var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Κυνομαχίες παιχνίδι ένιωσε ένα χαμένο κλασικό SEGA

Γεια σου. Έχετε καουμπόη σας μετάκαυσης μου Bebop ..

Rogue ουρανός μοιάζει σαν να ήταν βγαλμένα κατευθείαν από την γκαλερί. πολύχρωμα γραφικά, διασκέδαση μάχες και το περιεχόμενο της κοινότητας απέδωσε καλά να συνδυάσει για μια πολύ καλή στιγμή. Είναι ανεξάρτητη από τη συνταξιοδότηση αυτή την εβδομάδα.

Ήμουν λίγο έκπληκτος ότι έχει καλύψει Kotaku αυτό το παιχνίδι πολύ. Ο συνάδελφός μου Nathan Grayson απολαμβάνουν το παιχνίδι , το οποίο σπαράσσεται από Ace Combat, και η γραφή ήταν κατά τις ημέρες πριν από το παιχνίδι. Αυτή η θεμελιώδης πυρήνας παραμένει η καθυστέρηση και το παιχνίδι απίστευτα καλά.

Rogue ουρανός είναι ό, τι σας αρέσει ή Crimson Skies Αστέρια Fox χτύπησε ένα αξιοπρεπές σύνολο του υπουργικού συμβουλίου Sega Arcade. διάφορες αποστολές για την εκτέλεση φυλάκιο και τις αεροπορικές εταιρείες να καταστρέψει, να επεκτείνουν οπλοστάσιό τους κατά τη διάρκεια και περισσότερα αεροσκάφη θα προστεθεί στη λίστα του. Είναι καλό να μάθουν στις εκτοξεύσεις και να παίξουν.

απλά γραφικά είναι πολύ ελκυστική και αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στο ποσό των χιλιομέτρων τους πήραν την κοινότητα. Εργαστήρι Steam είναι να πάει η πλήρης έθιμο μαχητής. συγκεκριμένη επιλογή μου είναι ένα τζετ κομψό ξιφία αναψυχής Spike Spiegel Cowboy Bebop.

Φυσικά. Είναι η οχιά Vic!

Είμαι κορόιδο για νοσταλγία και τον ουρανό Rogue μου χτυπά στο έντερο. Μου θυμίζει τους φίλους μου να παίζει μετάκαυσης. Sound design είναι σαν μια μηχανή του χρόνου, μου παίρνει πίσω τα απλούστερα παιχνίδια της νεότητάς μου.

Αυτό το παιχνίδι είναι πολύ αστείο. Πήρε το κύμα του ενθουσιασμού που προέρχεται από αυτό σημαίνει ότι με ένα αεροπλάνο παιχνίδι για να παίξει ή να δει που φέρουν κατά τη διάρκεια διαδήλωσης των Blue Angels. Ο ουρανός είναι ένα όμορφο μέρος. Αυτό το παιχνίδι έχει τελειώσει.


Κάθε εβδομάδα, μου έδειξε ένα νέο αποδοτικό ενιαίο αγώνα με την ημέρα «επιλογή Indie Heather.»

Αν βρεθεί κάτι ένα δροσερό παιχνίδι ή κάνει, είναι υπερήφανο για να με πάρει στο Twitter ή heather.alexandra@kotaku.com @transgamerthink .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου