var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Χαμάμ πρόσφατη επιτυχία είναι τακτική, λιγότερο ακατάστατο παιχνίδι Battle Royale

Βρίσκεται στο κλιμακοστάσιο, θα μπορούσα να ακούσω τη βροχή έξω, η καρδιά μου χτυπάει το δρόμο του από το στήθος μου. Υπήρχε στο ραδιοφωνικό πύργο σχεδόν μαύρο, και κάποιος ήταν διαφορετική μαζί μου. Ήξερα ότι είχα την ευκαιρία. περίπτωσή μου, το μόνο που μπορούσε να κάνει ήταν να περιμένει, κουζίνα πιστοί χέρι.

Αυτή η ιστορία, η οποία θα επιστρέψει σε μια στιγμή συνοψίζει αρκετά καλά την προηγούμενη εμπειρία μου με την τελευταία ατμού - Πωλήσεις μάχη παίκτης Άγνωστος (Ας τους αφήσουμε να γράψω ως ΑΓΝΩΣΤΟ μάχη PLAYER επειδή τίποτα το φοβερό παιχνίδι είναι καλύτερο όνομα, δεδομένου ότι οι άνθρωποι φωνάζουν μάτια). Αυτή είναι μια μάχη - παιχνίδι σε πραγματικό στυλ H1Z1: Rey de la Mata , που σημαίνει ότι είναι σχεδόν το ίδιο παιχνίδι, δομικά. Για όσους δεν έχουν ακολουθήσει αυτό το όλο και μεγαλύτερο είδος τους επικεντρώνεται ... PVP χωρίς τα στοιχεία που επιβιώνουν να επιβιώσουν. Θα βρείτε διάσπαρτα αλεξίπτωτο σε ένα τεράστιο όπλα χάρτη σε κτίρια και άλλες κατασκευές, και το κυνήγι άλλους παίκτες. Αν πεθάνεις, αν κάνατε πάντα. Έχει ως στόχο να είναι ο τελευταίος που θα πρέπει να στέκεται. 100. συμβαίνει Αυτή η πολύ σπάνια. Καλή τύχη.

Εν πάση περιπτώσει, η ιστορία μου. Άρχισε να αποφασίσει μαζί μου για ένα κόμμα το παιχνίδι μου ρίχνει συνήθως μεθοδικά (αλεξίπτωτο κάπου άλλοι άνθρωποι θα μπορούσε πιθανότατα να μην πάει στα δόντια για να οπλίσει, τραβήξτε την κύρια επιφάνεια του γηπέδου, έκανε αμέσως από κάποιον πιο μεθοδική και παρασκευάζεται Απέλυσα και πάρτε μια πρώτη IRL θυμό προς τον ουρανό που θα πληγούν από κεραυνό) και βλέπω το διορισμό του Ράμπο πάει. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές της PUBG H1Z1 έχει τελειώσει, θα πετούν σε ένα αεροπλάνο και να πάρει για να αποφασίσει πού να πηδήξει στο χάρτη. Αυτό είναι ένα επιπλέον επίπεδο στρατηγικής για την εμπειρία.

Είδα μερικοί άνθρωποι επιδιώκουν ένα ραδιοφωνικό πύργο και αποφάσισε να τους ακολουθήσει. Και εννοώ να ακολουθήσει. Έμεινα με έναν άνθρωπο σαν κόλλα. Όταν πλησίασε τον τομέα, αλλά κατάφερε να προσγειωθεί στο μπαλκόνι του δευτέρου ορόφου, όταν έφτασα στην άκρη του πύργου στον πρώτο όροφο. Η συνειδητοποίηση ότι πήρε το υψηλό έδαφος και κατά πάσα πιθανότητα θα μπορούσε, σε δευτερόλεπτα, βρείτε ένα όπλο στο έδαφος, έτρεξε στο σπίτι. Δεν έχω χρόνο, είπα ομαδοποιημένα στο σκοτάδι για κάτι που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

Βρήκα ένα τηγάνι. «Μεγάλη», είπα. "Cojonudo."

Θα πρέπει να κάνουμε. Αναρωτήθηκα σκάλες, αλλά θα ήταν εχθρός μου το πλεονέκτημα. Αντ 'αυτού, πήγα κάτω από την σκάλα και περίμενε. Θα μπορούσα να ακούσω χτυπώντας, αλλά δεν μπορούσε να πει αν θα έρθει ή όχι. Τότε ήταν που συνειδητοποίησα: ένα όπλο στη μέση του δωματίου ήταν η ιδανική απόσταση θέασης μέσα στο κλιμακοστάσιο. Η πρώτη μου ένστικτο ήταν να τρέξει και να αρπάξει, αλλά ένα φύσημα του ανέμου χτύπησε το φως ανεμόμυλο στο μυαλό μου, και εκκολαφθεί ένα σχέδιο. Θα ήθελα να χρησιμοποιήσει το όπλο εκεί, αφήστε το δόλωμα και στη συνέχεια να γλιστρήσει επάνω πίσω από τον άντρα, όταν αυτός προσπάθησε να πάρει φούρνο μου Wang. Ήταν αλάθητος!

Έχω έσφιξε τις γροθιές μου. Αγκύρωση δόντια. Κοίταξα. Περίμενα. Δευτερόλεπτα ως αιώνες πέρασαν. Ο χρόνος ήταν πραγματικά τρομακτικό, αντί να βρεθεί στα περισσότερα σκοπευτές. Ένας από εμάς θα ήταν αυτό το ραδιόφωνο πύργο και το άλλο από το παιχνίδι πριν καλά καλά αρχίσει πραγματικά.

Τέλος, πήγε κάτω από τις σκάλες. Δεν με βλέπετε! Το σχέδιό μου λειτούργησε. Πήρε ένα βήμα προς την κατεύθυνση του όπλου, έτσι ήμουν σε αυτό για το κρύο χάλυβα (τηγάνι). Ξαφνικά, δύο βολές ... τρεις φορές; Μπορεί να είναι; κινούμενα σχέδια επίθεση είναι δύσκολη εποχή. Ήταν δύσκολο να γνωρίζουμε αν πλάνα μου πραγματικά γης. Στη συνέχεια δοκίμασε τις σκάλες προς τα κάτω, και ο χαρακτήρας μου έχει κολλήσει στη σιδηροτροχιά. Τέλος, κατάφερε να πυροβολήσει μία φορά ή δύο φορές, και είμαι νεκρός.

Τίποτα από αυτά δεν ήταν καλό. Μάχη Royale παιχνίδια είναι γνωστό ότι janky σε σύγκριση με το πιο σύγχρονο σκοπευτές και όλα PUBG τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα και πιο ακριβή από ό, τι, για παράδειγμα H1Z1, η κίνηση είναι ακόμα λίγο άβολα και λάσπη. Επιπλέον, το παιχνίδι είναι στις αρχές της πρόσβασης, και η απόδοσή της είναι στην καλύτερη περίπτωση απρόβλεπτη. framerate μου ήταν παντού, έτσι είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς πως μπορεί να κριθεί αξιόπιστο και ώρα πλάνα μου.

Η θέα από το εσωτερικό της καμπίνας μου στην έρημο.

Σε άλλα παιχνίδια, προσπάθησα άλλες στρατηγικές, αντί να τηγάνισμα τους συνήθως οπλισμένοι. Θα sniped άνθρωποι Κτίριο όπλα τροποποιήσετε Ι (άλλα παιχνίδια - χαρακτηριστικά, όπως H1Z1 τακτικές Ι) που προσπάθησαν (ανεπιτυχώς) με στο δρόμο μέσα από τους τομείς για να παρενοχλούν πυκνοκατοικημένη πόλη, και προσπάθησε να περιμένουν απομονωμένες για ένα παιχνίδι, αλλά ζεστή καμπίνα στην έρημο για κάποιον κρυφά, συνάντησα τον πρόεδρο, όταν η αριστερά υπήρχαν περίπου 30 άτομα. Μερικές από τις στρατηγικές μου ήταν πιο αποτελεσματικές από άλλες. Θα μπορούσα ακόμα και να σκοτώσουν ένα σωρό παιδιά!

Το πιο αξιομνημόνευτο μέρος του φούρνου, αλλά ήταν αναμφισβήτητα αντιπαράθεση. Ήταν τεταμένη και τρομακτικό, αλλά αμαυρώθηκε από ένα ικανοποιητικό συμπέρασμα, διότι οι γενικές αρχές του κράτους PUBG και jankiness των δύο φύλων. Μάλλον θα επιστρέψει από λίγο περισσότερο αυτό το παιχνίδι την εβδομάδα - τέλος, αλλά αμφιβάλλω ότι μπορείτε πραγματικά να βυθιστείτε σε αυτό μέχρι να είχε λίγο περισσότερο χρόνο στο φούρνο.

Που διαβάζετε στον ατμό , Kotaku πλευρά σε όλα τα πράγματα αφιερωμένη μέσα και γύρω από την υπηρεσία δημοφιλή PC - Παιχνίδια βαλβίδας. Παιχνίδια, Πολιτισμός, Κοινότητα - δημιουργίες, σχόλια, οδηγούς, όλα τα βίντεο. Αν βρεθεί κάτι ενδιαφέρον / απαίσια στο Steam, παρακαλώ - ένα μήνυμα ενημερώστε μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου