var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Breakforcist είναι ένα νόστιμο συνδυασμό σκάφους και το πρωινό

Σε μια εβδομάδα - τέλος, όπου είχε πρόσβαση να αρνηθεί: Πολυβόλα και The Legend of Zelda: Πνοή του παιχνιδιού, πέρασα τουλάχιστον δύο ώρες με το iPad μου, Paddle - κατσαρά μπάλες του τένις για πρωινό. Μπράβο, Breakforcist.

Δεν είμαι συνήθως ξοδεύουν ένα έως $ 3,99 για ένα παιχνίδι που δεν ξέρουν απολύτως τίποτα, αλλά υπήρχε κάτι για Breakforcist ή #breakforcist όπως λέγεται στο iTunes . Ίσως ήταν το καλό ροζ εικονίδιο, ή είμαι κορόιδο για ένα κλώνο του ξεμπλοκάρισμα / Arkanoid. Ίσως ήμουν πεινασμένος (ήμουν πεινασμένος.)

Τέλος πάντων, έπεσα τέσσερις δολάρια συνεργασία μεταξύ Kevin John Lucid Παιχνίδια πρόβατα και καλλιτέχνης / συνθέτης Pete Ellison , και είμαι πραγματικά χαρούμενος.

Το gameplay είναι εύκολη και ευχάριστη. Βάφλες πέφτουν από τον ουρανό (δεν βάφλες λιγότερο) και το ρόπαλο παίκτης πρέπει η μπάλα να τους καταστρέψουν πριν φτάσουν στο κάτω μέρος της οθόνης. Προσθέστε το μπέικον ενισχυτές λέιζερ, πολυ-μπάλα, γίγαντας τηγανίτες και περισσότερο στο μίγμα, και τα πάντα είναι να ξεκλειδώσετε με μια σειρά από 50 όλο και πιο σοβαρές προκλήσεις δεμένα iOS αυτοκόλλητα, και η νέα μουσική.

Και η μουσική είναι τόσο καλή. Ειδικά "Cookie Love".

Breakforcist είναι τώρα διαθέσιμο στο iTunes, με οποιαδήποτε έκδοση του Android στο δρόμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου