var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Zelda: Breath Of άγρια ​​και να μετατρέψει το Wii U εκδόσεις της έκθεσης

Τώρα όλοι γνωρίζουν ότι Zelda: άγρια ανάσα στο Nintendo - διακόπτης είναι μια ενιαία παράσταση , αλλά πώς το Wii U - έκδοση του παιχνιδιού για το έργο; Το τελευταίο βίντεο από το Digital Foundry λέει.

Ενώ Zelda: Ανάσα άγρια τόσο το Wii U και διακόπτη Nintendo φαίνεται να είναι σχετικά σε σχέση με το άλλο κατά κύριο λόγο, υπάρχουν διαφορές στο ρυθμό καρέ. Σύγκριση του βίντεο αποκλειστικά με την πρώτη ώρα του παιχνιδιού για να αποφευχθεί απασχολημένος Spoiler, που δείχνει τα πλεονεκτήματα και τους συμβιβασμούς με τις δύο εκδόσεις μαζί.

Σε αγκυροβολημένο λειτουργία, ο διακόπτης στέλνει το παιχνίδι σε σύγκριση με 900p 720p Wii U. Και στα δύο συστήματα, το παιχνίδι στο δίσκο κλειδώματος έχει οριστεί σε 20fps όταν πέφτει από το κανονικό 30fps, αλλά φαίνεται πάντα ότι μία διασχίζει ένα άλλο. Αντ 'αυτού, πτώση καρέ ανά δευτερόλεπτο Wii U φέρθηκαν πολύ καλά σε ορισμένα σημεία του διακόπτη, και αντίστροφα για το διακόπτη.

Σε ένα τμήμα του λόφου, η θέση του διακόπτη ήταν να κρατήσει 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, ενώ το Wii U έχει αγωνιστεί, αλλά ανατράπηκε σε μερικά ερείπια της κατάστασης. Digital Foundry εικάζει ότι αυτό είναι ένα "κρυφό σημείο συμφόρησης» οφείλεται, και μπορεί να υποδηλώνουν ότι η ανοικτή παιχνίδι κόσμος είναι χωρισμένος με διαφορετικό τρόπο στις δύο πλατφόρμες.

Το συμπέρασμα είναι ότι το framerate απόδοση δεν είναι απαραίτητα καλύτερη, η αλλαγή είτε για το Wii U ή στην αποβάθρα, απλά διαφορετικό. Φυσικά, το πρόβλημα είναι ότι όταν αποσυνδεθεί, το ίδιο με το Wii U, το εξόδους διακόπτη 720p, αλλά με framerate σημαντικά χαμηλότερο λόξυγγας .

Υψηλότερη ανάλυση από 900p όταν είναι συνδεδεμένο, έκδοση διακόπτη φαίνεται λίγο καλύτερα. «Βελτίωση της εμφάνισης των μακρινών αντικειμένων, το διαφανές κίνημα όπως το γρασίδι, και μείωση της οπισθέλκουσας των pixels στα γεωμετρικά άκρα", δήλωσε Digital Foundry. Υφές επίσης να φιλτράρονται σε μια κάπως μεγαλύτερη απόσταση στην έκδοση κύκλωμα. Και έτσι οι συγκρίσεις είναι ήχος, ενώ η έκδοση δειγματοληψίας καλύτερο που οφείλεται στην εξαιρετική μνήμη, έκλεισε Digital Foundry ότι οι διαφορές δεν είναι πολύ ορατή.

Ως εκ τούτου, φαίνεται να αναπνέει μεγάλη διαφορά μεταξύ του Wii U και απελευθερώνει μεταβείτε στη ζούγκλα. Αν είστε, το παιχνίδι το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου στην τηλεόραση σε μια νεότερη έκδοση ψηφίσματος διακόπτη για να παίξει μερικά ελαφρά πλεονεκτήματα, αλλά πάσχει επίσης από πολλά από τα ίδια προβλήματα με την έκδοση framerate Wii U. Και αν θέλετε μερικές σταγόνες καρέ ανά δευτερόλεπτο, τότε πρέπει να η παραγωγή παιχνίδι δεν δεσμεύονται διακόπτες παίξει στην χαμηλότερη ανάλυση ούτως ή άλλως (αν και η πυκνότητα pixel του διακόπτη οθόνη θα είναι υψηλότερη, έτσι ώστε η εμφάνιση της εικόνας με μεγαλύτερη σαφήνεια).

Digital Foundry, αλλά είδα μόνο το πρώτο μέρος του παιχνιδιού, τότε ενδέχεται σε ορισμένες αλληλουχίες του μετέπειτα αναπνοή, απαιτώντας περισσότερα οπτικά φυσικό δώσει σαφείς διαφορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου