var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική

Homefront δυσλειτουργίες και ταλαντεύσεων πλευρά: Η επανάσταση είναι ένα παιχνίδι κατάλληλο σκοποβολής, η οποία έχει μερικές ενδιαφέρουσες στιγμές. Δεν είναι κακό, αλλά δεν είναι καλό.

Η Αμερική ήταν εισέβαλαν από τη Βόρεια Κορέα στα γεγονότα που οδήγησαν σε αυτό το sequel το 2011 σχετικά με την αρχική Homefront, μπορείτε να παίξετε ως Ethan Brady, μέρος ενός αντάρτικου - αντίσταση που επιχείρησε να πυροβολήσει κατοχής της Κορέας Φιλαδέλφειας 's και πάλι. Η κατάληψη έγινε από τη Βόρεια Κορέα προσθέτοντας κερκόπορτες σε στρατιωτική τεχνολογία και αγόρασε επικοινωνιών Αμερική σε μεγάλες ποσότητες και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε αυτό για να σαμποτάρει τις άμυνες και τις υποδομές. Benjamin Walker, προφανώς η καρδιά αυτής της επανάστασης στην αρχή του παιχνιδιού συλλαμβάνεται και ξοδεύουν πολύ χρόνο και πάλι να κάνει γύρω από αυτό για να φτάσετε στο σημείο όπου μετακόμισε και τους εχθρούς που δεν έχουν τίποτα να κάνουν με αυτόν. Μέσω της εκστρατείας, τα πράγματα να εκραγεί, συμβαίνουν περιστροφές, αντίσταση ενθαρρύνεται, και είναι πολύ δύσκολο να διατηρηθεί.

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική

Βρήκα ότι είναι δύσκολο να ενδιαφέρονται για μια περιοχή που είχε λίγο το χέρι. Brady είναι ένας σιωπηλός πρωταγωνιστής, ο οποίος είναι νέος στο κίνημα. Δεν είναι ο ήρωας, αλλά δεν είναι ακόμη πολύ πιο ενδιαφέρον αντιήρωα. Όλα τα στιγμιότυπα του παιχνιδιού δεν είναι διαδραστικά. σε μια πυρκαγιά ιππασία σε σας σε μια δεξαμενή εχθρό, αλλά δεν τραβήξτε προς τα πίσω. Μπορείτε να παραβιάζει μια εντελώς κινηματογραφική προωθείται περιοχή και είναι αναγνωρισμένες για την αξία τους. Αν και δεν νομίζω ότι υπάρχουν παιχνίδια που οι παίκτες αισθάνονται ισχυρή, είχε τα δροσερά όπλα ή αποφασιστικές μάχες σκηνές μου ή συμμετείχε φράση είδε. Το παιχνίδι αισθάνεται σαν μια παρτίδα των αποστολών συσκευών πλευρά που είναι ο Benjamin Walker.

Το μεγαλύτερο μέρος της εκστρατείας σε διάφορες περιοχές της ανοικτής παγκόσμιο χάρτη τρέχει στο παιχνίδι. Οι κόκκινες περιοχές κάηκαν αστικές περιοχές όπου οι εχθροί που πυροβολούν στα μάτια. Οι κίτρινες περιοχές γεμάτες με ουδέτερο NPCs, μπορούν να αναμιχθούν με, όπως μπορείτε να συμμετάσχουν απεργίες κατά της Βόρειας Κορέας σε βάσεις των ανταρτών. Μπορείτε να βρείτε όλες αυτές τις φιλικές περιοχές με σημεία καμπής ή πειρατείας στον πομποδέκτη μέσω ενός απλού minigame θα έρθει να κατανοήσουν με τις γραμμές. Hacks επιτυχή εφαρμογή ή όλους τους εχθρούς εξαλειφθούν σε μια περιοχή που τα καθιστά τις βασικές αρχές λειτουργίας που μπορεί να ανεφοδιαστεί και μαχητές της αντίστασης που προσλαμβάνονται για να πολεμήσουν στο πλευρό σας. Οι βάσεις χρησιμεύουν επίσης ως σημεία σώσει Homefront: Η επανάσταση δεν επιτρέπει αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας. Πεθαίνουν σε μια αποστολή πίσω στο πλησιέστερο βάση, η οποία μπορεί να σημαίνει ένα μακρύ ταξίδι μέσω της κάρτας, εάν αρκετά φιλικό περιοχές που δεν έχει γίνει στο δρόμο.

Ενώ είναι απογοητευτικό και χρονοβόρο να πάρει πίσω, είναι μια χαρά για να μετακινηθείτε μέσα από το χάρτη. Οι κόκκινες περιοχές είναι οπτικά δυσδιάκριτα, όλα γκρι και καφέ, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κρύψει θέσεις και μοτοσικλέτες για να ταξιδέψουν πιο γρήγορα. Το παιχνίδι έχει τόσο περιπολίες βοηθήσει έναν κύκλο νύχτα ετικέτα με απρόβλεπτες περιέργεια, το σκοτάδι για να αποφευχθεί. Ένιωσα σαν αντάρτης, που έτρεξε κατά μήκος του φράχτη, ανέβηκε πάνω από το κτίριο, ανέλαβε το πέρασμα του τεθωρακισμένα οχήματα και στρατιώτες, στη συνέχεια εξαφανίστηκε κάτω από τα ερείπια. Αν και ορκίστηκα μεγάλη πρόοδο για να χάσει αν είμαι νεκρός, καθιστώντας το δρόμο μου μέσα από την κόκκινη ζώνη, η απόφαση αυτή ελήφθη μέχρι και μερικές φορές συναρπαστικά.

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική
Μία από τις κόκκινες περιοχές του παιχνιδιού.

κίτρινες περιοχές είναι διαφορετικές όμορφη. Είναι γεμάτη ευκαιρίες για τις μικρές πράξεις δολιοφθοράς: να μεταφέρει κρατούμενους συντονισμένοι σοκ, η πειρατεία στην οθόνη της τηλεόρασης και των ραδιοφωνικών μηνυμάτων αντίστασης. Τα μέτρα αυτά είναι πέρα ​​από τη συσσώρευση βαθμολογία "τις καρδιές και τα μυαλά». Φθάσει το 100% και να εμπνεύσει τους ανθρώπους ανταρτών, την πόλη με τα μέλη της πλήρωσης αντίσταση που μάχονται εναντίον των κατακτητών της Βόρειας Κορέας, ώστε να κάνετε το δικό σας. Τα κίτρινα διαφορετικές περιοχές του παιχνιδιού διακρίνονται οπτικά από το άλλο. είναι ένα ζωντανό σχάρα περιοχή της Φιλαδέλφειας, ενώ ένας άλλος ήταν η γραφειοκρατική δικό της χώρο όπου παρέμεινε αμερικανική εργαζόμενοι με τους εισβολείς. Ενώ οι «καρδιές και τα μυαλά» των συρόμενων αποστολών, ιδιαίτερα αν έχουν βασικό ρόλο στην πλοκή, σίγουρα δεν ήταν επειδή η κάρτα.

Μου συμβαίνει συχνά κουρασμένοι κίτρινο αποστολές ζώνη, ειδικά οι "τις καρδιές και τα μυαλά" αυτά, επειδή ήταν τόσο βαρετό και ενοχλητικό, δυστυχώς, απλά με κάποιους τρόπους, θα καθίσταται όλο και πιο τεχνικό από πολλά προβλήματα του παιχνιδιού Homefront. Η επανάσταση δεν έχει συνεκτική οπτική γλώσσα, παρά να γεμίσει το παιχνίδι με ανάμικτα μηνύματα και την κακή σήμανση. Μια πόρτα σε ένα κλειδί του σπιτιού αργότερα στο παιχνίδι, όπως η ασφάλεια, δεδομένου ότι όλες οι πόρτες είναι σχεδιασμένο, δεν μπορεί να ανοίξει αν ανοικτό. Στο παιχνίδι μου, μερικές φορές θυμήθηκε την πόρτα ριζωμένη και αρνήθηκε να μου δώσει την εντολή για να ανοίξει. Τα στοιχεία που μπορούν να σας λεηλατούν ένα λευκό πηλό, αλλά το περιβάλλον συντρίμμια μερικές φορές, πράγμα που σημαίνει ότι σύντομα η κακή συνήθεια σε σχεδόν τα πάντα από spam τόνος μου πήρε Ε Το παιχνίδι έχει παγώσει μεταξύ των αποστολών, μερικές φορές δεν μπορούσα να πω μάρκα μου "τις καρδιές και τα μυαλά", μέχρι να πεθάνω, και συχνά συμπληρώνονται οι στόχοι είναι στο χάρτη, για να μου στείλετε πίσω, περιπλάνηση και σπατάλη χρόνου.

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική
Χώρο κίτρινη προσωπικό εκεί όπου Βορειοκορεάτες ζουν είναι.

Υπάρχει αίθουσα παζλ με διακόπτη, Πόρτες Ενεργοποίηση αλλά προκαλούν σύγχυση και δύσκολο να διαβαστούν, η οποία παρέχει οπτικές ενδείξεις απατεώνες που έχουν σχεδιαστεί καλά πλάκα αντ 'αυτού, αν δεν λειτουργούν ιδιαίτερα. Με αποκορύφωμα μια αποστολή για να τελειώσει το παιχνίδι, για παράδειγμα, είπαν να πάω σε μια πλατφόρμα? Εδώ είναι μια ράμπα, νομίζω ότι πρέπει να βγαίνουμε, όπως και το υπόλοιπο των ράμπες παιχνιδιού. Έπεσα στο θάνατο μου. Αξιολογήσει εκ νέου το επόμενο βήμα μου, είδα μια διέξοδο που οδηγεί γύρω από το κτίριο και μπροστά από το γείσο του παρακείμενου κτιρίου. Φώναξε, «και μου άλμα», αλλά ήρθα κάθε φορά που προσπαθεί. Έχω δοκιμάσει πολλά, με την προϋπόθεση ότι ήταν βολάν και ομιλητικός σύγκρουση του παιχνιδιού, μέχρι την κατά τύχη μια πλατφόρμα τζαμιών με CPN πριν ράμπα φάνηκε να με βοηθήσει να ακολουθήσουν την αποστολή.

Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν πολλοί παίκτες που αγωνίζονται με τα θέματα αυτά, τον ίδιο αριθμό τεχνικά προβλήματα ή έχουν αναγνωρισθεί για να έχει κερδίσει, η οποία δεν θα μπορούσε να ανοίξει ή να εισάγετε την τοποθεσία αυτού του παραθύρου για να μειώσει τις βίδες μέσω της γέφυρας απρόσιτες για κενό, το οποίο τους επιτρέπει να λάβουν τις βίδες. Αλλά για ένα παιχνίδι, ειδικά ένα shooter αισθάνεται ικανοποιητική, ο παίκτης πρέπει να είναι σε θέση να λαμβάνει γρήγορες αποφάσεις και να αισθάνονται σε έλεγχο από τα πιο σημαντικά κομμάτια της αναπαραγωγής πληροφοριών. Τα παιχνίδια είναι για μένα ένα αίσθημα παντοδυναμίας, αλλά Homefront: Η επανάσταση έχει προστεθεί η νίκη να περάσει μια δόση σύγχυσης ως πρόκληση.

Το πιο δύσκολο μέρος του παιχνιδιού προσπαθεί να κάνει τα πράγματα όπως την αφθονία των εχθρών μου απολύθηκε. Το παιχνίδι είναι σαν να ρίχνουν πάρα πολλούς εχθρούς σας, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων που είναι απλά σφουγγάρια σφαίρα. Να υπολογίσετε. Σύρετε. Στη συνέχεια υπολογίζει περισσότερο.

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική
Σκοτώσουν μια περιπολία σε ένα κόκκινο πέρασμα ζώνη.

Έχει να ασχοληθεί με μια ποικιλία από όπλα με όλους τους εχθρούς του παιχνιδιού. Βόμβες μολότοφ σας, εκρηκτικές ύλες, τα εργαλεία που μπορεί να μετατρέψει τεθωρακισμένα πειρατείας σελίδα οχήματά τους, και ακόμη και ένα αυτοκίνητο εκρήγνυται RC. Τα εργαλεία αυτά είναι διασκέδαση, και αυτό μπορεί να γίνει με υλικά που έχουν ανακτηθεί. Όπλα μπορούν να προσαρμοστούν σχετικά με τη μύγα μέσα από ένα ακτινωτό μενού, μπορείτε να προσθέσετε περιοχές, μάνγκο, και να μετατρέψει τα όπλα και διάφορα είδη, μετατρέποντας το πιστόλι του σε ένα πολυβόλο ή μια μάχη σε μια "ελευθερία στάμνα" Η ενεργοποίηση ρόκα και κόκκινο, λευκό και μπλε κομφετί. Ενώ το animation και τις διαφορετικές επιπτώσεις των αλλαγών αυτών είναι επιτυχείς, στην πραγματικότητα, χρειάζεται πολύς χρόνος για να καταστεί ευέλικτη τακτική πραγματικά κερδοφόρα.

Η ευρύτερη οπλοστάσιο δεν θεωρεί το παιχνίδι της ματαιώνοντας για να είναι. Σε ένα σημείο στο παιχνίδι, είχε να κλέψει μια δεξαμενή του ναυπηγείου στη Βόρεια Κορέα. Ένας υπολογιστής-ελεγχόμενη σύντροφος, η πειρατεία δεξαμενή off-site, επέμεινε ότι παραμένω κάπως στην περιοχή της δεξαμενής και να συντάξει τα εχθρικά πυρά μακριά από αυτόν. Όταν προσπάθησα να βρω έναν τρόπο για τις δύο περισσότερους στρατιώτες, όλοι επίθεσή του με εκτοξευτές ρουκετών και τεθωρακισμένα οχήματα να κάνει με την επιτάχυνση. Το ενυδρείο μου ήταν hacked 80% και στη συνέχεια εξερράγη. Τι έχει τόσες πολλές φορές που σκέφτηκα ότι ίσως ήταν μέρος της αποστολής συνέβη. Ένιωσα παγιδευμένη. Μάχη ήθελε να κινηθεί, αλλά τιμωρήθηκε. Έπρεπε να αλλάξετε τους τύπους των όπλων, αλλά πήρε πάρα πολύ καιρό και θα γίνει μόνο ένα βρώμικο και απογοητευτικό πόλεμο φθοράς κέρδισε τελικά πίσω από τη δεξαμενή κρυμμένα και τους εχθρούς με εκτοξευτές ρουκετών. Το γεγονός ότι είχε ενώσει τον αγώνα, ήταν μόνο ένα από τα πολλά πράγματα που ο συνάδελφός μου με προειδοποίησε για ενώ σύγχυση κατευθύνσεις ροής ουρλιάζοντας, βρίζοντας, και η ιστορία της πειρατείας του από την οθόνη.

Το καλύτερο μέρος της καταπολέμησης της Homefront είναι να το αποφύγετε, γλιστρήσει γύρω από τους εχθρούς δημιουργικότητα και το πνεύμα με. Αυτό περιπλέκεται από δύο καλύτερα τους εχθρούς του παιχνιδιού: drones και blimps. Drones είναι γύρω από το Half-Life 2 - σαρωτές, φωτογραφικές μηχανές που κάνουν οι φρουροί την παρουσία τους με προσοχή, όταν είναι σε κυμαινόμενο ανακλαστήρα του. Όταν το minimap δείχνει ότι είναι κοντά, θα πρέπει να επιδιώκουν συνεχώς να εξασφαλίσει ότι δεν θα εντοπιστούν. Ομοίως, οι κόκκινες περιοχές ένα τερατώδες φυσούνα σαν ένα μικρό αερόστατο θλιβερή όπως περιπολικά Wal. Αν σας πιάσει, δεν υπάρχει θέση σας και στείλτε τους εχθρούς να χύσει το δρόμο τους. Υπήρχαν αρκετές φορές, που ασχολούνται με την ανταλλαγή πυροβολισμών, έχω χάσει τα ίχνη του αερόπλοιου, μόνο για να έχουν πίσω μου, και να προχωρήσουμε ηχεί ο συναγερμός. Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος αεροσκάφος και πρόσκληση για μια κάθετη χωρική αντίληψη, το οποίο είναι σπάνιο σε παιχνίδια, και είχε μια μοναδική πινελιά σε ένα πολύ φτωχό παιχνίδι στη μοναδικότητα.

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική
Η πηδαλιουχούμενη.

Κάθε μηχανή χρησιμοποιεί το νέο Homefront, θα μπορούσα να σκεφτώ παιχνίδια που έχουν κάνει καλύτερα. Η μπάλα εχθρός σφουγγάρι και Διεύθυνση Αστικού Σχεδιασμού ένιωθα σαν κηφήνες, η διαμόρφωση της Βόρειας στρατιώτες -. Κορέας και κάποια χωρική παζλ σε αυτό το παιχνίδι είναι μόνο από το Half-Life 2. Επικοινωνία Torres ξεκλειδώσετε αισθάνεται σαν το Far Cry multiplayer. Ο Stephen Totilo ΕΚΠ Kotaku και έπαιξα σε λίγες ώρες ήταν μια μέτρια με τα κουτιά και τις δεξιότητες σε κάθε Multiplayer στο PvE πλιάτσικο - Shooter είναι - ομάδα. Ένα μεγάλο χαρακτήρα αδυναμία των προσπαθειών για μένα ηθικολογία ευκαιρία επιβάτη να υπενθυμίσει στους ανθρώπους αισθάνθηκε σαν ένα ποτίζονται Spec Ops: The Line.

Ξεκίνησα το παιχνίδι για την 31η επέτειο του βομβαρδισμού της MOVE στη Φιλαδέλφεια, όπου η αστυνομία της Φιλαδέλφειας κατέστρεψε ένα τέταρτο, κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών του βασικού σετ της ομάδας του μαύρου απελευθέρωση. Όπως Homefront: Η επανάσταση δεν είναι για ότι αυτό πραγματικό κόσμο το πλαίσιο στο κεφάλι μου ζυγίζονται όταν έτρεξα μέσα από το παιχνίδι της Φιλαδέλφειας σκέφτηκα .. Βρήκα την ιδέα της αμερικανικής εξαίρεσης, ότι οι δημιουργοί της φαντασίας πήγε να τους ", αλλά όταν συμβαίνει στην Αμερική "σενάρια. Δεν επίθεση σε αυτό το παιχνίδι με την κατοχή να διατηρηθεί σε αστικές περιοχές, με τη χρήση της τεχνολογίας και την ανάθεση της παραγωγής στην αρχή του παιχνιδιού βασίζεται σε Homefront:. Η Επανάσταση χρησιμοποιεί τα στολίδια της σύγχρονης πολιτικών συγκρούσεων, αλλά και τις ταινίες με κάποιο τρόπο το περιεχόμενό τους, με βάση tropes θαμπό, τεμπέλης ως υποκατάστατο για την ηγεσία. Είμαι απρόθυμος να επικρίνουν ένα παιχνίδι που δεν είναι μια πολιτική πραγματεία πρέπει να είναι λεπτή ξεκίνημα, αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι το φόρεμα ως σύγχρονα προβλήματα και, στη συνέχεια, δεν προσποιείται ότι εκεί είναι το καλύτερο και το χειρότερο αδικήματα Homefront βαρετό. Επανάσταση είναι ένα παιχνίδι που δεν λέει τίποτα, αυτό που φαίνεται στα παιχνίδια δεν έχουν τίποτα να πω, μην υποθέσετε.

Homefront: Η Επανάσταση: Η Kotaku κριτική

Θα μπορούσατε να καλέσετε το κακό παιχνίδι με όλα τα ελαττώματά της, αλλά όχι ακόμη και πραγματικά αισθάνομαι το όνομα λάθος. Είναι ένα παραδοσιακό παιχνίδι, με όλα τα πράγματα που τυπικά παιχνίδια του είδους τη λειτουργία του. Τεχνικό μέρος, είναι εδώ μερικά προβλήματα πειστική, μου λέει ότι δεν θα παίξει. Δεν μου αρέσει περισσότερο χρόνο μαζί της, αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος. Δεν υπάρχει τίποτα για να είναι λάθος με τον Ethan Brady, αλλά ότι Benjamin Walker θα μπορούσε να ήταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου