var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Μικρές λεπτομέρειες Horizon Zero-Aube είναι γυαλισμένα και καλά επεξεργασμένο

Το νέο παιχνίδι PS4 Horizon Zero - Aube έκανε πολλά σπουδαία πράγματα . κυριολεκτική μεγάλα πράγματα, όπως η κατασκευή μεγάλων ρομπότ. Αυτός νύχια πολλά μικρά πράγματα. Διασκέδαση για τα απίστευτα πόδια , φυσικά, αλλά και πράγματα που επηρεάζουν άμεσα το πώς αισθάνεται για να παίξει το παιχνίδι.

Επειδή μερικές φορές τονίσει - παιχνίδια που θα μπορούσε να δει το UI ή να κάνετε άσκοπα περίπλοκα τα πράγματα για τον παίκτη, σκέφτηκα ότι παρατήρησα κάποια - λίγα μικρά, αλλά ωραία πράγματα Guerrilla Games έχει κάνει καλά με Horizon.

Έχετε το δικαίωμα να HUD.

Στην πραγματικότητα, πέρασα πρώτες ώρες μου με Horizon νομίζω ότι μισούσε το UI. Η οθόνη διαμόρφωσης καλύπτεται από προεπιλογή, πάρα πολλές πληροφορίες και δυναμική HUD δεν είναι απολύτως επαρκής. Υπήρχε πολλή προσαρμογές στις λεπτομέρειες μενού HUD, αλλά δεν ήξερα πώς τα πράγματα καθαρά, χωρίς να ενεργοποιήσετε εντελώς τα πράγματα.

Τότε κατάλαβα ότι "να πάρει έξω» είναι στην πραγματικότητα δεν είναι πάντα απενεργοποιημένη, και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το touchpad πατήστε το πλήρες HUD για να δείξει οποιαδήποτε στιγμή. Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα ότι τα παιχνίδια πρέπει να αντιγραφεί στο μέλλον! Στην πραγματικότητα, λειτουργεί σαν το Witcher 3 HUD mod πρόσφατα μου είπε, μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα πάντα και αν ποτέ θέλετε να δείτε στην αναζήτηση για την πρόοδο επιπέδου-στόχου, ή μπορείτε απλά να γράψετε (μην κάνετε κλικ) Trackpad PS4 και ανοίγει , Το HUD παραμένει ορατό αρκετό καιρό για να το διαβάσετε, και στη συνέχεια εξαφανίζεται το χρόνο.

HUD, από. Άλλωστε, ό, τι καλό υστέρων ανάλυση ξεκαρδιστική ταινία σε αργή κίνηση.

Τώρα, όταν παίζω, είναι σχεδόν εντελώς άδειο κείμενο και εικονογραφία της οθόνης και μπορεί να επικεντρωθεί στο παιχνίδι. Το μόνο μου παράπονο είναι ότι αυτή η παράμετρος ελέγχει τους στόχους δυναμικής συσκευές τηλεειδοποίησης, το μόνο καθήκον είναι, ότι όλες οι αποστολές εξαφανιστούν μακριά για να κάνετε όταν η καλύτερη λύση είναι να έχουμε παίκτες στόχους δείκτης θα μπορούσε να είναι μια ευκαιρία με το υπόλοιπο του HUD ή απλά εξαφανίζονται να δώσει Aloy εμφανίζεται όταν χρησιμοποιείται η προσέγγιση σας. Ανεξάρτητα από αυτή την παρενόχληση, διαχειρίζεται HUD του παιχνιδιού.

Τρέξιμο και κρύψιμο είναι ισχυρή.

Πολλά παιχνίδια όπως Οριζόντε Μπορείτε να τρέξει και να κρύψει και να αναζητήσουν. πάει Ποιες απαιτήσεις, αλλά με το πάτημα ενός κουμπιού (ή joystick) αλλάζει καταστάσεις. Crouch κρυφά θέτουν, ή να ωθήσει προς τα εμπρός σε ένα σπριντ. Το περπάτημα είναι η προεπιλογή, ωστόσο, πράγμα που σημαίνει ότι το τραβήξει μια ορισμένη ελαστικότητα σηκωθεί και να περπατήσει.

Προφανώς είναι πιο εύκολο να πάρει ότι ισοζύγιο λίγο, και να την καταστήσει κολλώδη πηγαίνει κατ 'αποκοπή. Πιθανόν να έχετε την αίσθηση ότι συμβαίνουν σε ένα παιχνίδι stealth, αν στη συνέχεια αλληλεπιδρούν με ένα αντικείμενο κατά λάθος, και ο καθένας που βλέπει. Ή, αν το σύνολο της μηχανής σε λειτουργία και να σταματήσουν να κάνουν κάτι, έτσι ώστε να αρχίσει να τρέχει και πάλι.

Ας το κουμπί και το έργο συνεχίζεται.

τρέξει sneak Horizon και είναι πολύ ισχυρή. Αν κρυμμένα, ή μπορείτε να πάτε σε ένα ράφι και να παραμείνει σε μια θέση οκλαδόν. Είναι, επίσης, να κρατήσει συνήθως αρκετά εύκολη μετάβαση. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ακόμα και την ανάπτυξη της παγκόσμιας Aloy τα αναλύσει στα μισά του δρόμου. Αυτό θα επιβραδύνει, όπως κάνει πάντα, όταν εισέρχεται σε κατάσταση σπίτι. Στη συνέχεια, όταν το κέντρο για να αφήσει ο αγώνας θα συνεχιστεί. Είναι ένα μικρό πράγμα, αλλά κάνει τους ελέγχους αισθάνονται πιο συνεπή και αξιόπιστη.

Μπορείτε να πάρετε για να επιβραδύνει μπροστά από την κάμερα.

Horizon είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. (Θα καλέσω bracingly δύσκολο; Παραδόξως δύσκολο; Είναι δύσκολο έτσι κι αλλιώς). Είναι αρκετές φορές για να πάει ενάντια μεγάλα ρομπότ κώλο που μπορούν να χτυπήσουν στο πάτωμα μέσα σε λίγα εγκεφαλικά επεισόδια. Σε αντίθεση με πολλά άλλα παιχνίδια, δεν υπάρχει καμία κλειδαριά στο στόχο. Έχετε τις αδυναμίες σας με έξυπνες στόχο, ενώ ξυλοδαρμό κάτω από έντονη πίεση.

Αργή κίνηση είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια αδέξια Aloy και μια ελίτ ναρκωτικών Badass να είναι.

Για να αντισταθμιστεί αυτή η ικανότητα Οριζόντε - δέντρο είναι έτοιμο, λίγο διαφορετικό από τα άλλα παρόμοια παιχνίδια. Πολλά σύγχρονα παιχνίδια σας δίνουν ένα είδος ικανότητας σε αργή κίνηση και στο τέλος του παιχνιδιού, η οποία απελευθερώνεται μετά από μερικές ώρες. Horizon προσφέρει όχι μόνο ένα, αλλά δύο αργή ικανότητα κίνησης ότι τα πρώτα στοιχεία της δέντρο δεξιοτήτων του. Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στη γραμμή σε αργή κίνηση, ενώ ο στόχος ή το άλμα ή διαφανειών, ενώ το στόχο και να πάει σε αργή κίνηση κατά τη διάρκεια της κίνησης τους.

Προγραμματιστές πιθανότατα γνώριζαν ότι οι παίκτες θα αναπνέει πολλές μάχες ταραχώδης παιχνίδι, και το διαθέσιμο στόχο φόρτωσης μπροστά ικανότητας, έτσι ώστε να κάνουν κάθε συνάντηση με την κατανόηση ότι οι περισσότεροι παίκτες θα χρονική διάρκεια και σκοπό να επιβραδύνει. Δεν υπάρχει εύκολο παιχνίδι, αλλά τουλάχιστον μπορείτε να επιβιώσουν.

Μπορείτε κάρφωσε τους ελέγχους τόξου.

Έγραψα πολλά από τα πράγματα στη τις καμάρες των video games , και να κάνουμε στη διαδικασία, ήρθα σε μια σωστή κατανόηση του τι κάνει ένα video game λειτουργεί καλά τόξο. Horizon παίρνει σύστημα ελέγχου Arch Tomb Raider, η - να - για παράδειγμα, το καλύτερο φύλλο αγώνα δανείστηκε υπάρχον σύστημα ελέγχου και ενσωματωμένο σε αυτό.

Στο Horizonte θέλετε να σχεδιάσετε το τόξο με το αριστερό σκανδάλη και το δικαίωμα σχοινί. Αν θέλετε να σχεδιάσετε, αφήστε το δικαίωμα ενεργοποίησης όπως θα απελευθερώσει το string. Αν θέλετε να μοιραστείτε το στόχο σας, και να ακυρώσει τα γυρίσματα, το αριστερό σκανδάλη.

Είναι ένα καλό σύστημα ελέγχου, όπως είναι το πώς. Ένα πραγματικό τόξο αρκετά κοντά για να αισθάνονται θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα φυσικά Πολλά παιχνίδια εξακολουθούν να ακυρώσετε έναν πυροβολισμό με το πάτημα ενός κουμπιού ή κάνοντας κλικ σε ένα ραβδί, αλλά οι υπάλληλοι ήταν ορίζοντα με την πιο έξυπνη επιλογή.

Η μεταφορά είναι τόσο καλή.

Δεν είμαι έτοιμος, η ολίσθηση από τα καλύτερα Gaming ορίζοντα - σε ιστορικό όνομα, μόνο και μόνο επειδή είμαστε τόσο ζεστό στα τακούνια της υπόθεσης τιτανίου 2 και η μετατόπιση παιχνίδι ήταν σε μια κατηγορία από μόνη της - επίσης. (Και Vanquish ξεχνάμε.) Αλλά Horizon είναι εκεί - με αυτά τα παιχνίδια. Εξερευνήστε αυτή τη μαλακία:

Aloy μπορεί να ολισθαίνει κατά μήκος σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια, και πηγαίνει η απόσταση. Ερχόμενοι κατάβαση σε έναν αγώνα, μπορείτε να καλύψετε αυτό ως είκοσι πόδια αισθάνεται για να χάσει πριν από την ταχύτητα. Η μεταφορά επίσης καθιερωμένη aftertouch, πράγμα που σημαίνει ότι είναι εύκολο να εκτρέψει Aloy, καθώς ολισθαίνει. Μπορείτε να αποθηκεύσετε έως σύντομο τράβηγμα για να αφήσει το ραβδί, και έχει γίνει δεύτερη φύση για μένα μέσα και έξω από το κάλυμμα για να γλιστρήσει γύρω ενώ οι Dinobots καταδίωξη. Καλύτερα ακόμα, η μεταφορά ταιριάζει με την αργή ικανότητα κίνησης Έναρξη για να επιβραδύνει το χρόνο, εάν ο στόχος σας, ενώ πιέζει. Σύρετε ο ορίζοντας είναι ένα άλλο καλά - συμφωνημένα μηχανισμός ελέγχου μένα να αισθάνονται τον έλεγχο του χαρακτήρα μου.

Εντάξει, ένα ακόμη. Είναι πραγματικά μικρό, αλλά ακόμα δροσερό:

Η κάμερα παρακολουθεί τον στόχο αυτόματα.

Ξοδεύουν πολύ χρόνο να κάνει αναγνωρίσεις Horizonte, να φτάσει το θήραμά μου καταδίωξη και ένα σχέδιο. Δεδομένου ότι το παιχνίδι είναι τόσο δύσκολη, σπάνια πληρώνει για να σπεύσει στη μάχη χωρίς σχέδιο των πραγμάτων. Θέλετε να ορίσετε παγίδες και ένα σχέδιο της επίθεσης είναι.

Εάν η προσέγγιση σάρωσης μάχης Aloy, μπορείτε να επιλέξετε ορισμένα Dinobots να αναγνωρίσουν τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους. Μακάρι να ήταν λίγο πιο εύκολο στην πλοήγηση απευθύνεται σε ένα ρομπότ από διάφορες αδυναμίες, αλλά καταλαβαίνω πως το παιχνίδι πάρει σιγά-σιγά τον έλεγχο του εαυτού μου αν έχω letthe αναλογικό μοχλό. Μπορώ να μοντελοποιήσει κάμερα ρομπότ εντοπισμού κίνησης δείτε χωρίς να απαιτείται είσοδος.

Ιντσών μπαστούνια, να χαλαρώσετε και να κάνει απολογισμό.

Είναι λεπτή και διαφανής, και δεν είναι ποτέ πραγματικά στο δρόμο, δηλαδή, είναι κάτοικος. Απλά το σταυρόνημα στο ρομπότ και το κεφάλι Aloy θα πάνε για σας, επιτρέποντάς σας να χαλαρώσετε και τα πράγματα να σκέφτονται μέσα. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι το είδος των πράγμα που σας κάνει να αισθανθείτε γυαλισμένο Οριζόντε και καλά μελετημένη.


Φυσικά τα πράγματα μου αρέσει UX και έλεγχε το παιχνίδι. Είναι δύσκολο να πυροβολήσει δύο εχθρούς που βρίσκονται κοντά μεταξύ τους και τα μενού βαρεθεί την ίδια μουσική κάθε χρόνο για να παίξει αναθεωρηθεί. Βαρέθηκα να συλλέξει τις Τύπο Τρίγωνο των πόρων και ο τροχός όπλο μπορεί να αισθάνεται λίγο κυκλοθυμική. Αυτό το είδος του πράγματος.

Αλλά το παιχνίδι έχει πολλά μικρά πράγματα καλά, και εκεί ήταν σαφώς τοποθετήθηκε στη φροντίδα επιθεωρήσεις οξύνει και να γυαλίσετε τη συνολική εμπειρία του χρήστη. Όλη αυτή η εργασία είναι μια διαφορετική ορίζοντες αίσθηση και φιλόξενη, είναι ένα παιχνίδι που μπορώ να αισθάνονται άνετα με, ακόμα κι αν έχω ένα βίντεο από κάποιον να παίζει ένα άλλο για να δείτε τα χέρια μου. Αναμφίβολα ένα σημάδι ότι παίρνουν κάτι καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου