var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Ένα παιχνίδι PC μικρό θαύμα

Δημιουργία και συντήρηση δικό σας PC - παιχνίδι είναι το καλύτερο . Μερικές φορές είναι επίσης το χειρότερο . Αυτή την εβδομάδα θα βελτιώσει τον υπολογιστή μου, ελπίζοντας να είναι ένας πόνος στο γάιδαρο για να είναι. Αντ 'αυτού, κάτι μαγικό. Τα Windows 10 ήρθε μέσα στην πραγματικότητα.

Έχω περάσει τα τελευταία έξι μήνες ή σε μια διαρκή κατάσταση αμφιβολίας στον υπολογιστή μου. Είχα μια πολύ καλή κάρτα γραφικών (1080 GTX) και λίγο ξεπερασμένη, αλλά ακόμα πλήρως εκμεταλλεύσιμο επεξεργαστή (Intel i7-4770k, OC'd να 4.2GHz). Παρ 'όλα αυτά, συνέχισα φτωχά αποτελέσματα σε νέα παιχνίδια. Πήγα πολλές φορές μέσα από τα 10 βήματα με ένα λιγότερο ισχυρό υπολογιστή - για να αντιμετωπίσουμε το παιχνίδι . Στην πραγματικότητα, αυτό το μέρος του και ο λόγος που έγραψα αυτό το άρθρο.

Θα εξαρτηθεί από το θέμα των μηνών, αν η απόδοση μου ήταν «είναι CPU-δεσμεύεται.» Κάρτα γραφικών μου ήταν ισχυρό και θα πρέπει να έχουν σταδιακά να γίνει καλύτερη απόδοση από ό, τι ήταν. Ένα άλλο πράγμα που έπρεπε να είναι συμφόρησης. Ίσως ήρθε η ώρα να μοιραστώ CPU μου, στην ηλικία των τριών ετών για ένα νέο.

Αποφάσισα να πάρω ένα πιο γρήγορο επεξεργαστή, πράγμα που σημαίνει, επίσης, η μητρική μου για να βελτιωθεί. Την περασμένη εβδομάδα ζήτησε νέα κομμάτια και κάποια στιγμή στην άκρη για να εφαρμόσει. Χτύπησα ένα μικρό πρόβλημα, γιατί δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι ήταν για μνήμη RAM ανάγκη, έτσι πήγα μπροστά και διέταξε RAM. (# 5 στη λίστα μου των 10 χειρότερα πράγματα για ένα νέο υπολογιστή - την κατασκευή του παιχνιδιού . Αυτό που χρειάζεστε, αλλά δεν το κάνουν)

Νομίζω ότι έχω την επανεγκατάσταση των Windows, έτσι, φυσικά. Δεν μπορεί μόνο να εγκαταστήσετε μια νέα μητρική πλακέτα, μνήμη RAM και CPU χωρίς επανεγκατάσταση των Windows! Έχω αποθηκεύεται ένα πρόγραμμα εγκατάστασης των Windows σε μια μονάδα δίσκου flash USB και τα δεδομένα μου. Έχω μια-δυο ώρες στην άκρη για να εγκαταστήσετε όλο το λογισμικό, όταν δημιουργηθεί το νέο υπολογιστή, και να προετοιμαστεί για κάποια προληπτική ενημέρωση και αποθηκευμένα παιχνίδια θα χάσουν. Αυτό είναι το πώς έχασα Dark Souls μου 3 Αποθηκεύστε το στο τελευταίο έτος , και να έχουν τα Windows - εγκατεστημένα αρκετά και πάλι να γνωρίζουμε ότι υπάρχει πάντα κάτι.

Αν και φρέσκα εντόσθια i7-7700K της Intel CPU, Asus Maximus ΙΧ ήρωα μητρική πλακέτα 1080 GTX GPU, 32GB μνήμης RAM, ψύξης Corsair h110i, ανεμιστήρες Noctua περίεργο, αλλά αποτελεσματικό.

Το θέμα είναι πολύ απλό στην εγκατάσταση. Η νέα μητρική πλακέτα είναι το ίδιο παράγοντα μορφής όπως παλιά μου, έτσι έχω πολύ απλά σύρετε στη θέση στη δική μου περίπτωση, βιδώστε τις βίδες στερέωσης και το καλώδιο όταν ο γιος και την ενέργειά μου και πάλι. Γύρισα γύρω και ... Είναι aliiiiive! Ποτέ δεν κουράζονται να αισθάνονται ότι η πρώτη δοκιμή αρχίζουν να συνοδεύεται με ένα νέο υπολογιστή.

Φυσικά ήμουν εγώ, εγώ κακό αμέσως από το δίσκο εγκατάστασης USB των Windows για την εκκίνηση, είχα δημιουργήσει. Μου έδειξε τις νέες BIOS, ελέγξτε τη σειρά εκκίνησης, έπρεπε να εργαστούν. Ήταν η ώρα, το σκληρό δίσκο και επανεγκατάσταση των Windows να διαμορφώσετε.

Απλά ... περιμένετε. Τι θα συμβεί αν το έκανα; Τι θα συμβεί αν προσπάθησα, ως συνήθως ξεκίνημα; Φυσικά, αυτό δεν μπορεί να λειτουργήσει. ¿Δεξιά;

Το δοκίμασα. Δούλεψε. Υπήρχαν 10 παράθυρα, ακριβώς όπως το είχα αφήσει. Η ταπετσαρία ήταν το ίδιο. Όλα τα δρομάκια και το λειτουργικό σύστημα και το λογισμικό μου ήταν άθικτα. παιχνίδια και εφαρμογές μου ήταν έτοιμα να ξεκινήσουν. προφίλ των Windows είδε το νέο CPU και μνήμη RAM. Υποφέρω googling και διαπίστωσε μικτά αποτελέσματα ως προς το κατά πόσον θα ήταν δυνατό ή επιθυμητό. Μπορεί να συζητήσουμε σοβαρά το CPU και μητρική πλακέτα χωρίς την επανεγκατάσταση των Windows; Αποδεικνύεται ότι για όσο διάστημα παραμένει αρκετά κοντά, αυτό που είχατε πριν, υπάρχει μια πιθανότητα που μπορεί.

Με ενημέρωσαν ότι πρέπει να ενεργοποιήσετε τον υπολογιστή μου σε αυτήν την άδεια των Windows. Αχ, εδώ. Εκεί με είδε. Ήταν αναβαθμιστεί σε Windows 10 σε μια ελεύθερη προώθησης? η τελευταία έκδοση των Windows με άδεια από ολοκλήρωσης συστημάτων OEM άδειες χρήσης των Windows 7 OEM καταβλήθηκε δήθεν συνδέονται με ένα μόνο μητρική, αν και είδα ανθρώπους να λένε ότι έχουν χρησιμοποιηθεί σε διάφορα γραφεία. Έχω προσπαθήσει να εισαγάγετε αυτό το κλειδί ενεργοποίησης παλιά, και δούλεψε. Των Windows έχει ενεργοποιηθεί. Είμαι έτοιμος να πάω.

Ποτέ δεν πάρετε στα 85fps που ο δρόμος κουραστεί να περπατήσει προς τα κάτω.

Πέρασα η τελευταία ημέρα για το άλλο παπούτσι που περιμένουν να πέσει, αλλά νομίζω ότι θα το κάνει. Έχω, επίσης, πέρασε την τελευταία ημέρα κατέστρεψε τα παιχνίδια που μου είχε πρόβλημα να δώσει το το στοιχείο # 9 στη λίστα των γνωστών top - 10 - δραστηριότητες ένα νέο υπολογιστή - για να χτίσει το παιχνίδι .

Hitman; Ξεχάστε, 80 fps σε 1440p για τους πολυσύχναστους δρόμους του Μαρακές, όπου προηγουμένως υπήρχαν σε φορείς ελέγχου 40 2; 70-90fps με το χρονικό φιλτράρισμα, όταν αγωνίστηκα για να σπάσει 50. Deus Ex: κοινόχρηστο ανθρωπότητας; 80+ FPS στους δρόμους της Πράγας με φτάσει στο όριο ρυθμίσεις. Φαίνεται ότι η CPU, τέλος, δεμένα.

Είναι σπάνιο να λέω τα λόγια, «Πω πω, Microsoft Windows 10 πραγματικά με έκανε πολύ πιο εύκολη», αλλά εδώ είμαστε. Είμαι σίγουρος ότι είμαι τυχερός, τα κομμάτια της επιλογής που ήταν αρκετά κοντά θα μπορούσε να αξιοποιήσει τα υπάρχοντα Windows μου χειριστεί την αναβάθμιση. Είμαι βέβαιος ότι υπήρξαν εκατοντάδες διαφορετικούς τρόπους η διαδικασία θα μπορούσε να πάει στραβά. Ωστόσο, το 10 window πραγματικότητα ήρθε για μένα σε αυτή την περίπτωση. Εδώ είναι ένα μικρό παιχνίδι θαύμα PC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου