var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Πνοή της άγριας σκηνοθέτες δείχνουν το αγαπημένο τους ιερά

Παρακολουθήστε την αναπνοή της άγριας μιλάμε για το αγαπημένο ιερά, τους τόπους και τους ανθρώπους τους στην υλοποίηση της σειράς: Οι ιθύνοντες πίσω από το Legend of Zelda.

Nintendo αποκάλυψε ένα επιπλέον βίντεο για σειρά σε τρία μέρη για τη ροή της αναπνοής της ζούγκλας , όπου ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Satoru Takizawa μιλάει ιερό για το αγαπημένο του, και διαπίστωσε ότι, όπως και εγώ, το πρόβλημα, έχουν μια γενική εικόνα το ιερό που είναι ό, τι ,

«Υπάρχει ένα πράγμα που επανέρχεται και το λυκίσκο. Θεέ μου, είναι πολύ δύσκολο να τα θυμάμαι όλα με βάση το όνομα, επειδή υπάρχουν πολλοί», είπε. "Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, πρότεινα ότι όλοι δίνουν ιδιαίτερη τίτλο και έχουν ένα μικρό δρόμο σε αυτή τη χώρα. Σε τελική ανάλυση, η πρότασή μου έχει εφαρμοστεί στο τελευταίο παιχνίδι, αλλά αυτό ιερό ήταν αυτός που μου έφερε αυτή την ιδέα, ιδιαίτερα αξέχαστη για μένα. "

Takizawa μιλά επίσης ένα κομμάτι για το πώς οι συνταγές έχουν αλλάξει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Προφανώς υπήρχε μια εποχή που οι παίκτες δεν μπορούσαν να μαγειρέψουν με γαρίδες. Σύμφωνα με τον διευθυντή Fujibayashi Hidemaro ακόμη Nintendo of America έχει ζητήσει ότι τα κελύφη καβουριών προστίθεται στο τελικό παιχνίδι. Takizawa επίσης Wolf "αξιολάτρευτο" ονομάζεται Link. Aw!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου