Εάν η Volkswagen δεν μπορεί να λύσει την εξαπάτηση TDI του - Diesel - βρείτε τα οχήματα πρέπει να «ανακυκλώνονται υπεύθυνα», το οποίο είναι απλά ένας άλλος τρόπος για να πούμε ότι θα σπάσει. Είναι πραγματικά κρατήσει την καλύτερη για το περιβάλλον από ό, τι ακριβώς τροφοδοτήσει πολύ αποδοτικά αυτοκίνητα στο δρόμο; Η απάντηση είναι: Δεν ξέρουμε.
Μετά από εικόνες εκατοντάδων VWS απλά δείχνει σαπίζουν στο πάρκινγκ Pontiac Silverdome σε αναμονή για μια CARB και EPA απόφαση θα ζήσουν για να οδηγήσει μια άλλη μέρα, οι άνθρωποι αναρωτιούνται, φυσικά, αν όλα αυτά διάλυση ήταν πολύ σεβασμό για να κάνει το πράγμα από το περιβάλλον ,
Μετά από όλα, η ενέργεια που απαιτείται για την ανακύκλωση ένα παλιό αυτοκίνητο, και το πιο σημαντικό, η ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή ενός αντικατάστασης τόσο περισσότερο θα πρέπει να υπολογίσει τον αντίκτυπο όλων των μεταλλικών απορριμμάτων. Και ακόμα κι αν συμπεριφέρονται καλά σε εκπομπές NOx, αυτά τα μέσα εμπορικής άμυνας ήταν γνωστοί για να σκοράρει 50 MPG.
Παράκαμψη το καλύτερο για το περιβάλλον;
Δεν έχουμε ιδέα
Για να απαντήσει αν έχει ακριβώς περισσότερο νόημα της VW για να κρατήσει στο δρόμο κατά την ανακύκλωση μελέτη του πλήρους κύκλου ζωής της Υπηρεσίας Περιβαλλοντικής Προστασίας και το Διοικητικό Συμβούλιο πόρων αέρα Καλιφόρνια θα πρέπει να προσδιοριστεί η καθαρή ανισορροπία CO2 (CO2 σχετικές δια διαχωρισμού πρόωρα κάθε υπηρεσιακού οχήματος και σταθμίζεται έναντι του ΝΟχ (η οποία προκαλείται από την αλλαγή του κλίματος), στη συνέχεια συνδέεται επιβλαβή για την υγεία με τις επιπτώσεις της ρύπανσης και. περισσότερο σε έναν χρόνο.)
Από αυτές τις μελέτες κύκλου ζωής έγινε πριν, και βρήκε έναν αριθμό από αυτά για τη βοήθεια μελών Καταναλωτών - Ηνωμένες ανακύκλωση και την εξοικονόμηση (CARS) Act του 2009, η οποία απέρριψε ως μετρητά γνωστό. Αυτές οι μελέτες, οι οποίες επικεντρώνονται στις εκπομπές CO2, σκάβουν, αν πρέπει να σκοτώσει όλους τους καταναλωτές μεγάλων (που εξακολουθεί να έχει η ζωή έχει σε αυτά) και να κάνουν τους ιδιοκτήτες να αγοράσουν νεότερα, πιο αποδοτικά αυτοκίνητα, ήταν στην πραγματικότητα ένα πλεονέκτημα ή περιβαλλοντική ζημία.
(Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι οι περισσότερες μελέτες καταλήγουν στο συμπέρασμα φαίνεται ότι η υπόθεση ήταν πραγματικά επωφελής μετρητών που αγοράζονται μέσω του χάσματος μεταξύ MPGs σε αυτοκίνητα και).
Το ερώτημα είναι: Στον κανονισμό πύλη πετρέλαιο, όχι το EPA να διενεργήσει μελέτη του κύκλου ζωής πριν αποφασίσουν για μια λύση που θα μπορούσε να στείλει διαλυθούν σχεδόν μισό εκατομμύριο οχήματα;
EPA Volkswagen έχει θέσει το ίδιο ερώτημα, και οι δύο πηγές ήταν στο δρόμο τους στην Καλιφόρνια Διοικητικό Συμβούλιο πόρων αέρα. Τέλος, ρίξτε μια CARB κάποιον, και ήξερα ότι η απάντηση είναι όχι: κανείς δεν είχε διεξαχθεί μια μελέτη του κύκλου ζωής αυτών των οχημάτων.
Πριν προχωρήσετε, θα αναφερθώ εν συντομία τη διαφορά μεταξύ CO2 και NOx. Το CO2 είναι ένα αέριο του θερμοκηπίου, ενώ ΝΟχ οδηγεί στο σχηματισμό των κριτηρίων ρύπων, όπως αιωρούμενα σωματίδια και Ο3. CO2 έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αλλαγή του κλίματος, ενώ NOx είναι περισσότερο γνωστή για τη ρύπανση που προκαλούν τα προβλήματα και τις συνθήκες υγείας όπως το άσθμα.
Το πρόβλημα με το όχημα VW TDI, τα αγόρια CARB Stanley λέγεται ότι μου μέσω e - mail, οι ποσότητες είναι από τα NOx που εκπέμπονται, μαζί με τα τοπικά προβλήματα υγείας έφερε συνδέονται προβλήματα υγείας που ΜΙΤ αισθάνθηκε θα μπορούσε να οδηγήσει σε πρόωρο θάνατο 1.200 ανθρώπων στην Ευρώπη ,
Νέοι τόνισε ότι ο νόμος VW, το αυτοκίνητο-στόχο για να πάρει από το δρόμο ήταν να επιτρέψει να αποφευχθεί προβλήματα υγείας NOx που συνδέονται, αλλά και να αντιμετωπίσει το γεγονός ότι οι καταναλωτές είχαν πει ψέματα, είπε:
Επειδή τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με συσκευές χειρισμού με 40x NOx για το θέμα κανόνες μέχρι να πιστοποιηθεί. επιπτώσεις NOx για τη δημόσια υγεία είναι σημαντική και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται αναλόγως. Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές έχουν πουλήσει ένα αυτοκίνητο που δεν θα εκτελούνται όπως αναμένεται, να αντιμετωπίζονται ως τέτοια.
Το σημείο αυτό επαναλαμβάνεται από Elizabeth Cabraser, διευθύνων σύμβουλος της Οργανωτικής Επιτροπής των εναγόντων, είπε σε μια κλήση συνδιάσκεψης:
Όπως κατηγορία συμβουλή όχι μόνο μπορούμε να βρούμε τη σωστή ισορροπία όσον αφορά το περιβάλλον κατά την οικονομία, αλλά και οικονομικά συμφέροντα και περιβαλλοντικά συμφέροντα των μελών της τάξης και των κατόχων. Πίνουμε, αυτό είναι το πώς είμαστε.
Έτσι ώστε ο βασικός στόχος για την ανάπτυξη της λύσης VW πύλη ντίζελ θέσει τα προβλήματα υγείας για την πρόληψη και την απόκτηση ο ιδιοκτήτης είναι σαφώς αποζημιωθεί, όχι κατ 'ανάγκη VW κλιματική αλλαγή που συνδέεται με το CO2.
Αυτό είναι λογικό. Αλλά μπορεί να είναι ένα μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα μεταφέρονται στο ελαιοτριβείο σκεφτούμε μια Οργανισμός Περιβάλλοντος θα τρέχει και για τις επιπτώσεις του άνθρακα κάποιων αριθμών επαγγελματικά αποτελέσματα.
Γιατί να μην μελετήσει Run παρατήρηση;
προσδιοριστεί η αιτία για την εισαγωγή της ισορροπίας μη-άνθρακα με τη χρήση των αυτοκινήτων αποδίδεται στο δρόμο πριν από το τέλος της ζωής του, Stanley Νέοι CARB είπε λίγους μήνες στο τηλέφωνο, δεν αποδεκτή μέθοδος για τέτοιου είδους μελέτες κύκλο ζωής.
Νέοι είπε ότι δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε πόσο μακριά έχει ληφθεί η μελέτη. Περάστε από όλα τα πλαστικά μέρη; Καθώς ο λόγος της έντασης των αερίων του θερμοκηπίου που καθορίζεται; Τι είναι άνθρακα για να δημιουργήσει τον κινητήρα; Έχετε συμπεριλαμβάνονται τι θα συμβεί στο τέλος της ζωής; Αυτά είναι σημαντικά ερωτηματικά, λέει ο Young.
Αφού υπενθύμισε ότι ένας αριθμός ακαδημαϊκών ιδρυμάτων ήδη δημοσιευμένες μελέτες σχετικά με τον κύκλο ζωής, κλπ παραπάνω ειδών για εκθέσεις Clunkers, αναρωτήθηκα αν ήταν σκόπιμο τουλάχιστον να εξετάσουμε το πώς να πετάξετε τα αυτοκίνητα των επιπτώσεων των εκπομπών CO2. Μ Νέοι είπε δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε τώρα να πω κάτι με την έννοια της:
Θέλετε να πάτε πίσω και να πω ότι η ομοσπονδιακή υπηρεσία και η VW California διάταγμα συγκατάθεση ριμέικ [εξετάσει] ο κύκλος ζωής του άνθρακα στα μηχανοκίνητα οχήματα που πρόκειται να απορριφθούν;
παραδέχτηκε, τότε θα ήταν παραγωγικό και χρήσιμο για την ανάπτυξη των μελετών αυτών, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον, αλλά «με την μετρική και το πρωτόκολλο δεν είναι ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να δημιουργήσετε ένα δεδομένο έτος αυξάνει τον άνθρακα ... έτσι δεν είναι παραγωγικός τρόπος για να συμμετάσχουν αποτύπωμα για να καθορίσει το μοντέλο στη συζήτηση. "
Εν τω μεταξύ Cabraser, δικηγόρος των εναγόντων στην υπόθεση, οικισμός, κάτι παρόμοιο για την πολυπλοκότητα μιας τέτοιας επιχείρησης, δήλωσε:
Πιστεύω ότι πολλά άτομα και ομάδες έχουν μελετήσει τα μέρη του προβλήματος ... Πρόκειται για ένα περίπλοκο ζήτημα ... Δεν νομίζω ότι μπορείτε να δοθεί απάντηση στο ερώτημα, αλλά εγώ δεν είμαι ένας περιβαλλοντικός οικονομολόγος.
Έτσι, προφανώς η έλλειψη μιας τυποποιημένης διαδικασίας έχει συμβάλει στον προσδιορισμό της μη εκτέλεσης του κύκλου ζωής μελετήσει τις επιπτώσεις της σύνθλιψης αυτοκίνητα για την κλιματική αλλαγή από ό, τι με έμφαση στις τοπικές επιπτώσεις στην υγεία των NOx. Επίσης, έπαιξε ένα ρόλο ετυμηγορία έχει εργαστεί σκληρά για να πάρει αυτά τα οχήματα στο δρόμο, για να αποτραπεί η περαιτέρω μόλυνση των NOx, το συντομότερο δυνατόν και να διασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές γρήγορα αποζημιωθούν για το δικαστήριο.
Τι γίνεται με τις ξένες αγορές;
Μια σειρά από ξένες αγορές είναι πλημμυρισμένα με οχήματα που ρυπαίνουν πολύ χειρότερη από ό, τι το TDI Volkswagen. Μόνο ένα κίνημα ντίζελ καυσίμου του οχήματος στις αναπτυσσόμενες χώρες, για παράδειγμα, με ένεση ηλεκτρονικό καυσίμου της Volkswagen TDI νομίζετε ότι ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της περιβαλλοντικής προοπτικής είναι.
Αλλά ως γυναίκα Cabraser απάντηση μας Q & A με τον πληρεξούσιο πύλη κεφάλι του ντίζελ που πωλείται VW τα αυτοκίνητά τους πέρα από αυτό - η θάλασσα δεν είναι μια επιλογή να θεωρηθεί:
VW να πωλούν αυτά τα αυτοκίνητα στο εξωτερικό, εάν αλλάξουν ή επισκευή εγκριθεί από την EPA και CARB έλαβε. Ήταν σημαντικό για εμάς, EPA και CARB VW ξένες αγορές για να ξεφύγουν από κάθε ευθύνη σύμφωνα με τους κανόνες των εκπομπών των ΗΠΑ για τα οχήματα που αρχικά πωλούνται εδώ. Ήταν επίσης πολύ σημαντικό για πολλά μέλη της κατηγορίας, το παγκόσμιο περιβάλλον και να προστατεύονται όσο το δυνατόν περισσότερο από τις εκπομπές αυτές.
VW φαίνεται να τιμωρήσει και να κάνει μια δήλωση για το τι κάνει δεν είναι αποδεκτή από την πρόληψη διεθνείς πωλήσεις αυτοκινήτων ήταν οι δύο κύριοι λόγοι για την απόφαση αυτή, αν και θεωρητικά στο εξωτερικό ένα καθαρό όφελος για το περιβάλλον θα μπορούσε να είναι η ναυτιλία αυτοκίνητα.
Ο κανονισμός μειώνει έμμεσα C02
Έτσι κάτι για όλους, όταν το αυτοκίνητο για το περιβάλλον είναι στην πραγματικότητα καλύτερα απορρίπτεται για να κρατήσει τα αυτοκίνητα στο δρόμο, η απάντηση είναι: κανείς δεν έτρεξε πραγματικά τους αριθμούς, και είναι περίπλοκη. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η EPA, CARB και ο διευθυντής του αιτούντος επιτροπή τουλάχιστον να μην εξετάσει αυτόν τον παράγοντα για την ανάπτυξη της συμφωνίας.
Στην πραγματικότητα, με Cabraser σε συνομιλία μου, είπε, «έκανε ό, τι [αυτοί] οι κανονισμοί θα μπορούσαν αυτές οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις [] ταμπεραμέντο» της ομάδας του και μας Q & A , που πάντα έλεγε «καθαρή επίπτωση στο περιβάλλον τα μάτια και υπάρχει μια λεπτή ισορροπία. «Για παράδειγμα, τα αυτοκίνητα δεν μπορούν απλώς να πεταχτούν, μπορούν να ανακυκλωθούν με περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο σε μια διαδικασία η οποία παρακολουθείται από το Διοικητικό Συμβούλιο πόρων αέρα και την Καλιφόρνια EPA.
Cabraser τότε συζητήσουμε πώς να δώσει τα δύο επίπεδα, η 2.0-λίτρων για τα ιδρύματα είναι υψηλότερες, 3.0-λίτρων VW ρύπανσης οχήματα NOx, τρέχουσες ότι τα οχήματα τα οποία είχαν αρχικά πιστοποιηθεί, αλλά ακόμα πολύ κάτω από το επίπεδο.
Ενώ η δυνατότητα αυτή είναι αναμφίβολα οφείλεται κατά κύριο λόγο οι ιδιοκτήτες σπιτιού για να κρατήσει τα αυτοκίνητά τους (και πάλι, η Ελισάβετ και η ομάδα του είναι «με γνώμονα τον καταναλωτή»), η αλλαγή αυτή η επιλογή ήταν να αποφευχθεί ένα δεύτερο πλεονέκτημα αυτοκίνητο επιστρέφεται πριν από το τέλος της ωφέλιμης ζωής του και έτσι αποφεύγει που σχετίζονται με το κόστος του CO2.
Νέοι CARB είπε ουσιαστικά το ίδιο πράγμα:
αν η εταιρεία μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της σύμβασης, διότι επιτρέπει την αλλαγή του προγράμματος, διασφαλίζοντας ..η αλλαγή που θα μπορούσε να έχει η ζωή - ... γι 'αυτό θα επανεξετάσει τον κύκλο ζωής να κάνει τη συμφωνία με τρόπο που θεωρείται , σε οχήματα λαμβάνοντας υπόψη τις παράνομες εκπομπές NOx.
Εκτός από την επιλογή της αλλαγής (σημειώστε ότι μόνο 2.015 VW - μοντέλο είχε εγκρίνει τροποποιήσεις , ενώ οι υπόλοιπες 500.000 αυτοκίνητα θα μπορούσαν επίσης να απευθύνονται σε junykard), υπάρχουν επίσης μέτρα για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων στους κανονισμούς.
Volkswagen έχει «εντελώς υπερβολική οχήματα εκπομπών εκτός NOx 2,0 λίτρα 2,0 λίτρα θέμα ανακουφίσει ένα σύνολο, όπου τα εν λόγω οχήματα ήταν, ή λειτουργούν» 2,7 δισ $ για αμοιβή με τη μορφή της μείωσης της εμπιστοσύνης. χρήματα Εμπιστοσύνη θα χρηματοδοτήσει ορισμένες περιοχές (ανάλογα με τη συγκέντρωση της VW TDI) διαλύσει κάποια άμβλυνση των NOx.
Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν τον εκσυγχρονισμό των φορτηγών και των λεωφορείων over-the-road να κάνει με «νέες ή εναλλακτικές πετρελαιοκινητήρες όλα τονισμένα ή πλήρως ηλεκτρικό κινητήρα» ή απλά να αντικατασταθούν αυτά τα νέα πετρελαιοκίνητα οχήματα ή εναλλασσόμενου ρεύματος που κινούνται ή ηλεκτρικά οχήματα με κινητήρα. "
Επιπλέον, η VW έχει να δαπανήσει $ 2000000000000 οχήματα ευαισθητοποίηση μηδενικών εκπομπών και των υποδομών. Κάτω από αυτές τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις, η Volkswagen ήταν πολύ καλό για τη ρύπανση του άνθρακα που σχετίζονται με τη διάλυση όλων αυτών των αυτοκινήτων.
Volkswagen TDI ήταν στην πραγματικότητα πολύ αποτελεσματική
Αυτό που κάνει την ανακύκλωση των 500.000 VWs χειρότερα για το περιβάλλον από ό, τι το κόστος αντικατάστασης της παραγωγής είναι το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα αυτά θα αντικατασταθούν από πιθανώς λιγότερο αποδοτικά αυτοκίνητα.
Deepak Rajagopal, καθηγητής στο Ινστιτούτο για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο UCLA και συγγραφέας πολλών μελετών σχετικά με τον κύκλο ζωής, η παραγωγή ενός νέου αυτοκινήτου είναι μόλις πέντε τοις εκατό του συνόλου των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ενώ το υπόλοιπο απαιτείται από το καύσιμο στο αυτοκίνητο αυτοκίνητο (στο τέλος της ανακύκλωσης ζωής είναι πραγματικά ένα πολύ αποτελεσματικό).
Δεν βαθμολογία TDI πάνω από 50 MPG γνωστή η πραγματική ζημιά στην κλιματική αλλαγή, τότε οι καταναλωτές οι οποίοι πωλούν επιστροφή σε καύσιμα τα αυτοκίνητά τους για τη VW και να την αντικαταστήσει με έναν που καίει περισσότερα καύσιμα και συνεπώς εκπέμπουν περισσότερο CO2.
Αυτό είναι ένα πραγματικό πρόβλημα, εισερχόμενά μου τακτικά με e-mail πλημμύρισαν τους ιδιοκτήτες που ειλικρινά δεν το νέο αυτοκίνητο γουλιές TDI καυσίμων θα μπορούσε να ξέρει να αντικαταστήσει την εμπιστοσύνη.
Φυσικά, για όλα τα γνωρίζουμε, όλα τα μέλη της πύλης τάξης ντίζελ αγοράσει Prius. Αλλά αμφιβάλλω. Όσο για τα εγκαταλειμμένα οχήματα, Rajagopal είπε ένα μέρος της εξίσωσης, στο μεγάλο σχέδιο, είναι πολύ μικρή, και οι επιπτώσεις των οξειδίων του αζώτου είναι πιθανώς πολύ υψηλότερο.
Το σύστημα κάνει να φαίνεται λογικό
Ναι, μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα διαλυθεί ένα φοβερό πράγμα στην εικόνα. Και ναι, είναι η ρύπανση που εκπέμπεται όταν οι παραγωγοί ίσως οικοδομήσουμε την αντικατάσταση αυτή που εκπέμπουν περισσότερο CO2 από ό, τι απολήξεις τους να πίνουν το καύσιμο TDI. Και ενώ είναι δελεαστικό να επικρίνει το γεγονός ότι η μελέτη του κύκλου ζωής δεν είναι πραγματικά σκάψει σε μια ανισορροπία του άνθρακα συνδέονται αυτά τα αυτοκίνητα να πετάξουν, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι κανονισμοί είναι ακόμα πολύ νόημα.
Δεν είναι μόνο η VW απαιτεί 2,7 δις $ και 2,0 δις $ για τη μείωση των δαπανών για την προώθηση των NOx και μηδέν ηλεκτρικά οχήματα, η οποία είναι σε κάθε περίπτωση και οι δύο, επίσης, το CO2 που προκαλούνται από την απόσυρση οχημάτων θα μπορούσε να μειώσει, αλλά είναι ακόμα μια επιλογή επεξεργασίας για για να κρατήσει τα τραπέζι των οχημάτων στο δρόμο.
Προσθέστε σε αυτό το γεγονός ότι δεν ξέρουμε τι ιδιοκτήτες TDI όχημα για να αντικαταστήσουν τα οχήματά τους, και είναι σαφές ότι η εφαρμογή της μελέτης του κύκλου ζωής για τον υπολογισμό θα πρέπει να προστεθεί σχεδόν αδύνατη η πραγματική ανισορροπία του CO2.
Ακόμα κι αν μπορούσε, όπως σταθμίζεται με NOx CO2; Αν το αυτοκίνητο στο δρόμο για να σταματήσει τη μείωση των εκπομπών CO2, αλλά ο συμβιβασμός ήταν τα προβλήματα υγείας με NOx είναι συνδεδεμένο, θα ήταν αποδεκτό; Είναι μια συζήτηση που έχει υπάρξει πάντα.
Ως Γενικός Σύμβουλος Διοικητική Επιτροπή η Kläger Elizabeth Cabraser στην τηλεδιάσκεψη ψήφισμα σύνολο 3,0 λίτρων μας «... το καλύτερο από όλους τους πιθανούς κόσμους έχει διαφορετικές απαντήσεις ανάλογα με την προοπτική σας.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου