var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Αιθέρας αντιπάλους μπροστά του τύπου Smash Bros. αισθάνεται και πάλι νέα

Αντίπαλοι της Αιθήρ

Αιθέρας αντίπαλος θέλει να επίπεδη σήμερα ότι ήταν η πρώτη Boxer - είναι όλοι οι αρχάριοι. Διώξε, διατηρώντας το σκελετό του διάσημου στυλ παιχνιδιού του, αντί του θρόνου αντίπαλοι Smash Bros. των Αιθήρ Guts εικονική παιχνίδι της Nintendo. Σε ένα είδος που κυριαρχείται από ΑΑΑ - αντιπάλους παιχνίδι πήρε σχεδόν τα πάντα έθεσε ως στόχο να κάνουμε.

Αντίπαλοι της Αιθήρ λίστα των χαρακτήρων «, προσφέρει οκτώ μαχητές ανθρωποειδή ζώα, καθένα από τα οποία γης, αέρας, φωτιά ή νερό. Είναι συνδεδεμένα με τις ιστορίες των πολύ ωραίο φόντο και έτσι ανταγωνίζεται μόνο με λεπτομέρειες για την καταπολέμηση των AI. Σε κατάσταση σε σύγκριση με το να αναπαραχθεί τοπικά ή online μέσω Steam, οι παίκτες αντιμετωπίζουν επιθέσεις, κεραίες και δράσεις συνθλίψει, όλα μοναδικά επιλεγμένα σε ένα χαρακτήρα. βασίζεται σε Super Smash Bros. Melee, αλλά όμορφη τέχνης pixel και θεαματική Moveset, το περιβάλλον ή άλλους παίκτες. Mungo είδος του χόρτου, για παράδειγμα, στην κάρτα πριν από την αντικατάσταση Maypul μπορούν να γράψουν κάτω τους αντιπάλους σας με σπόρους, μειώνοντας την άμυνα του, και στη συνέχεια άνεμοι μπορεί να αλλάξει κισσός. αλλά αν είστε νέοι μαχητές στην πλατφόρμα, θα είστε ικανοποιημένοι, ξεφλουδισμένα μόνο εχθρούς με σφεντόνα του.

Σε ένα e - mail, Schöpfer Dan Fornace, οι οποίοι περιόρισαν τα δόντια του έσπασαν το -likes, είπε: «Μου αρέσει combos και επιθετικό παιχνίδι, αλλά δεν είμαι αρκετά μάχη σώμα με σώμα συνεχώς να πάρει καλό» Για τους αντιπάλους - είπε ότι η ομάδα του " ένα μέρος του σώματος διευκολύνει το σώμα επιτίθεται δύσκολο τεχνολογίας, ενώ η ικανότητα της ταχύτητας και να διατηρηθεί Combo -. ένα "

Αντίπαλοι της Αιθήρ

Έχω μερικοί άνθρωποι μπορεί να ανταγωνιστεί ανήκει απορρίψει την αιθέρα όπως - «Ποιος συμπληρώνει απάτης Super Smash Bros.,» συνειδητοποίησα ότι όλοι οι αντίπαλοι είναι αρμόδιο το Super Smash Bros. αιθέρα οδηγήσει οφείλεται σε παρόμοιες ελέγχους, αλλά τους αντιπάλους αιθέρας είναι ένα θεμελιωδώς διαφορετικό παιχνίδι κάνει μόνο τα πράγματα , η φύση της συντριβής Cut . Γράφω αυτό θα ήταν λάθος. Είναι διασκεδαστικό ως κόλαση και τα τέλη και τους δολοφόνους πολλών παικτών να παίξουν στο σπίτι με φίλους. Αυτό ποικίλλει ανάλογα με το μοντέλο συντριβής αντικατάσταση ενός Dodge με μια στάση ή μια επίθεση χρησιμοποιώντας αποδυναμώσει κατά περισσότερο επιθέσεις, αλλά από την άποψη της αντιπάλους αίσθηση αιθέρα έχει ένα κατώτερο εμπόδιο για την είσοδο ενός είδους που προσδιορίσθηκε με τη συντριβή σχεδόν δύο δεκαετίες.

Το 2015, ο δημοσιογράφος Nathan Grayson Kotaku έχει εμφανιστεί σε μερικές αντίπαλοι έχουν ήδη πρόσβαση «αιθέρα. Είπε: «Αντίπαλοι θα είναι πιο αποτελεσματική σε χώρους όπου είναι λογικό, αλλά οι νέοι μηχανικοί φαίνεται ότι η δυνατότητα μιας μεγάλης στρατηγικής ανοίγει χώρο και εθελοντικά, αλλά ως ένα ατύχημα, όπως Smash Bros. - σειρά κάνει μερικές φορές φαίνεται. «Ένα και ενάμιση χρόνο αργότερα αντίπαλος που γίνεται παραδίδεται ποτέ σήματα από το σχεδιασμό - επιλογή διάλειμμα χαρακτήρα βίαια την οθόνη, αλλά μερικά περιττά κοπής, ενώ ορισμένες λειτουργίες δεν προσθέτουν για να ξέρετε τι ήθελα επιλογές. Για παράδειγμα, μπορείτε να δοκιμάσετε τους χαρακτήρες στο πλαίσιο επιλογής. Με αυτόν τον τρόπο ξέρετε τι παίρνετε προτού να δεσμευτούν. Κάντε κλικ για περισσότερες στυλ παιχνιδιού τους και να κινείται μέσα από ένα μικρό κουμπί «Info» για να μάθουν. απλά ζήτησε από τις επιλογές, την περίοδο αναπαραγωγής, τις δράσεις και τις προτιμήσεις του υπολογιστή πριν Versus - - σε λειτουργία χαρακτήρων οθόνη για να παίξει. μελανιασμένο για έμπειρους παίκτες, είναι παρήγορο να πηδήξει Hahn είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή.

Αντίπαλοι της Αιθήρ

Ποτέ δεν σκέφτηκα πόσο περιορισμένη Moveset έσπασαν χαρακτήρες ήταν αντίπαλοι, μέχρι που έπαιξα αιθέρα. Οι χαρακτήρες μπορούν να αλλάξουν στη σκηνή ή άλλους χαρακτήρες για να αποτελέσουν τη βάση για την ικανοποίηση του συνδυασμού. Kragg άρχισαν τα σκαθάρια του εδάφους, μπορεί να επικαλεστεί λόγο βράχο πυλώνα που χωρίζει τη σκηνή σε δύο μέρη. Μια πυρκαγιά ύαινα μπορεί να κρύψει με ένα μπλε ομίχλη, και κρύβονται πίσω από, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ψευδαίσθηση του εαυτού του. Μέχρι στιγμής το αγαπημένο μου είναι το «αρχιτέκτονας καταιγίδα» Absa μους. Μπορείτε να ξεκινήσετε τη σκηνή με τα σύννεφα και να στείλετε ένα αστραπή ναι σε αυτό το σύννεφο, ένα είδος Tripwire. Είναι όλα αρκετά ισορροπημένο. Είναι απογοητευτικό, ωστόσο, ότι δεν θα εισέλθουν. Forance μου είπε ότι σε 2D, θα πρέπει να εξετάσει μια προσωπική απάντηση σε κάθε χαρακτήρα για κάθε δέσμη. Αυτό ακούγεται σαν μια πολλή δουλειά για μια μικρή ομάδα, οπότε συγχωρέστε με την αποτυχία.

Στην κατηγορία των σοκ - σοκ, αλλά, άσκοπα, ήθελα να συστήσω να παίζουν με αιθέρα αντιπάλους GameCube - ελεγκτή. Χρησιμοποίησα έναν προσαρμογέα για GameCube Wii U και PC USB και μη - τυπική, αλλά πολύ λειτουργικό οδηγό . Η εφαρμογή ήταν σχετικά γρήγορα και η πληρωμή είναι τεράστια, αν, όπως εγώ, προτιμούν να παίζουν πλατφόρμα μαχητής με ένα κλασικό πλατφόρμα ελεγκτή μάχη. Η έκδοση Xbox είναι στο δρόμο, και μπορείτε να παίξετε με ένα PS4 ή Xbox ελεγκτή, αλλά μόνο με εμπιστεύονται. Αισθάνεται καλά.

Αντίπαλοι έχει τις παγιδεύσεις ενός ανεξάρτητου Esports: κατευθυντική επίδραση που μια hitstun μεγάλο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα τους οπαδούς της ανταγωνιστικής μάχη σώμα με σώμα σκηνή πριν. Αναμένεται αποτελεί πρωταθλητή για να κερδίσει το παιχνίδι, αλλά ελπίζω Esports δυναμικό της δεν θα πρέπει να είναι η προσβασιμότητα του στη σκιά, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό πόλο έλξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου