var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Bodycount καταδικάστηκε απατηλό στόχο του Hitman είναι μεγάλα

Bodycount καταδικάστηκε απατηλό στόχο του Hitman είναι μεγάλα

Μπορώ να το Hitman το μεγαλύτερο μέρος του επιπέδου δολοφόνος του χρόνου να πάει στο κεφάλι, ειδικά με λίγη εξάσκηση. Αλλά όταν το παιχνίδι δόθηκε μια "σκληρή", δεν μπορούσε να συνεχίσει μετά από αυτό το Σαββατοκύριακο, 47 ατζέντης μου έχει γίνει μια έκδοση της δολοφονίας Keystone Kops.

φευγαλέα στόχοι είναι μια πολυαναμενόμενη χαρακτηριστικό στο νέο Hitman - παιχνίδι που εκτυλίχθηκε σποραδικά από την έναρξή του Μάρτη , Έχουν εμφανιστεί σε οποιαδήποτε στιγμή στο παιχνίδι και είναι διαθέσιμα μόνο 48 ώρες. Οι στόχοι αυτοί δεν επισημαίνονται στο ένστικτο απ 'ότι συνήθως τα θύματά τους. Πρέπει να βρουν το δικό τους επίπεδο γνώσεων και κάποια νοημοσύνη που λάβατε. Μόλις έχετε σκοτώσει το στόχο, δεν μπορεί εκ νέου επιπέδου, και όταν η τιμή στόχος φύγει ή να πεθάνουν 47, δεν μπορείτε να αναπαράγετε την αποστολή. Εκτός αν Alt + F4, τη σωστή στιγμή, δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία.

Εκείνη η πρώτη απατηλό στόχο, ήξερα ότι θα πάω για έναν άνθρωπο Sergej Larin ένας πλαστογράφος τέχνη ονομάζεται γυαλιά Steampunk και ένα δερμάτινο ποδιά που φοράει ότι η γνώση από την Intel που πιθανότατα στον τρίτο όροφο του Παρισιού ήταν μέχρι ενός σημείου. Όταν άρχισα την αναζήτησή μου για Larin το βράδυ του Σαββάτου, υπήρχαν πολλά βίντεο από το YouTube και tutorials, αλλά αποφάσισα να πάω τυφλή. Είναι να επαναλάβετε κάποια επίπεδα Hitman που νιώθω σαν ταξιδιώτης του χρόνου Είμαι το ίδιο είδος της εξαπάτησης για απόπειρα δολοφονίας έστειλε κάποιον νέο. Αλλά είναι το κύριο εμπειρία Hitman. Με Elusive Target, θέλω να πιστεύω ότι ήταν κοντά, ότι το παιχνίδι θα μπορούσε να πάρει να αισθάνομαι σαν ένα πραγματικό δολοφόνο.

Παίζουν πολλά επίπεδα, έτσι σκέφτηκα καλά Larin τέχνη πάει στο πατάρι για να δείτε το παιχνίδι στο Παρίσι. Ξεκίνησα στην κουζίνα και σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να αναρριχηθεί ντυμένος ως ένα από το προσωπικό της κουζίνας από τις σκάλες, αλλά πρέπει να έχω πάρει το λάθος σκάλα. Οι φρουροί δεν θα με αφήσει. Κανένα πρόβλημα. Βρήκα έναν άλλο τρόπο.

Bodycount καταδικάστηκε απατηλό στόχο του Hitman είναι μεγάλα
Δεν έχει τίποτα να δείτε.

Στο δρόμο, βρέθηκα μπροστά σε μια φρουρά και στραγγαλίζει, στη συνέχεια, πήρε το κοστούμι του, έτσι θα μπορούσε να πάει στη σοφίτα. Φυσικά, η σοφίτα των φρουρών ήταν γεμάτο, πολλές από τις οποίες θα μπορούσε να δει μέσα μεταμφίεση μου. Πέρασα το χρόνο μου βουτιά πίσω από τα κιβώτια και τα αγάλματα μέτρα συνήθειες επηρεάζονται υποψίες μου περιπολούν φρουρούς. Ευγνώμων για την ισχυρή γύρο 47, καθόμουν εκεί και κρυφοκοιτάζει γύρω, περιμένοντας. Και περιμένετε. Και περιμένετε.

Απλά, όταν δίνω επάνω, φαινόταν το στόχο. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που η διαίσθησή μου ήταν σωστή, όταν σηκώθηκα. υποψίες μου ήταν χάρτες και Larin καταιγίδα στην πόρτα, μπήκα προσπαθεί να βρει ένα κουτί για να κρύψει μέσα από την σοφίτα.

Δεν μπορώ να βρω ένα κουτί. Δεν μπορώ να βρω φύλακες.

Bodycount καταδικάστηκε απατηλό στόχο του Hitman είναι μεγάλα
Πηγαίνετε.

Αυτό είναι συνήθως το μέρος όπου έχω κρατήσει σκουριές και να προσπαθήσουμε να παίξουμε καλύτερα, αλλά δεν ήθελα να εγκαταλείψουν την αποστολή και να αρχίσει και πάλι. Συνήθως, όταν το Hitman πανικό, γνωρίζοντας ότι μπορώ να κάνω ένα αντίγραφο ασφαλείας της ηλικίας, μου επιτρέπει η διατήρηση επί του αίμα μου - κρύο. Αλλά για να πέσει με ένα μόνο σκοποβολή και την εξοικονόμηση πίσω, υψηλής εξαντλητική πρόκληση σκέψεις μου.

Οι φρουροί έπρεπε να πεθάνει.

Εγώ συνήθως δεν σκοτώνουν - Hitman στόχο, αλλά ένιωσα να λάβει πολύ καλή φροντίδα των φρουρών. Και αν το είχε πυροβοληθεί, αποφάσισα ότι η καλύτερη πορεία δράσης, προφανώς, να λάβει όλους τους φρουρούς στην περιοχή και στη συνέχεια να σκοτώσει μόνο τον στόχο του όταν επέστρεψε. Γι 'αυτό και να επιστρέψετε στο κύριο μέρος της σοφίτας και το κεφάλι hotted άλλη φρουρά με σιγαστήρα το όπλο μου. Ένας φρουρός που είχε το χρωματιστό και έτρεξε απαρατήρητη. Ήξερα τι έπρεπε να συμβεί.

Bodycount καταδικάστηκε απατηλό στόχο του Hitman είναι μεγάλα
Το καλώ «Νεκρή φύση με την τσάντα του σώματος."

Και αυτό είναι το πώς πέρασα 10 λεπτά συστηματικά να σκοτώσει όλα τα παραπάνω. Πάντα διασκεδαστικό να "σκοτώσει όλους" Hitman playthroughs, αλλά δεν ήταν ένας κακός τρόπος για να περνούν το χρόνο μου. Σε ένα σημείο, έριξα μια φρουρά, ενώ έβαλε το νεκρό φίλο του στο πάτωμα. Θα μπορούσα να δω σχεδόν 47 συνοφρύωμα, αλλά έπρεπε να κάνει ό, τι έπρεπε να κάνω.

Παίξτε Κάπου σε αυτό το χάος σκοποβολή, υδατοπτώσεις και Jenga πτώμα, Larin, Diana, ο χώρος με τα πόδια, ακολουθούμενη από το περιβάλλον του. Θα με κοίταξε τόσο, οκλαδόν με μια σωστή κύτταρο του σώματος. Ορκίζομαι ότι είδα για λίγο ο ένας στον άλλο. Larin στη συνέχεια έτρεξε και πέταξε με τη συνοδεία του στο πρόσωπο, προσθέτοντας αυτό. Από την στοίβα

Larin έμεινε στο πίσω μέρος του σοφίτα στο τηλέφωνο για βοήθεια. Ακολούθησα τον κρύο. Όχι, δεν έχω. Σε πανικό μου, ήρθα στο τελευταίο κομμάτι της τέχνης στο αεροπλάνο, ακόμα και ένα χαστούκι στον τοίχο πριν σκοντάψει μέσα από την πόρτα, η διοικητική και πυροβόλησε στο κεφάλι. Κάτω παραστάσεις.

Στη συνέχεια, μπήκα μέσα από την μπροστινή πόρτα του επιπέδου ως μια ολοκληρωμένη και συνολική badass.

Bodycount καταδικάστηκε απατηλό στόχο του Hitman είναι μεγάλα
Δεν έχει τίποτα να δείτε εδώ, είτε.

Φεύγοντας από τα επίπεδα της γλυκύτητας είναι μέρος του Hitman - ψυγείου Αλλά σε αυτή την περίπτωση ήταν αναχώρησή μου ένα κύμβαλο συντριβή στο τέλος του ένα κακόγουστο αστείο. Δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω ως 47 πηγαίνει γλίστρημα μέσα από το παιχνίδι, αδέξια γελοιότητες του ξεχνάτε φαινομενικά σοφίτα.

στέψη μου:

Bodycount καταδικάστηκε απατηλό στόχο του Hitman είναι μεγάλα
Θα ήταν ωραίο να μην εισέλθουν αρνητικά το σκορ του παιχνιδιού, όλα σε όλους.

Η ομαλότερη από σκοτώσει το στόχο τους, τόσο μεγαλύτερη είναι η βαθμολογία. Μετά το άπιαστο στόχο του σήμερα, Αριστερό Κόμμα και κοίταξε παίκτες απείρως πιο ασθενής παρακολουθείται με λεία δεξιότητες κινηθούν υψηλές τιμές. Πρέπει να προσπαθήσουμε ξανά την αποστολή, που ήταν πιο ασθενής. Φευγαλέα στιγμή Φύση στη ζωή, η μοίρα μου έσπρωξε στα πόδια μου και δεν το πιστεύω, και με ενθάρρυνε να δοκιμάσετε πράγματα που δεν είχα κάνει ποτέ πριν. Tomas Street, δεν είναι η πρώτη μου επιλογή, ήταν πολύ διασκεδαστικό, καθώς και η φύση του στόχου γεγονός ότι ένα μεγάλο Hitman δεν θα ήταν σε ένα διασκεδαστικό και ξεκαρδιστική περιπέτεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου