var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Η Επιστροφή του Samurai Jack Be A Γλυκόπικρη Ρεϊνιόν

Η Επιστροφή του Samurai Jack Be A Γλυκόπικρη Ρεϊνιόν

Τίποτα δεν είναι γνωστό για το Samurai Jack και πάλι πρέπει να πάμε όλους τους οπαδούς έξι δευτερόλεπτα. - Trailer και μια σύντομη ανακοίνωση ότι η παράσταση στο Adult Swim μπλοκ Toonami θα κάνει πρεμιέρα εντός του τρέχοντος έτους.

Η αρχική Samurai Jack δημιουργήθηκε στις 10 Αυγούστου, 2001. Λίγες μέρες μετά την έναρξη του έκτου έτους. Ήταν μια σειρά, θα ήθελα να έχουν παρατηρηθεί ειδικά για μήνες με όμορφο animation στο Cartoon Network και γρήγορη περικοπές (τόσο στο χώρο των εκδόσεων και σπαθιά). Θυμάμαι καθαρά, μια σύντομη συνέντευξη με τον δημιουργό Genndy Tartakovsky, όπου είπε ότι δεν είχε δει ποτέ μια παράσταση με «επαρκή δράση», και ήθελε Jack Samurai είναι αυτό το show. Ήθελα να είναι αυτή η παράσταση.

Ο μεγαλύτερος αδερφός μου ήταν γρήγορη να μου θυμίζουν ότι ποτέ δεν θα μπορούσε να δείξει περισσότερη δράση Dragon Ball Z (εμμονή μας στο χρόνο), αλλά δεν είχα την καρδιά να τον ότι το ήμισυ του Dragon Ball Z να πω, ήταν να ουρλιάζοντας και περιμένουν οι χαρακτήρες να αγωνιστούμε πραγματικά. Φυσικά, αν μαχητές τελικά ήρθαν στα χέρια δράση ήταν φανταστική, αλλά δεν είναι όλα τα επεισόδια ρίχτηκε »πάνω από 9.000" για να θυμόμαστε.

Η Επιστροφή του Samurai Jack Be A Γλυκόπικρη Ρεϊνιόν
Get'em, Gohan.

Όταν τελικά ήρθε νύχτα Samurai Jack ανοιχτό, ήταν σαν μια «πρώτη ταινία» που επιμελήθηκαν από κοινού ουσιαστικά μόνο τα τρία πρώτα επεισόδια. Είδα με τα πάντα ζήλευαν τον μικρότερο αδελφό μου, ανοικτομάτης, του οποίου το όνομα πραγματικά Jack. Ο μεγαλύτερος αδερφός μου και εγώ μιλάμε για το πώς είχαν γίνει σε ρομπότ ή μαγικά όντα, όλοι οι εχθροί της Samurai Jack δεν κάνει να Γκορ. Αλλά δεν είμαι πολύ αίμα και τα έντερα ως ένας νεαρός άνδρας, έτσι ώστε η ψευδο-ακρωτηριασμό λειτούργησε υπέρ μου. Jack αποκεφαλισμό Aku τεράστιο στρατό των σκαθαριών σε ένα χαλάζι από λιπαρό εκδίκηση ήταν ένα ικανοποιητικό τέλος, αποφασίσαμε να μείνουμε για την ανάκαμψη.

Ως ένα αγόρι 11, η ζωή μου ήταν πολύ εστιασμένη σε βιντεοπαιχνίδια και κινούμενα σχέδια, και ήξερα ότι θα ήταν μια άποψη, εξαρτάται. Ποτέ δεν θα μπορούσε να πάρει περισσότερο από ό, τι το πρόγραμμα ήταν σε θέση να αισθάνονται σε μια περίοδο της ιστορίας 22 λεπτά ως κινηματογραφικό αριστούργημα. Αργή κίνηση, πολύπλοκες σκηνές δράσης και τον χαρακτήρα σχέδια ποτέ δεν είχαν δει στην τηλεόραση, πόσο μάλλον σε μια γελοιογραφία. Για να μην αναφέρουμε γνώριζαν την παράσταση, ηλίθιο, κάτι που είναι κάθε αναγκαία σειρά δράσης από καιρό σε καιρό.

Η Επιστροφή του Samurai Jack Be A Γλυκόπικρη Ρεϊνιόν
AAAKKKKKUUUUUUUUUU !!!

Κοιτάζοντας τον κατάλογο των αρχικών τέσσερις εποχές του Samurai Jack, είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιλέξετε ένα επεισόδιο που ξεχωρίζει ως πιο φθηνή ή ακόμα και το αγαπημένο μου. Είναι αυτό στο οποίο θα πρέπει να λάβει Anubis Badass τοξότες που ποτέ δεν παραλείπουν. Ένα στο οποίο έχετε κακό δίδυμο του για την καταπολέμηση της "τρελό". Ένας που είναι παγιδευμένος στο θόλο του Doom και πρέπει να αγωνιστούμε αγώνα δρόμο Μονομάχος στυλ σας. Μάλιστα εμπνευσμένο από επεισόδια Γείτονας Totoro μου και ο Frank Miller 300. Πάρα πολλά εκκρεμή ιστορίες, τόπους και χαρακτήρες που μετράνε.

Εάν τερματίστηκε Samurai Jack το φθινόπωρο του 2004, ήμουν σε σύγκρουση. Ήταν μακράν το αγαπημένο μου δείχνουν εκείνη την εποχή. Αλλά ακόμα και τότε, θυμάμαι .. "Αυτό είναι εντάξει," είχε δει πολλά κινούμενα σχέδια που είχε κάνει τον κύκλο της και έχει αυξηθεί μπαγιάτικο, ή μετατράπηκε δείχνουν δρομείς τροποποιηθεί και, ως εκ τούτου μοναδικό Samurai Jack βγήκε στην κορυφή. Κέρδισε επίσης ένα Primetime Emmy στην τελική σεζόν για την εξαιρετική animation στο επεισόδιο "The Four Seasons του Θανάτου" (ίσως το καλύτερο επεισόδιο της όλες τις προβολές). Τζακ ποτέ δεν πέτυχε το στόχο της και νίκησε Aku, αλλά περιπέτειές του θα είναι πάντα παίζεται από μια εκπομπή δικαίως αξίζει. Όχι ακόμα. Κανείς δεν θέλει το αγαπημένο τους πρόγραμμα στην πραγματικότητα δεν τελειώνει ποτέ.

Η Επιστροφή του Samurai Jack Be A Γλυκόπικρη Ρεϊνιόν
απολύτως όμορφο

Από το DVD κάθε σεζόν cracked've μένα ρίχνεται και προστίθεται στην αυξανόμενη συλλογή μου από κινούμενα κλασικά. Είδα τη σειρά μία φορά το χρόνο σε ένα μαραθώνιο κατά τη διάρκεια των διακοπών, επιτρέποντάς σας να απολαύσετε το θέαμα με τα αδέρφια μου. Υπήρχε δημοσίευσα μανιωδώς στην ατομική απελευθέρωση Διαβάστε μια καριέρα στα κόμικς από IDW Samurai Jack 2013-2015. Ήταν φανερό ότι έπρεπε να επιστρέψει δεν είναι ο μόνος που σκέφτηκε ο Τζακ στη μικρή οθόνη.

Και τώρα εδώ είμαστε στο 2016, για να πάει με Samurai Jack πίσω στη δράση. Δώδεκα χρόνια αργότερα. Να Genndy εξακολουθεί να συμμετέχει, και ελπίζω, προσεύχομαι ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν σε αυτή τη νέα σειρά, που εργάζονται τι πρέπει να κάνουν. Προγράμματα όπως το Teen Titans, Dexter του Εργαστηρίου και πίσω από τους νεκρούς και ήταν εντελώς διαφορετικές μονάδες. Δεν είναι πάντα μεγάλη, αλλά και άλλοι, με έναν τρόπο που οι οπαδοί ανασφαλείς γίνονται πρώτη ύλη του, όταν ήταν ακόμα ερωτευμένος με τη σειρά στο σύνολό της. Δεν νομίζω ότι ο Jack θέλει. Ψάχνω για νέες περιπέτειες, αλλά ο φόβος μου είναι ότι παίρνουν σε μια παράξενη νέα κατεύθυνση.

Η Επιστροφή του Samurai Jack Be A Γλυκόπικρη Ρεϊνιόν
Τι γίνεται με το κράνος, Τζακ;

Ένα άλλο κομμάτι της πυρκαγιάς σε μικρή αμφιβολία μου η απώλεια της Mako Iwamatsu, τη φωνή του Aku. Πέθανε δύο χρόνια μετά την αρχική τέλος Samurai Jack, που αναστήσει ανεμιστήρα κερδοσκοπία από ποτέ, η σειρά και πάλι. Aku είναι ένας σημαντικός χαρακτήρας του Jack. Όχι show χωρίς Aku. Και για πολλούς οπαδούς πέθανε Aku έχει συμβεί λόγω της Mako. Προφανώς θα το αντικαταστήσει με ένα soundalike, αλλά είναι μόνο επίμονη πράγμα. Στο πίσω μέρος του υποσυνείδητου μου

Το ενήλικο σε μένα είναι αισιόδοξος ότι το Cartoon Network ξέρει τι κάνουν, αλλά το παιδί που με ανησυχεί ο Jack δεν μπορεί να έχει την ίδια μαγεία που έχουν στις παλιές ημέρες. Είναι ότι η προσφυγή είναι τόσο σαφής; Θα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι τόσο όμορφη; Λυπάμαι αγαπημένη μου εκπομπή δεν θέλουν ο αέρας ήταν και πάλι μετά από περισσότερο από μια δεκαετία.

Έτσι, νομίζω ότι είμαι έτοιμος για μια νέα Samurai Jack, Adult Swim. Χαίρομαι αυτό το είδος της μυθικής και επικές αποστολές για να δούμε ποιος μπορεί να αντλήσει εχθρούς πολεμιστής στο αγαπημένο μου.

Απλά μην καταστρέψει αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου