var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Βρωμάει συνομιλίες Diablo III ότι καμία δημόσια multiplayer

Στο Diablo III, ένα καλό υψηλό - επίπεδο - το παιχνίδι περιστρέφεται γύρω γεωργικών εισροών έργα τυχαίο ξένος και να πάει με το περιεχόμενο για να προσπαθήσει να πάρει τα περισσότερα από τα στοιχεία και τις συσκευές στο συντομότερο χρονικό διάστημα. Είναι διασκεδαστικό, αλλά είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι εμφανίζεται σε έναν κώνο της σιωπής.

Μπορείτε εύκολα να πάρετε δημόσια Παίξτε με έως και άλλους τρεις παίκτες σε ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια στον κόσμο, και κανείς δεν μιλά.

Οι άνθρωποι έρχονται μαζί για να πάρει το πλιάτσικο, γιατί Diablo III καθιστά πιο πιθανό ότι έχετε περισσότερες πλιάτσικο αν είστε παλεύουν με τα πιο σκληρά τους εχθρούς που παίζουν όταν παίζουν με τους άλλους. Αλλά δεν μιλούν, διότι φαίνεται ότι η Blizzard δεν είναι μόνο ότι σε αυτό το επεισόδιο του Diablo έχει για τους αλλοδαπούς είναι αρκετά κοινωνική.

Μπορείτε να συμμετάσχετε σε μια ομάδα που χαρακτηρίζεται ως "ανταμοιβή" ή "Rift. Η ετικέτα θα σας πω για το σκοπό της ομάδας, αλλά ακόμη και ουσιαστικά καμία επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Πρέπει να πω τίποτα. Δεν έχει νόημα για αυτούς ζητάει,. κανείς δεν προσφέρεται να βοηθήσει ή συμβουλές. οι παίκτες τρέχουν γύρω από πολλά πράγματα, όσο το δυνατόν για να σκοτώσει στο χάρτη ή ολοκληρώνοντας αποστολές. στη συνέχεια πηγαίνουν χωρίς μια λέξη.

Είναι μια παράξενη και multiplayer εμπειρία που πολλοί παίκτες απογοητευμένοι όταν αυτός μπορεί να πάρει τα στοιχεία, παραλείπεται μια αίσθηση της στρατηγικής για τον αποκλειστικό σκοπό το συντομότερο δυνατόν. Για τους νέους παίκτες που δεν νομίζω ότι μέσα σε λίγα λεπτά, λεία, μπορεί εύκολα να αποφευχθεί. Μπορείτε να επιλέξετε να παίξετε σε μια πιο αργή ή να περιμένει για να συνδέσετε το ρυθμό του παιχνιδιού για τους φίλους. Αλλά για τους παίκτες που θέλουν να μετακινηθούν σε πιο δύσκολο υλικό όσο το δυνατόν γρηγορότερα με τη δομή μέσω της χιονοθύελλα σεζόν κατάταξη προωθηθεί η διαδικασία αναπλήρωσης, το οποίο μπορεί να είναι ένα εξωφρενικά πρέπει

Κατά την είσοδο σε δημόσια παιχνίδι που πραγματικά δεν πρέπει να κάνουν τίποτα. Στην πραγματικότητα, έχω κάποια παιχνίδια στα οποία ο παίκτης absented ίδιος απλά χωρίς πραγματικές συνέπειες για μεγάλες χρονικές περιόδους. Τις περισσότερες φορές οι παίκτες είναι γρήγοροι να κόψει μέσα από τις ορδές των δαιμόνων και λεηλατούν όλα τα στοιχεία που χρειάζονται όσο το δυνατόν συντομότερα. Εάν κάποιος άλλος παίκτης δεν μπορεί να συνεχίσει να καταγράψει το μήκος του πεδίου στην πλάτη και αντικείμενα ή να πάει σε διαφορετικές περιοχές του χάρτη ή το μπουντρούμι, για να κάνουν το δικό τους τρόπο.

Αποτυχίες είναι δύο διαφορετικών τύπων, Nephalem (Γεωργία) και (εξέλιξη)

περιεχόμενο Diablo Endgame είναι με τη μορφή της «διαίρεσης». Μια ομάδα παικτών να εισάγετε ένα "Nephalem Rift", αν θέλετε να αυξηθεί στοιχεία ή "Great Rift" όταν λαμβάνουν μέρος σε μια δίκη χρόνο. κατάταξη ηγέτης της δυσκολίας ένα μεγάλο διάλειμμα, η ταχύτητα με την οποία τελειώνει αποφασισμένη.

"Αν ήμουν Multiplayer - παιχνίδι το παιχνίδι, εγώ πραγματικά να μιλήσει κάποιος», δήλωσε ο Νίκολας Diablo III - Παίκτης Nold, όταν συζητήσαμε αυτό το θέμα. Παίζει το παιχνίδι από το βήτα. "Το παιχνίδι είναι πάρα πολύ γρήγορα στο υψηλό επίπεδο του παιχνιδιού το βαρύ μηνύματα να ανταποκριθεί σε αυτό το παιχνίδι», είπε. Ωστόσο, η έλλειψη επικοινωνίας, οι δημόσιες παιχνίδια έρχεται περιττά για αυτόν. Τώρα αποφεύγεται η απόλυτη δημόσια παιχνίδια.

Έτσι, γιατί καθένας θα υποβάλει δημόσια παιχνίδια της συνεργασίας-s 'Diablo III να ελευθερώσει; Αν είναι τόσο δύσκολο να προσπαθήσει να επικοινωνήσει γιατί, δοκιμάστε το κοινό για να παίξει;

Η απάντηση είναι: περισσότερα λάφυρα.

Ουσιαστικά Diablo είναι ένα μπουντρούμι - αντιολισθητικές αλυσίδες. βρείτε παίκτες βαθύτερα στην άβυσσο της κόλασης με την ελπίδα καλύτερων λάφυρα τους, ακόμη και να σκάψει βαθύτερα. Είναι ο στόχος βρόχος ανάδρασης: λίγο πιο δύσκολο, πατήστε αυτό το χρόνο, έτσι μπορείτε να πάτε περαιτέρω την επόμενη φορά. Αλλά σε αντίθεση με άλλες παιχνίδι εξερεύνησης μπουντρουμιών, να σκοτώσει το πιο δύσκολο ανταμοιβή τους εχθρούς δεν είναι καλύτερα να λεηλατήσουν λίγο περισσότερο. Αν πάω απρόβλεπτα hellscape ότι στα όρια της όχι μόνο τα στατιστικά στοιχεία των δοκιμών του χαρακτήρα μου, αλλά προσωπική μου λογική, θα βρείτε την ίδια ποιότητα του θηράματος, σαν να έχουν εγγραφεί μόνο από τις ορδές των δαιμόνων καταγής δύσκολα εδάφη ευκολότερη. πιο δύσκολες αντιπάλους μόνο για να πάρετε μια καλύτερη βολή σε ένα αντικείμενο.

Ο υπολογισμός είναι περισσότερο υπέρ σας, όταν μια ομάδα με άλλους παίκτες, γιατί σε ένα παιχνίδι για πολλούς παίκτες, όταν ένας παίκτης σκοτώνει έναν αντίπαλο, ο καθένας στην ομάδα έχει τη δυνατότητα ενός στοιχείου. Επιπλέον, ενώ τα τέρατα να γίνει πιο ισχυρό, επειδή περισσότερους παίκτες για να ξεκινήσει ένα παιχνίδι, η αύξηση αυτή θα πρέπει να παρέχονται από τις εγγενείς σκιές συνέργεια όταν αρκετοί παίκτες που αγωνίζονται να αποδυναμώσει το τρένο εχθρούς και άλλους παίκτες. Όσοι προσπαθούν να μάθουν όσο το δυνατόν περισσότερο για να κάνουν τη μετάβαση γρήγορα ότι παρά βαρετό χαρακτήρα του και σιωπηλή δημόσια παιχνίδια εξακολουθούν να επιτρέπουν το θήραμα, με το λιγότερο χρονικό διάστημα.

Αν δεν έχετε φίλους για να παίξουν μαζί, θα πρέπει να παίξει με τους ξένους για να επωφεληθούν από τον υπολογισμό. Έτσι είστε κολλημένοι παίζοντας παιχνίδια στα οποία μιλάει κανείς.

Στη φωτογραφία: το θήραμα.

Philip πέρασε Looper, ένα αρκετά νέος παίκτης Diablo III, η τελευταία σεζόν αναρρίχηση τις κατατάξεις, έχασε η συναδελφικότητα που βρέθηκαν παράξενο, όταν το τελευταίο παιχνίδι του franchise για να παίξει. "Πίσω στο Diablo II, με ρωτούν συνεχώς τους ανθρώπους για το πώς κατασκευάζουν τα στοιχεία τους. Μιλήσαμε και τα αντικείμενα του εμπορίου και να συζητήσουν τι πρέπει να προχωρήσουν. Diablo III ένας τρόπος δεν είναι πραγματικά στοιχεία της αλλαγής, έτσι υπάρχουν 's πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να μιλήσει σε κανέναν. προσπάθησα να μιλήσω με τους ανθρώπους, αλλά οι περισσότεροι δεν βρίσκονται ποτέ. "

Looper είπε ότι στις 200 ώρες που έπαιξε Diablo III σε απευθείας σύνδεση σε δημόσιες συναντήσεις, και μόλις είχε μια συνομιλία με άλλους παίκτες. «Ήταν πολύ καλό», είπε. Ο ίδιος και οι δύο παίκτες χωρίστηκαν με τυχαίο μήκος, τι οι χαρακτήρες που τους αρέσει να συζητάνε για να παίξει και ποια στοιχεία είναι σχετικά με το κυνήγι τώρα. Το τρίο πήγε για από κοινού για να εντοπίσει διάφορα άλλα μπουντρούμια. ότι είναι ό, τι μπορεί να αναμένεται από μια τυχαία συνάντηση σε μια άλλη σε απευθείας σύνδεση παιχνίδι. η εμπειρία θα διακριθεί ως μία από τις καλύτερες στιγμές του με αυτό το franchise στην πρόσφατη ιστορία.

Για να διευκρινιστεί το σημείο στο εμπόριο Looper, ενώ δεν μπορείτε να βρίσκονται όλα τα καταστήματα, μπορείτε να βάλετε τα στοιχεία από άλλους παίκτες σαν να ήταν στο παιχνίδι, όταν υπάρχει λιγότερο από δύο ώρες και για τελευταία φορά. Δεν είναι ασυνήθιστο για έναν παίκτη να teleport πίσω για να δείτε την κύρια βάση και το αρχείο απλά τα πάντα είχαν λεηλατηθεί, σε περίπτωση που κάποιος άλλος χρειάζεται. Αυτό είναι συχνά λιγότερο μια προβολή της καλοσύνης και σεβασμού, αλλά λόγω του περιορισμένου αποθέματος χώρου και έναν πλούτο των υλικών που κάνουν άχρηστο για τους παίκτες που καιρό διατηρούν σχεδόν κάτω στοιχεία. Ωστόσο, υπάρχει ένας άλλος λόγος για τον οποίο η υπογραφή στο δημόσιο παιχνίδια, ένας άλλος παίκτης μπορεί να ρίξει μόνο το στοιχείο που έχουν δυσκολίες είχαν.

"Μην με παρεξηγείτε, μου αρέσει αυτό," Looper χρόνο αναπαραγωγής του με Diablo III είπε. «Η έκδοση του Diablo δεν με ενοχλεί πραγματικά ότι σε σύγκριση με το Animal Crossing. Μετάβαση στην και γύρω από την επιχείρησή μου για να πάει. Οι άλλοι παίκτες, όπως οι κάτοικοι των πόλεων».

Το multiplayer Diablo III εμπειρία μια αργή και επίπονη διαδρομή μέσα από την ατελείωτη βασανιστήριο και το άγχος με τους στενότερους φίλους σας ενδέχεται να ποικίλουν σε σίγαση, δελεάσει την ανάσα στη γραμμή του τερματισμού περιβάλλεται αγνώστους. Τα πάντα είναι θέμα του τι θέλετε να δοθεί προτεραιότητα: η πρόοδος ή η δυνατότητα προόδου. Εφεξής στάτους της κατάστασης απλά το καλύτερο λάφυρο άλεσμα είναι ένα δημόσιο παιχνίδι και να πάει ήσυχα από τα τσιράκια των Καταραμένων συμβαίνει, που δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους παίκτες να αγωνιστεί με εσάς. Infernal γίνει.

Jonathan Ainley είναι ανεξάρτητος συγγραφέας στην Tulsa, Οκλαχόμα. Μπορείτε να τον φτάσουν στο Twitter @Jon_etc .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου