var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Blizzard Ρωγμές Down για Καρτέλ Γραβάτες, πολώσει τους οπαδούς

Σχεδιάστε είναι ο όλεθρος της ύπαρξης των παικτών του ανταγωνισμού Καρτέλ. Όλο αυτό το έργο, και αντί για τη γλυκιά γεύση της νίκης ή την πικρή αγωνία της ήττας του αναπνευστικού απογοήτευσης λαμβάνεται Quark. Την περασμένη εβδομάδα Blizzard έχει κάνει τα πρώτα βήματα για την επίλυση αυτού του προβλήματος. Κάποιοι παίκτες, ωστόσο, πιστεύουν ότι μπορεί να έχουν πάει πολύ μακριά.

Blizzard αυτή τη στιγμή δοκιμάζει ένα νέο σύστημα πλέι-οφ, περιγράφει ως «πολύ επιθετική» στην RPP. Εδώ είναι πώς αυτό λειτουργεί, σύμφωνα με την επικεφαλής σχεδιαστής Scott Mercer :

"Μια ομάδα έχει καταφέρει να αρπάξει ένα ακόμα γκολ από τον αντίπαλό σας να κερδίσει μια νίκη. Αν και οι δύο ομάδες έχουν το ίδιο σκορ και λίγο χρόνο τώρα συγκρίνετε την μέγιστη ποσότητα αλιευμάτων% της κάθε ομάδας στον τελευταίο στόχο, τόσο που προσπαθούν να σταματήσουν το κάπνισμα. η ομάδα με το μεγαλύτερο αλιευτικό% σε αυτό το στόχο κερδίζει. δεν σε σημεία εξέλιξης σε όλα τα 33% βασίζεται, αλλά σε ένα πολύ κοκκώδες κλίμακα από το 0 έως το 100%. η "" να πάει σε τρία κυκλικά κομμάτια όσο στην εργασία, η οποία είναι, αν ο εισβολέας να λάβει το 50% της κάρτας, αλλά στη συνέχεια διαγράφεται το ελάχιστο διασπάται% έως 33% ".

Έτσι, βασικά, αν οι δύο ομάδες συλλάβει στο ίδιο σημείο στον χάρτη επίθεση / υβρίδια, το υψηλότερο ποσοστό νίκης, αν και διασπάσεις να συλλάβει ένα χαμηλότερο μετά από μια αποτυχημένη απόπειρα ποσοστό. Με άλλα λόγια, αν μια ομάδα 73 τοις εκατό και έπεσε στο 67 τοις εκατό κατά τη στιγμή που το παιχνίδι τελειώνει, η άλλη ομάδα θα πρέπει να κάνει το 74 τοις εκατό για να κερδίσει.

Στα χαρτιά, αυτό φαίνεται αρκετά καλό. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να εξαχθούν υπό αυτές τις συνθήκες, και αυτό είναι που θέλουν πολλούς παίκτες. Ωστόσο, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τρομερά απότομη ψηφίσματα. Για παράδειγμα, αυτό το gif σκιά μυστικότητας και ένα παιχνίδι σε 24 δευτερόλεπτα έκανε τα άκρα περιοδεία (με PVP σε Ζωντανά ):

Έτσι, γιατί συμβαίνει αυτό; Όπως και στον προηγούμενο γύρο, η ομάδα Σκιά εμπόδισε τους αντιπάλους του να ληφθεί μια ποσοστιαία μονάδα, έτσι ώστε το δεύτερο, ακόμη και ένα πολύτιμο αριθμός τοποθετείται στο διοικητικό συμβούλιο, κέρδισαν. αλλά και πάλι, αισθάνεται λίγο άδικο, έτσι δεν είναι; Δεν υπάρχει περιθώριο για λάθος, κερδίζοντας λίγη ελπίδα της επιστροφής.

Όπως αναμενόταν, υπήρχε ένα αρκετά ευρύ φάσμα αντιδράσεων για την αλλαγή:

Κάποιοι ζήτησαν από τον ρυθμό ανίχνευσης των μερών να επισπευσθεί τροχό και όχι μεμονωμένα σημεία. Αυτό είναι, όμως, ανοίγει την πόρτα για να Drawsville, ΗΠΑ, όμως, θα πάω Blizzard αμφιβολία προς αυτή την κατεύθυνση.

Θα είναι ενδιαφέρον όταν η Χιονοθύελλα τσιμπήματα για να δείτε το σύστημα καθόλου, και τι συμβαίνει όταν πηγαίνει ζωντανά. Ελπίζω ότι ορισμένες ενδιαφέρουσες νέες συνθέσεις της ομάδας στο εγγύς μέλλον. Αν μη τι άλλο, νομίζω, σκιές είναι πολύ πιο δημοφιλής επιλογή για μια εβδομάδα ή δύο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου