var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Doom είναι ακριβώς το είδος των αστείων

Doom είναι ακριβώς το είδος των αστείων

Ναι, αυτός είναι ο κύριος χαρακτήρας στο Doom Φάουστ απεργία συλλεκτικό κομμάτι. Είναι δύσκολο ότι τα παιχνίδια είναι διασκέδαση, αλλά μια άλλη επανεκκίνηση της id Software, Wolfenstein: Η Νέα Τάξη, το οποίο είναι ένα πολύ καλό. Είναι μια ευχάριστη έκπληξη που πήρε την απόφαση επίσης.

Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς, έχει ως id Software και η μητρική της εταιρεία, Bethesda Softworks επιλέξει μια μαλακία Grimdark Zack Snyder ενέπνευσε. Στην πραγματικότητα, έχουν σχεδόν τελειώσει! Υπήρξε για χρόνια στην κόλαση ανάπτυξης (συγγνώμη) Το τέταρτο παιχνίδι Doom, και σχεδόν πήγε πίσω από ένα Call of Duty - στυλ παιχνιδιού, άνοιξε μια πύλη στο έδαφος στο δαίμονα.

"Πιθανώς μπορείτε να κλείσετε τα μάτια σας και φανταστείτε ένα" Call - of Doom »ή ένα παιχνίδι« BattleDoom ", δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Bethesda Pete Hines στο πολύγωνο ", όπου μπορείτε πάρα πολύ, καθώς αρχίζουν να αισθάνονται "Περιμένετε, δεν αισθάνονται καμία καταδίκη, αισθάνεται σαν να παίζουμε ένα διαφορετικό franchise με Doom στο δέρμα ευθεία », λέει - είναι.

Είμαι ευτυχής που έχετε χρόνο, άλλαξαν κατεύθυνση και διατίθενται σε αυτό το παιχνίδι. Το χιούμορ είναι στην καρδιά της ταυτότητας της μοίρας, παρά τις σοβαρές αρχή του ψευδο.

Μιλάμε για μια σειρά που σκότωσε ... Διοικητής Keen

Doom είναι ακριβώς το είδος των αστείων
Εικόνα - Credit: Το Πασχαλινό αυγό - Hunter

... Πάρτε το σχεδιαστή επικεφαλής τον John Romero πίσω από το αφεντικό του Doom 2:

Doom είναι ακριβώς το είδος των αστείων
Εικόνα - Credit: KRmalyon

... Και ένας ναύτης βρείτε παραπονούνται ότι στο Doom 3 εξαρτάται από:

Παιχνίδια όπως το Doom, πριν να έχει να εκτελέσει μια ιστορία τεχνική παράφρων, αλλά αν υποτεθεί ότι η προσοχή είναι ένα ανοικτό ερώτημα. Ενώ άλλα παιχνίδια τροφοδοτούν τα κίνητρα στον Τύπο πριν από περισσότερα σχετικά με την αποκάλυψη τι συμβαίνει στο οικόπεδο, είναι το παιχνίδι DOOM σε ένα βάθρο.

Blow σκατά και σκατά χτύπημα αλλού.

Η έννοια αυτή ορίζεται στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού, όπως αντικατοπτρίζεται στην όλο και πιστή θαλάσσιο καταδίκη μια παρόμοια δομή σαρκοφάγος. Τι; Πώς να σώσει την ανθρωπότητα από αυτή τη φορά; Αυτά είναι τα ερωτήματα που προσπαθούν τα περισσότερα από τα παιχνίδια για να αλληλεπιδρούν άμεσα με τον παίκτη.

Fateless όμως. Αντ 'αυτού, ως παντοδύναμος διοικητής ο ίδιος αρχίζει να εξηγήσει τι συνέβη, δίνει τον χαρακτήρα σας για να τους το μεσαίο δάχτυλο:

Βίντεο Credit: MKIceAndFire

Εγώ όταν αυτό συνέβη, στιγμές στα παιχνίδια μοίρα μου. Με βοήθησε να δημιουργήσει αυτό το είδος του παιχνιδιού είναι καταδίκη Ναι, άρχισε να κλαίει. Είναι μια ιστορία. Ναι, υπάρχουν σημάδια. Όχι, δεν είναι πραγματικά πρέπει να είναι προσεκτικοί.

(Am - Είμαι ο μόνος παράξενο μυθολογία ήταν σφιγμένα, αν και φαίνεται ότι η καταδίκη της Μαρίνας έχει γίνει παρόμοια με Doom 2 μύθο στο Θεό, και ήταν τελετουργικό έθεσαν demon'll κατάδυση βαθιά στην ιστορία του παιχνιδιού άλλη θέση σύντομα. δεν μπορώ να πιστέψω ότι μόλις είπε ότι.)

Μοιραίες - ήταν ηλίθιο, αλλά όχι ηλίθιοι chip είναι ένα σύγχρονο shooter που αρχίζει το πνεύμα του πεπρωμένου, τόσο ο ήχος και το gameplay .. Δεν είναι εύκολο, και με κάνει να αναρωτιέμαι αν ποτέ δεν είχε σκεφτεί να αναλάβει Quake.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου