var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Joy-Con Comfort vs χέρια Kotaku

Μετά από μόλις ένα Σαββατοκύριακο, είμαι ακόμα που σχηματίζουν τη γνώμη μου για το διακόπτη της Nintendo, αλλά ξέρω ότι μου αρέσει Joy Con οδηγού. Ορισμένοι από τους συναδέλφους μου δεν είναι τόσο ενθουσιασμένοι όπως είμαι, αλλά. Έτσι, έκανα ό, τι οποιοσδήποτε άλλος θα: για τη μέτρηση της ζήτησης το χέρι, έτσι ώστε αν Con-Alegria βασίζονται σε συναισθήματα σας για να δείτε το μέγεθος του χεριού.

Τον Ιανουάριο του Patricia Hernandez ανέφερε το συμβάν στο διακόπτη της Νέας Υόρκης Nintendo ελεγκτή Joy-Con γιατί ήταν πάρα πολύ μικρή. Η πρώτη μου σκέψη ήταν, αυτό σήμαινε ότι θα ήταν τέλειο για μένα. Έχω πάντα την αίσθηση ότι τα χέρια μου είναι σχετικά μικρό, έτσι μερικές φορές φτάνουν όλα τα κουμπιά σε έναν ελεγκτή του αγώνα. Ακόμη και το αγαπημένο μου facto DualShock PlayStation 4, μου έδωσε προβλήματα.

Μέχρι τώρα, η αλήθεια ήταν τέλεια χαρά-Con για μένα. Ολισθαίνουν το δικαίωμα στην παλάμη του χεριού και χειριστήρια είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τον αντίχειρά μου. Είναι ωραίο σε φορητές κατάσταση, αλλά αποσυνδέστε και χρησιμοποιούνται μεμονωμένα go-to μου. έχουν στην πραγματικότητα δεν έχω τη λαβή Joy-Con, επειδή αισθάνονται τόσο καλά. Είναι πολυτέλεια τα χέρια σας σε θέση να έχουν θέλω, αντί να κρατήσει έναν ελεγκτή σε μια μέγγενη.

Αλλά είναι ότι πραγματικά το όνειρο του χεριού ενός μικρού ατόμου, ή έχουν απλώς άλλο ένα παράξενο πρόβλημα; Ως σημείο αναφοράς, τα χέρια μου είναι περίπου 6,5 ίντσες, το οποίο μετράται από την άκρη του μεσαίου δακτύλου μου στη βάση της παλάμης.


Συντάκτης Stephen Totilo μωρό και ζογκλέρ ως Joy-Con, όταν συνδέεται με τις πλευρές του διακόπτη laptop-mode, αλλά έχει κάποια προβλήματα με τους άλλους τρόπους. των δεικτών του ρολογιού του από 7 ίντσες.

«Αγαπώ τη χαρά λιγότερο, όταν τα κρατάω ξεχωριστά», είπε. "Νιώθεις σαν να πρόκειται να κυλήσει στα χέρια μου όταν πατάω τα κουμπιά σε αυτό Περισσότερα έτσι, για παράδειγμα, το Wii Remote έχει κάνει. Είμαι μαζί τους, προκειμένου, αλλά προτιμά να χειριστεί το joystick Con βιδωμένη παίζει στην τηλεόραση. ότι είναι θεωρητικά, αλλά επειδή το 90% του χρόνου μου παίζοντας τσέπη μεταγωγής πέρασε, αυτή είναι η ζωή μου σε αυτούς τους πρώτους μήνες της πατρότητας. "


Luke Plunkett, το άλλο (συγγνώμη), έχει τα χέρια που είναι λίγο περισσότερο από 8 ίντσες, και είχαμε πολλά προβλήματα με τη χαρά-Con. Όπως Stephen, ο οποίος ήταν επίσης σε φορητές κατάσταση, αλλά κατά τα άλλα το παιχνίδι ήταν μια αγγαρεία.

Είπε: «Παίζοντας στην τηλεόραση με τη λαβή Joy-Con μετά από 20-30 λεπτά είναι δυσάρεστη, επειδή τα πάντα είναι πολύ σφιχτό και πολύ κοντά το παιχνίδι με χαρά-Con βασανιστήριο .."


Jason Schreier παιχνίδι Notoria επιβραδυντής του οποίου τα χέρια είναι μόνο ελαφρώς μεγαλύτερη από τη δική μου σε μόλις πάνω από 6,5 ίντσες ίντσες, ένιωθα σαν το δικό μου τρόπο.

"Η Χαρά-Con για μένα αισθάνεται εκπληκτικά άνετα, αν και θα μπορούσα να κάνω χωρίς τα αριστερά-Con χαρά να αποσυνδέσετε κάθε λίγα λεπτά, όπως κατά λάθος βάλει ένα από τα γόνατά μου μπροστά της», είπε. «Εγώ δεν χρησιμοποιούν ατομικά, αν και νομίζω ότι για να προσπαθήσει Mario Kart για να παίξει με Joy-Con θα είναι λίγο δύσκολο να είμαι σε θέση να προ -! .. Χρησιμοποιώντας ελεγκτές μαζί μου όπου κι αν πάω" Jason, όλοι έχουμε δει τα πράγματα σπάνια στο μετρό. Συνέχισε, φίλε.


Φαίνεται σαν τα χέρια του γύρω από 7 ίντσες μακρύ, ευχαρίστηση-Con θα μπορούσε να σας δώσει μερικές ερωτήσεις. Αν το μωρό σας τα χέρια σαν κι εμένα έχουν, αλλά είστε στην τύχη. Αν και αυτό είναι ίσως το πιο Δυτικοί που να αγοράσετε για Switch, είμαι πολύ ευχαριστημένος (Kiss). Ίσως αυτό θα μου δώσει το τακτικό πλεονέκτημα που δεν θα πρέπει να φιλοδοξούν να Mario Kart.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου