var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Κάθε φορά που Nier Finale αυτοματοποιημένο, θα είναι καλύτερα

Αυτοματοποιεί αρνηθεί ότι είναι ένα παιχνίδι, αυτό σημαίνει ότι κερδίζει μέσω της επανάληψης. Το τέλος των ακόλουθων πολλαπλές playthroughs αλλαγές παιχνιδιού. Οι παίκτες βλέπουν τα γεγονότα σε νέες προοπτικές και να μάθουν νέες πληροφορίες recontextualizes παρελθόν δράσεις. Πρέπει να σκεφτούμε πολύ. Ο Mike και Heather τεμαχίσει την ιστορία σε αυτή τη συζήτηση.


Heather Αλεξάνδρα: αρνούνται αυτοματοποιεί Sun. Σκατά, αυτό το παιχνίδι είναι κάτι άγριο. Υπάρχουν πέντε σκοπούς της κύριας δίκης, καθώς και περισσότερα από είκοσι άλλα "κακά" και "αστείο". Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι καν σίγουρος πού να αρχίσω.

Mike Fahey: Νόμιζα πως είχε καλύτερο ξεκίνημα στην αρχή, η οποία είναι πολύ διαφορετική από την κύρια θέση τερματικό.

Στην αρχή του παιχνιδιού, μας λένε ότι η ανθρωπότητα έχει πέσει στο φεγγάρι μετά την εισβολή των εξωτικών μηχανήματα πίσω από ένα ανθρωποειδές ανδροειδή αφήσει δύναμη να ξεπεράσει τη δύναμη εισβολής και να κάνει τον κόσμο ασφαλή για την ανθρωπότητα και πάλι. Είναι ένα πολύ ευγενή αρχή που δίνει στον παίκτη μια μεγάλη αίσθηση του σκοπού.

Heather: Androids επίσης αρχικά μια έντονη αντίθεση με τις μηχανές. Είναι συναισθηματική, έχουν συνθλίβει σε κάθε άλλη, ότι το νευρικό. Εν τω μεταξύ, φαίνεται ότι όλες οι μηχανές μπορούν να κάνουν, πολεμήσουν και να σκοτώσουν. Το παιχνίδι ξεκινά με μια σαφή διάκριση μεταξύ των δύο ομάδων.

Αλλά αυτό αλλάζει πολύ κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Συναντιόμαστε Pascal, ένα είδος ειρηνιστής ρομπότ ένα μικρό χωριό βίαια ρομπότ τρέχει. Είμαστε αντιμέτωποι με τον Αδάμ και την Εύα, τους δύο αδελφούς της μηχανής προσπαθούν να βρουν τον σκοπό τους. Στο τέλος της, να λάβει το καλό και το κακό μάχη κάθε άλλο ένα μαλακότερο φως. Είναι εκπληκτικό το πώς αλλάζουν τα πράγματα.

Fahey: Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτό είναι μια ένδειξη του πόσο Yoko Taro παιχνίδι ξεκινά το σχεδιασμό με αυτό που νομίζουμε ότι συμβαίνει, τελειώνει με το τι πραγματικά συμβαίνει, και οι δύο έγραψε απλά "ευτυχία". ακολουθείται σε πεζά γράμματα από το "Θλίψη" με μεγάλα γράμματα και ξανά.

Heather: Είναι ενδιαφέρον ότι στην πραγματικότητα μίλησε. Σε ομιλία του στο στο GDC 2014 ομιλία του , δήλωσε ότι ξεκινάει από το τέλος προς τα πίσω και να εργαστούν. Αυτό εξηγεί πολλά. Πιθανότατα ξεκίνησε με ιδέες όπως «ένα κορίτσι σκοτώνει φίλη της» ή «μια μονομαχία εμφανίζεται στην κορυφή ενός πύργου."

Fahey: Και στη συνέχεια να πάμε μπροστά, μέσα από τα κύματα των νόστιμα τρέλας, μέχρι το τέλος. Και στη συνέχεια κλείστε το. Και στη συνέχεια στο τέλος. Ποια ήταν η πρώτη σας τέλος, η Heather;

Heather: Λοιπόν, το πρώτο μου "σκοπός" ήταν αυτο - καταστροφή στην αποθήκη του φεγγαριού. Αυτό οδήγησε σε μια γρήγορη κείμενο, πόσο όμορφη η έκρηξη πριν από την έγκριση ενός ταχύτερη έκδοση των δανείων.

Fahey: Ο πρώτος μου στόχος ήταν να φάει ένα ψάρι, που οδηγεί σε ένα κείμενο για το πώς το Android δεν πρέπει να τρώνε μεταδίδονται που ακολουθείται από μια γρήγορη έκδοση των δανείων.

Heather: Μπορείτε έφαγε το σκουμπρί!

Fahey: Το παιχνίδι δείχνει ότι το σκουμπρί! Ήμουν μετά από την πρότασή σας! Τουλάχιστον έσωσα για πρώτη φορά. Αυτή τη φορά.

Heather: Εγώ δεν σας κατηγορώ. Είναι ένα πολύ νόστιμο το σκουμπρί.

Fahey: Μου αρέσουν τα πράγματα για μια διαβίωση. Θα μπορούσα να κάνω τίποτα.

Heather: Σε ένα από τους σκοπούς μου, την έξοδο από την περιοχή της αποστολής για μια βόλτα.

Το γεγονός ότι το παιχνίδι σας επιβραβεύει για εκτροχιασμός που δίνουν αυτές τις μικρές απολήξεις, είναι πολύ όμορφη. Μπορείτε να ολοκληρώσετε το παιχνίδι για να τρέξει μακριά από το αφεντικό ή να σκοτώσει τους επικριτές σήμα.

Προχωρήστε. Φάτε ψάρια.

Fahey: Μερικές φορές μπορείτε να δείτε να έρχεται. Ήμουν ένα αστείο ότι όταν το παιχνίδι σας ζητά κάτι ηλίθιο να κάνει εκτός από το πρώτο. Αλλά ήταν ένα τελικό όπου αισθάνθηκαν εξαπατημένοι στο παιχνίδι. Αργότερα στο παιχνίδι, μετά τις πρώτες δύο κύριους στόχους. , , Ας δούμε αν μπορείτε να νικήσει ένα.

Είναι Α2.

Heather: Δεν μπορώ να φανταστώ. Η εικασία μου θα ήταν η πόρτα του πύργου να είναι hacking και αντί να επιλέξετε την επόμενη Devola και Popola συνεχίζουν να αγωνίζονται. Αλλά είναι ένα τέλος 9S.

Fahey: Κατά την παραμονή του στην αρχές ισχύουν Α2 στον τομέα της αντοχής και με όλα τα αγαπημένα πληρούν ειρηνιστής ρομπότ, Pascal. Α2 σε αυτό το στάδιο είναι η μεγαλύτερη ειδικός "σκοτώσει όλα τα μηχανήματα" στον κόσμο και μας δίνει τη δυνατότητα να σκοτώσει ή να βοηθήσει Pascal.

Kill Pascal αισθάνθηκε σαν Α2 θα. Αλλά όχι, το παιχνίδι.

Heather: Περιμένετε. Όχι μόνο έφαγε το σκουμπρί, αλλά και σκότωσε το πιο συμπαθητικό χαρακτήρα στο παιχνίδι;

Fahey: ρόλο παίζουν! Αλλά τώρα που κοιτάζω πίσω, ίσως γρήγορο τέλος ήταν κάτι πολύ περισσότερο από μία μόνο πλευρά. Επειδή ό, τι Α2.

Heather: παρόμοια ρούχα για να πάει με τους άλλους χαρακτήρες. Οφείλω να ομολογήσω ότι έχω επιτεθεί ζηλωτές ρομπότ στο χυτήριο στο πρώτο μου παιχνίδι. Μπαμ! J. κακή κατάληξη

Ένιωσα σαν μια παγίδα. Ήταν μια παγίδα! Νόμιζα ότι ήταν ένα νοήμον είδος.

Fahey: Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι η κακή κατάληξη με Α2 σκοτώσει Pascal λίγο Yoko Taro λάμψη ήταν ένας τρόπος για να δείξει την αρχή, ότι περισσότερο από μερικές 2Β ήταν ακόμη παρούσα.

Ακόμη και οι μικρές πλεόνασμα ανόητα παιχνίδια χρησιμοποιούν κάποιο είδος της αίσθησης.

Heather: Νομίζω ότι μας αφήνει με τα κύρια τερματικά. Στην αρχή του παιχνιδιού μπορεί να φαίνεται λίγο απογοητευτικό. Ρήξεις είναι πολύ απλή. Μια νίκη χθες. 2Β αναγκάζεται να σκοτώσει 9S, αλλά επέστρεψε στο σώμα της μηχανής. Αισθάνεται σαν ένα αξιοπρεπές τέλος τις θολές γραμμές μεταξύ μηχανών και ανδροειδή.

2B σκοτώσει 9S αναδρομικά ως ένα δυσοίωνο οιωνό καταλήξετε συναίσθημα από τη στιγμή που ότι κυριολεκτικά γνωρίζουμε jo σας

Fahey: Εξοπλισμός για τη διάσωση "9S είναι απαραίτητη στο τέλος ανακαλύψαμε ότι το κλειδί για την ύπαρξη όλων των Android - Καριέρα Πως θα ξεκινήσει το παιχνίδι και να συνειδητοποιήσουν ότι έκαναν τα πάντα για να περάσουν και πάλι .. 9S άποψη; "ποτέ δεν ήταν τόσο ευχάριστη θέση να ξεκινήσετε ένα παιχνίδι.

Heather: Ακόμα καλύτερα είναι να ξεκινήσει με την προοπτική των μηχανών τυχερών παιχνιδιών που προσπαθεί να σώσει το πεσμένο αδελφό του. Στη συνέχεια, ο νέος διακόπτης να είναι 9S. Είναι ένα πολύ έξυπνο τέχνασμα. Μείωση των 9S πίσω, όταν οι γραμμές ανάμεσα στις δύο δυνάμεις ήταν σε μαύρο και άσπρο.

Fahey: Ω, Θεέ μου, είχα ξεχάσει εντελώς αυτό το μικρό ρομπότ με τον κύβο. «Αδελφέ. Brother."

Heather: Χυθεί το πετρέλαιο, ακόμα και μερικά μέτρα για την καταπολέμηση της με τα πόδια.

Fahey: Ο αδελφός μου έρχεται στο σπίτι μου το απόγευμα - το μεσημέρι για να σας βοηθήσει να μετακινήσετε ένα καναπέ. Έχω ετοιμάσει ένα κουβά με πετρέλαιο.

Heather: Φαίνεται μια καλή ιδέα.

Fahey: Ναι, πίσω στο 9S, σχεδόν μια απογοήτευση ήταν χαρούμενος για τον παίκτη, αλλά η πειρατεία είναι μια ιστορία για μια άλλη φορά. Το τρίτο παιχνίδι με μια πολύ, πολύ σκοτεινή.

Heather: Το δεύτερο στοίχημα είναι ιδιαίτερα επανάληψη της πρώτης με έναν άλλο χαρακτήρα. Το τρίτο και τα επόμενα προσθέσετε πολλά περισσότερα. ιός λογική, Α2, η αλήθεια για το τι έχει συμβεί στην ανθρωπότητα. Είναι πολύ.

Fahey: Σίγουρα οι άνθρωποι που παίζουν μέχρι το πρώτο άκρο και η ανεργία είναι πραγματικά σύγχυση σχετικά Α2, που εμφανίζεται μόνο στις δύο πρώτες playthroughs για έναν αγώνα.

Heather: Σκοτώνει ο βασιλιάς των δασών και ριμπάουντ.

Fahey: Ρομπότ νεκρό μωρό. Σε ένα ραβδί.

Heather: Θεέ μου, για να διαλευκάνουν τα πάντα, ακόμη πιο περίπλοκη για τρίτη φορά. Μακρά ιστορία σύντομη: Ο άνθρωπος είναι νεκρός, οι ξένοι έχουν πεθάνει, και ο καθένας παλεύει, διότι το μόνο που πραγματικά γνωρίζουν.

Και στη μέση αυτού, το οποίο 9s και Α2.

Παρακαλούμε κάντε την επιλογή σας.

Fahey: Δεν με νοιάζει τι θα συμβεί ποτέ 9S, ακόμα κι αν ήξερα ότι θα έρθει. Yoko Taro ποτέ αφήσει να πάει σώος ένας αθώος, ευτυχισμένη και ανέμελη χαρακτήρα. Αν ανεβείτε στον πύργο και σε ένα από τα πιο cool καταπολέμηση κοινών Chefs έχω participate've δει ποτέ, είναι πολύ, πολύ scathed.

Heather: Ο κόσμος του κλονίζεται. Στόχος του είναι να είναι ένα ψέμα, και το μόνο που ξέρει είναι ότι σκότωσε Α2 2Β. Είναι κοντά στο θυμό με την επιθυμία για εκδίκηση εναντίον τους και οι πλοίαρχοι υποθέσεις τους. Κακή, φτωχό αγόρι.

Fahey: A2 Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο κατασκευαστής ανελέητο θάνατο. , , Μηχάνημα. , , ήταν το αντίστροφο. Δύο βίαια μετατραπεί χαρακτήρα και, στη συνέχεια, οι παίκτες επιλέγουν.

Heather: Είναι τολμηρό. Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με αυτό το σημείο;

Fahey: Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση. Τελικά, ήρθε να 9S πειρατείας »ενάντια Berserker Α2 κάτω. Πειρατεία κέρδισε.

Heather: 9S ήταν επιλογή μου. Εάν μόνο επειδή είμαι απογοητευμένος με την κατάσταση των πραγμάτων. Και ναι, η πειρατεία είναι αρκετά μεγάλη.

Fahey: Θα μπορούσε να αγαπήσει αυτά τα δύο χαρακτήρες τόσο απόλυτα, δεδομένου μάλιστα ότι ένας από αυτούς είναι στην πραγματικότητα το κόμμα προσχώρησε στην τελευταία του στιγμές, αποφάσισε τα μηχανική παιχνίδι για μένα, είναι απόδειξη των αφηγηματικών πράξεων Taro.

Σας ευχαριστώ για την καλοσύνη σας τελειώνει Ξεκλείδωμα Κεφάλαιο Επιλογής 9S », έτσι θα μπορούσα να κάνω την επιλογή μου και πάλι αμέσως.

Heather: Είναι διαφορετικό όταν καταλαβαίνετε τι ο πύργος. Νομίζει ότι είναι το όπλο. Κάτι για να καταστρέψει τα τελευταία υπολείμματα της ανθρωπότητας. Αλλά έχει γίνει κάπως από ένα τόξο. Αυτή η συμβολοσειρά είναι πολύ ισχυρό και αυτό μου θυμίζει το δάσος πρώτο παιχνίδι του μύθου.

Λατρεύω τον τρόπο αυτό το παιχνίδι πρόκειται να αλλάξετε τη μορφή των ισχυρών στιγμές.

Fahey: Περίμενα για το κείμενο - κορδόνι. Ήξερα ότι έπρεπε να δείξει κάπου.

Heather: Ω, φυσικά! Μιλώντας μορφή μεταγωγής, η οποία μας φέρνει να τελειώσει οριστικά το παιχνίδι.

Heather: Αυτό είναι ένα πολύ καλό τεστ στο τέλος του πρώτου παιχνιδιού, όπου οι παίκτες Kaine θα μπορούσε να σώσει εάν εγκατέλειψε τα αποθηκευμένα δεδομένα τους. Αλλά εδώ είναι πολύ πιο αφηρημένη.

Fahey: Κατ 'αρχάς, μπορείτε να μετατρέψετε τις πιστώσεις σε μια σειρά ανάφλεξης ήταν απίστευτα φωτεινό. Όπως έχω επανειλημμένα σκοτώθηκαν από το νομικό τμήμα της Square Enix ...

Heather: Είναι το ίδιο σαν να κάνει "μάχη" με τη βία κατά των ανθρώπων που κυριολεκτικά δημιούργησε το παιχνίδι είναι θεοί, έτσι κι αλλιώς ..

Γαμώτο, αυτά τα δάνεια είναι δύσκολο!

Fahey: Έτσι οι θεοί αγωνιστεί με μια «χαζή» ζευγάρι των μηχανών για να ανακαλύψετε την ανθρωπιά του.

Heather: Αν τα πράγματα φαίνονται πολύ δύσκολα, σωζόμαστε. Στη συνέχεια θα αποφασίσουμε αν θέλουμε να σώσουμε κάποιον άλλο.

Fahey: Θυμηθείτε - για να ξεκινήσει το παιχνίδι; Ποιο είναι το απόσπασμα 2Β. , , "Συχνά σκέφτομαι το Θεό που μας ευλόγησε με αυτό το αινιγματικό παζλ, και αναρωτιέμαι αν έχουμε ποτέ την ευκαιρία να τον σκοτώσει."

Heather: μετακίνηση από ό, τι θα μπορούσαμε να περιμένουμε. Είναι καταστροφή δεν σκοτώνει μηχανές 9s της ανθρωπότητας ή το καταφύγιο. Έχουμε να πάρει το όνομα Yoko Taro στα credits.

Fahey: Αυτός που του αξίζει.

Ναι, μπορούμε να επιλέξουμε για να σώσει κάποιον άλλο. , , έχασε την άσκηση δική μας ανθρωπότητα και για πάντα.

Heather: Ας δεδομένα που είναι αποθηκευμένα. Αυτό δείχνει ότι υπάρχουμε σε αυτόν τον χώρο. Όλοι οι χρόνοι, όλες αυτές οι αναζητήσεις πλευρά; Εξαφανίστηκε.

Fahey: Θα έπρεπε να είχαμε παίξει Zelda.

Heather: Αν η παραίτηση από τα δεδομένα μου αποθηκεύονται για να βοηθήσει κάποιον μέσω αυτών των δανείων, νομίζω ότι άξιζε τον κόπο. Αν και ποτέ δεν ξέρουμε ποιος το πρόσωπο αυτό είναι.

Fahey: παίξετε μέσω ξανά στον υπολογιστή. Αυτή τη φορά, ο κοχλίας είναι διαφορετική.

Heather: Μπορείτε να φάτε το σκουμπρί και πάλι και να έχουν ένα αντίγραφο ασφαλείας - αρχείο 100%, διάολε!


Ρομπότ Θέατρο, τραγική μονομαχίες και πολύ φιλοσοφία, να μετατρέψει ένα παιχνίδι Nier ισχυρό αυτοματοποιημένο. Τέλος, το αίμα έχει χυθεί, και η σκόνη έχει διευθετηθεί, τα πράγματα είναι εκπληκτικά uplifting.

Έχουμε μείνει με την κατανόηση ότι το μέλλον είναι κάτι που κάνουμε. Δεν μας δίνεται. Εμείς κάνουμε. Ο δρόμος είναι σκληρός, αλλά ο στόχος είναι αξίζει τον κόπο. Είναι ένα μεγάλο παιχνίδι που πήρε μαζί μας με πολύ αριστερά για να σκεφτούμε.

Ποιες ήταν οι σκέψεις σας για το φινάλε; Παρακαλώ ενημερώστε μας στα σχόλια παρακάτω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου