var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Το καλύτερο μέρος του Bowling δίσκου The Sims 4 είναι τα έπιπλα

Δεν είχα ποτέ να φτάσουν στην ηλικία της πλειοψηφίας να καταναλώνουν αλκοόλ Bowling, το νέο άλμπουμ είναι 4 Sims, Μπόουλινγκ Stuff νύχτα δεν ήταν μόνο δρόμο μου (συγγνώμη). Καθώς έσκαβαν, αλλά βρήκα κάποια πράγματα που αγαπήσαμε.

Μπόουλινγκ Νύχτα Stuff είναι ένα πακέτο, θα είναι ελαφρώς πιο ενεργά από μια ντουζίνα θέμα μπόουλινγκ. Υπάρχουν νέες επιλογές Δημιουργήστε ένα Sim και μια αίθουσα μπόουλινγκ, μπορείτε να προσθέσετε πολλά οικιστική ή επαγγελματική. Είναι οι κατασκευές και η αγορά επιλογές που πραγματικά λάμπει, όμως, ιδιαίτερα έπιπλα.

Επιτηδευμένο ως παιδί πρώιμη και έπεσε στην αγάπη με τις ταινίες της δεκαετίας του '60 και τα έπιπλα σε αυτό. Καθώς μεγάλωνα, ανακάλυψα ότι όχι μόνο στη μοντέρνα έπιπλα μέσα του αιώνα, το ενδιαφέρον μου δεν είναι μοναδική, αλλά ποτέ δεν θα είναι σε θέση να έχουν τα πάντα, γιατί τα πάντα είναι ακριβό. Sims 4 πράγματα αυτό το νέο πακέτο μου επιτρέπει να τα όνειρά μου μπουκάλες και ορθογώνια ζουν με στρογγυλεμένες άκρες. Δεν αστειεύομαι όταν έτρεξα σε όλες τις νέες κατασκευές και την αγορά επιλογές μία ώρα κάνει αυτά μπόουλινγκ πέρασε.

αλλά όλα τα σκαλοπάτια αυτό το θέμα είναι μπόουλινγκ το βράδυ. Είμαι εμμονή.

Η διακόσμηση δεν είναι πολύ ακριβής περίοδος άσχημη γεύση, αλλά ρετρό ness στο πάνω μέρος δεν είναι εκπληκτικό μόνο για μπόουλινγκ μου (έχω την δημιουργική όνομα Bowling!), Αλλά και με άλλα πακέτα και τροφοδοτικό αξεσουάρ δικό μου επέκτασης. Vintage - πλάκα και ένα ζευγάρι επέκταση στιλπνότητα της ζωής στην πόλη ιδιαίτερα καλά με τη νύχτα θέμα μπόουλινγκ. Δεν θα μπορούσε να βοηθήσει, αλλά αναρωτιέμαι πώς αυτά τα πολύ χαμηλά τραπέζια και καναπέδες στο διαμέρισμα θα είναι sim μου στο Σαν Muyshuno.

Στην πραγματική μπόουλινγκ είναι μια καλή δικαιολογία για τους Sims σας έξω από το σπίτι, αυτό είναι που νιώθω γι 'αυτούς στην πραγματική ζωή. Τα κινούμενα σχέδια είναι ωραία, ειδικά οι χοροί Sims κερδίσει όταν το παιχνίδι απεργία μπάλα, αλλά δεν διαφέρει ιδιαίτερα Sims σας στο γυμναστήριο ή καραόκε να λάβει. Στην πραγματικότητα, αισθάνεται λίγο λιγότερο διαδραστικό από μία από αυτές τις δραστηριότητες. Κάντε κλικ στο δρόμο κύπελλο και να παρακολουθήσετε. Ήταν μια καλή ευκαιρία για να πάρει ένα ποτήρι νερό, τουλάχιστον.

αν εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για κάτι, αλλά για να κάνει μια κολλώδη μπόουλινγκ, μπόουλινγκ το βράδυ τα πράγματα έρχονται με όλα τα απαραίτητα κουδούνια και σφυρίχτρες. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε τα κομμάτια στη λειτουργία «Moonlight Bowling»:

Αν σας ενδιαφέρει πραγματικά, έχετε ένα μπολ Sims, θα πρέπει πιθανώς να το πάρετε έτσι κι αλλιώς. Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι θα μπορούσε να είναι λίγο απογοητευμένος σε αυτό το μέτωπο, όταν ο προορισμός. Αν πραγματικά Sims τον κύκλο μέσα από μερικά διαφορετικά animations θέματα Bowling πάει, θα ενθάρρυναν το δικαίωμα να δείτε! Ωστόσο, έπιπλα, ταπετσαρίες και γενικά κοχύλια διαταραχή που το κέντρο δεν ταιριάζει καλά με άλλα πακέτα. Δεν μπορώ να συστήσω το βράδυ ολόψυχα Μπόουλινγκ Materia, αλλά γαμώτο μου αρέσει να μου μπόουλινγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου