var adfly_protocol = 'https';

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Όμορφη, τρομακτικό και βάναυση. Κομμένο έχει όλα

Όμορφη, τρομακτικό και βάναυση. Κομμένο έχει όλα

Φύλλο πιάνο προθέσεως, παράξενα ήρεμα drift. Η πολύχρωμη έρημο στο ηλιοβασίλεμα με μια ημισέληνο σε άνοδο. Η βόλτα σε ένα ερειπωμένο σπίτι. Η πρόθεση ενός κοριτσιού που μόλυναν τον προβληματισμό τους σε έναν καθρέφτη με αίμα, και ο εφιάλτης συνεχίζεται. Ειδικά στα πρώτα λεπτά. Ανάθεμα. Μπράβο, κομμένα.

Στην τελευταία μελέτη του Drinkbox, πρόσφατα ψηφιακά για το PlayStation Vita, το γενικό σχέδιο και υπόλοιπα ήταν κομψό ποτέ δεν δημοσιεύθηκε. Υπάρχει λίγη εξήγηση της ευνοϊκής κατάστασης σε αυτή την Δράση - RPG - Tracker φυλακή μετά την εναρκτήρια σκηνή, εκτός από κάποιες αινιγματικές παρατηρήσεις σχετικά, τι στην πραγματικότητα ,

Σάσα, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, λέγεται για να πάει στην οικογένειά του για να βρει, λίγο μετά είχε συνειδητοποιήσει ότι έχασαν το ένα του χέρι. Από εκεί, η εξόντωση των δαιμόνων ενεργοποιείται και κόψτε τα μέλη της στη βελτίωση των δεξιοτήτων τους να χρησιμοποιήσουν στη μάχη. Είναι σε θέση να κερδίσει την χρήση κάποιων από έμφυτες ικανότητες τους να χρησιμοποιούν, καθώς και. Αποσπασθούν κυρίως φωτογραφίες τους και να παίξουν την απελπισμένη και βίαιη μορφή ενός κόσμου για να περιγράψει αυτό που είναι.

Όμορφη, τρομακτικό και βάναυση. Κομμένο έχει όλα

Είναι όμορφη και πολύ καταθλιπτικό.

Με τον καιρό μου με το παιχνίδι μέχρι στιγμής, μου αρέσει πραγματικά Κομμένο είναι η χρήση του χρώματος και αυτό το είδος του Μεξικού τέχνης τοιχογραφία όμορφη , Τα πάντα είναι σε ερείπια, καθώς επίσης και με τα χρώματα του, διαφορετική οπτική? το παιχνίδι ελέγχει για να επισημάνετε την απελπισία της. Υπάρχει κάτι να πει, όταν πρόκειται για ένα καλά φωτισμένο μονοπάτι είναι το ίδιο με το φόβο ως ήπιο τρόπο ένα ενοχλητικό κόκκινο. Υπάρχουν ορισμένοι τομείς, οι σκηνές μέσα στη νύχτα και τη βροχή, ή την πιο σκοτεινή σκοτάδι για να χρησιμοποιήσετε τον κόσμο να δείξει, ακόμα και ήχους. Αλλά Sasha ξετυλίξουν η ιστορία έχει πραγματικά με έκανε να σκεφτώ την έρημο, και ένα μεγάλο κόσμο είναι πραγματικά.

Είναι ένα σπίτι των δαιμόνων, που είναι τόσο θαυμάσια δημιουργική, ακόμη και αν γκροτέσκο και τρομακτικό πράγματα με μεγάλα δόντια, αρκετά μέλη και αιχμηρά νύχια. Κομμένο, είναι σαφές από την αρχή ότι κρέμεται λίγη ελπίδα. Υπάρχει τόσο μεγάλη σύγχυση σχετικά με το τι πραγματικά συμβαίνει, αλλά διαχειρίζεται όλα τόσο απεγνωσμένα να κάνει Sasha εμπειρίες.

Όμορφη, τρομακτικό και βάναυση. Κομμένο έχει όλα

αντιδράσεις ήχο Sasha είναι πράγματα που μου καταστρέφει το ξεφύσημα τους έκπληξη. πρώτο παιχνίδι λειτουργεί τόσο καλά για τόσες πολλές σκηνές εδώ επειδή σηματοδοτούν κινήσεις του αργές ρυθμό και παύσεις όταν αντιμετωπίζουν διαφορετικές καταστάσεις. Είναι σκληρή και αμείλικτη και το ίδιο ισχύει και για τα κομμένα παιχνίδι.

Δεν μπορώ να τονίσω αρκετά: Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Δεν είναι άδικο, αλλά απαιτεί προσοχή και απόλυτη στρατηγική. Για να είναι επιτυχής, και η ταχύτητα είναι κρίσιμη για την επιτυχία, κάτι που έμαθα από πρώτο χέρι τέρατα κατάσταση τραχυμένου και τα αποτελέσματα που πρέπει να παγιδευτεί σε μια σπηλιά στο περιβάλλον. Έπρεπε να ξανασκεφτεί αυτό που έκανα, και τελικά έκανε μέσα.

Όμορφη, τρομακτικό και βάναυση. Κομμένο έχει όλα

Από τότε έχω περισσότερες περιπτώσεις όπως αυτή είχε. Πολλαπλές τέρατα μπορούν να επιτεθούν σε κάθε δεδομένη μάχη, κάθε νέα δρομολόγια προς τη δυσκολία Sasha παίρνει μεγαλύτερη ικανότητα να αυξήσει τη δική. Είναι καλά να τρέξει και να αγωνιστούμε για να την αίσθηση του υγρού στις ικανότητες του και ταιριάζει είναι η αφή - οθόνη PlayStation Vita .

http: ... //kotaku.com/severed-is-ag

Έχει την αίσθηση. Κομμένο δεν υπάρχει μια περίεργη πραγματικότητα τόσο σκληρά, Sasha, να πειραματιστούν και να εξερευνήσουν, να κάνει απλά πράγματα αντιμετωπίσουν όλους αυτούς τους κινδύνους.

Cortada είναι ανησυχητικό, διότι ό, τι αισθάνεται και πάλι φυσιολογικό όταν ρίχνονται στον κόσμο. Κόψτε τα μέλη. Τα μέρη του σώματος λιμάνι. Τίποτα δεν προβλέπεται ρητά από την Σάσα στην ερώτηση, αλλά αυτό είναι το καλύτερο μέρος της. Κομμένο Sasha να μην πει την ιστορία της έχει μεγάλη φωνητικά χειρονομίες το προφανές να επισημάνω τις όμορφες εικόνες, στυλ art κάνει τη λειτουργία τρομερά δύσκολο παιχνίδι και σκοτεινό κόσμο. Και οι παίκτες έχουν βάλει όλα στην ερώτηση από την αρχή, με φανταστική σκηνή άνοιγμα του.

http: ... //kotaku.com/why-am-i-missi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου