var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Ως παίκτης πιστεύουν μπλοκαριστεί Naughty Dog Προσθέστε περισσότερες επιλογές προσβασιμότητας για το Uncharted 4

Ως παίκτης πιστεύουν μπλοκαριστεί Naughty Dog Προσθέστε περισσότερες επιλογές προσβασιμότητας για το Uncharted 4

Μπορεί να μην έχουν χάσει στο ευρύ φάσμα της προσβασιμότητας διαθέτει 4 άγνωστη για τους οπαδούς άτομα με ειδικές ανάγκες, αλλά είναι εξαιρετικά σημαντικό. Ο λόγος για το Uncharted 4 έτσι χάρη σε μια τυχαία συνάντηση στην GDC.

Αυτή η συγκινητική συνάντηση που περιγράφονται σήμερα σε ένα βίντεο της Sony:

Ένας από την ημερομηνία - ο σχεδιαστής διεπαφή χρήστη της Naughty Dog πήρε Νεονάκης Αλεξάνδρεια στην GDC ήταν με τον Josh Straub DAGER Editor.

(Νεονάκης έγραψε ένα κομμάτι για εμάς στη διεπαφή για το τελευταίο μας το 2014)

DAGER, πράγμα που σημαίνει προσβασιμότητα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες Παιχνίδια Αξιολόγηση - Σύστημα διασκεδαστικό, Straub είναι μια μετρική που χρησιμοποιείται στη θέση του παιχνίδια, προκειμένου να εξεταστεί από τη σκοπιά κάποιου που είναι άτομα με ειδικές ανάγκες. Γιατί Straub ξεκίνησε η ιστοσελίδα ήταν να τελειώσει την αδυναμία τους Uncharted. 2

Προς το τέλος του Uncharted 2, ο παίκτης καλείται μέσα σε ένα QTE μια σειρά από πλήκτρα πολύ γρήγορα - πατήστε ακολουθία. Straub δεν μπορούσαν να αφαιρεθούν.

«Έπρεπε να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα που είχε παίξει μαζί αυτό το παιχνίδι», είπε ο Straub στο βίντεο, «Πέρασα $ 60 για αυτό και δεν θα μπορούσε να προχωρήσει περισσότερο, χωρίς τη χρήση του σώματος ενός ατόμου."

Αυτό είναι το πώς γεννήθηκε DAGER.

«Μεγαλώνοντας, οι επιλογές διασκέδασης μου περιορισμένη», είπε. «Αυτό που πρέπει να αναγνωρίσουμε προγραμματιστές ότι αυτά τα παιχνίδια να κάνει περισσότερα από ό, τι να διασκεδάσει τους ανθρώπους με αναπηρίες. Πρώτον, υπάρχει μια διέξοδος από το είδος της εγκατάλειψης. Και δεύτερον, παρέχουν ένα κοινωνικό χώρο, όπου αντί αξιολογούνται για τη σωματική τους εμφάνιση για να θα κριθεί αποκλειστικά από τις πράξεις που κάνουμε και αυτά που παράγουμε στο παιχνίδι. "

Straub έχει τεράστιο αντίκτυπο στην Νεονάκης αριστερά, και αυτή γρήγορα κάθισε με τον Neil Druckmann και Bruce Straley, το παιχνίδι και δημιουργική σκηνοθέτες κάτω. Και οι δύο ήταν στο πλοίο με την επέκταση της πρόσβασης, η ομάδα πήγε να εργαστεί.

Ο στόχος δεν ήταν να αλλάξει ριζικά τη διάταξη του Uncharted 4, αλλά και να παρέχει πρόσθετες επιλογές για τους διαθέσιμους παίκτες, ώστε να μπορείτε να περιηγηθείτε, τι είναι εκεί. Για το σκοπό αυτό ξεκίνησε Senior Designer Game Emilia θησαυρό για να εξετάσει, προκειμένου να κάνει το παιχνίδι που μπορεί να παιχτεί χρησιμοποιώντας μόνο έναν από τους αναλογικούς μοχλούς.

Το αποτέλεσμα ήταν πολύ νέες δυνατότητες, όπως στο παιχνίδι της ναυτιλίας δει:

Ως παίκτης πιστεύουν μπλοκαριστεί Naughty Dog Προσθέστε περισσότερες επιλογές προσβασιμότητας για το Uncharted 4

Μια επιλογή που κάνει, έτσι δεν πρέπει ποτέ να συντρίψει με το νέο κλειδί του οδηγού? αλλά διατηρεί το κουμπί επανειλημμένα ενέργειες προς τα κάτω. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τις αλληλουχίες QTE, αλλά η μάχη σώμα με σώμα και. Εάν πάρετε έναν αντίπαλο σε έναν αγώνα one-on-one, τότε μπορείτε να κρατήσετε.

Η κάμερα μπορεί επίσης να επικεντρωθεί γύρω από το δωμάτιο για να δώσει μια ιδέα για το τι γύρο και, εάν είναι επιθυμητό, ​​lock-on για τους εχθρούς. Εδώ είναι πώς φαίνεται:

Στο multiplayer λειτουργία το UI scripting Andrés Ortiz Suarez συνειδητοποίησε ότι είχε πρόβλημα να κατανοήσει τι η ομάδα ήταν για πολλούς παίκτες. Γιατί; Οι ομάδες απονεμήθηκαν χρώματα όπως το κόκκινο και το πράσινο ... αλλά Suarez είναι αχρωματοψία.

"Ρώτησα:« Μπορώ να αλλάξω από κόκκινο σε μπλε; "Είπε Suarez." Και πήγα μπροστά και να αλλάξει τον κωδικό, και κανείς που τίθεται υπό αμφισβήτηση. "

Όλες αυτές οι αλλαγές, το σύνολο των οποίων βοηθά τις μικρές αλλά σημαντικές Uncharted 4 θα πρέπει να διαβαστεί από περισσότερους ανθρώπους. Σε την επανεξέταση Straub Uncharted 4 στην ιστοσελίδα της , είπε ότι για να παίξει "χωρίς φραγμούς" και "μια απόλυτη απόλαυση και να αγοράσουν για κανέναν πρέπει ο οποίος κατέχει PS4, ανεξάρτητα από τη φυσική απόδοσή τους. "

"Όταν ξεκινώ ένα παιχνίδι όπως το Uncharted," Straub είπε στο βίντεο: "Είμαι καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, είμαι καλός για τίποτα και τους κυνηγούς θησαυρών Nathan Drake τόλμη .." Αυτή η σύντομη περίοδος της φοροδιαφυγής είναι ο λόγος που η προσβασιμότητα είναι τόσο ζωτικής σημασίας. Όπως και άλλα παιχνίδια που προσφέρουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι να ξεφύγουν με ειδικές ανάγκες και να έχουν μια καλύτερη ζωή. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου