var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

καύση Οι φίλοι του Club Penguin

Εικόνα μέσω Reddit Somenerd_ στο Club Penguin.

Για σχεδόν 12 χρόνια τα παιδιά και trolls όλων των ηλικιών συμμετείχαν στη βάση της Disney Club Penguin για όλα τα είδη των κόλπα ωραίο για τα παιδιά (κυρίως) του προγράμματος περιήγησης. Σήμερα το παιχνίδι είναι πάντα κλειστά, και το παρελθόν και το παρόν τους παίκτες σέβη τους.

Disney έζησε και αγάπησε το καλούπι του Ειρηνικού παιχνίδι φυλλομετρητή απόψε στις 00:01. Έτσι, θα υπάρξει σύντομα ένα νέο κινητό τηλέφωνο - αντικαταστάθηκε παιχνίδι που ονομάζεται Penguin Ισλανδία συλλόγους, οι οποίοι δεν τιτίβισμα οπαδούς μια θλιβερή παράσταση πηγαίνει κάτω στο αρχικό τρόπο του Ντόντο.

Εδώ είναι μερικές ειλικρινείς απαντήσεις σε 140 χαρακτήρες ή λιγότερο.

  • Αναπαύσου εν ειρήνη αγαπητό μου παιδί # RIPClubPenguin @ club Penguin
  • Club Penguin RIP, πάντα στην καρδιά μου, σ 'αγαπώ, σκύλα μου, σκατά πονάει ο άνθρωπος
  • Έπαιξα στο Club Penguin τελευταία φορά και τώρα αισθάνομαι σούπερ σούπερ dal ****
  • @ πιγκουίνος club σας ευχαριστώ για την εμπειρία. μια λαμπρή παιχνίδι που έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου για πάντα # RIPClubPenguin
  • jdksj αυτή είναι η τελευταία φορά im λυπημένος waddle
  • στη σημερινή ανακοινώσεις, ανέφερε ότι η Φάρμα Club Penguin σήμερα ή σπάσει η καρδιά μου ορκίζομαι
  • Γιατί είναι το Club Penguin έκλεισε γιατί κλαίνε γι 'αυτό τώρα! Ο φίλος μου και πλήρωσα για 3 χρόνια? (

Redditor Vajazle έχει μια εικόνα που δημοσιεύτηκαν από πολύ παλιά Penguin, χάρη για να βοηθήσει το παιχνίδι για να ξεπεραστούν κάποια - «κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας,» μερικές από τις πιο δύσκολες στιγμές

Πηγή: Vajazle στο Imgur

Με το κλείσιμο του Club Penguin πρωί, σκέφτηκα να έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου, έχω πάνω από 10 χρόνια μετά την τελευταία φορά. να δημιουργήσει χάρη στους προγραμματιστές ένα παιχνίδι που πραγματικά με βοήθησε να περάσει μερικές από τις πιο δύσκολες στιγμές κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας.

Με πολλές φωτογραφίες προβολή των δικών τους avatars μπροστά από νεκρούς πιγκουΐνους από το Club Penguin Reddit κανονιστεί να έχουν ένα καλό ζευγάρι των συνεδριάσεων σε το τέλος waddle που εξακολουθούν να δώσει μια τελευταία ευκαιρία τους παίκτες μαζί. Εν τω μεταξύ UltraZeroX7 όλα τα έκανε λίγο τα πράγματα με αυτό το κενό της τεχνολογίας ανεμιστήρα κατάθλιψη συναίσθημα. Λένε ότι ήταν εμπνευσμένη από την τελευταία σκηνή από το Metal Gear Solid 3.

Εν τω μεταξύ, στην απαγόρευσε το δικό σας subreddit Club Penguin. , ,

Yandex slywolf εφαρμοστεί μια θλιβερή αντίο στο παιχνίδι.

Τέλος, το Club Penguin συχνά καταστρέψει Cowbelly της ouTube τηλεόρασης , ο θάνατος είναι το παιχνίδι live streaming, αν θέλετε να κάψετε τον κόσμο να παρατηρήσει πιγκουίνο.

Μην φοβάστε, το Club Penguin. Αυτό είναι ένα καλό θάνατο. Δεν υπάρχει καμία ντροπή. , , στο θάνατο ενός πιγκουίνου. Ένας πιγκουίνος που κάνει όμορφη δουλειά. Πάρτε την αφθονία του υπολοίπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου