var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

να κάνετε εάν δείτε Kirby με τα ανθρώπινα πόδια, έτσι

Τώρα που έχω δει Kirby με ρεαλιστικά ανθρώπινα πόδια και την αίσθηση ότι ίσως το Διαδίκτυο ήταν ένα λάθος.

Bleu Μαρία Εικονογράφος δημοσίευσε αυτό το καρτούν του Twitter στις 17 Μαρτίου, και η απάντηση ήταν έντονη, για να πούμε το λιγότερο.

Ενώ είχε χθες πυρετό, η εικόνα στη συλλογική μας ασυνείδητο φιλοξενείται. Σε αυτό το κόμικ, Kirby, στρογγυλά Marshmallow και βίντεο χαρακτήρα παιχνίδι, έβγαλε τα παπούτσια του για να αποκαλύψει τις ρεαλιστικές ανθρώπινα πόδια. Θα είμαι ειλικρινής: Δεν με φοβίζει. Αυτό με κάνει σχεδόν τόσο κακή όσο το MLB: Η Εμφάνιση 17 pip , όπου ο ένας τύπος μοιάζει σαν να έγινε πρωτοκόλλων .

Η ιδέα του ανθρώπινου ποδιού Kirby έχει δείξει στο μυαλό μου. Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι περιφρόνηση ότι αυτά τα πράγματα είναι κόκκινα παπούτσια, και να σταθεί επί τόπου. Όπως κάθομαι στο γραφείο μου, που αντιμετωπίζει η Google "πόδια Kirby," βρήκα αυτή τη συνέντευξη από την IGN Διοικητικό Συμβούλιο το 2006 .

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που οι άνθρωποι έχουν ζητήσει για την ανατομία του Kirby, και δεν ήταν η τελευταία. Αυτή είναι μια έννοια που εκρήγνυται στο διαδίκτυο περιστασιακά, όπως το Yahoo Answers ειδήσεις και παράξενα παρουσιάσεις DevaintArt . Αν εγώ ακολούθησε μια εικόνα Kirby με τα ανθρώπινα πόδια, τουλάχιστον εγώ δεν είμαι μόνος.

Πριν καρτούν Mary, μερικοί άνθρωποι έχουν σε αυτό το fanart Fanart με του.

Lindingle καλλιτέχνης προφανώς είχαν οι "Kirby πόδια και τα ανθρώπινα πόδια" ανέβηκε το τρένο, και την τέχνη αυτής βδέλυγμα διαθέσιμα για την πώληση RedBubble του .

Πηγή: lindingle

Άλλοι, ωστόσο, αντέδρασε σε καθαρό τρόμο.

Όσο για μένα, έχω τραβήξει το router. Αντίο, Internet. Ήταν μια διασκεδαστική εμπειρία, αλλά τώρα χρειάζομαι πραγματικά μια detox.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου