var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Σούπερ Bomberman με τη λειτουργία TV είναι η καλύτερη θέα

Ως έναρξη - τίτλος Nintendo Σούπερ Bomberman switch'm περισσότερα R ενθουσιώδεις σχετικά με το εκρηκτικό αποτέλεσμα δεν απογοητευμένος, αλλά το αγόρι - που κοιτάζει λοξά σε Tablet - λειτουργία.

το πρώτο μου ταξίδι στην εισαγωγή της νύχτας παιχνίδι διακόπτη συμπιέστηκε καθαρό, έτσι ώστε η πρώτη μου εντυπώσεις σχετικά με την επιστροφή ενός από τους μεγαλύτερους ήρωες του παιχνιδιού δεν ήταν τόσο ισχυρή όσο αναμενόταν. Αυτό συμβαίνει τόσο πολύ στη μικρή οθόνη, και θα μπορούσε να μειώσει το φόντο δύσκολα Μπλε Bomber κορίτσι μου.

Τόσο φωτεινός! Τόσο γλυκιά!

Σε σύγκριση με τα πολύχρωμα σκηνές σε λειτουργία ιστορία του παιχνιδιού που κάνει πραγματικά το ξέσπασμα της οθόνης tablet, η πραγματική δράση ήταν θαμπό και άψυχο.

Και έτσι αντιμετωπίζω Σούπερ - Bomberman R. μου γαντζώθηκε πάλι στην τηλεόραση μου στραφούν επάνω, ήρθε η ώρα για Zelda. Ήρθα σπίτι για να Bomberman χθες, και ο άνθρωπος, κάνει μια μεγάλη διαφορά στην τηλεόραση για να παίξει.

Μεγαλύτερο είναι καλύτερη.

Αυτά είναι τα πρώτα στάδια της λειτουργία ιστορία σε δράση. Ο βομβιστής Οικογένεια ταξίδια από πλανήτη σε πλανήτη, επίπεδα αποζημίωσης και να αναλάβει το αφεντικό. Είναι περισσότερο ή λιγότερο τυπική Bomberfare, αυτό είναι ακριβώς αυτό που ήθελα.

Για να διαγράψετε έναν πλανήτη, οι παίκτες πρέπει να καθαρίσετε την ήττα όλα τα στάδια και το τελικό αφεντικό. Αν ο παίκτης ξεμείνει από τη ζωή, θα περάσουν κερδίσει στο παιχνίδι τα χρήματα για να συνεχίσει. Το νόμισμα χρησιμοποιείται επίσης για να αγοράσει νέα πεδία ανταγωνισμού και κοστουμιών κομμάτια για τους χαρακτήρες στο παιχνίδι, γι 'αυτό δεν είναι ένα δούναι και λαβείν.

Ω, όχι κομμάτια μου!

Το πραγματικό κρέας του παιχνιδιού είναι το multiplayer - βόμβες. Έτσι μια μέρα, για να έχουν ελπίδα επτά friends'm στο σπίτι μου και Χαρά-Μειονεκτήματα αρκετό για να μετατρέψει μια τοπική μάχη των στερεών, γιατί τώρα έχω περίπου σε απευθείας σύνδεση. Υπάρχουν δύο τρόποι για να πάρετε απευθείας σύνδεση, το πρωτάθλημα και το παιχνίδι είναι πολύ πιο εύκολο να βρούμε τους παίκτες.

FURY FET4L τελείωσε το παιχνίδι για να κερδίσει τα πάνω.

Multiplayer παιχνίδια είναι εξαιρετική, εφ 'όσον δεν πρόκειται να πληγεί από το ζώο κατά την τελευταία στιγμή. Έπαιξα πέντε ή έξι παιχνίδια τέλεια, αλλά όταν πήγα σε ένα ρεκόρ για αυτό το άρθρο, επώδυνη ταραχή καθυστέρηση.

Το multiplayer είναι ελαφρώς καλύτερη δισκίο στο single player, όπως το να παίζουν τα πεδία είναι πολύ λιγότεροι άνθρωποι, αλλά εξακολουθεί να είναι μια καλύτερη εμπειρία σε μια όμορφη εμφάνιση, μεγάλη.

Σούπερ Bomberman και το R είναι ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια κινηθεί μέχρι στιγμής, αλλά μόνο το ήμισυ του χρόνου. Πολλοί μπερδεύουν τα πράγματα λίγο, Nintendo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου