var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Ένα νησί που απογοήτευσε φορά σε μια GoldenEye γενιάς

Στο βάθος, σε όλες τις σκοτεινές ύδατα της Αρκτικής μπορεί να δει μέσα από την ομίχλη, τα ασαφή περιγράμματα ενός πύργου. Μπορείτε να αυξήσει τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή σας για να ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά. Ένα νησί είναι μακριά από όλα το χάος. δεν κατέχουν Τι μυστικά;

GoldenEye 007 είναι ένας από τους πλέον σημαίνοντες πρώτη - shooter πρόσωπο στην ιστορία του παιχνιδιού. Το κλασικό Nintendo 64 συνέβαλε στην εδραίωση της σε κονσόλες στόχος που βασίζεται shooter, ζητώντας από τους παίκτες ενός δικτύου των καθηκόντων περιηγηθείτε επίπεδα για να ολοκληρωθεί. Το πρώτο επίπεδο είναι το θήραμα. Ήταν πλήρως απενεργοποιήσετε τους συναγερμούς και κλοπής δεδομένων.

Αλλά υπήρχε μια περιέργεια που έχει προσελκύσει την προσοχή των παικτών. Ένα νησί από την άλλη πλευρά του φράγματος. Σίγουρα υπήρχε ένα ειδικό όπλο στην αναμονή νερό. Ίσως ήταν μια πλήρης κρυφή ατζέντα.

GoldenEye ήρθε σε μια εποχή που η φήμη του Διαδικτύου με τους χάκερ - εργαλεία όπως το παιχνίδι Hai αναμιγνύεται δολώματος. Ενώ οι φήμες Ocarina of Time Triforce οδήγησε μαζική εξαπάτηση έχουν οι παίκτες GoldenEye επέλεξε μια εμπειρική προσέγγιση, τα μυστικά του.

Εάν δεν μπορεί να επιτευχθεί το νησί και να διατηρείται, μυστικά θα μπορούσε να ξεκλειδωθεί. Η χρήση των κωδικών του n-Αποδελτίωση Ερασιτέχνες λαγωνικά επιτρέπεται να πάει στο νησί. Αυτό που διαπιστώθηκε ήταν απογοητευτική.

Το νησί ήταν άδειο. Ο πύργος παρέμενε ανενεργή. Το παρατηρητήριο είχε καταληφθεί. Δεν υπήρχαν ειδικά όπλα. Δεν υπήρχαν κρυμμένα NPCs. Μπορείτε να μετακινήσετε ακόμα και τον πύργο στην κορυφή.

Μια δεκαετία μετά τον ανεμιστήρα - Site - Απελευθερώστε Σπάνιες Mundo Σπάνιες ακτίνων με τα μέλη της ομάδας GoldenEye Mark Edmonds και Duncan Botwood, η οποία παρουσίασε μια στενή περίεργο οπαδούς.

"Νομίζω ότι το αρχικό σχέδιο, ένα κτίριο ήταν να πρέπει να πάει εκεί για να ερευνήσει την πανοπλία ως ανταμοιβή», δήλωσε ο Botwood. «Αυτό θα ήταν μια βόλτα με βάρκα σήμαινε ήταν να κωδικοποιήσει"

"Εμείς ποτέ δεν είχαν το χρόνο να εφαρμόσει το πλοίο", δήλωσε ο Edmonds. Το νησί παρέμεινε θύμα προτεραιότητες σχεδιασμού ανέφικτο.

Η ιστορία του νησιού GoldenEye είναι μια ιστορία της απογοήτευσης. Είναι μια εποχή όπου ο μύθος για να δείξει τις πραγματικότητες της ανάπτυξης παιχνιδιών σε μια νέα γενιά παικτών, κατέρρευσε. Αλλά hey, θα έχουν ένα σώμα πανοπλία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου