var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

κάρτα κλέφτης είναι μια τέλεια mashup από χάρτες και Stealth

Screenshot μέσω YouTube

Λατρεύω stealth παιχνίδια. Λατρεύω τα κινητά παιχνίδια μπορώ να παίξω με το ένα χέρι, έτσι δεν χρειάζεται να αποφασίσετε μεταξύ του παιχνιδιού και τη γιορτή του πόλο του μετρό. Μου αρέσει ο κλέφτης κάρτα.

Έχω παίξει αυτό το Stealth - το παιχνίδι βασίζεται στην κάρτα για iOS (διαθέσιμο για $ 1.99 ) σε όλα τα ταξίδια μου από την άδεια την περασμένη εβδομάδα. Σαν κλέφτης, ένα μπουντρούμι πλοήγηση δημιουργήθηκε από μια γέφυρα, θα πρέπει να αποφύγετε φύλακες, κλέβουν ένα θησαυρό, και να καταλήξουμε σε ένα κουτί κονκάρδες που σας επιτρέπουν να αγοράσετε τον εξοπλισμό και να ξεκλειδώσετε νέα επίπεδα. Σταδιακά γίνονται πιο δύσκολη, καθώς εξελίσσεται? Δεν είμαι αρκετά μέσα από το δεύτερο μπουντρούμι ακόμα, και είμαι νευρικός σχετικά με το τι έχουν και οι δύο στο κατάστημα.

κάρτα κλέφτης έχει πολλά βασικά συστήματα, ενώ από τον εαυτό σας - συνδυάζονται σε μια ικανοποιητική τακτικής εμπειρία. Ο κύριος στόχος είναι να διαχειριστεί τα σημεία της μυστικότητας γύρω από τον πίνακα για να προχωρήσουμε με επιτυχία. κλέφτης σας έχει μια σειρά από σημεία όπως εμπόδια στο δρόμο. Φως, το σχήμα ή κηδεμόνες δάδες για να φωτίσει τις κάρτες μπορεί να αυξήσει το σκορ των άλλων καρτών. Αν έχετε ένα ύπουλος εχθρός κλέφτης πιάστηκε περισσότερα σημεία και τις θέσεις σας, είστε, όχι το επίπεδο. Με προσεκτικό σχεδιασμό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους φρουρούς φακό επιτέθηκε από πίσω και την ανάκτηση των σημείων με κλεμμένες κρυφά ή απόκρυψη καρτών.

κάρτα Κλέφτης θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε τη διαδρομή σας πριν από σας, πηγαίνει στο σχεδιασμό ληστεία τους σε μεγάλο βαθμό.

stealth σημεία στο στήθος είναι επίσης απαραίτητο, η αξία σημείο αυξάνει όσο περισσότερο παραμένει στην κάρτα. Θα κακώς σχεδιασμένη και δεν θα μπορούσε να πάρει στο στήθος, όταν έφτασα και βρέθηκαν να έχουν περισσότερα σημεία που είχαν απομείνει. Μπορείτε να σχεδιάσετε τις κινήσεις της κάρτας κλέφτης σας πριν, ώστε να έχετε μια ιδέα για το πώς ένα συγκεκριμένο τρόπο θα επηρεάσει το αποτέλεσμά σας. Είναι καλό να προγραμματίσουν τις κινήσεις σας προσεκτικά και πληροφοριοδότες σε όλους τους τομείς, όπως και μια στοίβα χαρτιά πέφτουν και να κάνει μια νέα πρόκληση.

έχει επίσης μια ποικιλία από εργαλεία που μπορούν συμπεριλαμβανομένης βέλη νερό από φωτοβολίδες βοηθήσει ένα στρώμα γεμίζει τα σημεία stealth και ένα φίλτρο που μειώνει την αξία των εχθρών του άρθρου. Το εργαλείο χαρτογράφησης, αλλά έχει μια αξία σημείου, και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τους αντιπάλους ίσης ή μικρότερης αξίας. Το έκανα κακό σε περιπτώσεις όπου τα εργαλεία μου είναι άχρηστο, αλλά έχω χρησιμοποιήσει επίσης την κατάλληλη στιγμή για να βγούμε από μια δύσκολη κατάσταση. Δεν έχω υπηρετήσει καλά, αλλά οι επιλογές κύλισης είναι πολύ συναρπαστικό και είμαι σίγουρος ότι το παιχνίδι μου θα αλλάξει πολύ.

κρυμμένο στην αριστερή πλευρά, κλέφτης μου, αλλά από την δεξιά πλευρά που είναι ορατή. Ο κλέφτης έχει μια πολύ εντυπωσιακή, μα είμαι ορατό! Animation.

Η παρουσίαση είναι τόσο έξυπνος όσο έννοια. Ακόμη και το μενού ήταν να ανακτήσει μια χαρά και κινούμενα σχέδια προσθέσετε κάποια ζωή και την προσωπικότητα, τι άλλο μόνο και μόνο για να βάλει εικονικές κάρτες. Δεν παίζω κανονικά κινητά παιχνίδια μαζί του, αλλά έχω ακούσει σε αυτή την περίπτωση, μόνο όπλο ικανοποιητική κάλυψη.

Κάρτα κλέφτης μου σύγχυση στην αρχή, αλλά τρέχει μετά το φροντιστήριο και να παίξετε μερικούς γύρους μπορώ να το κρεμάσετε γρήγορα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εύκολο, αλλά το επίπεδο δάγκωμα και ένα τέλειο μίγμα της το σωστό ποσό του σχεδιασμού και της τύχης έχει ένα τμήμα σύνδεσης του ταξιδιού μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου