var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

τιμές τσιμπούρι μπορεί να ξεκινήσει τόσο χαμηλά όσο ένα πρόβλημα Wacht,

τιμές τσιμπούρι μπορεί να ξεκινήσει τόσο χαμηλά όσο ένα πρόβλημα Wacht,

τον παρακολουθούν πολύ. Ήρωες ενδιαφέρουσα, μεγάλη αίσθηση, μπύρα -το κατάλογος συνεχίζεται. Είναι τρελό να σκεφτεί κανείς ότι αυτό είναι το πρώτο FPS για να Blizzard. Ωστόσο, είναι αξιοσημείωτα ελεύθερο μιας περιοχής. Καλείται ως "ποσοστό τσιμπούρι» και έχει μια επίδραση στη συμπεριφορά ανταπόκριση του παιχνιδιού.

Τι θα δείτε / κάνετε και τι οι εγγραφές διακομιστή σε ένα παιχνίδι όπως αφίσες δεν είναι 100 τοις εκατό σε συγχρονισμό. Για να λάβετε την καταχώρηση του διακομιστή για την εισαγωγή από εσάς και τους άλλους, και τίποτα δεν είναι στιγμιαία. Τσιμπούρια μέτρα, όπως η συχνότητα των ενημερώσεων από το διακομιστή ανά δευτερόλεπτο. Από Ευρώ Gamer , είναι ο ρυθμός σήμα της Overwatch, το προεπιλεγμένο 20.8hz. Παιχνίδια όπως το Counter-Strike: Παγκόσμια Επιθετικά και 4 του στο πεδίο της μάχης, τώρα κάνουν περίπου 60 Hz. Σε ένα παιχνίδι που έρχεται σε ένα δεύτερο βήμα αντανακλαστικά κάτω συχνά, η οποία κάνει μια μεγάλη διαφορά.

Θα παρατηρήσετε ότι η πρώτη, αλλά είμαι ένα παράδειγμα της προσωπικής εμπειρίας. Χθες το βράδυ έπαιζα ως Reinhardt. υπεράσπισή μου άρχισε και κυνηγημένος από ένα D.Va και το έλεος. Μυρίζω το αίμα, πήραν απρόσεκτοι για το πάει να σκοτώσει. Είχαν δίκιο στο πρόσωπό μου. Pin D.Va είναι εύκολο. Άνοιξα το φορτίο μου και ήρθα σε επαφή με ... κουμπί αιφνίδιο θάνατο. Στην επανάληψη της συνταγής μου, δεν συνέβη. Δεν εφέ ήχου ή όχι. Ο διακομιστής διατηρεί μια θέση D.Va πυροβολισμούς χτύπησε πριν άρχισα δίωξη. Αυτό το χιλιοστό του δευτερολέπτου χούφτα ρίχνονται απρόσεκτα κοστίσει στην αποθήκευση μου ζωή μου (και την ευκαιρία να δούμε πώς πραγματικούς ανθρώπους Cool τύπος ποτέ δεν μιλάω). Δεν είμαι σίγουρος για το αν το σύνολο ή επιλέξτε λανθάνουσα ποσοστό ήταν ο ένοχος (κατά πάσα πιθανότητα και τα δύο), αλλά αυτό είναι το είδος των πράγμα που μπορεί να συμβεί εάν το πελάτη και διακομιστή χώρο για να έξω από το συγχρονισμό.

Οι παίκτες έχουν πει ότι το σχετικά χαμηλό ποσοστό των τσιμπουριών Wacht είναι υπεύθυνος για την εκτεταμένη απώλεια βολές ελεύθερων σκοπευτών άγγιξε με το χέρι και έτσι παχουλό δολοφόνο να παίξει Hanzo Widowmaker μακαρόνια. Ήταν σε θέση να πραγματοποιήσει (χρειάζονται περισσότερο ελεύθερο σκοπευτή καθαρό παιχνίδι Widowmaker και Hanzo πάρα πολύ) υπερεκτιμούν, αλλά είναι μια που παράγεται από την ταχύτητα της σήμανσης των μετρήσιμων καθυστέρηση ρολόι. Batalla (όχι) αίσθηση στο βίντεο μετριέται για να ενεργοποιήσετε ένα γύρο μετά τον άλλο για τη μεγαλύτερη μέρος επικεντρώθηκε στην κοινότητα του ανταγωνισμού Wacht.

Το πακέτο; "Μετά από 40 προσπάθειες να καθυστερήσει μέτρα τα υψηλότερα 105 χιλιοστά του δευτερολέπτου ήταν», είπε, ήταν οι βολές μεταξύ δύο υπολογιστών χωριστά σε συνδέσεις στο Διαδίκτυο. «Κατά μέσο όρο μετρούσα 90 χιλιοστά του δευτερολέπτου και 67 χιλιοστών του δευτερολέπτου καθυστερήσει η χαμηλότερη μετρηθεί."

Στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων, δεν έχει σημασία. Αλλά και πάλι, όταν η αδρεναλίνη είναι καθαρή αντανακλαστικό στο μίγμα, ακόμη και ένα δέκατο του δευτερολέπτου μπορεί να είναι σημαντική. Με ρυθμό σήμα 60 Hz, θα εξακολουθεί να υπάρχει μια καθυστέρηση, αλλά θα ήταν μέχρι 30 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε σε ποσοστό παιχνίδι δείκτη 60 Hz, αλλά μόνο σε μια εξατομικευμένη μόδας - παιχνίδι. Σε μια ανακοίνωση βίντεο το υψηλής - τσιμπούρι λειτουργία ταχύτητας , γνωστός αρχιμηχανικός Tim Ford, ότι ήταν «πολύ μπορεί να βοηθήσει», ακόμα κι αν είναι να παίξει μια λανθάνουσα κατάσταση που μπορεί να προκύψει, για παράδειγμα, με τους ανθρώπους σε μια άλλη χώρα. Δεν θα λύσει τα προβλήματά τους λανθάνουσα κατάσταση, είπε, αλλά αυτό θα έχει αντίκτυπο.

Πλησίασα να ρωτήσω γιατί Blizzard 60Hz δεν Wacht η τυπική Tick - ποσοστό για ολόκληρο το παιχνίδι. έχουν δυστυχώς λάβει, παρά τις καταγγελίες του ανεμιστήρα από το Beta και τον αναπροσανατολισμό σχετικά με το θέμα, τώρα που το παιχνίδι E n 'δεν αποτελεί απάντηση. Όλοι οι παίκτες καλούνται σε ένα Facebook Q & A , αλλά δεν είναι εκεί να πάρετε μια απάντηση, είτε (από 15:20 .. Ένας εκπρόσωπος Blizzard μου είπε, είναι μέρος της ερώτησης ότι περισσότερες λεπτομέρειες πάω, Netcode ελπίδα "το παιχνίδι μας είναι πολύ διαφορετική άλλων multiplayer shooter. ».)

Αν μη τι άλλο, αυτό είναι καλό, μια επιλογή έθιμο λειτουργία για το παιχνίδι να τσεκάρετε υψηλότερα ποσοστά. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι δεν υπάρχουν πολλές. Για casual gamers, μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, αλλά τι συμβαίνει όταν ο ανταγωνισμός - εκτοξεύσεις λειτουργία καρτέλ θα μπορούσε να πείσει τέμνουν την αβεβαιότητα των τιμών χαμηλότερα εξαιρετικά ικανούς παίκτες για να πάει άλλα βουνά, παρά να διακινδυνεύσουν μια υπόθεση που δεν ήταν δικό του λάθος ομαλή.

Επιπλέον, η κατάσταση είναι συγκεχυμένη. Ίσως Blizzard θέλει να κρατήσει ένα χαμηλότερο ποσοστό για να τσεκάρετε πιο casual παίκτες μπορεί μερικές φορές να αφαιρέσει τρελό πλάνα Wacht είναι μετά από όλα σε ένα ευρύτερο κοινό προσανατολισμό από την παραδοσιακή hardcore -. FPS κοινό. Ή μπορείτε να - Blizzard αυτή η ειδική ομάδα κλειστό χαρακτήρα και τις ικανότητές δεν Overwatch επωφελούνται τόσο πολύ από ένα υψηλότερο τύπο σήματος, δεν αξίζει οι πόροι. Ίσως δεν θέλουν να θέσει πάρα πολύ πίεση στους κεντρικούς υπολογιστές τους. Σε αυτό το σημείο δεν μπορώ παρά να κερδοσκοπούν. Ελπίζουμε Blizzard σπάει τη σιωπή νωρίτερα, παρά αργότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου