var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Zelda και να αρνηθεί είναι τέλεια, παρά - και λόγω των - τεχνικές ελλείψεις της

Nier: Αυτόματα και η αναπνοή της ζούγκλας είναι καταπληκτικά παιχνίδια με περιστασιακή τεχνικά προβλήματα. Πώς το κάνουν σε ένα διαφορετικό στάδιο από αυτά τα θέματα και να τα ενσωματώσει στη δομή τους; Heather schaut στο κρίσιμο βίντεο.

Προϊστάμενος: Αυτό το βίντεο περιέχει μικρές αεροτομές για Nier: Αυτόματα.

απομαγνητοφώνηση:

τρέχουσες επιλογές video game μου είναι δηλητήρια Nier: Αυτόματα και The Legend of Zelda: Η ανάσα της ζούγκλας. Το ένα είναι ένα μπαρ Jam Festival της επιστημονικής φαντασίας γεμάτη από άγρια ​​φιλοσοφία και η άλλη είναι να αισθανθεί για να πάρει περιπετειώδες παιχνίδι. Είχα μια μεγάλη στιγμή για το παιχνίδι, αλλά μερικές φορές, συνειδητοποιώ επιδόσεις γραφικών ή να με κάνει να πάει σε μια άλλη μεγάλη λόξυγγας εμπειρία. Αναγκάστηκα να εξετάσει με ποιο τρόπο αυτά τα παιχνίδια διαχειρίζονται τις τεχνικές αδυναμίες τους και νομίζω ότι έχω έρθει σε δύο διαφορετικά συμπεράσματα.

Ας αρχίσουμε με την αναπνοή της ζούγκλας. Αυτή είναι η λεπτομερής ανάλυση σωστή ερώτηση. Έχει ένα μεγάλο παγκόσμιο παιχνίδι που προσφέρεται για εξερεύνηση, αλλά αντιμετωπίζει συχνά μικρά προβλήματα. Περιοχές με υψηλό αριθμό καρέ ανά δευτερόλεπτο φύλλωμα πτώσης, υφές δεν τηρούν προσεκτική εξέταση, τους εχθρούς ξαφνικά στο Pop θέαμα, και υπάρχει σημαντική επικάλυψη.

Γουάιλντερ ανάσα γνωρίζει αυτούς τους περιορισμούς. Υπάρχει ένας τίτλος έναρξης για νέο υλικό που δεν προβλέπεται ακόμη και για αυτό το σύστημα, αν κάνατε. να συσκευάσει τόσο στο παιχνίδι, θυσίες έγιναν και η οπτική σχηματοποίηση ήταν το όνομα του παιχνιδιού. Αναπνευστική άγρια έχει δραστικά καλλιτεχνική διεύθυνση του ανέμου Waker, αλλά αυτό το μονοπάτι περιπλανήθηκε κάτω. Οι χαρακτήρες και τα πλάσματα του κόσμου οφείλουν ποιότητά τους σημαντικά διαταραχή.

Ωστόσο, αυτή η διαταραχή είναι συνεπής. Είναι όλοι στα πλάσματα και βραχώδεις ακτές. Και για το λόγο αυτό, ενώ τα κενά γραφικά θα μπορούσαν να προσελκύσουν το μάτι, θα θέσει σε κίνδυνο την εμπειρία, επειδή οι κανόνες του κόσμου δεν αλλάζουν. Ποτέ δεν αισθάνεται τυχαία. Η έλλειψη πίστης δοκιμάσετε παιχνίδια όπως το Skyrim ή έχουν Οριζόντε μηδέν αυγή, την ενθάρρυνση της άγρια πλευρά βήματα από τεχνικούς περιορισμούς παρεμποδίζεται, η οποία εφαρμόζεται σε όλο το χώρο παιχνιδιού σαφή και αισθητικό ύφος.

Όταν ένα σύνολο κανόνων συνεπής οπτικό στυλ είναι μια προσέγγιση τεχνικών περιορισμών ή φυσικούς περιορισμούς, που είναι οι άλλοι; Λοιπόν, είναι λίγο αφηρημένη, αλλά μπορούμε να το μειώσει σε ερωτήσεις. Nier: Αυτόματα είναι ένα παιχνίδι που ασχολούνται με ορισμένες βασικές έννοιες. Αυτό περιλαμβάνει θέματα διπλή ταυτότητα, τη διαίρεση της κοινωνίας, τα όρια της τεχνητής ζωής, και θολή γραμμή μεταξύ φυσική ύπαρξη και ενός ψηφιακού αυτο.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, τα θέματα αυτά είναι πειστικά εκφράζονται μέσα από το παιχνίδι. Αλλαγές στη γωνία της κάμερας ή ακόμα και προοπτική χαρακτήρα τονίζουν την ιδέα ότι η αντίληψή μας για τον κόσμο του παιχνιδιού είναι ευμετάβλητη. Υπάρχει μια αίσθηση ότι τα πράγματα δεν είναι και η μεταρρύθμιση μπορεί, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας όλο και περισσότερο. Παίξτε ως 9S, μπορούμε να μειώσουμε την καταπολέμηση εχθρών, τονίζοντας τη λεπτή γραμμή μεταξύ πραγματικού και ψηφιακού χώρου. Οι χώροι αυτοί είναι καταστροφικό και την ανοικτή και μπορεί να συνδεθεί με υφίστανται υπερβολική πίεση.

Αυτό αρχίζει να συμβαίνει, πράγμα που σημαίνει μια γραφική ανωμαλία που δεν μπορεί να βρεθεί. Οι στον κόσμο, που βρίσκονται συχνά ψάχνω στα κτίρια που θα επωφεληθούν από μια σοβαρή έλλειψη ορισμού που έφυγα. Δεδομένου ότι το παιχνίδι στη μυθιστοριογραφία του επικεντρώθηκε ψηφιακού χώρου για την ήδη εύθραυστη, μπορούμε να αντανακλά στους τομείς του σερφ ξεκινήσει η ίδια η αδυναμία μπορεί να δει.

Λειτουργικές αλλαγές και οι αλλαγές στα στοιχεία του περιβάλλοντος καλέσετε τον στόχο του παιχνιδιού στον μεταβαλλόμενο κόσμο να φροντίσει να επαναπροσδιορίσει χώρους και σήψη. Είναι ένας κόσμος πολύ αργότερα, έχει προσαρμοστεί για να επιβιώσει ως τεχνολογία πέρα ​​από κάθε προσδοκία. Αν πάω στον κόσμο της κατασκοπείας και ασυνέπειες στην πίστη του παιχνιδιού, μπορείτε να αισθάνονται σε αρμονία με Nier ειδήσεις: Αυτόματα θέλει να επικοινωνήσει.

Υπάρχουν, επίσης, θεωρείται μεταμοντέρνα στοιχεία. Αν και αυτο - σεβασμό δεν περιέχει απαραιτήτως ένα σημάδι της μεταμοντέρνας έργο που έχει πολλά να κάνει με σκεπτικισμό εδραιωμένη ιδεολογίες που προέκυψαν κατά το ύψος της μεγάλης αυτοκρατορίας, η χρήση της αναφοράς εντός Nier: Αυτόματα μπορείτε απλά ως ένα σύνολο μεταμοντέρνο κείμενο. Γλώσσα λάθος να κάνει πλάκα της αφήγησης και τον παίκτη σε σύγχυση, τότε η ικανότητα να ρίξει μια αντιπαράθεση με συστήματα τυχερών παιχνιδιών και τις διασυνδέσεις για να σηματοδοτήσει τα όρια του κόσμου μάγουλο.

Nier: Αυτόματα είναι ένα παιχνίδι που με την απελευθέρωση των μεγάλων ιδεών, όπως η λογική ή μια εξιδανικευμένη την ανθρωπότητα και να επιστήσει την προσοχή στον τρόπο με τον οποίο για να κάνει το παιχνίδι, το οποίο έκανε το κύρος του δικού του σχεδιασμού του εν λόγω, καθώς και έναντι - παραμένει παίκτες για φαγητό το περιγράφουν ως κάτι άστατος και ευμετάβλητη. Όταν η υφή δεν είναι περιοχή ή τραυλίζει χρέωση ως νέο αγκάθι απομακρυνθεί από τη μνήμη, Απόρριψη: Αυτόματα εφιστά την προσοχή στον εαυτό του - με έναν τρόπο που, αν και κατά πάσα πιθανότητα δεν πρόκειται να πέσει περισσότερο με το σήμα τάσεις παιχνίδι τους δική ευθραυστότητα.

Ένα μεγάλο μέρος της φαίνεται προς τα πίσω για να κλίνει κάποιες κακές υφές για να εξαπλωθεί. Τέλος, κάποια περίεργα εμφάνιση γραφικών δεν είναι πάντα βαθιά. Ένα πούρο μπορεί να είναι ένα πούρο. Μια αποτυχία μπορεί να είναι ένα μικρό πρόβλημα. , Εξετάζεται όμως πώς η ανάσα του άγριου και να αρνηθεί: Αυτόματα διαχειρίζονται από ακρωτηριασμένα αυτές τις ερωτήσεις ή χρεώνονται για την αποφυγή μας βοηθά να κατανοήσουμε τα πράγματα στα παιχνίδια που είναι πιο σημαντική από την οπτική.

βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση και την αφήγηση των κατασκευών που διαπερνά ακόμα και το ατύχημα με το νόημα και αυτά τα δύο παιχνίδια είναι περιπτωσιολογική μελέτη σχετικά με το θαυμάσιο τρόπο, αν έχετε μια αρκετά σταθερή βασική ιδέα, κάποιοι μπορείτε να κρατήσει πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου