var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

ακόμα καλύτερα αν έπαιζαν Doom σε ένα πιο δύσκολο δυσκολία

ακόμα καλύτερα αν έπαιζαν Doom σε ένα πιο δύσκολο δυσκολία

Στο μισό - το παιχνίδι της μόδας από τη νέα πρόταση, έχω δοκιμάσει, η τελευταία φορά που θυμάμαι πέθαινε. Αποδεικνύεται ότι, αν δεν ήταν για ώρες. Αυτό ήταν ένα πρόβλημα.

Φράγμα δεν κατατάσσουν τη δυσκολία όπως και άλλα παιχνίδια, αλλά πιο υποβαθμισμένη ή λιγότερο το ίδιο. Αυτό είναι το πώς έχει εγγραφεί, με τη μετάφρασή μου:

  • Είμαι πολύ νέος για να πεθάνω [Απλή]
  • Hurt Me Άφθονο [Normal]
  • Ultra βία [δύναμη]
  • Εφιάλτης [Πολύ Σκληρός]

Ένα μυστικό δυσκολία, ultra-εφιάλτη, ανοιχτή, να κερδίσει το παιχνίδι και να επιτρέπει μόνο τον παίκτη να κερδίσει το παιχνίδι σε μια ζωή. Τότε είναι πάνω.

κακό μου πολλά από αυτά το παιχνίδι που συνιστά περισσότεροι παίκτες λέει μια αναγκαιότητα "ανάπτυξη της ισορροπίας, την επιθετικότητα και το κουράγιο για να επιβιώσει." Η δυσκολία τότε ultra βίας είναι, «για τους παίκτες που αμφισβητούν το." Αν και δεν είμαι ο type'm πίσω κάτω από μια πρόκληση, γιατί αλλιώς είμαι - ήμουν εμμονή με Dark Souls δεν ήξεραν τι σημαίνει στο πλαίσιο του πεπρωμένου, έτσι πήγα με αυτό το παιχνίδι μ 'είπε.

Μόλις ρυθμίσετε το ρυθμό του παιχνιδιού, φύσηξε μου να σκέφτονται μέσα από τα επίπεδα χωρίς. Και αν και οι εχθροί είναι μερικές φορές, καταφέρνει να με σκοτώσει, ήταν πολύ σπάνιο να με βρει σε κίνδυνο.

Σχετικά με τη σύσταση της πρώην συναδέλφους μου γιγαντιαία βόμβα, Μπραντ Shoemaker, θα ξεκινήσουμε εξαιρετικά βία και τα ζάρια δυσκολίες.

(Μπορείτε να αλλάξετε το κέντρο της καμπάνιας σας στο πρόβλημα, ευτυχώς).

Dang, είχα δίκιο. Ultra Η βία είναι ο τρόπος της καταδίκης στην ίδια κατεύθυνση θα πρέπει να παίξει, όπως η ηρωική δυσκολία για το Halo είναι καλό. Δεν είναι για όλους, ναι, αλλά αν είστε καλά εξοικειωμένος με το shooter, το οποίο πρόκειται να ακολουθήσει το δρόμο , Ξαφνικά ήσσονος σημασίας κινήσεις έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία μου, αναγκάζοντάς με να σκοτώσει τη φήμη για να χειριστεί, άλμα χαλί, και ο αριθμός των πυρομαχικών με νέους τρόπους.

Δεν θα ξέρετε αν κάποιος σας πει. Ένα μικρό αλλά φωτεινό αλλαγή Bungie έχει το Halo - συνέχισε έκανε σειρά - που φαίνεται να με το Halo έχουν αρχίσει 3 ήταν για την αλλαγή περιγραφή Ηρωική δυσκολία:

Καταπολέμηση επικίνδυνους εχθρούς που δοκιμάζουν πραγματικά την ικανότητα και την ευφυΐα σας? Halo σημαίνει να παίξει.

Ultra ρύθμιση καταδίκη της βίας πρέπει να πω το ίδιο πράγμα. Εάν είστε ακόμα στη μέση του παιχνιδιού, ή εξετάζετε ένα δεύτερο στοίχημα, θα πρέπει να δώσετε έναν πυροβολισμό. Θα είναι πιο πιθανό να πεθάνουν, αλλά θα αισθανθείτε επίσης πολύ καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου