var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Μπορείτε να μάθετε για να βοηθήσει να γίνει αποκατάσταση παιχνίδια τα παιδιά στη φυλακή;

«Τι να σας διδάξει στις αίθουσες των εφήβων ή νεαρών ιδρύματα δράστης δεν είναι στην εκπαίδευση», δήλωσε ο ερευνητής Dana Ruggiero σε πρόσφατη τηλεφωνική συνέντευξη, «n». Δεν έχει τίποτα να κάνει καλύτερες αποφάσεις. Είναι κυριολεκτικά μόνο ρητορική, και στη συνέχεια θα τοποθετούνται στο ίδιο σύστημα όπως έχετε έρθει. "Ξεκίνησε τεχνολογίας έργο, ένα πρόγραμμα επικεντρώθηκε στην κατάρτιση του σχεδιασμού του παιχνιδιού για τους νέους στη φυλακή, για να συμβάλει στο να σπάσει αυτός ο κύκλος.

του έργου Tech είναι να βοηθήσει ένα πρόγραμμα, τους νέους παραβάτες να βρουν ένα μέλλον μέσω του σχεδιασμού του παιχνιδιού. Με τη βοήθεια των βασικών εργαλείων όπως σπάγγοι και Scratch σύντομο παιχνίδια για να σχεδιάσουν σε πραγματικά προβλήματα, είναι τεχνολογίας συμμετέχοντες στο πρόγραμμα του έργου τα βασικά της γραφής, τον προγραμματισμό, τις εικαστικές τέχνες, και τη συνεργασία με τους άλλους. Το πρόγραμμα δεν έχει νέους να διδάξει πώς να κάνει το επόμενο Call of Duty ή Minecraft, αλλά δεν δίνουν τους για να αγοράσουν ένα καινούργιο, πιο ελκυστικό και χρήσιμες δεξιότητες με τα κοινωνικά συστήματα, τα οποία οδήγησαν στη σύλληψή του.

Ενώ το έργο ξεκίνησε στο Ηνωμένο Βασίλειο Tech Purdue University στην Ιντιάνα, Ruggiero και οι βοηθοί του, ένας νεαρός εργαζόμενος που ονομάζεται Laura Green, σήμερα να εξασφαλίσει κέντρα χορηγείται παιδιά, όπου όλοι είναι δύο ζωντανές. Παιδικοί Σταθμοί ασφαλές για τους νέους ηλικίας 10 έως 16 ετών, οι οποίοι έχουν καταδικαστεί για εγκλήματα. Αυτά τα κέντρα αφιερωμένο στην εκπαίδευση, σε αντίθεση με νεαρούς παραβάτες ιδρύματα να αντιμετωπίζουν την εκπαίδευση ως ένα προνόμιο και όχι δικαίωμα, και τα παιδιά κλειδωμένα στα δωμάτιά τους κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Ruggiero και πράσινο εργασία, κυρίως στα σχολεία για να διασφαλίσει ότι τα παιδιά είναι, αλλά και να εργάζονται στα πρώτα στάδια της νεανικής παραβατικότητας στην Ουαλία.

Στη φωτογραφία: Laura Πράσινη (αριστερά), Dana Ruggiero (δεξιά).

Tech έργο ξεκινά με brainstorming και προτυποποίηση στην πραγματική φυσική επιφάνειες, σε αντίθεση με τους υπολογιστές. προγραμματιστές παιχνιδιών χρησιμοποιούν μερικές φορές ένα μολύβι και χαρτί ή Post-it γι 'αυτό να είναι σε θέση να μετακινήσετε αντικείμενα και να προσομοιώνουν το πώς ένα παιχνίδι μπορεί να λειτουργήσει, αλλά Ruggiero εξήγησε ότι δεν είχε κανένα δικαίωμα να το κάνουμε. «Μπορούμε να τους δώσουμε στυλό ή μολύβια ή ψαλίδι ή κάτι δεν δίνει, επειδή θα μπορούσε να κάνει τα όπλα», είπε. «Έχουμε να κάνουμε με αυτό που θα μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε τα μαλακά δείκτες και πίνακες που είναι καρφωμένα στους τοίχους." Έτσι, αντί να αντανακλούν αυτό, και να είναι εύκολο να απεικονίζουν τη λειτουργία της την επιλογή των παιχνιδιών λογικής λειτουργίας δέντρα. επίσης να κάνουμε ασκήσεις στο πλαίσιο ομάδας πριν από τα δόντια σε μια ιστορία του παιχνιδιού Έναρξη βασίζεται σε μια ιστορία ενός άνθρωπος περικοπή που σκοτώθηκε από τους νέους.

Είναι δύσκολο, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή. Μετά από αυτή την εισαγωγή, οι συμμετέχοντες περάσουν για να εξετάσει τις επόμενες εβδομάδες και να μάθουν οι μηχανές παιχνιδιών παιχνίδι (μερικές φορές) να κάνει απλή παραγωγή ως ένα διαδραστικό εργαλείο που ονομάζεται αφήγηση Cordel και μια απλή γλώσσα προγραμματισμού που ονομάζεται Scratch. Οι συμμετέχοντες στα προγράμματα αυτά είναι ένα παιχνίδι που βασίζεται σε μια ένδειξη της Ruggiero και με την προϋπόθεση πράσινο σε αυτό.

"[Το σύμβολο]:" Μπορείτε να κάνετε ένα παιχνίδι σε ένα κοινωνικό πρόβλημα να είναι στη φυλακή, έξω, και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως κάνετε νεότερους κάποιον; ". Είπε Ruggiero" Έχουμε την τάση να προσελκύσει για να πει: «Νομίζετε ότι για τους νεότερους τα ξαδέρφια σας Σκεφτείτε λίγο τους αδελφούς σας Τι θέλετε να τους διδάξει γιατί είναι εδώ για να τους βοηθήσουμε .. δεν κάνουν το ίδιο λάθος, αυτό που κάνεις "

Ruggiero πρόσθεσε ότι η συνεργασία με έγκλειστος νεολαία που για οποιαδήποτε κλοπή ναρκωτικών αυτοκινήτων έτρεχαν με την απειλή όπλου στη φυλακή. Η επιλογή, όμως, βρίσκεται στο επίκεντρο της σχεδόν σε κάθε παιχνίδι κάνουν επειδή Σπάγκοι, ένα από τα κύρια εργαλεία της συγκεντρώνεται το καλύτερο για παιχνίδια αφήγηση επιλογές.

Ruggiero μου έδωσε παραδείγματα όπως το The Run, ένα παιχνίδι για ανθρώπους που είχαν απελευθερωθεί από τη φυλακή πίσω στο έγκλημα και, ανάλογα με τις αποφάσεις που κάνετε, να πεθάνουν ή να πάει στη φυλακή. Υπάρχει επίσης μια κλήση σε έναν ελεγκτή της επιλογής όταν έρχονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες της επικίνδυνης οδήγησης μετά την κλοπή ενός αυτοκινήτου. Οι συνέπειες σε αυτό το παιχνίδι περιλαμβάνει τα πάντα, από 20 χρόνια στη φυλακή για να χτυπήσει κάποιον με την απενεργοποίηση τραυματισμό μετά το άλλο ισχυρά κτυπήματα. Το παιχνίδι δείχνει ότι είναι καλύτερο να μην πάρει το αυτοκίνητο για πρώτη φορά.

Ruggiero μου είπε ένα παιχνίδι που ονομάζεται Escape ήταν ένα παιδί, προσπαθεί να σώσει την αδελφή του, ο οποίος υπέστη γονική κακοποίηση. Υπήρχε το μηδέν αντί του νήματος, έτσι ήταν πιο περίπλοκη από ό, τι άλλα σχέδια.

"Ήταν ένα παιχνίδι high-low όπως το Zelda», δήλωσε ο Ruggiero. "Τρέχει μέσα από το σπίτι, και θα πρέπει η μάγισσα για να αποφευχθεί, ο οποίος αυτή η γυναίκα είναι ότι θα πρέπει να αποθηκεύσετε το κορίτσι και το κορίτσι συνεχίζει λέγοντας ότι.". Βοήθησέ με, να με βοηθήσει, να με βοηθήσει "και συνεχίζουν τη στιγμή που θα κινούνται έχετε αποθηκεύσει, να πάει σε διάφορα μέρη του σπιτιού για πράγματα αναζήτηση για το παιδί. Στη συνέχεια, για να ξεφύγει μαζί της το σπίτι."

Πρόσθεσε ότι τα παιδιά ήταν επίσης μέρη στα απομεινάρια αυτό. Η αστυνομία και η παρενόχληση στον κυβερνοχώρο Σε όλες τις περιπτώσεις, ο στόχος της Ruggiero ότι τα παιδιά δεν είναι μόνο ασχολούνται με τις ερωτήσεις τους, αλλά και κοινωνικά συστήματα που τους περιβάλλουν. Παραδέχθηκε, ωστόσο, ότι μερικές φορές είναι δύσκολο να γνωρίζουμε αν γίνει με αυτούς.

κέντρα του έργου όπου η τεχνολογία ενεργά η προσέγγιση αυτή περιγράφεται από τον Ruggiero ως "πολύ καρότο-on-a-stick". Αν οι νέοι συμπεριφέρονται, να μάθουν, να ακούσετε μουσική ή να έχουν αφίσες στο δωμάτιό τους. Αν δεν το κάνουν, αυτά τα προνόμια αφαιρεθεί. Το μήνυμα, Ruggiero είπε, φαίνεται ότι, αν οι κανόνες που ακολουθούνται, οι άνθρωποι θα να εργαστούν και να πάει η ζωή. Σχολείο κουπόνια κακό φάρμακα, κλπ εκπαίδευση που λαμβάνουν είναι πολύ επαναλαμβανόμενο και απλουστευτική και Ruggiero δεν πίστευε ότι ευνοεί τα αγόρια. Φοβήθηκαν ότι μερικά από τα παιχνίδια των παιδιών καταλήγουν να κάνουν γι 'αυτούς περισσότερο από μια επέκταση της ρητορικής.

"Όταν μιλάμε για αυτούς, και πότε για να σχεδιάσει τα παιχνίδια, ξέρουμε τι έχουμε», είπε. "Δεν ξέρουμε αν μπορούμε να πάρουμε αυτό που πραγματικά πιστεύουν, ή ό, τι νομίζουν ότι είναι εντάξει [στο κέντρο της συγκράτησης για παιδιά], προκειμένου να πετύχει. Υπάρχει μια πολύ ισχυρή ρητορική που προέρχονται μέσα [σε αυτές τις εγκαταστάσεις ] και είναι πολύ συμπεριφορικής και τον τρόπο που διδάσκουν βασίζεται. έρχεται σε μεγάλα παιχνίδια μέσα. "

Ενώ τα κέντρα ασφάλεια των παιδιών είναι γεμάτο από νέους ανθρώπους που έχουν μιλήσει λειτουργική φυλακές. Ως εκ τούτου, το έργο δεν έχει προχωρήσει Tech πάντα ομαλή. "Υπάρχουν πολλά αντιπαραθέσεων», δήλωσε ο Ruggiero. "Η τελευταία φορά που συναντηθήκαμε, είχε οκτώ παιδιά να ξεκινήσει. Αυτό κράτησε μέχρι πέντε πολύ γρήγορα εξαιτίας των συγκρούσεων [μεταξύ των παιδιών], λόγω της κατάρας για το προσωπικό, τέτοια πράγματα." Ανέφερε ότι τα παιδιά μπορούν να τρελαθούν και απογοητευμένοι κατά τη διάρκεια του προγράμματος να ρίξει καρέκλες σε ανθρώπους. Μόλις, Ruggiero και πράσινο είχε μια βιτρίνα Ακύρωση τέλος του προγράμματος, επειδή κάποιος επιτέθηκε έναν δάσκαλο, και υπήρχε αίμα σε όλο το δωμάτιο, θα χρησιμοποιήσει. «Είναι τα παιδιά," Ruggiero είπε μια έγκυος παύση. "Αλλά τα παιδιά είναι επικίνδυνα."

Για αυτούς και άλλους λόγους, το έργο τεχνολογίας είναι μια ανηφορική μάχη. Ruggiero και πράσινο θέλουν να αναπτύξουν, αλλά τώρα είναι ανεπαρκές και θέσεις εργασίας για να εργάζονται με πλήρες ωράριο, εκτός από την εκτέλεση του προγράμματος, εάν δίνεται η ευκαιρία. Ρωτήστε για τις επιδοτήσεις, έτσι ώστε να είναι να συγκεντρωθούν χρήματα και να επηρεάσει περισσότερους ανθρώπους, αλλά λειτουργεί σε αυτή τη μικρή κλίμακα, είναι σχεδόν αδύνατο, συγκεκριμένα στοιχεία ότι το έργο έχει Tech αντίκτυπο. Δεν βοηθά ότι οι Βρετανοί ιδρύματα έχουν σοβαρές υλικοτεχνική και χρονικούς περιορισμούς στο πρόγραμμα. Δύο εβδομάδες είναι πολύ σύντομη, και στη συνέχεια το πράσινο δει ποτέ tech παράθυρο έργου Ruggiero και τους συμμετέχοντες. Αυτές τις μέρες, Ruggiero να κάνουν παραχωρήσεις: Σπάγκοι αντί γρατσουνιές, βάσεις αντί για πολυπλοκότητα, κ.λπ.

Παρά Ruggiero πιστεύει ότι το τεχνικό έργο μπορεί να κάνει τη διαφορά. Πιστεύει ότι τα παιχνίδια μπορούν να φυλακιστεί ρητορική της νεολαίας να μην πάρει αναγωγικά γύρω τους. Όχι ότι τα παιδιά της ζωής flunking, τονίζει. Είναι ότι το σύστημα απέτυχε.

"Είναι ηλίθιο παιδιά», είπε. ". Είναι πραγματικά δεν είναι πολύ είστε σε δύσκολη θέση, τόσο ως εκ τούτου, είναι πίσω από το σχολείο που είναι πίσω από αυτό που θεωρώ τις συναισθηματικές σχέσεις, την κοινωνική και δεν έχουν τα μέσα να πω." Χρειάζομαι βοήθεια. "Στη συνέχεια, όταν πηγαίνουν στο σχολείο, μόνο εκεί που ήταν και να αφήσει τη φυλακή πίσω. Εμείς ποτέ βοήθεια που χρειάζονται."

Παιχνίδια, ωστόσο, ενθαρρύνεται και μπορεί να βοηθήσει να μεταφέρω πραγματικές δεξιότητες και όχι απατηλό. Είναι μια αρχή.

«Τα παιχνίδια σε γενικές γραμμές φαίνεται να έχουν αυτό το αξιοθέατο», δήλωσε ο Ruggiero. «Δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα από αυτό. Είναι δύναμη. Τους αρέσει να παίζουν παιχνίδια. Εάν μαθαίνουν ότι πρόκειται να κάνουν τα παιχνίδια, είναι ενθουσιασμένοι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου