var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Είναι αρκετά πολύτιμη υπενθύμιση ανίχνευσης

Σε έναν κόσμο των υπερφόρτωση πληροφοριών και ψηφιακό θόρυβο από όλες τις κατευθύνσεις, το οποίο είναι παρακολουθούνται στη μνήμη είναι ένα ήσυχο παιχνίδι παζλ που θα δοκιμάσει τη νοημοσύνη σας, ενώ η ψυχή να ηρεμήσει.

Στο παιχνίδι, φέτος δημοσιεύεται σε μια ομάδα, μπορείτε να ελέγξετε διάφορους τύπους μικρά μανιτάρια να δοκιμάσετε άδειο τόπους εκφόρτωσης, όπου θα λάβει απελευθερώνεται από ελικόπτερα και σε ένα υψηλότερο επίπεδο, με τη μορφή του χρώματος σπόρια από ένα αεράκι σήμερα. Αλλά ένα σύνολο κανόνων, φαίνεται να είναι πιο περίπλοκη από ό, τι μπορεί διαφορετικά εκεί. Βασικά χρώματα δεν μπορούν να διασχίσουν τις γέφυρες που αντιστοιχούν πίστα, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να είναι διαφορετικό για να αλλάξετε μεταξύ των κάθετων θέσεις στο δρόμο χρώμα.

Έτσι, κάθε επίπεδο της λύσης απαιτεί ένα συνδυασμό των διαφόρων σπόρων για να δημιουργήσετε δευτερεύοντα χρώματα και προσπαθήστε να θολώνει την υποκείμενη λογική του παιχνιδιού. Για παράδειγμα, ένας σπόρος είναι κόκκινο δεν μπορούν να περάσουν σε μπλε γέφυρα, αλλά μπορεί να συνδυαστεί με ένα μπλε Spore για να δημιουργήσετε ένα μωβ, ουσιαστικά αφήνοντας κάποιες άλλες μονάδες μεταφοράς, έτσι ώστε ο καθένας μπορεί να πάρει στο σημείο όπου πρέπει να πάνε για να φτάσετε στο επόμενο στάδιο.

Αναπτύχθηκε από μαϊμού Entertainment και δημοσιεύονται από Ysbryd Αγώνες, το έργο με τον καλλιτέχνη και προγραμματιστής Daniel Γκοφίν David Priemer άρχισε προσπαθεί να παίξει με τη χρήση του χρώματος και πώς τα διαφορετικά στρώματα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους στη μονάδα. "Οι βασικές μηχανικοί προέκυψε όταν παίζουν με τη φυσική της μονάδας 3D, ενώ εργαζόταν σε ένα παιχνίδι πλατφόρμα, αφήστε να περάσει τα χρωματιστά τετράγωνα από τους τοίχους του χρώματος και χρησιμοποιήστε στρώματα σύγκρουσης", δήλωσε ο Priemer. "Σε ένα σημείο σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να κάνουν τα αντικείμενα της δευτεροβάθμιας χρώμα, όπως το μοβ περάσει από διάφορα είδη των τοίχων, με βάση τη λογική της θεωρίας του χρώματος."

Υπάρχουν επιπλέον μηχανισμός, όπως ορισμένα πλάσματα που μπορεί ένας Spore αποχρωματίζεται ή ιδιαίτερα κάνουν ότι μια γέφυρα σαλιγκάρι όταν πιέζεται, αλλά θα εξακολουθεί να διαχειρίζεται ένα κομψό επέκταση της αρχικής ιδέας ενός συστήματος στο δυαδικό βασίζεται στη βάση του χρώματος Λαβύρινθος , "Για τους περισσότερους αεροπλάνα άρχισαν μικρότερα τμήματα του παζλ, να δημιουργήσει στην κύρια ιδέα ή τα χρήματα περιέχει", δήλωσε ο Priemer.

Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σχετικά με κάμπιες Εορτάζει παζλ, όπως το διάστημα και απλή λογική συνδυάζονται. οι βασικοί κανόνες και διαισθητική χρώμα αφού έμαθε ότι είναι ένα απλό θέμα έναν τρόπο για να αποκρυπτογραφήσει τα σπόρια μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους χωρίς να αφήνουν πίσω τους. Βρίσκεται κάπου μεταξύ των φυσικών εμποδίων σε ένα παιχνίδι σαν αφηρημένη ηγεσία θεωρία μέσα και τους γρίφους του Jonathan Blow ο μάρτυρας θυμάται ανίχνευσης αισθάνεται σαν κύβο του Rubik σε 2D, η οποία είναι η λογική των ίδιων μερών και τη μνήμη των μυών.

Σκίτσο διαδικασία πρωτοτύπων για μερικά από τα παζλ στο παιχνίδι.

Σε ένα σημείο μπορώ τυπωμένο ένα screenshot από μια ιδιαίτερα δύσκολη επίπεδο, και πήρα μια βόλτα με το λεωφορείο για το κέντρο, περιγράφει πιθανούς τρόπους για να προσπαθήσει να σώσει τα βήματα, σε πραγματικό χρόνο χύτευση λύση. Priemer είπε τη δική του προσωπική εκτίμηση με την ίδια έννοια που αναπτύχθηκε σε μια προσπάθεια να σχεδιάσει το παιχνίδι παζλ. "Τα επίπεδα εμφανίζονται ως ένα σχετικό πλατφόρμες σχεδιασμού, χωρίς να μπορεί να κάνει ένα χαρακτήρα για τα συγκεκριμένα πεδία στην πραγματικότητα», είπε.

«Θέσεις Οι πλατφόρμες εμφανίζονται ως μεγάλους κύκλους, είτε συνδέονται με μια ευθεία γραμμή (γέφυρα), η γραμμή με ένα ενωτικό (πόρτας) ή μια κυματιστή γραμμή (σκάλες γέφυρα). Μερικά σκίτσα περιέχουν πολύ λεπτομερείς εγκεφάλου πληροφορίες (μερικές φορές ακόμη και ένα βήμα λύση προς βήμα) ενώ κάποιοι ακόμη όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού είναι (γρήγορο σκίτσο ενεργοποιήσετε) ".

Από την άποψη αυτή, το ποσό των στρωμάτων. Στην ίδια με έναν τρόπο που είναι παρόμοιος με τον τουαλέτα αρχικά παράγεται Υπάρχουν διαφορετικά χρώματα ορατές να εμποδίσει συγκρούσεις ή τους επιτρέπει να περάσουν, αλλά επίσης και οι αόρατες διαδρομές με βάση το χρώμα theoru οποιαδήποτε πλατφόρμα και τα σπόρια συνδέει, και μια γλώσσα της σιωπής, το οποίο υφαίνεται μέσα από αυτό. Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν λύσει ένα γρίφο, απείρως αισθάνεται φυσικό επιτέλους, σαν να ήταν εκεί όλη την ώρα, για κάποιον που τους περιμένει σκοντάφτει. Δεν είμαι πολύ καλός στο παζλ - Παιχνίδια - κεφάλι, αλλά στην πραγματικότητα θυμήθηκε μετράει ανιχνευτή. Κάπως φάνηκαν να βρουν λύσεις.

Είναι αυτή η διάχυτη νατουραλιστική αίσθηση στο παιχνίδι, θέτοντας μηχανικά παζλ της και για τα μαθηματικά του. Μια χαλαρή αφήγηση ράβει κάθε επίπεδο με τα προηγούμενα με σύντομες ψήγματα του διαλόγου αναφέρεται σε κάτι που λαμβάνει χώρα έξω σε έναν κόσμο ή πέρα ​​από αυτό παίζεται. Συντάχθηκε απο τον Cassandra Khaw, την ιστορία να μιλήσει για δύο άτομα μεταξύ τους για το παρελθόν και το μέλλον, τη ζωή και το θάνατο, είναι το προϊόν της πραγματικής τραγωδίας. Από το παιχνίδι, Κΐιανν πατέρας πέθανε. Από εκεί, η αρχική γη εγκαταλείφθηκε και έσκασε κάτι νέο και πιο οικείο.

"Ένα πράγμα που σκέφτηκα αν το δικό μου πλοήγησης εκδηλώθηκε πόνο με τον ίδιο τρόπο", δήλωσε ο Κασσάνδρα. "Δύο άνθρωποι θα μπορούσαν να χάσουν τον πατέρα τους σε μια καρδιακή προσβολή, ή αδελφές τους στον καρκίνο του παγκρέατος Φάση IV, αλλά ο τρόπος για την αντιμετώπισή τους, καθώς κινούνται μέσα από τους πρώτους μήνες, ποτέ, ποτέ το ίδιο."

Είναι αυτή η τελευταία στρώση στο παιχνίδι που ήταν τόσο συγκινητικό και το προσωπικό? δεν είναι μόνο ένα παιχνίδι παζλ, αλλά ένας τύπος μνήμης. Με τη βοήθεια του καλά Soundtrack παράξενα και ιδιότροπα αποτελείται από τον Thomas Hoehl θυμίζει κομμάτια προσφέρουν να δοκιμάσετε μια παρόμοια ξύπνημα, τα όρια ανάμεσα στο όνειρο και το άτομο να ονειρεύονται την αποκατάσταση της εμπειρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου