var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Υπάρχει ένα τραγούδι που μέχρι το Nier τοίχο με οδηγεί

Υπάρχει ένα τραγούδι που μέχρι το Nier τοίχο με οδηγεί

Είναι μια πόλη, La Aguilera, ο χαρακτήρας σας Nier επισκεφθεί νωρίτερα. Το θέμα του είναι κακόηχοι .... καταπληκτικό.

Στην ατέλειωτη πάλη μου ενάντια καθυστέρηση μου, τελικά αποφάσισε να Nier 2010 στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το παιχνίδι νέο παιχνίδι της σειράς, Nier: αυτοματοποιεί . Είμαι περίπου 15-20 ώρες, έτσι δεν είναι πολύ μακριά. Εν τω μεταξύ, ξεχώρισαν μερικά πράγματα.

Η πρώτη και πιο προφανής είναι το πρόσωπο του πατέρα του Yonah, που το μόνο που μπορεί να αγαπήσει.

http: ... //kotaku.com/5531030/nier-r

Το δεύτερο είναι ότι η αλιευτική παιχνίδι είναι απλά απαίσιο. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα πολύ μισητή πτυχή του παιχνιδιού μιλώντας με φίλους γι 'αυτό και ό, τι το διαδίκτυο λέει. Είπα επίσης ότι θα χρειαστεί ένα οδηγό για να βοηθήσει σαρδέλες αλιευμάτων κάτω από περιττές αναζητήσεις πλευρά, αν θέλετε πραγματικά να ακολουθήσει, ενώ τα δοχεία και τα υπερμεγέθη μπότες τραβήξει. Δεν έχω καμία ιδέα για το πού κάποτε τα ψάρια για να πάει έξω από το νερό. Νομίζω ότι είμαι ρίχνοντας μέρος μου μακριά με το ύφος του Animal Crossing.

Αυτό που δεν ήταν αναμενόμενο ήταν παράξενο το τρίτο, ένα ισοδύναμο δημόσια ένα χαστούκι στο πρόσωπο. Μου είπαν αμέτρητες φορές τα τελευταία χρόνια έχω Nier πρέπει να παίξει, έστω και μόνο επαίνους του ένδοξου soundtrack να ακούσει.

Γιατί κανείς δεν μου προειδοποίησε ότι αυτή η ειδική αίθουσα περιμένουν να με ενοχλούν;

Εδώ είναι το σχετικό μέρος:

Ας μιλήσουμε γι 'αυτό τώρα.

Ξεκινά αρκετά καλό, ε; Είναι μια αργή συσσώρευση ήσυχη αρμονίες που ακολουθείται από παρεμβάσεις παρακολούθηση πολυεπίπεδη φωνές σκόπιμα αργή. Στη συνέχεια βυθίζεται για λίγο από την ισχυρή τύμπανα εισόδου και πιασάρικα Heavy Τραγούδια που ξεκινούν ουρλιάζοντας. Είναι γαμημένο μεγάλη!

Εκτός και αν δεν είναι αρκετά απολαμβάνουν την πολυτέλεια να παίζει το παιχνίδι.

Μπαίνοντας το παιχνίδι πριν από λίγες εβδομάδες για πρώτη φορά στο Aerie πόδι, αυτό το μεγάλο σκηνή 45 δευτερολέπτων εισαγάγει ένα ανησυχητικό που φιλτράρει σε Aerie. Μέχρι να δίνονται ελέγχου, ξεκινήστε μια συνομιλία και Nier σας ρίχνει αμέσως σε έναν αγώνα χωρίς διακοπή Φεστιβάλ στο δρόμο κατά μήκος των δρόμων και στενών γεφύρια του χωριού.

Αλλά όλα θυμάμαι, και απορροφήθηκε σε αυτό το τμήμα του παιχνιδιού για να συναντηθεί με τη σύνθεση, όταν η χορωδία ανθεί, όλα τα ισχυρά στοιχεία που παίζουν μαζί και εξαιρετικά ενεργητικός. Υπήρξε ένας ήχος όταν άκουσα ποτέ ένα.

Αυτό είναι, φυσικά, το σημείο της Aerie. Είναι μια πόλη προσκόλληση επικίνδυνα υψηλά με κυλινδρικό καλύβες και στα βράχια λέγεται από τους δαίμονες στον κόσμο του Nier σκιά εισβολή.

Υπάρχει ένα τραγούδι που μέχρι το Nier τοίχο με οδηγεί
Γνώρισα αυτό το όμορφο άνθρωπο. Δεν μπορούν να περιμένουν.

Πρόκειται για μια απελπιστικά σκούρο κοστούμι, κατεστραμμένα με τη σκιά και μια μυστηριώδη ασθένεια που ονομάζεται Μαύρη γράφουνε διεισδύσει ανθρώπους και τόπους της Nier. Η Aguilera και οι άνθρωποι δεν αποτελούν εξαίρεση. το άγχος σας μπορεί να ακουστεί δυνατά σημειώσεις σε όλα τα θέματα της πόρτας. Υπάρχει αβεβαιότητα αναμιγνύεται με θυμό. Καθώς ο χαρακτήρας σας πλησιάζει καλύβες τους, φτύνουν χωρικοί δηλητηριώδη λόγια την παρουσία τους για την ολοένα και πιο επιτακτική κατηγορούν την κατάστασή τους. Το θέμα είναι μια μεγάλη χρήση της μουσικής σε όλη τη πρώτων ανθρώπινο συναίσθημα, το μίσος και αξιολύπητη για να γιορτάσουν.

Πληκτρολογήστε το χωριό με εξέπληξε, και εγώ πραγματικά δεν μπορούσε να διαχειριστεί jarringly φανταστικός τρόπος έκανε όλα τα στοιχεία της σκηνής. Ανέβασμα σκάλας, ωθώντας τις σκιές, και ορκίζονται από όλους τους χωρικούς βοήθησε ανακατεύετε τις αισθήσεις μου για να ενισχύσει το βάρος του ατόμου, την αφόρητη αίσθηση της σύγχυσης ότι ένα από τα Aerie.

Αν και δεν έχω τελειώσει με Nier όταν το soundtrack για να πάει κάτι είναι μέσα, περιμένω πολύ για να έρθει σε πιο μεγέθους. Θα πάρει κάποιο άλλο τρελό μου, πάρα πολύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου