var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Αυτό είναι ό, τι Blizzard MMO Τιτάνα ήταν πραγματικά

Αυτό είναι ό, τι Blizzard MMO Τιτάνα ήταν πραγματικά

Για σχεδόν μια δεκαετία, λεπτομέρειες σχετικά με το multiplayer - παιχνίδι που ονομάζεται Πρόγραμμα Τιτάν Blizzard κρατήθηκαν μυστικά και βαρύ. Σήμερα θέλουμε να το αλλάξουμε αυτό.

Μετά την είδηση ​​ότι Blizzard Τιτάν ακυρωθεί επίσημα Μπορούμε να μοιραστούμε λίγο από το τι θα πρέπει να το σχέδιο: την καταπολέμηση της ένα massively multiplayer PC, όπου οι παίκτες κρατήσει και τα δύο επαγγέλματα δεν μπορεί και να πυροβολήσει το δρόμο σας μέσα από το θάνατο, σε μια έκδοση της επιστήμης - κόσμο φαντασίας.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου 2014. Προς τιμήν του λοχία Blizzard σήμερα να ξεκινήσει 's, έχουμε αποφασίσει να πάει για να εξασφαλίσει.

Χιονοθύελλα έπεσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το παιχνίδι να δώσει όταν έφτασα χθες, αλλά τις τελευταίες 24 ώρες, μίλησα με μισή ντουζίνα άνθρωποι που έχουν δει ή να παίξει το φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο όλοι μιλούσαν ανώνυμα, διότι δεν ήταν δημόσια έχει το δικαίωμα να μιλήσουμε για το τι γνώριζαν. Βοήθησαν δίνουν μια γενική εικόνα του τι είχε προγραμματιστεί για το τιτάνιο μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια, πριν από το παιχνίδι το 2013, σημαντικά επανασχεδιαστεί.

Αξιοσημείωτα: Η ανάπτυξη του παιχνιδιού είναι μια συνεχής διαδικασία, και ό, τι άκουσα από τον Τιτάνα, έχουν οι προγραμματιστές έχουν εργαστεί σε συνεχή σχέδια αλλαγής και την κίνηση μέσα στους επόμενους μήνες και χρόνια στο παιχνίδι. Τα πάντα είναι από τους πρώην εργαζόμενους της Blizzard συγχώνευση των εξής πληροφοριών, μίλησα χωριστά, η οποία αποδείχθηκε δει ή συνέβαλε στην ανάπτυξη του Τιτάνα μεταξύ 2007 και 2012.

Έτσι, αυτό είναι το τιτάνιο Για ορεκτικά, σύμφωνα με τρεις ανθρώπους, με τους οποίους μίλησα, η οποία πραγματοποιήθηκε στο εγγύς μέλλον εκδοχή της Γης, ​​μια άποψη της επιστήμης - Φαντασίας - κόσμο στον οποίο η ανθρωπότητα αγωνίστηκε με επιτυχία την εισβολή των εξωγήινων. Περιλαμβάνονται τα μία από τις τρεις παρατάξεις να ξεκινήσουν έναν ψυχρό πόλεμο για τον έλεγχο του πλανήτη, οι περιοχές που παρέχονται ποικίλες παιχνίδι Δυτική ακτή των ΗΠΑ προς την Ευρώπη, τη Νότια Αμερική και την Αυστραλία είναι διαθέσιμα, σύμφωνα με μια πηγή. Χιονοθύελλες σχέδιο ήταν να κάνει το τεράστιο παγκόσμιο παιχνίδι, και να κρατήσει τους τομείς Επιπλέον Επέκταση στα χρόνια μετά την απελευθέρωσή του.

Η βασική ιδέα ήταν: εσείς, ο παίκτης, κρατώντας μια ρουτίνα δικαστήριο εργασία, την τεχνολογία, την επιχειρηματικότητα, κατά τη διάρκεια της ημέρας, κατά τη διάρκεια του παράνομου πολέμου εναντίον φατρίες της νύχτας διεξαγωγής (ή μεταξύ των ωρών εργασίας).

περιγράφεται ένα πιθανό σενάριο ενός ατόμου για μένα που έχουν δει το παιχνίδι, κάτι τέτοιο μπορεί να πάει: Εργάζεστε για μια εταιρία για να βοηθήσει τη διαχείριση μιας επιχείρησης, όταν κάλεσε για μια αποστολή με την ομάδα του, έτσι ώστε να είναι σε ένα χιονοδρομικό λειτουργία στυλ υπερήρωα κοστούμια, και τον εχθρό να αγωνιστεί με μια ομάδα φίλων ή των συμμάχων. Ή μπορείτε απλά να αγνοήσει τον αγώνα και να κάνουμε το έργο τους συνεχίζεται, η οποία θα μπορούσε να σημαίνει κάτι για να παίξει με τα αυτοκίνητα ως μηχανικός, τη δική σας επιχείρηση για να τρέξει ως επιχειρηματίας.

Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των κατηγοριών με ονόματα όπως Reaper, Jersey, τιτάνιο, και το Ranger τριαξονικό, καθένα από τα οποία έχει το δικό ειδικές ικανότητες και η μάχη ενάντια στα στοιχεία της, σύμφωνα με μια πηγή. Πιλότοι, για παράδειγμα, ευκίνητο explorer με χωρητικότητα τηλεμεταφοράς και την ικανότητα για γρήγορη μετάβαση μέσα και έξω από τον αγώνα. Τιτάνες ήταν οι δεξαμενές, ενώ οι Rangers ελεύθερους σκοπευτές στο καμουφλάζ και άλλες λειτουργίες (σκεφτείτε Nova StarCraft II και StarCraft δυστυχισμένος πνεύμα) ήταν.

Όποιος το παιχνίδι πολύ συγκρίσεις το Team Fortress περιγράφονται σε μένα όσον αφορά τόσο την αισθητική και το gameplay. Τρεις άνθρωποι που έχουν δει το παιχνίδι, σε σύγκριση με την αισθητική του το Team Fortress 2, με μια πηγή που περιγράφεται ως ένα μίγμα μεταξύ cinematics και Pixar Οι Απίθανοι StarCraft II στο παιχνίδι. Αλλάξτε τις απόψεις σας θα μεταξύ του πρώτου και του τρίτου προσώπου, όπως αφήνουν στη μάχη ή στην πόλη, σύμφωνα με δύο πηγές που δεν είναι τίποτε άλλο στόχο Bungie.

Οι πηγές που περιγράφονται στο παιχνίδι ως τμήμα MMO σε δύο μέρη: «Ο κόσμος των σκιών», το σχεδιασμό «πραγματικό κόσμο» και στον πραγματικό κόσμο. (Κατά κάποιο τρόπο, παρόμοιο με το Secret World 2012) κοινωνικοποιηθούν και το έργο ;. στον κόσμο των σκιών, όπως και εσείς, τους εχθρούς και την καταπολέμηση δρόμο σας για να πυροβολήσει μέσα από τα δικαιώματα του θανάτου-αγώνες με λευκό συμβατικά πυροβόλησε και τον στόχο της Blizzard ήταν σημαία σύλληψη τόσο διασκεδαστική, ενδιαφέρουσα και βιώσιμη μαθήματα το κάνουν οι παίκτες μπορούν να αποφασίζουν οι ίδιοι πώς ήθελε να πάει μέσα από το παιχνίδι.

έχουν multiplayer παιχνίδια δεν αγωνίζονται κατά επαγγέλματα και εργασίες, αλλά από τους ήχους της, έτσι ώστε η χιονοθύελλα ήταν φιλόδοξο και ενδιαφέρον από οτιδήποτε έχουμε δει στο παρελθόν. Δεν είναι μόνο οι παίκτες ήταν σε θέση να διαχειρίζονται τις δικές τους επιχειρήσεις και καταστήματα, σύμφωνα με μια πηγή, η σχέση με τον πελάτη δεν παίκτες και τους υπαλλήλους καταστημάτων λιανικής πώλησης, οι οικογένειες με ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να κρατήσει χιονοθύελλα αναμένεται να εφαρμόσω περίπλοκη. (Μια πηγή μου είπε ότι η Blizzard είχε προσλάβει αρκετούς πρώην υπαλλήλους που εργάστηκαν σε Maxis να βοηθηθούν οι Sims τα βάζουμε όλα μαζί).

Ο στόχος, σύμφωνα με ένα πρόσωπο που εργάστηκε στο παιχνίδι, Πόλη έπρεπε να χτίσουν τους κόσμους της ζωής φάνηκε να γεμάτη από επιχειρήσεις, καταστήματα και NPCs, τα χρονοδιαγράμματα και τις πρακτικές ό, τι συνέβη σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Ένα φιλόδοξο σύστημα σχεδιασμού NPC αναγνωρίζουν παίκτες με βάση τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους, για παράδειγμα, θα ήταν έμπορος αλληλεπιδράσει μαζί σας με διαφορετικό τρόπο, αν ήταν τακτικός πελάτης.

Και αυτό ήταν μέρος του σχεδίου για το παιχνίδι της Blizzard. Δεν θα μάθουμε ποτέ πόσα έχουν κάνει, ή τι κατά τη δεκαετία του τιτανίου άλλαξε στην ανάπτυξη και τις αλλαγές, ειδικά το 2013 ήταν, καθώς η ομάδα είχε κοπεί και πλήρως μετατοπιστεί το παιχνίδι μια φορά με την κωδική ονομασία Τιτάνα.

Σε μια συνέντευξη με τον δημοσιεύθηκε χθες πολύγωνο, επικεφαλής της Blizzard, Mike Morhaime δήλωσε το παιχνίδι ακυρώθηκε επειδή απλά δεν ήταν αρκετά καλή. «Ψάχνουμε να βρούμε», είπε. «Έχουμε πάθος. Μιλήσαμε για το πώς μπορούμε να το θέσω σε μια περίοδο ανατίμησης, και στην πραγματικότητα, έχουμε επαναξιολογηθεί, αν είναι το παιχνίδι που πραγματικά ήθελε να κάνει. Η απάντηση είναι όχι."

Αλλά είναι πάντα διασκεδαστικό να το όνειρο για το τι θα μπορούσε να έχει. Μια πηγή περιγράφει μια εσωτερική παρουσίαση, η πρώιμη Τιτάν παρουσίασε έναν επαγγελματία σεφ που μου είπε να πάω, σούπερ - ήρωας στυλ, βάλτε ένα πιάτο στο φούρνο για να αφήσει μια αποστολή και να επιστρέψει για να βρείτε, τέλεια μαγειρεμένο και έτοιμο να εξυπηρετήσει δικαστήριο ,

Αν νομίζετε ότι αυτό ακούγεται πολύ καλό για να θαφτεί για πάντα, έχουμε καλά νέα: Ένα πρόσωπο που συνδέεται Blizzard είπε "μια χούφτα" Team Titan, παρά το νέο χθες είναι άθικτο, το παιχνίδι ακυρώθηκε.

"Έχει μετονομαστεί μετά τον κωδικό επαναφοράς", δήλωσε το άτομο αυτό. "Τιτάν" Έτσι, το έργο ήταν «πέθανε πέρυσι."

Έτσι, μπορεί - να Blizzard έχει μια μικρή ομάδα συνδέοντας μακριά στον κόσμο και τις έννοιες του Τιτάνα, με την ελπίδα να φέρει κάποια διασκέδαση και πολύ λιγότερο ναυάγιο. Αλλά φαίνεται ότι δεν βλέπουν ποτέ το το Team Fortress 2 -meets- Destin -meets- Sims World of Warcraft της Blizzard χίμαιρα που έχει εργαστεί για πολλά χρόνια. Ως έργο περιπέτεια Starcraft και Warcraft Πνεύμα ονομάζεται Titan είναι μία μπροστά του.

UPDATE (06/11/14): Ένα μήνα και μισό μετά τη δημοσίευση αυτού του άρθρου, Blizzard έχει ανακοινώσει Overwatch Multiplayer shooter από τις στάχτες ξαναγεννηθεί τιτανίου μέσα του 2013.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον συγγραφέα αυτή τη διαφήμιση Επικοινωνία jason@kotaku.com ή στο Twitter σε @ Jason κράχτης .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου