα και περιλαμβάνουν παζλ ήταν πολύ εύκολο πάντα να σαρώσετε με το μαγικό "Omni-εργαλείο" της για να πάει να σκάψει το δρόμο. Σε άλλες περιπτώσεις, εξηγεί το "παζλ" και είχε την αίσθηση για να αποκρυπτογραφήσει, και εγώ επιλυθεί με δοκιμή και σφάλμα. Ωστόσο, πήγα μέσα από αυτή την περίοδο επίπονη διαδικασία ξανά και ξανά για την κατασκευή νέων φυλάκια, επειδή το παιχνίδι μου είπε ότι έπρεπε να φιλοξενήσει κατεψυγμένα σε κρυογονική εποίκων. Αποφασίζοντας ότι η τήξη παρουσιάζεται ως ένα μνημειώδες επιλογή, το είδος των πράγμα που φοράει πραγματικά αυτά εποίκους. Προσπάθησα να αποψυχθεί μια υγιή ισορροπία των στρατιωτικών, εμπορικών και επιστημονικών εποίκων, αλλά από ό, τι μπορώ να πω, το μόνο πράγμα που έχω κατά καιρούς μπόνους πρέπει πραγματικά πάντα ήταν. Η σειρά και ο αριθμός δεν εμφανίζεται μακροπρόθεσμα επί του θέματος. Δεδομένου ότι ο σκοπός της Ανδρομέδας να βρουν ένα νέο σπίτι και να οικοδομήσουν μηχανική αισθάνονται σημαντικό ή πολύ αφηρημένα σε απλή αριθμούς και σε ποσοστά.

Είμαι ιδιαίτερα απογοητευμένος από το μέτωπο - θέσεις, έχουμε ξεκινήσει τόσο Barebone είναι δύσκολα συγκρίσιμο 2. Το γεγονός ξεχωρίζει ως Omega το Mass Effect franchise που πάντα μοιάζει Ikea χώρο, λογική προοπτική της ιστορίας είναι, φυσικά, δεν μπορούμε οικοδόμηση αμέσως ένα νέο δροσερό πόλη, έλα εδώ! Αλλά αυτό σημαίνει ότι το Mass Effect διαθέτει μια μικρή ύφος του προκατόχου του. Η ελπίδα μου είναι ότι έχουμε την ευκαιρία να δούμε αυτό πριν - θέσεις ανθίζουν μέσα από περισσότερα παιχνίδια, αλλά αυτό δεν είναι το Mass Effect ήρθε για να παίξει αυτή τη φορά.

Ευτυχώς μάχης το Mass Effect Ανδρομέδα αστέρι, και αυτό είναι καλό γιατί μπορείτε να κάνετε πολλά από αυτό, όπως μπορείτε να εξερευνήσετε τον κόσμο. Στα προηγούμενα παιχνίδια, μια κατηγορία που καθορίζουν επιλέξει βοήθησε τις δεξιότητές τους. Ανδρομέδα, από την άλλη πλευρά, μπορείτε να επιλέξετε "Προφίλ" ότι οι συγγένειες για τον προσδιορισμό. Προφίλ μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί κατά βούληση, ανάλογα με το πώς θέλετε να παίξετε, και να καθορίσει τη δύναμη του όπλου για τη διάρκεια της δοθεί "βιοτικών" τελευταία Ειδικές Δυνάμεις τους. Από εκεί, μπορείτε να συνδυάσετε όλες τις λειτουργίες των διαφόρων τύπων των τάξεων. Εγώ ως επί το πλείστον έπαιξε με ικανότητα φορτίου, οι εχθροί Ryder συνετρίβη για μαζικές ζημιές, η ικανότητα να «ωστικό κύμα», οι εχθροί που πετούν στον αέρα στέλνει, και, τέλος, μια ικανότητα κλήσης, ότι επιπλέον δύναμη πυρός ως μη επανδρωμένου αεροσκάφους. Θα ήθελα να οικοδομήσουμε έναν χαρακτήρα σαν αυτό σε μεγάλα παιχνίδια, ή να μην είναι στα περισσότερα RPGs θέση. Η ελευθερία είναι απελευθερωτική.

Παρά το γεγονός ότι στον αγώνα κατά των ενεργειών των εχθρών, κάθε συνάντηση αισθάνεται επιβράβευση. Ryder μπορεί να ξεκινήσει με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο είναι τόσο χρήσιμο για να αποφύγει τις επιθέσεις του εχθρού, και το άλμα στον αγωνιστικό χώρο. Σε συνδυασμό με την περιουσία μου, θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν τη συνάντηση με τους εχθρούς σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου για να αντιμετωπίσει, τους ένωσε και ήταν στο ναυάγιο του καραμπίνα. Το φορτίο είναι επίσης αναγεννημένη ασπίδα μου, πιο επιθετικό παιχνίδι, το οποίο είχε καταστραφεί από τους κριτικούς, και όχι κάτω από το κάλυμμα της απόκρυψης. Ryder θα μπορούσε να πηδήξει στον αέρα και να κολυμπήσετε κατά τη διάρκεια της εγγραφής, η οποία σας επιτρέπει να ελίσσεται κατά μήκος του καταστρώματος του εχθρού με ευκολία. Το ίδιο το σύστημα κάλυψης είναι ιδιότροπο, όπως Ryder κολλάει αυτόματα (ή όχι!), Αλλά κατασκευή μου ειδικά στις πρώτες πλοήγηση, γι 'αυτό ποτέ δεν ήταν ένα μεγάλο πρόβλημα. Άλλοι τύποι του παιχνιδιού δεν μπορεί να έχει την ίδια εμπειρία.

Αν και είναι δυνατό να επιτεθεί combo μαζί για μαζικές ζημιές, δεν μπορείτε να σταματήσετε, οι συνεργάτες της λένε, κάνει ορισμένες κινήσεις, μερικές από τις τακτικές πειθαρχίας εξαλείφονται, τα παλαιότερα παιχνίδια που ορίζονται. Αντ 'αυτού, Ανδρομέδα σας ζητά να σκεφτεί στα πόδια σας, χρησιμοποιήστε τα αντανακλαστικά σας. Είναι μια συναρπαστική αλλαγή που Mass Effect σε ένα παιχνίδι γρήγορης δράσης γυρίζει, αλλά δεν είναι δωρεάν στρατηγικών στοιχείων. Ανδρομέδα μπορεί να οδηγήσει σε τρεις τύπους όπλων, τα οποία μπορεί να αλλάξει σε ένα πιο λεπτομερές επίπεδο. Το βρήκα. Με ένα τουφέκι Remnant επίθεση, ο οποίος δεν χρησιμοποιεί τα πυρομαχικά, αλλά υπερθερμανθεί ακόμα και μετά τη χρήση, και ένα κανόνι πλάσματος που πυροβόλησε, αλλά ισχυρό ατμών μπάλες Και οι δύο ήταν να τελειώσει με ειδικά όπλα, τις δράσεις, τα πεδία, κλπ, στην οποία συμμετείχαν όλοι, έτσι ώστε αυτά τα όπλα θα μπορούσαν τεχνικές μου.

Χρειάστηκαν πολλές ώρες μενού πλοήγησης και σύγχυση να κοσκινίσει μέσα από πολλές πρώτες ύλες πριν από την κατανόηση του πώς να κάνουν καλή όπλα. Το παιχνίδι πετάει γρήγορα σας-υψηλό όγκο αναζήτησης, μεγάλη γκάμα προφίλ και την ικανότητα, τεράστια χάρτες, το βαρύ σκάφος και παίρνει πολύ χρόνο τυλίξτε εντελώς το κεφάλι σας γύρω από το πώς λειτουργεί πάντα. Έκανα μια συνειδητή απόφαση για μένα να μην πνιγεί, επικεντρώθηκε το πλήρωμα του πλοίου, ο λόγος της ίδρυσης των αγώνων Bioware έχει.

Υπήρχε ένα μεγάλο μέρος του animation προσώπου που ομιλούνται της Ανδρομέδας , και ενώ είμαι ακόμα τόσο ηλίθια GIF - Διατηρήστε τα αρχεία και έχουν κοινές εικόνες πριν από τη δημοσίευση έχουν διογκωθεί ή εκτός του πλαισίου κάποιες αποτυχίες είναι πιο δύσκολο να ξεχάσουμε ό, τι άλλες. Αν μια συνομιλία με μια ενδιαφέρουσα ανέκφραστο NPC, δεν με νοιάζει ότι το πρόσωπό σας δεν είναι πολύ συναισθηματικό. Εάν πρόκειται να συναντήσετε κάποιον που είναι φυσικά ενσωματωμένη μέσα από τις συνομιλίες τους σε αυτό το μυθιστόρημα γεμάτο σεξ και στωικός διάσημη σειρά της γλώσσας του σώματος και της κίνησης γίνεται, σκοτώνουν κάθε αίσθηση της ιδιωτικής ζωής. Ενώ μια σημαντική αποστολή στην ιστορία, είδα πως οι δύο βασικοί χαρακτήρες λιωμένο μαζί σε μια σκηνή. Σε μια συγκινητική σκηνή για να στέψει τη φιλία, την Ανδρομέδα παραδόξως τοποθετείται ένα πιστόλι στο χέρι του ένα σημάδι. Η ανταλλαγή ήταν ακούσια ξεκαρδιστική, και δεν είναι επικίνδυνο να δώσει σε αυτό δύσκολο να συγκεντρωθεί, τι ειπώθηκε.

Παρ 'όλα αυτά, η συνολική εμπειρία δεν καταστράφηκε.

Από όλα τα πράγματα σε αυτό το παιχνίδι, έμεινα κατάπληκτος από το ότι πάνω από Bioware με μεγάλη χύτευση αυτό το χαρακτήρα. Μπορείτε μπορείτε να κάνετε σύμμαχοι των αποστολών που έχουν επιπλέον δύναμη πυρός και πολλά αστεία, αλλά αυτό δεν είναι αυτό που με εντυπωσιάζει. Ανδρομέδα χαρακτήρες λάμπουν φωτεινότερο κατά τη διάρκεια της διακοπής, μακριά από τη δράση. Όπως σας πρόοδο μέσα από τις αποστολές, χαρακτήρες συνεχώς παρατηρήσετε πού βρίσκονται και πώς αισθάνονται, έστω και αν δεν είναι στις κύριες αποστολές ιστορία σε αυτό το πλαίσιο. Το πλοίο έχει ένα δημόσιο φόρουμ, γράφουν στους ανθρώπους μαζί και να κάνουν σχέδια χωρίς εσένα. Όπως σας γύρω από το πλοίο με τα πόδια, μπορείτε να ακούσετε συνομιλίες παίξει. Οι άνθρωποι ύφαλο που πρέπει να αφήνουμε το φαγητό. Ugly πουλόβερ συζητήσουν αζήτητα στο στεγνωτήριο. Αποφασίσουν να κάνουν μια ομάδα θρησκευτικών σπουδών.

να διερευνήσει μέσα από τις πόλεις, οι άλλοι χαρακτήρες είναι: Έπεσα συμμάχους στο μπαρ, στην αγορά, στο κοινό. Δεκάδες ώρες στα παιχνίδια μου, σοκαρίστηκα για να μάθουν ότι ένας χαρακτήρας έχει το δικό του διαμέρισμα. Ακόμη και εντός του ίδιου του πλοίου, τα σημάδια δεν είναι πάντα σε θέση, η οποία εξακολουθεί να ψάχνει για αυτούς, αν θέλετε να μιλήσετε. To top όλα αυτά, ο καθένας θα σας στείλει ένα e-mail σε ακανόνιστα διαστήματα. Έφυγα αίσθηση σαν ο καθένας είχε τη δική του εσωτερική ζωή της, που ήταν πέρα ​​από το πεδίο εφαρμογής της οποίας έχω επιλέξει να τα αναγνωρίσει.

Χρειάστηκε λίγο χρόνο για να ζεσταθεί το σήμα, αλλά είναι εν μέρει τις αποσκευές. Η βασική τριλογία είχε τρία παιχνίδια για να βάλει kickass χαρακτήρες τους, ενώ όλα ξεκινούν από το μηδέν στην Ανδρομέδα. Συγκρίσεις δεν αισθάνονται πολύ άδικο. Θα λάβει χώρα σε κάθε περίπτωση. Είχαμε μια περίπλοκη δυναμική με Cora, το δεύτερο διοικητής, μετά από τα πρακτικά εγκρίνονται ώστε να ληφθεί το Pathfinder τίτλο σε ένα ηλίθιο τον εαυτό μου. Εκείνος δεν το έκανε, και ότι έκανε λίγο άβολα συνομιλίες δεν είναι ένα συναίσθημα, πολύ συχνά εξερευνήσετε παιχνίδια. Η Asari PeeBee, πάντα περίεργος και παρορμητική, ένιωσα σαν μια υπαίθρια συλλογή με φρέσκα πτητική προσωπικότητα Asari αντιμετώπισα στα προηγούμενα παιχνίδια. Με Suvi, οι επιστήμονες του πλοίου, βρέθηκα στο ρόλο της πνευματικότητας σε μια κοινωνία έχει εμμονή με την επιστήμη για να εξερευνήσετε. Το αγαπημένο μου χαρακτήρα πρέπει JAAL, η εκπληκτικά νωρίς Angaran με την αβεβαιότητα σχετικά με τη θέση τους στον κόσμο.

Δεν ήταν να προσελκύσει το υπόλοιπο του πληρώματος, αλλά όχι πάντα. Αισθάνεται παράξενο να πω, αλλά μου άρεσε ο τρόπος που κάποιοι χαρακτήρες σε αντιπαράθεση γιατί κάνει τους ανθρώπους να φαίνονται πραγματικές. Ακόμα κι αν όλοι εργάζονται προς έναν κοινό στόχο της ομάδας, φιλοσοφίες, δεν μπορεί πάντα να ταιριάζει, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε εντάσεις. Ανδρομέδα διερευνά τα σημεία πίεσης, μπορείτε να δείτε πώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν και να μάθουν να συνεργάζονται με άλλους. Μπορεί να είναι λίγο άβολα, ή μπορεί να είναι καθησυχαστικό. Σε ένα σημείο, ένα μέλος του πληρώματος ήθελε να ξεκινήσει μια κινηματογραφική βραδιά να άρει τα πνεύματα των ανθρώπων, αλλά σχεδόν όλοι είχαν διαφορετικές ιδέες για το πώς να πάτε εκεί. πρώτη Αυτό που φαίνεται σαν μια απλή αποστολή να συλλέξει αντικείμενα, μια επική αναζήτηση και την αναζήτηση που αναπτύχθηκε από τα διάφορα μέρη σε κάθε ένα για να γίνουν ευτυχισμένοι.

Μερικές φορές ο πυρήνας της Ανδρομέδας είναι μπορεί να ακούγεται κούφια. Αντιστάθηκα την εφευρετικότητα και το δικαίωμα να σκέφτονται 100.000 άνθρωποι θα μπορούσαν απλά να ξεκινήσουν μια νέα ζωή σε ένα σπίτι που δεν είναι δικό σας. Δεν κατάλαβε την πεποίθηση πρωτοβουλία που όλες οι φυλές του Γαλαξία μας θα μπορούσε απλά να σαρώνουν περίπλοκο τους κάτω από ένα χαλί από νέες ιστορίες. Ήταν σαν Silicon Valley προσπαθεί να μου να πουλήσει την ιδέα ότι μια νέα εφαρμογή ζεστό με κάποιο τρόπο να σταματήσει την πείνα στον κόσμο. Κάτι απλά δεν έχει νόημα εδώ. Αυτές οι ιστορίες θα κληθούν σε συνέντευξη και περίπλοκη, αλλά μόνο αν ακολουθήσετε καλή αποστολές. Χρειάστηκαν αρκετές ώρες, αλλά τελικά βρήκε στήριξη Angaran οργή για ανθρώπινη κατοίκηση. Και χωρίς να χαλάσει τίποτα, η συλλογή όλων των "μνήμες" εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο άλλαξε εντελώς ό, τι κατάλαβα για την πρωτοβουλία. Ανδρομέδα μεγαλύτερο λάθος που δίνει στον παίκτη τόσες πολλές επιλογές, είναι απίστευτα εύκολη η ουσία της απώλειας αυτό που κάνει το παιχνίδι πολύ καλά.

Το οικόπεδο και η δομή του Mass Effect: Ανδρομέδα μπορεί να δει κανείς για το ίδιο το παιχνίδι ως μια αλληγορία - ακόμα και αν ένας πληθυσμός πρόθυμοι να ξεκινήσει και πάλι, έκανε ένα άλμα σε μια νέα σύνορα. Ο στόχος δεν αναμένεται να παράδεισο. Για τους χαρακτήρες μας, Ανδρομέδα απαιτεί μια πράξη πίστης, την πεποίθηση ότι το σύμπαν πρέπει να έχει περισσότερη ανθρωπιά. Κανείς δεν αναμένει ότι η ποσότητα των εργασιών της οικοδόμησης ενός νέου σπιτιού πραγματικά αυτό, και κατά κάποιο τρόπο, το σύνολο του παιχνιδιού είναι να διευκολύνει την απογοήτευση όλων. Η αλήθεια είναι ότι η Ανδρομέδα - ακόμη και η γη της επαγγελίας των παικτών είτε την αναμενόμενη, αλλά υπάρχουν πολλά που είναι ελαττωματικά σε αυτό το νέο σύνορο της το Mass Effect καλό. Το ερώτημα είναι: θα παίξει πολύ για να βρει αρκετό χρόνο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου