var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Ρωτήστε Δρ NerdLove: μπορεί να αποτρέψει Πώς μπορώ να χάσετε φετίχ μου;

Εικόνα μέσω Shutterstock.

Γεια σας και να καλωσορίσω την Δρ NerdLove ζητήσει μόνο στήλη αναφέρει την ανάσταση του Δράκουλα να αποφευχθεί.

Αυτή την εβδομάδα θα μιλήσουμε για τα είδη των δύσκολων καταστάσεων που πραγματικά δεν μιλούν καλά ... εκτός με χρονογράφο συμβουλών σε χιλιάδες ανώνυμους ξένους. Πώς να κατανοήσουμε έναν άνθρωπο, ότι δεν είναι ο φίλος σας, θεραπευτής ή η μητέρα; Και αν δεν είναι ένα δώρο χιλιάδες δολάρια για να ζήσουν; Και τι σημαίνει να έχει ένα φετίχ για ένα συγκεκριμένο τύπο προσώπου; Είναι - εξακολουθεί να είναι κακό; Είναι αυτό κάτι που πρέπει να επιδιωχθεί ή να αποφευχθεί;

Να είστε προσεκτικοί εκεί έξω γιατί είναι μια φοβερή νύχτα για μια κατάρα. Ας το κάνουμε αυτό.

Γεια Nerdlove. Χρειάζομαι συμβουλές.

Τελευταία στήλη ήταν το αντικείμενο αγωγή τους λάτρεις των γυναικών σημαία ο άνθρωπος . Λοιπόν, αυτή τη φορά ζητώ τη βοήθεια θηλυκό οφιοειδή μπροστά από έναν θεατή.

Θα χρησιμοποιηθεί για να είναι μια τακτική σημαία και μόνο επειδή άρχισα / youtube - Κοινότητα παιχνίδι ρώτησε. Ήταν διασκεδαστικό, η αλυσίδα έχει επιτυχία, τότε, μια μέρα κάποιος από την κοινότητα με βρήκε, καλά ... αυτό είναι που αρχίζει το πρόβλημα. Του άρεσε μου ζωοτροφών και είχε πολλά χρήματα. Ξεκίνησε με $ 100. Στη συνέχεια, άρχισε να αυξάνεται. Τέλος, το πρόσωπο αυτό έδωσε ένα μεγάλο ποσό της "βοήθειας -. Ι" $ 6K περισσότερο ομιλίας. Άρχισαν να λάβει ένα προσωπικό ενδιαφέρον στη ζωή μου, και επειδή πήγα μέσα από τις δυσκολίες που μου δόθηκαν, προκειμένου να βοηθήσει με τα χρήματα. Της ζήτησα να σταματήσει, αλλά εκείνος αρνήθηκε, λέγοντας ότι αισθάνθηκε καλά για τον εαυτό του - να με βοηθήσει.

Εκτός από την αλληλεπίδραση στην κοίτη και chat σε ένα παιχνίδι μαζί, δεν είναι πολύ κοινωνική ζωή. Αυτό το άτομο ήταν πολύ προσεκτικοί για να μην πραγματικά να μιλήσουμε γι 'αυτό. Αν το πρόσωπο που έχει επιλεγεί στην πατρίδα μου για μια επίσκεψη σε αυτό το μέρος της άδειας της χώρας, συμφώνησαν να συναντηθούν διστακτικά (συνήθως συμφωνώ γιατί ένιωθα ένοχος ότι είχε δωρίσει τόσα πολλά χρήματα). Είναι απλά δεν είναι πολύ μεγαλύτερα από τους νεώτερους αδελφούς και τις αδελφές μου, και μοναχική λόγω της στρατιωτικής ζωής. Τον είχα θερμά, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι όπου έκανα θάλασσα - είμαι ένοχος να πάει θέλει να είναι κακό (γιατί να bad'm πολύ καλή), έτσι δεν λένε: «Όχι, δεν είμαι διασκεδάζει με Παρακαλώ μην με επισκέπτονται. είναι παράξενο. που δεν με ξέρουν. "

Αποφάσισε να επισκεφθεί αυτή την περιοχή για να συναντηθούν και πάλι λίγους μήνες αργότερα με εμένα και ένα άλλο μέλος της κοινότητας, κατά τη σύστασή μου. Παρά την πάμε και πώς να φτάσουμε σε άλλα μέρη είναι, πλέον του ταξιδιού σας είναι επικεντρωμένη γύρω στην πόλη το σπίτι μου να είναι και να περάσουν λίγο χρόνο με μόνο μου και αρνήθηκε να συναντηθεί όταν οι φίλοι μου ήταν μαζί μας. Αυτή τη φορά «τον αντιμετώπισαν, γιατί έρχονται σε μένα ακόμα δώσει τόσα πολλά χρήματα για να σταματήσει και ουσιαστικά να μιλήσουμε μόνο στη θέση του άλλους φίλους ή συγγενείς.

Επιμένει ότι είμαι ειλικρινής και πραγματική, (παρά το χαρακτήρα και την ιστορία μου ως τοξικά, κατάθλιψη, αντικοινωνική και τόσο σαφής) και είναι αυθεντικό σε κάποιον φίλο σας προσωπικά για να ανταποκριθεί σε απευθείας σύνδεση. Παρόλο που βρήκαμε στο διαδίκτυο, νομίζει ότι είναι παράξενο να μιλάμε για απευθείας σύνδεση. Μετά την ομιλία με τις ανησυχίες μου γι 'αυτόν, βλέπω ένα μοναχικό σπασίκλας του οποίου η ζωή εμπειρία είναι περιορισμένη σε 22 χρόνια για τη στρατιωτική ζωή, και ήταν δύσκολο φλερτ με την κοπέλα που τον είδε να τρέχει. Λέει, βοήθησε ρεύματα μου με τη στρατιωτική μονοτονία? Τόνισε την αίσθηση που ζυγίζει πάνω του για τη ζωή, τη δύναμη της ανθρώπινης εμπειρίας, και με βλέπει άνεση. Καταλαβαίνω, να κάνουμε τα πράγματα, απλά χάλια και μόνο? αλλά κρέμασαν μια σημαία όχι σε προσπάθειες να ξέρει μια φιλία για να αναγκάσει τους, και να ανακουφίσει τη μοναξιά μου. Ανέφερα τα χρήματα που έδωσε, ο ίδιος θα μπορούσε να πληρώσει ένας θεραπευτής να βοηθήσει. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να βοηθήσει, αλλά τώρα θέλει να μιλήσει για τις ασκήσεις της θεραπείας τους μαζί μου. Σε όλη την ώρα να κάνω σε απευθείας σύνδεση, είναι σε μία ή την άλλη μορφή εκεί. Δώστε Αναμονή για το παιχνίδι, για την εξυπηρέτηση της ομάδας αρχίζει να περιμένει συνεχούς ροής, έτσι ώστε να μπορεί να είναι η πρώτη ομιλία. Αρχίζω να κουράζομαι.

Όπου - εγώ; Είμαι πολύ επιλεκτική με τους φίλους από μένα, έτσι για κάποιον που μόλις μου το κλείδωμα γιατί έψαξα στο διαδίκτυο και τη δύναμη της φιλίας είναι παράξενο, και ειλικρινά, πολύ πιεστικοί. Είναι ένα όμορφο παιδί, μόνο, αλλά δεν θέλω να ενθαρρύνουν τη συμπεριφορά του κάθε show στην πατρίδα κάποιου τρίτου να είναι φίλοι μαζί του. Ι - πάει να κόψει εξουσίας και να συντάξει πλήρη σχέση μαζί του - αυτό στους φίλους μου σε ατμό, Bnet, κλπ, θα επιστρέψουμε τα χρήματα (αν και έχω μια πολιτική μη) και όλα το κρύο ώμο πόσο καταστροφική μπορεί να μην είναι αλήθεια; (Ο θρυμματίζεται, όταν εγώ δεν κάνω.) Ή θα πρέπει - να είναι ωραία, αυτή η ψευδαίσθηση να κρατήσει μόνο στο εξωτερικό, ενώ ισχυρή εφαρμογή των πολιτικών για τα δύο (δεν έχω ιδέα τι θα έκανα). Αυτό ακούγεται σαν το πιο λογικό πράγμα που κάνει, αλλά νομίζω ότι είναι επίσης μια ίντσα πάρα πολύ γι 'αυτόν. Θέλει, αλλά δεν θέλουν να κλείσει. Βοήθησέ με!

Streamer -Frustrated

Εδώ το πρόβλημα είναι μικρό, FS: Έχετε μια καλή καρδιά. Αυτό από μόνο του δεν είναι ένα κακό πράγμα, αλλά είναι ένα γνωστό ζήτημα που συνδέεται: βάζετε τις επιθυμίες σας σχετικά με τη δική του αντί να τον κίνδυνο "μέσο όρο".

Οι γυναίκες πρέπει να διδαχθούν τον πολιτισμό μας πολύ στενά από τους άνδρες για τους άνδρες και τα συναισθήματα, δεν έχει σημασία τι ... ακόμα κι αν είναι από μόνη της . Στην πραγματικότητα, υπάρχουν φορές που αισθάνονται οι γυναίκες για να είναι ωραία, ακόμη και σε μια εποχή που η ασφάλειά τους είναι σε κίνδυνο με έναν άνδρα.

Τώρα, επιτρέψτε μου να είμαι σαφής: δεν πιστεύω ότι το άτομο είναι απαραίτητα μια απειλή για σας ... αλλά σίγουρα δεν είναι σε καλή συναισθηματική λειτουργίες και τυπωμένα πάνω σου σαν ένα μωρό Gosling. Όπως είπα χαμένος και σύγχυση (και στην την αγάπη με ένα camgirl μπροστά του), ο οποίος έχει την ψευδαίσθηση μιας σχέσης μαζί σας. Το γεγονός που τόσο συχνά βλέπουμε σε σύσπαση, έχει συμβάλει σημαντικά στον τρόπο σας, αλλά και την αλληλεπίδραση που μπορεί να δώσει την αίσθηση ενός υψηλότερου βαθμού οικειότητας που υπάρχει πραγματικά. Αισθάνεται σαν να ξέρετε εξαιτίας αυτής της αίσθηση της οικειότητας, η οποία αποτελεί μέρος της γιατί πιστεύει ότι και οι δύο συνεισφέρουν λιγότερα χρήματα για εσάς. Μπορείτε ακόμη και να αισθανθείτε μια βασική ιδιότητα, επειδή σας έχει δώσει τόσα πολλά.

Θα μπορούσε να είναι διαφορετικά αν είχα τα χρήματα για να κάψει, και την κοινωνική ζωή της άλλης στερεά μορφή και ήταν μια χαρά για τον ίδιο. Αλλά δεν είναι. Είναι να προωθήσει μια νοσηρή, ρεαλιστική σχέση και τελικά δίπλα του.

Και έπειτα υπάρχει η αμηχανία της. Είναι πολύ δύσκολο να είναι απ 'ευθείας για πολλές γυναίκες που αφήνουν μεταξύ των νέων - στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνο . Αλλά υπάρχει κάτι περισσότερο εδώ.

Για ορεκτικά, δεν είναι το γεγονός ότι σας έδωσε πολλά χρήματα. Αυτό δεν μπορεί να έχει ανοιχτές χορδές που επισυνάπτονται σε αυτήν, αλλά σίγουρα θα αισθάνονται λίγο αναγκάζονται να το πράξουν. Αυτό το συναίσθημα είναι βαθιά ριζωμένη στην αμοιβαιότητα σε όλους μας. Στο βιβλίο Επίδραση του Cialdini Eric πηγαίνει με όλους τους τρόπους που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αμοιβαιότητας για να χειραγωγήσουν νομισματοκοπεία που έρχονται με το νομοσχέδιο για δείπνο με τους εμπόρους αυτοκινήτων μας προσφέρουν μπουκάλια νερού. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιούν πολλά άτομα από αμπέλια τοξικομανών έξω εισόδου και εξόδου του 'αυτήν την έννοια της αμοιβαιότητας, να επηρεάσει τους ανθρώπους που σας ενδιαφέρουν? έχουν Χ, Υ και Ζ για σας, έτσι ώστε να μην τουλάχιστον να τους χρωστάμε κάτι σε αντάλλαγμα;

Δεν μοιάζει με συνειδητή πρόσωπο σας δίνουν χρήματα για να το κρατήσει στη ζωή του, αλλά αυτό είναι μέρος του υπολογισμού των λόγων για τους οποίους έχετε έναν σκληρό χρόνο δίνοντας γρήγορη διορθώσετε το παλιό.

Στη συνέχεια, υπάρχει η θλιβερή ιστορία θλιβερή σακί. Και πάλι: Δεν μπορεί κάτι σκόπιμα, αλλά κάνει τη μητέρα εξομολόγος και το μόνο "πραγματικό" πρόσωπο στη ζωή σας, κατεβάζοντας μια κόλαση είναι μια μεγάλη ευθύνη στους ώμους του την ευθύνη ... αυτός δεν είναι απαραίτητα υπεύθυνη. Είναι η χρήση της ενοχής αισθάνεστε σαν να έχετε καθήκον να τον αφού μονομερώς αποφάσισε ότι ο καλύτερος φίλος και η μητέρα ομολογητής της και χάνει σκατά του αν δεν παίζουν μαζί.

Όλα αυτά είναι βαθιά το χειραγώγησης. Έστω και αν γνωρίζει κάτι - κάθονται μπροστά από το φορητό υπολογιστή σας, τον αντίχειρα και τα γυαλιά άστραφτε υπό το φως της οθόνης, το επόμενο βήμα του σχεδιάζει να χορεύουν στον αέρα για να κάνει - δεν λιγότερο επεμβατική, σέρνεται ή απλά βιδωμένη.

Θα πρέπει φυσικά να τονίσω ότι αυτό δεν τον βοηθήσει πραγματικά για πρώτη φορά συναντήθηκαν. Αυτό καθιστά ασαφή τα όρια μεταξύ "καλλιτέχνη" και "δημόσια", ειδικά όταν δεν είναι σε σχέση με κάτι σαν μια συνάντηση που διοργανώθηκε παρακολούθηση συμβάντων. Οι μήνες αργότερα αναθεώρησης ήταν επίσης ένα κακό τρένο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τι απογοητευτεί μαζί του. ένα προηγούμενο και τις προσδοκίες σετ? Τώρα έχετε ακόμη περισσότερους λόγους σας ... φίλος, θεραπευτής, φλερτ για να δείτε τα αντικείμενα, ό, τι θέλετε.

Έτσι, όλα αυτά κατά νου, εδώ είναι η πρότασή μου για σας: Έχετε είχε fuck-σοβαρά - και όχι μόνο μαζί του, αλλά σε γενικές γραμμές. Ας οι άνθρωποι που χειρίζονται αισθάνεστε ότι δεν μπορεί να ζήσει ή να αρνηθεί, όπως θα ήταν "σημαίνει" περισσότερα προβλήματα στο μέλλον θα οδηγήσει, και ίσως χειρότερα από αυτό. Μάθηση "όχι" να πω, και είναι ένα από τα κάνει σημαντικές δεξιότητες συνεχίσει να αναπτύσσει σε ένα επίπεδο που είναι τόσο προσωπική και επαγγελματική. Αυτό ισχύει διπλά με το κοινό. Αν βάλετε μια άκρη στο βάζο άκρη, αυτό είναι ένα πράγμα, αλλά δεν είναι μια πράξη που εξασφαλίζει την προσοχή ή το χρόνο σας κατά μήκος του ποταμού. να έρθει επίσης σε ανθρώπους "περάσει") για να είναι κοντά σας και β) που θέλετε να δείτε. Εκτός αν έχετε μια καλή σχέση μαζί τους, είναι απλά για να μείνετε κακή σκατά που αναζητούν ένα μέρος.

(Δείτε επίσης: sufferin γλυκό Ιησού, μπλοκ κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης που έχουν ήδη.)

Μερικοί από αυτούς τους περιορισμούς έχουν τα μέσα για να τα επιβάλουν. Δηλαδή, κάποιες πολύ ισχυρές γραμμές ισοπαλία στην άμμο. Δεν είναι ο φίλος σας, δεν είστε θεραπευτής σας και ότι σίγουρα δεν είναι από κάθε άποψη. Είστε ένας καλλιτέχνης, είναι το κοινό, και αυτό είναι το τέλος. Κόψτε το σε λίστες των φίλων τους και να κατανοήσουν ότι οι αλληλεπιδράσεις τους είναι πολύ, πολύ περιορισμένες τώρα και θα πέσει να τον μέσα από το παιχνίδι γύρισε Twitch να παραβούν τους κανόνες. Εάν αισθάνεστε ιδιαίτερα γενναιόδωροι, ίσως να θέλετε να δώσετε χρήματα, αλλά ειλικρινά; Θα ακολουθήσει. Κλήση αυτό ένα φορολογικό μειονεκτήματα.

Προσωπικά, σας προτείνω να κοπεί εντελώς και ίσως ακόμη και αναπήδηση εξουσία. Δεν νομίζω ότι θα σεβαστεί όλες τις αποφάσεις, χωρίς να χρειάζεται να παρέχει μια πληθώρα δράμα. Αλλά εδώ είναι το πράγμα: δεν έχει σημασία τι κάνετε, θα έχετε την ευκαιρία να επιμείνουμε σε πυροβόλα όπλα σας, διότι θα είναι μια κόλαση ενός διαφαινόμενη κρίση.

Θα αισθανθείτε επίσης ένοχοι, αλλά να θυμάστε, αυτά τα μαγικά λόγια: Δεν είναι καθήκον τους. Ναι, φυσά και μόνο. Αυτό δεν είναι δική σας ευθύνη. Δεν είχαν μόνο την κοινωνική διέξοδο τους για να συμφωνηθεί, τον έριξε πάνω σας. Δεν είστε υπεύθυνοι για τη ζωή σας, ή τα συναισθήματά σας - αυτό που είναι σημαντικό - όλα αυτά, αν κοπεί χαλαρά.

Είναι να κάνει φασαρία. Αγνοήστε. Θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την αυτο-τραυματισμό. Έχω να το αγνοήσουν. Αν νομίζετε ότι σοβαρή, μπορείτε πάντα να ρίχνετε μια γραμμή με τους βουλευτές, όταν είναι σταθμευμένο, αλλά δεν είναι δική τους ευθύνη.

Είναι χάλια κολλήσει σε αυτή την κατάσταση, η FS. Τώρα είναι η ώρα να εμβαθύνει και να μάθουμε από αυτό, δεν κάνουν τα ίδια λάθη. Καλή τύχη, και να μας ενημερώσετε πώς θα πάει.

Αγαπητέ Δρ NerdLove, έχω ένα πρόβλημα που θέλω τη γνώμη σας σχετικά.

Είμαι πάντα λίγο ανησυχούν για μόνο τη σεξουαλική / φαντασιώσεις μου ή επιθυμεί απλά να ενδιαφέρουν ότι για μια στιγμή στροβιλίζεται στο κεφάλι μου.

Κατ 'αρχάς, θέλω να πω, δεν έχω καμία φυλετική προτίμηση για τις γυναίκες της Ασίας. Δεν είμαι ένα μεγάλο μέρος ενός ανεμιστήρα των anime και ασιατικές ταινίες μόνο που βλέπω παλιές ταινίες Jet Li και Jackie Chan, οπότε δεν νομίζω ότι μετράει ως φετίχ. Δεν ξέρω γιατί, αλλά I. Είναι πολύ φανερό στο γυμνάσιο. Το σχολείο μου είναι το ένα τέταρτο του Βιετνάμ συνήθως το αποτέλεσμα του σχολείου μου με κάποια Βιετνάμ ελκυστική κοπέλα ήταν πυκνοκατοικημένη. Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω αν αυτό είναι ένα πρόβλημα από μόνη της, επειδή είναι μάλλον εγώ που ιδρύθηκε στενότερους φίλους μου σε αυτή τη στιγμή της ζωής μου έχουν με μια ασιατική γυναίκα. Για να το κάνετε μαζί, πήγα μέσα από το σύνολο καλύτερος φίλος λιώνει για τη σύζυγό κάτι φίλου σκατά του και μετά από χρόνια που είχαμε καιρό, η καρδιά θαμπό καρδιά και τώρα η φιλία μας είναι πιο κοντά από ποτέ σε σημείο που ο αριθμός φίλος μου. Έτσι - η τελευταία ερώτηση - είναι πολύ κακό για το τίποτα.

Η άλλη έχει γίνει σαφές για μένα είναι ενοχλητικό για μένα να μιλήσει, και έχω μια ίδια στιγμή, από τότε που ήταν παιδί. Αλλά έχω να κατεβείτε στο στήθος μου και να πει κάποιος πριν χάσω. Εδώ έρχεται. Έχω ένα φετίχ για τα πράγματα Cosplay δουλεία. Για να είμαι απόλυτα σαφής, μιλώ ως Batgirl ή Wonder Woman ή οτιδήποτε άλλο σέξι ηρωίδα κοστούμι σε κίνδυνο. Στην πραγματικότητα, ήταν η κυρίαρχη φαντασία του ορυχείου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αλλά το θέμα είναι ότι μου αρέσει BDSM καπνιά βιασμού ή σκατά, ειδικά για να είναι πραγματικά σοβαρή και ρεαλιστική, τουλάχιστον τα πράγματα. Η μόνη εξήγηση που έχω για αυτό είναι ως ένα πρώτο ανταπόκρισης λόγω της φύσης της δουλειάς μου. Δουλεύω σε ειδικές περιπτώσεις βιασμού, κακή όσο η τελική μεγάλη διάρκεια ζωής ήταν οι τραυματισμοί των θυμάτων και δεν θέλουν αναμνήσεις απειλεί τους -. Αλλά ακόμη και πριν από το ιατρικό τομέα αυτό το είδος της εισόδου πράγμα που κάνει πάντα να νιώθω άβολα και ακόμα, αν βάλω ένα παλιό επεισόδιο της Wonder Woman, ένα παλιό επεισόδιο του Μπάτμαν 66 - σειρά με Batgirl ή κάτι κάτι τέτοιο ήταν όταν η ηρωίνη σε ένα επικίνδυνη κατάσταση, η οποία προσελκύει πάντα την προσοχή μου.

Και τέλος, το πιο ενοχλητικό απ 'όλα ιδίως αν ληφθεί υπόψη αυτό που μια ζωή για σένα. Έχω τα τελευταία χρόνια πρόσφατα είχα βρει να μου προσέλκυσε ή ενδιαφέρονται για τις γυναίκες σε αναπηρικά καροτσάκια. (Αυτός είναι ο λόγος που έχω μια μεγάλη συλλογή από αρπακτικά πτηνά και Νέα 52 Comics Batman με προ Barbara Gordon Oracle στο ράφι μου). Νομίζω ότι - μπορείτε να κόψετε την ειρωνεία με ένα μαχαίρι το βούτυρο. Έχω ένα ιατρικό ιστορικό, θα έπρεπε και δεν ξέρω τις δυσκολίες που οι γυναίκες Παραπληγικών γοητευμένος πολύ καλό πρόσωπο και ακόμα μερικές φορές βρίσκομαι ούτως ή άλλως από αυτά. Στο βαθμό που έχω δει τις εικόνες των ελκυστικών γυναικών με αναπηρία, και ακόμη και να διαβάσετε περίεργοι για τις μαρτυρίες των παραπληγικών γυναίκες bloggers λεπτομέρειες τη σεξουαλική ζωή τους. Πω πω, δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό επιτρέπεται, αλλά εγώ έπρεπε να, δεν μπορώ να κρατήσει αυτά τα πράγματα. Πρέπει να ξέρω τι συμβαίνει με αυτή την ιδέα, και ειλικρινά το μόνο θεραπευτής που μπορούν να πληρώσουν, είναι ο γιατρός που έχει όλα LT, απάντησε ο καπετάνιος και ο ηγέτης στην αυτόματη κλήση.

Ελπίζω αυτό. Λόγοι για ευχές μου Είμαι - Εννοούσα με μια ασιατική παραπληγικός γυναίκα με μια γεύση για τις σπάνιες Cosplay σεξουαλική δουλεία να είναι; Αστειεύομαι, φυσικά, αλλά αυτό που κάνω αρκετά, μπορείτε να ξεκινήσετε με τα τρελά παιχνίδια για να πιστέψει.

φετίχ εργοστάσιο

Hoo αγόρι.

FF Τώρα, έχουμε λάβει "ανησυχητικές" για το "πρόβλημα" (και να πάει, όταν το γράψιμο δεν τσεκάρετε μου κάνει).

Ξεκινήστε με τα βασικά των φετίχ και τα συμφέροντα και από πού προέρχονται. Και η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ξέρει ... δεκάρα. Μιλάει πέντε οπαδούς του kinky που κτυπώντας στο κοστούμι, λέει, και μπορείτε να πάρετε έξι ιστορίες προέλευσης. Το καλύτερο πρόσωπο εικασία είναι ότι κάτι έχει συμβεί την κατάλληλη στιγμή, σεξουαλικά εμμονή μαζί της και την πένα που μετατρέπει μανιβέλα σας.

Τι συμβαίνει με τις περισσότερες ανατροπές, τα ενδιαφέροντα και τα φετίχ είναι ότι υπάρχει συχνά μια διαφορά ανάμεσα σε εμάς και να μας κάνει. Έχουμε την τάση να πιστεύουμε ότι αυτό που είμαστε είναι σε όλα τα επίπεδα τέλεια γραμμή, έτσι ώστε οποιαδήποτε παρέκκλιση από την ταυτότητα είναι ένα σημάδι ότι η ταυτότητα είναι εσφαλμένη. Και δεδομένου ότι, σε αυτή την κουλτούρα των αρνητικών σεξ, έχουμε την τάση να , το είδος του σεξ εξισώνουν σας εκ νέου το είδος του προσώπου που είστε , τότε να ενδιαφέρεται για κάτι έξω από το βασικό βανίλιας αρχίζει ευπρέπεια της στην ερώτηση. Καλοί άνθρωποι έχουν "καλή" σεξ μετά από όλα.

Σκεφτείτε όλα τα HEW και θρηνούν πάνω »που σημαίνει ότι ?? γυναίκες" στη δημοτικότητα των 50 αποχρώσεις του γκρι βιβλία. Μήπως το γεγονός ότι εκατομμύρια γυναίκες έχουν στραφεί στο γράψιμο και τους φτωχούς σκατά O & M, σημαίνει ότι οι γυναίκες Rapey θέλουν να κυριαρχείται από είδη; Τι γίνεται με έναν άνθρωπο ο οποίος, βίαιη πορνογραφία είναι ωμά; Προφανώς, είναι να ενεργούν μόνο ένα βήμα στην πραγματική ζωή, υπάρχουν spoilers: δεν είναι πραγματικά.

Δεν υπάρχει αρκετή μια περίπτωση «Πες μου τι κτύπημα και να σας πω ποιος είσαι», είναι ότι συχνά τα πράγματα όπως ότι για να είναι απολύτως φυσιολογικό, τι είμαστε ως ανθρώπινα όντα. Σεξουαλικότητα και τη σεξουαλική ευχαρίστηση είναι συχνά περίπλοκες και τρελό σκατά μια τσάντα γεμάτη από νυφίτσες σε αιθέρα πάνω.

Είμαστε ενθουσιασμένοι από damndest πράγματα. Μερικοί άνθρωποι επιθυμούν να περάσουν ή να αντιστρέψετε κοινωνικές νόρμες και η αγάπη για Sissified ή την ηλικία ή έρωτα ή να λάβει απέναντι τους ρόλους της καθημερινής τους ζωής. Μερικοί άνθρωποι παίρνουν μια επιβάρυνση για αυτούς να κάνουν κάτι ταμπού ή χαρακτήρα, δηλαδή, πώς να βρείτε τα άγρια ​​φεμινιστική φαντασιώσεις βιασμού ή ένα εβραϊκό άτομο που πρόκειται να απολυθούν από Ilsa. Μπορεί να αισθάνονται περίεργα και σύγχυση, αλλά στην πραγματικότητα είναι απολύτως φυσιολογικό. Δεν μιλάμε πάρα πολύ, γιατί η απόκλιση = "κακό" τείνουν να πάρει χρόνο.

Τώρα αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι θέλουμε το μαύρο και τελικά να πάει δεν σημαίνει τίποτα. Είναι καλό να εξετάσει τα συμφέροντά σας και θέλετε σχετικά με το τι οι ενθουσιασμένοι φαντασιώσεις τρέχει μέσα από το ποτήρι του.

Πάρτε, για παράδειγμα, το ενδιαφέρον του για τη δουλεία του Cosplay. Μερικοί άνθρωποι - όπως και εσείς - να αρχίσουν να λειτουργούν με την ανταλλαγή ενέργειας και ισχύος και των επενδύσεων. Είναι μέρος της προσφυγής της δουλείας και S & M ή ακόμα και πράγματα όπως φαντασιώσεις αρπαγή, ενήλικες και μωρά ομάδα Ηλικία? Μπορεί να απονεμηθεί σε μια διαπραγμάτευση τρόπο. Στην περίπτωσή σας, θα πρέπει να έχετε κάποιον που είναι ισχυρό, και τα βάζουμε σε μια θέση όπου δεν είναι. Yvonne Δείτε Craig και η Linda Carter δεμένα flips διακόπτη σας, διότι δεσμεύεται και ανήμπορος καλό, ισχυρό καυτή γκόμενα και παντελόνι εισάγονται με τον κ τσούξιμο. Ταυτόχρονα αυτή πραγματοποιείται κατά τρόπο που δεν είναι σαφώς σοβαρή. Ναι, και είναι συνδεδεμένα με τις ευχαριστίες τους, αλλά κανείς δεν είναι πραγματικά κακό και πρέπει να έρθει φυσικά πολύ σύντομα. Έτσι, είναι εκεί για να δούμε αυτά τα νόστιμα ένταση, και η γνώση ότι είναι ασφαλές, υγιής και συναινετική. Ακόμη και οι φαντασιώσεις του βιασμού είναι τελικά να συναινέσει επειδή είναι σενάρια? δεν υπάρχει κανείς να επιτεθεί, είναι στο σενάριο ένα πολύ συγκεκριμένο τρόπο είναι.

Αυτό, παρεμπιπτόντως, είναι ο λόγος που το υποβρύχιο είναι στην δουλεία της εξουσίας, EL James είναι καταδικασμένη. Το υποβρύχιο είναι υπεύθυνη για να επιτρέψει την πρόοδο της σκηνής ή να καλέσετε τελειώσει. Έτσι, με αυτόν τον τρόπο θα πάρουμε στην περιοχή των άλλων φετίχ του.

Ένα από τα πράγματα που κάνει ένα φετίχ τους ανθρώπους - είτε με βάση τη φυλή ή την ικανότητα - Icky είναι υπόψη το γεγονός ότι, τελικά ανθρωπισμού του. Είναι να βρούμε ένα πράγμα σε ομορφιά, για παράδειγμα, το καφέ δέρμα ή υφή των μαλλιών ενός ατόμου. Είναι ένα άλλο, όταν ένα μέρος του τι κάποιος το έκανε επειδή θεωρούνται ως μια σειρά από στερεότυπα και όχι ως πρόσωπο. Μειώνει το άτομο να είναι ένα αντικείμενο, και όχι ένα άτομο επιθυμίες και τις ανάγκες και τα συμφέροντα και τις ελλείψεις. Δεν είναι ένας άνθρωπος, αυτά είναι η φαντασία κάποιου, μιας χρήσεως και εναλλάξιμα με οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο που θα μπορούσε να απαντήσει την ίδια εμφάνιση ή τον πολιτισμό.

Τα παιδιά με τις ασιατικές φετίχ, για παράδειγμα, είναι λιγότερο συχνές σε χώρες της Ασίας, επειδή αυτό το συγκεκριμένο είδος της χαρακτηριστικό και ελκυστικό πρόσωπο που βρέθηκαν λόγω του τι σκέφτονται οι Ασιάτες γενικά. Μέρος του λόγου ARM και κερί ραψωδικούς πάνω από το κόκκινο χάπι Είδος Ασιάτισσες επειδή τους βλέπω ως ένα «έξυπνο» ή υποτακτική, όπως και οι γυναίκες του "πρέπει". Otaku εμμονή με την ιαπωνική γυναίκες συχνά κάνουν όχι επειδή του ατόμου, αλλά επειδή "μέσα"? Δεν υπάρχει ένα πρόσωπο που θέλει και χρειάζεται, έτσι ώστε ένα τρόπαιο, η τελευταία avatar του οράματος του Moe κ.λπ. Είναι λιγότερο από ένα πρόσωπο και το πιο κοντινό για να φτάσουμε στην Waifu στο κεφάλι. Η συνειδητοποίηση του τι είναι τόσο ειδικό τύπο, επειδή έβαλε ιδιοφυΐα του από τη δύναμη της αγάπης του για τη δοκιμή.

(Παρεμπιπτόντως, αυτό είναι επίσης το πρόβλημα με ένα φετίχ κορίτσι geek για . Δεν είναι για τις γυναίκες, ιδίως, ως ειδικός τύπος γίνεται γιατί είναι ένα geek.)

Περιττό να πούμε, ότι είναι τόσο προσβλητικό και δυσάρεστο, όπως οι γυναίκες σκατά. Αυτό είναι συχνά ένα πρόβλημα με παραπληγικούς. Υπάρχει ένα φετίχ υποκουλτούρα που ονομάζεται άνθρωποι "οπαδούς" που σεξουαλικά έλκονται από ακρωτηριασμένους, μυϊκά προβλήματα, αναπηρικά αμαξίδια και άλλες αναπηρίες και ειδικές ανάγκες. Για πολλούς ανθρώπους με αναπηρίες, αυτό το ερώτημα? είναι αρκετά δύσκολο με αναπηρία μέχρι σήμερα. Μπορεί να είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό να διαπιστώσετε ότι ο λόγος Bonsoir επιβήτορας που δεν ρώτησε γιατί είναι μεγάλη, αλλά επειδή έχετε μια πρόσθεση. Μπορεί να μειωθεί πολύ ταπεινωτική για τη λειτουργία ή την πτυχή του τι είναι.

Αλλά να θυμάστε, είπα σκύλα σεξ είναι περίπλοκη; Αυτό ισχύει επίσης στην περίπτωση αυτή. Αντικειμενοποιείται Όσο για μερικούς ανθρώπους δεν είναι απαραίτητα κακό? Δεν είναι μόνο οι άνθρωποι, είμαστε επίσης κομμάτια του κρέατος. Τα άτομα με αναπηρία είναι συχνά σεξουαλική αόρατοι? δουν οι άνθρωποι, πατερίτσες ή σε μια αναπηρική καρέκλα ή ό, τι και να σταματήσει να εξετάσουμε το πρόσωπο. Μπορεί να επιτραπεί ως κόλαση να ξέρετε ότι αυτό που την κάνει διαφορετική είναι το αλατοπίπερο που σας κάνει πολύ πιο ελκυστική για κάποιον.

Φυσικά, μπορεί να έχει σκοτεινή πλευρά της. Μερικά ρυμουλκούμενα ενδιαφέρονται λιγότερο για την αναπηρία και αυτό που αντιπροσωπεύει: μια έλλειψη δύναμης. Κάποιος που χρειάζεται - κυριολεκτικά, τη βοήθειά σας χρειάζεται - μπορεί να είναι ένα σημείο καμπής για τους ανθρώπους. Γνωρίζοντας ότι έχετε αυτό το είδος της δύναμης πάνω σε κάποιον μπορεί να είναι συναρπαστική. Και το κίνητρο πίσω από αυτό μπορεί να κυμαίνεται από ήπια έως προκαλεί ανησυχία. Μπορεί να θέλετε να είναι ήρωας ή ένα αγαπημένο πρόσωπο που κυριολεκτική δύναμη της ζωής και του θανάτου για κάποιον.

Επομένως, είναι σημαντικό να αμφισβητήσει τις επιθυμίες σας, ειδικά εκείνοι που φαίνεται να ανησυχούν περισσότερο για σας. Είστε, FF, της Ασίας γυναίκες, επειδή έχουν μια συγκεκριμένη εικόνα στο μυαλό του, περιμένετε να χωρέσει; Ή - η παρούσα υπόθεση είναι για τους ανθρώπους, αλλά αυξάνεται, δεν είναι μια συναισθηματική ένωση μια πρόσθετη σύνδεση με αυτούς; Είναι παραπληγικός, επειδή σας αρέσει η ανταλλαγή ενέργειας ή επειδή δεν υπάρχει κάτι γι 'αυτούς που σας όμορφο ή ενδιαφέρον;

Ακόμη και σε περιοχές όπου υπάρχει επικάλυψη-δύναμη πάνω σε κάποιον από τη δουλεία και την εξουσία πάνω σε κάποιον που δεν είναι ικανός, αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι κακός άνθρωπος. Η επιθυμία είναι ότι η επιθυμία. Τέλος ουδέτερη. Είναι ο τρόπος για να αποφασίσουν σχετικά με αυτές τις επιθυμίες που καθορίζουν την καλή ή κακή.

Ως κάποιος που είναι φωτεινό και σε μια αναπηρική καρέκλα να μην είναι πολύ διαφορετικά από κάποιον, φωτεινό και επίσης ένα ορισμένο ή το στήθος μιας συγκεκριμένης προσέγγισης μέγεθος είναι μια κοκκινομάλλα, ή να έχουν. Αυτό είναι ένα πλεονέκτημα, δεν είναι όλοι τους. Συναντήσετε κάποιον με αναπηρία ή εθνοτικής ομάδας, επειδή σκέφτεται ότι θα είναι πιο εύκολο να κυριαρχήσουν ή θα είναι πολύ ευγνώμων σε όποιον δείχνει ενδιαφέρον, αλλά είναι κακό.

Σύντομη εκδοχή: Θα σκατά τη σειρά του ότι είναι έξω από τον κανόνα. Δεν είναι ασυνήθιστο, ούτε είναι μια τέτοια μεγάλη υπόθεση, ανάλογα με το πώς αλληλεπιδρούν με αυτόν. Μια θετική σεξ θεραπευτής μπορεί να είναι σε θέση να σας βοηθήσει αυτά τα συμφέροντα, να εξετάσει και να σας δώσει τη δυνατότητα να πάρετε μια ιδέα του τι είναι, πώς και γιατί. Το γεγονός ότι δεν ξέρετε, ακόμη και σε επαφή με ανθρώπους που γνωρίζουν επαγγελματικά δεν είναι τόσο μεγάλη μιας συμφωνίας εμπιστευτικότητας γιατρού / ασθενούς βλασφημία ιερή - ιερή. Αλλά αν μιλήσουμε γι 'αυτά δεν αισθάνονται άνετα, μπορείτε να ελέγχετε πάντα τον κατάλογο αναφοράς της Αμερικανικής Ένωσης των Εκπαιδευτικών σεξουαλικότητας, συμβούλους και θεραπευτές . Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε έναν εμπειρογνώμονα στην περιοχή σας που μπορεί να μιλήσει με κάποια από αυτά.

Αλλά, όπως είπα: η επιθυμία είναι περίπλοκη, αλλά ουδέτερη. Είναι ο τρόπος για να το πράξη, ότι αυτό ορίζει.

Καλή τύχη.


- Εμείς ανεπιθύμητα κάποιος είχε απορρίψει η φιλία; Πριν από - Θα αγωνιστεί με μια ασυνήθιστη φετίχ ή τον αγκώνα; Μοιραστείτε τις σκέψεις και τις εμπειρίες σας στα σχόλια. Εν τω μεταξύ, είμαστε πίσω με περισσότερες ερωτήσεις σε δύο εβδομάδες.


Ζητήστε από το Δρ Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη στήλη διοργάνωσε Kotaku συνάντηση η μοναδική και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Έχετε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Να doc@doctornerdlove.com και να θέσει «Kotaku" στη γραμμή θέματος.

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και προπονητής τιμές ανώτερη υποστήριξη, για να Dating - blog Τηλεειδοποίησης Δρ NerdLove και Podcasts Δρ NerdLove. Το νέο σας χρονολόγηση - Οδηγός New Game +: Οδηγός Geek αγάπη, το σεξ και η χρονολόγηση είναι τώρα από το Amazon, το iTunes πούλησε βιβλία και όλα είναι καλά, επίσης, μια τακτική επισκεπτών στις έναν από εμάς .

Μπορείτε να Snark διανομής και συμβουλές που βρέθηκαν στο Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου