var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Απογοήτευση μπορεί να βελτιώσει παιχνίδια, Σχεδιασμός Βρέθηκαν

Στα video games, η απογοήτευση είναι συχνά θεωρείται ως μια κακή λέξη. Εάν αισθάνεστε απογοητευμένοι, όπως σας χτυπήσει έναν τοίχο και δεν μπορεί να πάρει ένας τρόπος πάνω, κάτω ή γύρω σχεδιαστής πρέπει να έχετε κάνει κάποιο λάθος, βρείτε. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα, αλλά. Μερικές φορές κατασκευαστές παιχνιδιών προσπαθήστε να αισθανθείτε ερεθισμένο ή χλωμό.

Την περασμένη εβδομάδα Duelyst Ο σχεδιαστής John Treviranus μια διάλεξη σχετικά με την απογοήτευση πάνω από το "Lost Levels" συνέδριο μικρο στο Πάρκο πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, εκτός από την GDC. Είπε το μεγάλο έργο του Duelyst στην παροχή, με τη σειρά τους συνθλίβονται - με βάση τα παιχνίδια και τακτικής των επιχειρήσεων είναι ότι μερικές φορές οι άνθρωποι θέλουν να είναι τρελό, και το παιχνίδι - Σχεδιαστής χρησιμοποιούν πρέπει. Intrigued από την ιδέα, αποφάσισα να θέσω κάποια ερωτήματα Treviranus. Επειδή μιλάμε Wacht.

Nathan Grayson: Είπατε ότι ο στόχος σας με νέους χάρτες είναι συχνά ματαιώσει παίκτες. Γιατί τότε;

John Treviranus: Νομίζω ότι μπορεί - ο καλύτερος τρόπος είναι ο σχεδιασμός που, αν μη τι άλλο να συνεργαστεί με το περιεχόμενο της συλλογής ή αποκάλυψη της τακτικής περιεχομένου, είναι πολύ εύκολο να πέσουν σε μια υποδοχή στην οποία μπορείτε πάντα ίδιο πράγμα ξανά. Ως σχεδιαστής, που εξακολουθούν να προσπαθούν συνεχώς να δημιουργήσει περισσότερες από ό, τι φαίνεται να λειτουργεί για την κοινότητά σας και ό, τι έχει νόημα να γίνει. Αλλά Duelyst, διαπιστώθηκε ότι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι ότι οι παίκτες σπάσει προσδοκίες για το τι θα συμβεί στη συνέχεια. Όποια και αν είναι η επόμενη μεγάλη έκδοση του περιεχομένου.

Εδώ, όπως έχουμε δημιουργήσει αυτό το περιεχόμενο, πιστεύουμε ότι είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος από την πλευρά μας είναι όταν οι παίκτες σε ένα κομμάτι του περιεχομένου που δημοσιεύουν και να πει, "Ω, αυτό είναι ότι άλλο πράγμα είναι, και είναι σαφώς καλά αρκετά, και νομίζω ότι μπορώ να παίξω μαζί του. "αυτό είναι το είδος της απάντησης ότι ποτέ, ποτέ θέλουν. Και ενώ οι άνθρωποι έρχονται να Duelyst για να ανακαλύψετε το είδος του περιεχομένου που έχουν υπογράψει μέχρι, που άρχισε να παίζει, αλλά θέλουμε κάτι νέο. πολλά από αυτά είναι μερικές φορές είπε, «Ναι, αυτό το περιεχόμενο δεν είναι αυτό που περίμενα, δεν είναι ακριβώς αυτό που ήθελα, αλλά εδώ είναι." Αυτό επιτρέπει μια ποικιλία αντιδράσεων, ουσιαστικά σε όλους τους τομείς.

Παρεμπόδιση κάνει ως παίκτης ηθελημένα ή εσκεμμένα κάτι που ξέρουμε, μπορεί να είναι θετική στην άμεση αίσθηση, λίγο έχουν λάβει λιγότερο, βλέπουμε αυτό ως μια ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με τους παίκτες σε ένα συναισθηματικό επίπεδο, όχι κατ 'ανάγκην να αντιμετωπίσετε την καθημερινή ζωή θα μπορούσε ημέρα. Οι άνθρωποι έρχονται για μια ποικιλία από διαφορετικούς λόγους για τους αγώνες. Το θετικό σχετικά με την εργασία σε ένα παιχνίδι καρτών, είναι ότι θα πρέπει να είναι κάθε κάρτα σε κάθε παίκτη. Έχουμε μια πολύ περιεχόμενο που μισεί ένα μεγάλο μέρος της κοινότητας. Κάρτες με τυχαία εφέ είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα. Οι άνθρωποι είναι σαν, "εγώ δεν τυχαίνει να αρέσει, γιατί δεν έχω κανέναν έλεγχο πάνω τους." Αυτό το είδος της αντίδρασης τυπικά παίκτες έχουν την ευκαιρία να γνωρίζουν το περιεχόμενο.

Grayson: Αν κάνεις κάτι που νομίζετε ότι είναι απογοητευτικό, ποια είναι η διαδικασία σας εκεί; Πριν από - αρχίζει να πει: «Θα προσπαθήσουμε να ματαιώσει τους ανθρώπους», ή - τι περισσότερο υπο - προϊόντων, όπως: «Ω, εγώ στοίχημα αυτό νέα ιδέα, μερικοί άνθρωποι κάνουν λίγο ενοχλημένος";

Treviranus: Θα έλεγα μάλλον κατά λάθος τράβηξε λίγο από τη στήλη A, λίγο από τη στήλη Β Είναι μια κάρτα που ήμασταν χάλασε σήμερα που παίζουν κάθε φορά ξόρκι, εάν δεσμεύσει ένα one arcanist κατά τη διάρκεια τις ανάγκες του παιχνιδιού. arcanist υποδεέστερη ό, τι θα μπορούσαμε να έχουμε ποτέ τέλος στο χέρι του για ένα ξόρκι. Προσβλέπουμε σε ένα χάρτη, έτσι, και υπάρχουν δύο αντίδραση του γκολφ. Είναι σαν, "Ουάου, αυτό είναι εντελώς τυχαίο. Δεν ξέρω τι έχω. Πώς μπορείτε να χτίσετε μια πλατφόρμα για να αποφευχθεί αυτό; Βασικά, πολύ να φύγει. Γιατί ενοχλεί;" L άλλη πλευρά είναι σαν: ". Ω, παίζω με μια κάρτα στο κατάστρωμα μου Songhai Lyonar" είναι πραγματικά ενδιαφέρον.

Αν ψάχνουμε για τις επιστολές ελπίζοντας να ματαιώσει παίκτες, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι αυτό το κομμάτι του περιεχομένου, και ο χάρτης έχει πολλά ενδιαφέροντα βάθος ή ενδιαφέρουσα συνέργεια με το παιχνίδι. Έχουμε αυτή την πρώτη αντίδραση: ".? Δεν μου αρέσει, δεν μου αρέσει γιατί counterplay αυτήν την κάρτα" Στη συνέχεια, πρόκειται για την αγάπη σε γενικές γραμμές, αυτό που βρήκαμε είναι κατά τη διάρκεια του χρόνου που κοινότητά μας του περιεχομένου έκαναν ,

Ορισμένες κάρτες είναι πιο αμφιλεγόμενο από τους άλλους. Ορισμένες κάρτες είναι αμφιλεγόμενη σήμερα. Είναι καλό. Οι παίκτες δίνονται για το συγκρότημα, τα οποία μαζί είναι λίγο δυσαρεστημένος. Μερικές φορές αυτή η κάρτα πέφτει κάτω από το στόχο, τα ακόλουθα είναι το πιο κοντινό πράγμα λίγο μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι με μαζί, και να σχολιάσετε το άρθρο στο MySpace και το φόρουμ μας και ούτω καθεξής. Είναι μια άγκυρα για την κοινότητά μας να έρθουν μαζί και να εκφράσουν τη γνώμη τους σχετικά με το περιεχόμενο των όσων κάνουμε.

Grayson: Σωστά. Έχετε πει ότι ένα από τα πράγματα που ψάχνετε σε ένα καλό παίκτη προϊόντος - έρχονται επιβραδύνεται και να πούμε τα πράγματα, και μιλούν.

Treviranus: Οι συζητήσεις αυτές είναι πολύ σημαντικές γιατί δίνουν επίσης οι προγραμματιστές μας έναν τρόπο να δούμε την κοινότητα μας και να είναι σαν "Ω, που πραγματικά δεν αρέσει αυτό το στοιχείο της τύχης για το συγκεκριμένο λόγο Αυτή είναι μια ιδιαίτερη πτυχή του παιχνιδιού,. πραγματικά να πάει σε απευθείας σύνδεση ενοχλημένος. "έχουμε, και στη συνέχεια να πάμε" Εντάξει, ποιο είναι το πρόβλημα; που δεν πάει αρκετά βαθιά; είναι δίκαιο να έχετε την ευκαιρία να είναι; "μπορούμε να έχουμε μια ουσιαστική συζήτηση, όπως προγραμματιστές να πάει πίσω και να έχουν, λόγω της κοινότητάς μας εκφράζοντας την ανησυχία. Φυσικά, κανείς δεν θέλει όλα να είναι ευτυχισμένος ο χρόνος. Δεν είναι η τέλεια μηχανή που απλά απολαμβάνουν ανά πάσα στιγμή ματιά.

Grayson: Είπατε ότι ένα από τα μεγάλα takeaways του εργάζονται σε αυτό το παιχνίδι, μερικές φορές πολύ τους ανθρώπους σαν τρελός. Μερικές φορές θέλουν να δουν σ 'αυτόν.

Treviranus: Μια αλληγορία Μου αρέσει να χρησιμοποιούν, είμαι σε μια σχέση για έξι χρόνια, και αν είστε σε μια σχέση με κάποιον είναι ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να απογοητεύονται από τα μικρά πράγματα που δεν κάνουν κανονικά το πλαίσιο της ζωής απογοητευμένοι κάθε μέρα. Μερικές φορές θέλω απλά να είναι σε κακή διάθεση, θέλετε να έχετε αναστατωμένα φτερά της. Αν κάνουμε το περιεχόμενο, μερικές φορές λέμε, "Έχει να πάει - είναι μερικά φτερά μπούκλα," αλλά αυτό είναι καλό, γιατί οι άνθρωποι έρχονται Duelyst να ξέρετε ένα ευρύ φάσμα των συναισθημάτων, όχι μόνο της όλη την πλήρη διάθεση να έχουν. Είναι να βρούμε αυτή την ισορροπία.

Grayson: Ναι, σίγουρα βρείτε αυτή την ισορροπία. Εάν πάρα πολύ Τύπου, οι παίκτες ξεκινούν και δεν επιστρέφουν.

Treviranus: Ναι, σίγουρα όχι. Duelyst κάποια έχει ενσωματωθεί, όπως σε κάθε παιχνίδι εναντίον μιας απογοήτευσης. Πηγαίνετε σε μια σειρά ηττών, και πραγματικά αισθάνομαι άσχημα γιατί πιπιλίζουν. Είσαι σαν, "Ω, είμαι πολύ κακό σε αυτό το παιχνίδι, θα παίξω." Αυτό είναι το είδος της απογοήτευσης που πραγματικά ενεργά προσπαθεί να αποφύγει. Προσπαθούμε να μην ενεργά ότι όταν παίζετε Duelyst ένα καλό παιχνίδι, μπορείτε να πάρετε ένα στερεό παιχνίδι, και αισθάνεται σαν να έχει μια μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει. Είναι δίπλα σε ένα μεγάλο βαθμό από το είδος της απογοήτευσης αδιέξοδο.

Νομίζω ότι θα πρέπει να σκεφτούμε ότι σε δύο τομείς. Ένα είδος της απογοήτευσης είναι ο τερματικός σταθμός μόνο. Είναι σαν: "Το παιχνίδι μου απογοητευμένοι έχω τελειώσει .." Ένας άλλος τύπος της απογοήτευσης: "Είμαι επενδύουν σε αυτό το παιχνίδι και να συνέβη κάτι που με απογοητεύει οφείλω αυτήν την κοινότητα εδώ, το οποίο ορίζεται μου να μιλήσω για αυτό το απογοήτευση .." Μερικές φορές οι παίκτες να μάθουν στο τέλος μιας πολύ για τα δικά τους λάθη ή να μάθουν για το σχεδιασμό του παιχνιδιού συνεκτική συνομιλία με άλλους.

Grayson: είναι όλα τα πράγματα που αν κάποιος σας απογοητευμένοι στο παιχνίδι, προσπαθήστε να αναζητήσουν εκδίκηση. Θέλετε να τους πάρει, μερικές φορές ενοχλώντας για να προσκρούσεις κόλαση με τη δική του τακτική του.

Treviranus: Φυσικά. Αυτός έχει διακοπεί. Ένα καλό παράδειγμα είναι ο χάρτης που δημοσιεύεται στην τελευταία επέκταση που ονομάζεται Fusion. Ξεπαγώστε λειτουργεί επτά τυχαία ζημιά από τα ρούχα σας έχουν γεννηθεί στη μοίρα τους στο αίμα. Ο Σεπτέμβριος είναι τυχαία βλάβη μεγάλη ζημιά θα συμβεί κατά τύχη. Όταν η πρώτη κάρτα είναι από, οι άνθρωποι θεωρούν ότι ήταν μια χαρά. Έπεσε μέσα και έξω από την εύνοια. Είδε φορά στο τουρνουά. Ένα πράγμα που έχουμε παρατηρήσει αναζητούν switchbacks για να παίξει το παιχνίδι, είναι ότι πυροβόλησε τους αντιπάλους συγχώνευση του, τότε ένα καλό σουτ του τύχη να πάρει μαζί του, ή είναι το διοικητικό συμβούλιο να χειριστούν έτσι ώστε να έχουν μια ευκαιρία θετικό αποτέλεσμα είναι τότε όπως: «Ω, ήταν τόσο τυχαία, είμαι τόσο απογοητευμένος .."

Τότε είναι μια στην οθόνη της πλατφόρμας συλλογής σας και κάντε κλικ τρεις συγχωνεύσεις στην πλατφόρμα της. Στη συνέχεια θα κάνουμε σε άλλο πρόσωπο και να βιώνει το ίδιο είδος: "Aha, θα ήθελα με μεγάλη ισχύ τυχαίες ιδιότητες" είδος του πράγματος. Αν και προειδοποίησε ότι ξυλοδαρμό από τους παίκτες μας να χάσει σε μια συγκεκριμένη κάρτα μπορεί να είναι απογοητευτικό, αλλά είναι ένα είδος χαράς μόνο σε άλλους παίκτες που χρησιμοποιούν αυτή την κάρτα.

Grayson: Έτσι, για εσάς ένας σχεδιαστής, ποια είναι η δική σας προσέγγιση ότι η γραμμή μεταξύ της παροχής μηχανικούς για να πάει που είναι με την πρώτη ματιά, πολύ ενοχλητικό, και να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι δεν είναι τόσο ενοχλημένος ότι είναι σαν " τελείωσα. "Πού είναι η γραμμή ανάμεσα σε ένα μηχανικό παιχνίδι και ένα παιχνίδι για να προκαλέσει ότι ενοχλεί ακριβώς παίζει απελπισμένος;

Treviranus: Νομίζω ότι ένα πράγμα ότι η προσβασιμότητα στο απογοητευτικό κάρτες. Η λογική είναι, όπως γνωρίζετε, από τη στιγμή Wacht, μπορείτε να παίξετε Torbjorn αμέσως. Έχετε τη δύναμη να το πράξουν ανά πάσα στιγμή θέλετε. Μέρος της είναι ότι κάθε φορά που κάνουμε περιεχομένου, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες επιτρέπεται από τα συστήματα παιχνίδι μας αισθάνονται για να πάρετε το περιεχόμενο, και στη συνέχεια να νικήσει ο λαός μαζί του. Αυτή είναι η πρώτη. Δεν αισθάνομαι εγγενώς άδικη με την έννοια ότι αν κάποιος παίζει μια κάρτα, και αισθάνεται σαν ένα αδύνατο πράγμα, δεν μπορείτε ποτέ να έχετε. Αυτό είναι το τερματικό απογοήτευση. Θα αφήσει το παιχνίδι. Από την άλλη πλευρά, εάν πρόκειται να πάρετε αυτές τις κάρτες της κατάστασης και να αποκτήσετε αυτό το περιεχόμενο, είστε σε πολύ καλύτερη θέση ακόμη και το σκορ λίγο με online αντιπάλους.

Όσο για την πραγματικότητα, μόνο τη γραμμή και φροντίστε να πάνε σε αυτά τα είδη των πραγμάτων που θα μπορούσε να εμποδίσει τον παίκτη για να τους εμποδίσει, δεν το κάνουν, θα έλεγα ότι είναι λίγο βουντού μαγεία είναι. Από την εσωτερική δοκιμασία το παιχνίδι μας με την ομάδα για να δει ότι οι παίκτες να παρακολουθήσουν το παιχνίδι. Counterplay πολλοί άνθρωποι άρχισαν ως παίκτης. Πολλοί από αυτούς έχουν μια πολύ καλή εσωτερική βαρόμετρο για αυτά τα πράγματα πραγματικά να κατουράνε Χωρίς και πραγματικά μισούν.

Μερικές φορές οι άνθρωποι έρχονται για την ομάδα μου, με σχόλια όπως: "... δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό είναι το χειρότερο πράγμα που έχω δει στη ζωή μου είναι φοβερή αυτή η κάρτα" Έχω ένα μεγάλο μέρος της φυσική αντίδραση του Designer σκεφτείτε θέλει, "Εντάξει, δροσερό. Θέλω μόνο να απαλλαγούμε από αυτό." Ενώ η κλίση μου ως είναι πιο πιθανό, "Αχ, αυτή η κάρτα πραγματικά φλεγμονή." είναι ένα πράγμα, για να βρείτε τη γραμμή ότι αυτό το πράγμα δεν είναι τόσο σπασμένα ή τον έλεγχο ή απογοητευτικό αν θέλετε να παίξετε όχι μόνο το παιχνίδι, καθώς είναι σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, ή κάτι τέτοιο.

Grayson: Έχει επίσης τη δυνατότητα ανταμοιβή, αυτό το πράγμα που πρέπει να ξεπεραστούν, για να μάθετε τι μπορείτε να τη βελτιώσετε.

Treviranus: Ναι, φυσικά. Ήταν λίγο περίεργο το γεγονός ότι για μια στιγμή, το επίσημο Twitter - Λογαριασμός Φρουρά είναι ένα copy / paste το πώς να ασχοληθεί Bastion. Απλά επανέλαβε τη συσκευή αναπαραγωγής [θυμωμένος], όπως "Έχετε δοκιμάσει κλικ Genji;" Θα μπορούσε να είναι δύσκολο, αλλά πάντα προσπαθούν να κάνουν μια βαλβίδα ασφαλείας στο παιχνίδι για να διασφαλιστεί ότι μπορεί να κοιτάξει και να πει, αν μη τι άλλο είναι απογοητευτικό για εσάς. "Αυτή είναι μια επιλογή"

Υπάρχει μια κάρτα στο παιχνίδι μας, Mechazor είναι σαν ένα γιγαντιαίο ρομπότ που μπορείτε να καλέσετε. Έχει πολλές ικανότητες και δεν μπορεί να σημάνει στόχο. Μπορείτε εντελώς ναυάγησε. Αλλά πεθαίνουν πολύ εύκολα σε υποδεέστερη ονομάζεται πειρατές. Παίζεται κάρτα χρησιμοποιείται ευρέως, αλλά αν είστε ένας παίκτης, και είναι ήδη τα χρήματα, προσπαθήστε να αλέσει τη σειρά και παραμένει καταστράφηκε από Mechazor, υπάρχει μια μικρή ανεπάρκεια κάρτα που παίρνουν στο παιχνίδι, το οποίο είναι τόσο εύκολο "Ω, αυτό είναι απολύτως μια απάντηση."

Ο σιδηροδρομικός παίκτες δούμε κάτι, είτε Genji στην Overwatch σκελετό για Duelyst, οι παίκτες ενδυνάμωση ματιά στα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους τα οποία είναι μέσα στις δυνατότητές τους, και να είναι όπως, "εγώ είναι ότι πρέπει να λύσει αυτό.» Επίσης, αν είναι λάθος. Παρά το γεγονός ότι οι πειρατές δεν είναι πραγματικά το καλύτερο φύλλο της τράπουλας, οι περισσότεροι δεν το πω, τουλάχιστον ως παίκτης, μπορείτε να εξερευνήσετε μια περιοχή με τις πτυχές του παιχνιδιού που είναι δύσκολο για σένα. Αυτό είναι πραγματικά σημαντικό.

Grayson: Νομίζω επίσης ξεπεραστούν ορισμένα από τα αποτελέσματα είναι πραγματικά κάποια μέσα μαζικής ενημέρωσης, για παράδειγμα, πήγε να κάνει, προκειμένου να αποφευχθεί απλά απογοητευτικό να σκεφτεί, παίζει αυτόματα Wacht Wacht κάποιος παίκτης, αν αυτό είναι ό, τι θέλω να πω. Πήρε ένα μεγάλο βήμα στην κλίμακα.

Treviranus: Σωστά. Να μην είναι σε ένα συγκεκριμένο σημείο που επιλέγουν εθελοντικά, όπου και πέθανε Junkrat [και αφήστε ένα ζευγάρι των χειροβομβίδες]. Δεν μπορείτε να επιλέξετε να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό, και αισθάνεται εκπληκτικό. Και είναι τόσο ηλίθιοι, δεν είναι επειδή αισθάνεστε ηλίθιοι αν σκοτώσεις γι 'αυτούς. Είναι ένα απλό θέμα, ακόμη. Στις αρμόδιες επιτήρηση ακόμη ένας παίκτης πρέπει να είναι, θα πρέπει να θυμηθείτε να το κάνετε. Αλλά όταν πατηθεί τελικά στο κεφάλι του, είναι απογοητευτικό, αυτές οι 100 θάνατοι σε μια στιγμή "το πήρα."

Και αυτό είναι ένα όμορφο πράγμα για το σχεδιασμό ρολόι. Κανείς δεν έχει να πει. Είναι πολύ δύσκολο να καρφί σχεδιασμό, επειδή από τη μία πλευρά, είναι απογοητευτικό, αλλά από την άλλη είναι πολύ ικανοποιητικό. Εκτός αυτού, έχει τις ρίζες του σε σας, και άφησε να πάρει την ικανοποίηση σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, ελπίζω ότι αυτή τη φορά υπάρχει και μια άλλη ικανοποίηση να βρω κάτι.

Grayson: Αυτό είναι ενδιαφέρον ένα άλλο απογοητευτικό πράγμα: είναι μια πλαγιά. Αν γνωρίζετε κάτι που είναι απογοητευτικό, είναι εξοργιστικό. Είναι, ξέρεις, χιλιάδες βίντεο των ανθρώπων που λένε ". Αυτό το παιχνίδι είναι νεκρός για μένα" Αλλά με την πάροδο του χρόνου, με την προϋπόθεση ότι τα εργαλεία είναι, μπορείτε να μάθετε και να εγκλιματιστεί μέχρι τελικά ένα μη-παράγοντα. Μπορείτε να περάσετε μια μεγάλη απογοήτευση σε κάποια απογοήτευση σε τίποτα.

Treviranus: Ναι, και προσπαθούμε να κάνουμε και τα δύο Duelyst. Υπάρχει μια κάρτα στην τράπουλα, η οποία σύντομα ονομάζεται σκιά Βίγια. Κάθε φορά που πεθαίνει κάτι, παίρνει + 1 / + 1 Έχουμε νέους παίκτες που έρχονται αρκετά συχνά, και μισούν αυτή την κάρτα. Λένε ότι είναι πάντα ελεγχόμενη, είναι ανίκητη, είναι τρομερό. Μετά από δύο εβδομάδες, κανείς δεν μιλάει. Είναι καλό. Θέλουμε. Θέλουμε να δώσουμε στους παίκτες μια πρόκληση σε όλα τα επίπεδα. Και όταν φτάσετε τους πλοιάρχους, ελπίζουμε ότι οι άλλοι παίκτες την πρόκληση. Δεν αγωνιστεί με το παιχνίδι περισσότερο. Αγωνίζονται ενάντια άλλες τακτικές.

Ένα καλό σχεδιασμό του παιχνιδιού κάνει, σε αυτό το επίπεδο, για να πάρει τους παίκτες. Wacht έκανε σπουδαία δουλειά σε αυτό, και θέλω να πιστεύω Duelyst πραγματικά αρκετά αξιοπρεπή. Είναι πιο δύσκολο από ποτέ, αλλά: να δημιουργήσει προκλήσεις που κάπως σε αντίθεση, αλλά μπορείτε να τα ξεπεράσουν, και είναι αυτή η όμορφη κλίμακα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου