var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Το 2007, οι Ηνωμένες Πολιτείες λέει ότι είναι το όνειρό του να εργάζεται στο Nintendo, τελειώνει με τη μορφή δανείων Breath Of Άγρια

Corey Bunnell, ανάσα προγραμματιστές άγρια ​​ζώα της ζούγκλας.

Ο καθένας έχει ένα όνειρο. Corey Bunnell δούλευε για το Nintendo. Αλλά δεν ήξερα πώς να αφήσουμε αυτό έτσι ζήτησε συμβουλές για μια εβδομάδα να συμβεί από τη μια μέρα. Αυτό ήταν πριν από δέκα χρόνια. Αυτό το μήνα - αυτό Nintendo έρχεται το Legend of Zelda: αναπνευστική άγρια με το όνομά σας στα credits για να «Προγραμματισμός πανίδας».

Ανάμεσα στα εκατοντάδες ονόματα των ιαπωνικών κύλισης μετά το τέλος του παιχνιδιού, οι λέξεις " Corey Bunnell είναι« δύσκολο να χάσουμε. Εκτελέστε μια αναζήτηση στο Google το όνομα, ο χρήστης του Reddit Tizzlefix έγινε στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι Bunnell έπρεπε να μεταφραστές - έχουν δημοσιευθεί Café Φόρουμ για συμβουλές για το πώς να μελετήσει περισσότερο μετά από αυτό και εργάζονται στην Ιαπωνία.

Δημοσιεύτηκε την Κυριακή, 7 Οκτωβρίου, 2007 Σχεδιαστής Παιχνίδια Γκρας έγραψε για τις εμπειρίες του ως φοιτητής ανταλλαγής στην Ιαπωνία κατά τη διάρκεια του γυμνασίου και την επιθυμία της να προσπαθήσει να σπουδάσουν εκεί κατά τη διάρκεια κολέγιο. Θα έχει συνεχίστηκε ,

"Το όνειρό μου είναι να ζήσω στην Ιαπωνία για το Nintendo ως σχεδιαστής παιχνιδιών και την εργασία. Ξέρω ότι επειδή έπαιξα ένα μεγάλο στόχο, αλλά ήταν το όνειρό μου Mario. Χρειάζομαι βοήθεια για να καθορίσουν τον τρόπο για να επιτευχθεί αυτό. ξέρω ότι πρέπει να goto ένα σχολείο σχεδίου παιχνίδια κάποιου είδους, και «επίσης σε ένα επίπεδο που ιαπωνικής μου, όπου μπορώ να μιλούν και να γράφουν επαγγελματικά.

Ένας ομιλητής στο φόρουμ συγκεντρώθηκαν πρότεινε ότι η προσπάθεια να διδάξει Αγγλικά στην πρώτη θέση. ΗΠΑ κινείται στην Ιαπωνία δεν είναι τόσο απλό. Η χώρα μπορεί να είναι πολύ απαιτητική, χορηγούνται άδειες εργασίας σε αλλοδαπούς. Αλλά στο σπίτι λειτουργεί πάντα μια γλώσσα και τη μετάβαση για να πάρει ένα κολέγιο - διδασκαλία φοιτητής μπορεί να είναι δυνατή , καθώς οι περισσότεροι από τους δρόμους.

Τρία χρόνια μετά τη δημοσίευση αυτού του φόρουμ, Bunnell έγινε δεκτός στο Πανεπιστήμιο Ritsumeikan Ιαπωνία, όπου εξετάζει τον προγραμματισμό. Σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε μαθητές τα τελευταία χρόνια, λέει ο Bunnell οι δεξιότητες που μπορούν να μάθουν στο σχολείο και ήταν ένα οικοτροφείο σε μια εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών βασίζεται στην, και, τέλος, υπάρχουν και πλήρους απασχόλησης να εργαστεί για να προχωρήσουμε.

«Θέλω να κάνω ένα παιχνίδι που ο καθένας μπορεί να απολαύσει, ο καθένας», δήλωσε ο Bunnell προς το τέλος του βίντεο και τις θέσεις στην ανάσα της ζούγκλας, θα έλεγα ότι ήταν αυτό που έκανε. Σύμφωνα με το προσωπικό βάση ντουλάπι της έκθεσης δεδομένων του Κιότο , η Nintendo Bunnell εντάχθηκαν το 2014, αποφοίτησε το ίδιο έτος της Ritsumeikan.

Bunnell φαίνεται επίσης να είναι στο ελήφθησαν από ορισμένα μέλη σε μια φωτογραφία, η ομάδα ανάπτυξης, το παιχνίδι ξεκίνησε με την κυκλοφορία λίγο φέτος, μετά τη Διάσκεψη Developers παιχνίδι. Η φύση του ροζ πουκάμισο στο πίσω αριστερό Bunnell σίγουρα μοιάζει πολύ με το παραπάνω βίντεο.

"Εντυπωσιακό έργο Είναι έκπληξη το γεγονός ότι ο αδελφός μου Corey Bunnell έκανε ακριβώς αυτό που ήθελα να κάνω είναι τεμπέληδες.": Ο αδελφός του Justin Bunnell, έγραψε επίσης η είδηση ​​του μεγάλου ταξιδιού του σήμερα ο αδελφός του, γράφει

Καθένας πάντα προσπαθούμε να κάνουμε χρησιμοποιείται όταν είχα έναν θείο που εργάστηκαν για το Nintendo, αλλά Bunnell πήρε το πάθος του για το έργο της εταιρείας στο επόμενο επίπεδο και πραγματικά πήγε να εργαστεί ακόμα και για 1 ημέρα. Δεν είναι όλα τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα, αλλά μερικοί κάνουν. Να θυμάστε ότι θα σπάσουμε την επόμενη φορά γύρω Hyrule Χιλ Walkabout.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου