var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Γιατί ανοικτή στήθη με λάφυρα αισθάνεται όπως τα Χριστούγεννα, σύμφωνα με προγραμματιστές παιχνιδιών

Wacht ανοίγοντας κουτιά του θηράματος ή Halo 5 πακέτα REQ προσθέτει μια ιδιαίτερη δράμα για μια σύνοδο παιχνίδι. Το σώμα shakes. Ένα καμπάνες κουδούνισμα. Τα φώτα είναι ρωγμές. Διογκώνεται με δυναμικό. προγραμματιστές παιχνιδιών είναι λεπτές επιλογές σχεδιασμού που τρέφουν την ελπίδα ότι οι παίκτες ανοίξει μυστικό κουτιά, κουτιά και κατέχει τη συσκευασία. Και δεν είναι μόνο η στατιστική πλευρά των πραγμάτων, εξίσου σημαντική είναι η αισθητική εμπειρία.

Ένας συνδυασμός οπτικής και ακουστικής παράγοντες που μπορεί να αισθάνεται όπως τα Χριστούγεννα, και αυτό είναι σκόπιμη, καθώς οι άνθρωποι που δήλωσε πρόσφατα ότι οι τρεις γρίφους μηχανικές κατασκευές μιλήσει εντελώς διαφορετικά.

Αυτή είναι η ιδέα πίσω από το καθένα:

Απέσπασε υποθέσεις συμπράξεων

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Σεληνιακό Νέο Έτος Wacht, εγώ ξέσπασε σε θήραμα - κουτιά με ένα απλό στόχο: "Lowie" Piel RoadHog. Αυτό οδήγησε τρελλό. Είδα το γρανάζι ειδική έκδοση της περιστροφής και ανακατεύουμε μέχρι να εκρήγνυται με πυροτεχνήματα. Όταν τα στοιχεία που αγγίζουν το έδαφος, βρέχει ψήγματα χρυσού από τον ουρανό. Η όλη εμπειρία είναι κινητική, ένα τραγούδι και το χορό του φωτός και της κίνησης. δεν αμβλύνει πάρει τον πόνο του δέρματος.

Καρτέλ πλιάτσικο - κουτιά είναι σαν να ζουν τα ζώα, δραστήρια και γεμάτη μυστικά. Η υπόθεση λεία για τα Χριστούγεννα δώρο για τα πυροτεχνήματα Σεληνιακό Νέο Έτος, πάντα αισθάνομαι σαν τυλιγμένα δώρα, κάτι κρυμμένο, που θα μπορούσε να εκπληρώσει μια ευχή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι προγραμματιστές του Michael Heiberg Jeremy και ο Craig ήταν σκόπιμα στα σχέδιά τους. Αρχικά αποκριών για τα μετρητά που σύντομο καταστροφή Jack-o-φανάρι εξετάζονται πριν δεν αποφασίσει θέλετε η ατμόσφαιρα να δώσουν ένα «δώρο». «Ήταν πολύ φρέσκο ​​και καλά έκανε το θέμα αποκριών, αλλά δεν δημιουργούν μια αίσθηση ελκυστικό και επιθυμητό να είναι", δήλωσε ο Heiberg. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν πραγματικά να ανοίξει Jack-o-φανάρια. «Αντ 'αυτού, περάσαμε μέσα από ένα κουβά με Jack-o-φανάρι θέμα καραμέλα (αν έχετε ένα γλυκό δόντι σαν κι εμένα έχουν). Τέλος, όσον αφορά αυτές τις σημειώσεις"

Box Entertainment Αφίσες μεγιστοποίηση αναμονή. Δάκρυ, τρέμοντας από τον άνεμο και τη βροχή φτύσει το στοιχείο, χωρίς ποτέ να αποκαλύπτει ό, τι έχετε στο τέλος. Οι ανταμοιβές αισθάνονται να ανοίξει σχεδόν καρφωμένο εμπειρία. "Όταν ξεκινάτε να ανοίξει ένα παράθυρο του θηράματος, θέλουμε να οικοδομήσουμε αναμονή», δήλωσε ο Heiberg. "Το κάνουμε αυτό με πολλούς τρόπους - κινούμενα σχέδια, το έργο κάμερα, διανομείς και τους ήχους, χτίσαμε ακόμη και ένα μικρό βήμα με την εκπομπή φωτός από τις ρωγμές του θηράματος κουτί πριν από την ανοιχτή.". Αρχικά χρωματιστά φώτα γυρίζοντας τα αρχεία νωρίτερα για να αναφερθώ στην έλλειψη αυτού του προϊόντος. Επέστησε την προσοχή σε ένα συγκεκριμένο σημείο πάνω στο άλλο. "Μπορούμε γρήγορα έμαθε ότι ήταν πολύ νωρίς, και σκότωσε αναμονή του περιεχομένου του κουτιού", δήλωσε ο Heiberg.

Το μυστικό - μποξ Duelyst

Συλλογή παιγνιόχαρτα Duelyst κουτιά μυστήριο μοιάζει με ένα συνδυασμό των κέικ στρώματος και γαμήλιο δαχτυλίδι. Έρχονται σε αεροπλάνα: κοινά, σπάνια και επικά, κάθε γεμάτη με την απαιτούμενη ποσότητα του χρυσού. «Θέλαμε ωραία φουτουριστικό πυγμαχίας της Πανδώρας για να λάμψει», είπε ο συν-ιδρυτής counterplay Παιχνίδια Emil Αντίσεβιτς. Η «περίπλοκη σφυρήλατο σίδερο, υπερ-στυλιζαρισμένο ματιά» ήταν χέρι-που και που παρουσιάζονται σε 3D. Sound design, η προστιθέμενη tinkery περιγράφεται Αντίσεβιτς ως "ένα ασημένιο κουτάλι μικρή τράνταγμα» για να αισθάνονται σαν ένα κόσμημα. «Υπάρχει μια φυσική πτυχή για το κλειδί σας και να ανοίξει το κουτί, αλλά όταν τα στοιχεία μιας ακάλυπτης μετά το άλλο, χτυπάει μια λεπτή, που αισθάνεται κοντά, αλλά ακούω δεν αυταρχικό", δήλωσε ο Αντίσεβιτς.

Σε αντίθεση με παιχνίδια όπως το FIFA 17, Duelyst ήθελε ένα γρήγορο εμπειρία άνοιγμα. Δεν animation αποκαλύπτει. Η προσδοκία αυτή βασίζεται κυρίως στην εν λόγω Αντίσεβιτς σχεδιαστεί για να δούμε πολύτιμη για το σχεδιασμό των κουτιών. "Το σώμα φυσάει ανοικτή, κάθε πλευρά της πτήσης, και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί άχυρο μεταφοράς φωτός στα καλλυντικά [στοιχεία]," δήλωσε ο Αντίσεβιτς. Τόνισε ότι το σχέδιο δεν ισχύει για τους παίκτες που θέλουν να ανοίξουν διατηρούνται αρκετά κουτιά από τις αποφάσεις σχεδιασμού "GACHA".

Halo 5 πακέτα REQ

Του YouTube έχουν εμμονή με το άνοιγμα του Halo 5 πακέτα σε μεγάλες αλυσίδες REQ γρήγορα, μερικές φορές πάνω από εκατό σε μια στιγμή. Στην πραγματικότητα, αισθάνονται λίγο σαν Γάλλοι, είναι αρκετά νηφάλιοι και καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες. Γεύματα είναι απλά σχέδια κάρτες Σπαρτιάτης που, όταν άνοιξε, μια ντουζίνα άλλους χάρτες δείχνουν τις ληφθεί αντικείμενα αναζητήσεις. Κομφετί και μια μικρή κλήση χαρά ή να συνοδεύουν το άνοιγμα της, αλλά βασικά ο σχεδιασμός είναι εντελώς ελαχιστοποιούνται, ακόμη και για τα πακέτα υψηλού επιπέδου.

"Ποτέ μην δώσει κάποιος τι θέλουν αμέσως», δήλωσε η εξέλιξη του σχεδιασμού μολύβδου Halo 5 Christopher Bloom. «Αναπτύξαμε από ένα μέρος της ενσυναίσθησης. Θα ήθελε να είναι αυτό το εορταστική Χριστουγεννιάτικη εμπειρία. Πρόκειται για το παιδί σας περιμένουν για ένα πακέτο για να ανοίξει, αλλά δεν μπορεί να χαθεί όλη την ώρα ή έναν ειδικό χαρακτήρα."

Bloom δεν θα τεντώνεται πακέτα άνοιγμα REQ, είναι πάρα πολύ ανθισμένη ή εμπειρία, ή θα μπορούσε να είναι πιο ανοικτή από τη βιασύνη μακριά ταυτόχρονα. Η ομάδα του δεν ήθελε "να καθοδηγήσει τον παίκτη», είπε. «Δεν θέλετε να κάνετε τίποτα πάρα πολύ καιρό, γιατί κάποιοι χρήστες πιο ανοικτή σε μια σειρά. Δεν θέλετε να τους νικήσει."

Bloom εξήγησε ότι το άνοιγμα των πακέτων παλμών αισθάνονται λίγο σαν επεξεργασία μηχανήματα χέρι πόκερ ή υποδοχή. "Είναι πιθανό ότι μπορεί να έχετε την τύχη. Ιδανικά, δεν υπάρχει αξία σε κάθε τι που ανοίγει. Όπως αυτό που παίρνετε, αλλά υπάρχει πάντα κάτι που θέλετε να φτάσετε στο Art».


Ποια είναι τα αγαπημένα σας μυστικό μηχανισμοί και γιατί; Πείτε μας στα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου