var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Ποια ήταν τα αγαπημένα σας παιχνίδια μέχρι στιγμής για το έτος 2016;

Ποια ήταν τα αγαπημένα σας παιχνίδια μέχρι στιγμής για το έτος 2016;

Μπορείς να πιστεύουν ότι είμαστε λίγες ημέρες τον Ιούνιο; Είμαστε σχεδόν στα μισά του δρόμου σημείο αυτό το τρελό χρόνο. Πού το χρόνο να περάσει; Και γιατί δεν έχω κάνει μια σημαντική βαθούλωμα στο πορτοφόλι μου; Ω, αυτό είναι σωστό. Πάρα πολύ φωτεινό νέα παιχνίδια.

Φέτος έχω κάνει μια φορά την προσπάθεια με το παιχνίδι μου να περάσουν καθυστέρηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι για να είναι πραγματικά επιτυχής. Μέχρι στιγμής το 2016, τελείωσα - Ένα: Ο μύθος των ηρώων: Μονοπάτια στα μονοπάτια του ουρανού και Mario και Luigi Cold Steel: εμπλοκή χαρτιού, Danganronpa 2 Bastion και 4 Uncharted ... υποθέτω τι; Ωχ.

Άρχισα ένα άλλο (και εγώ πραγματικά να προσπαθήσουμε καταδίκη Όταν παίζω παιχνίδια δεν Ego - Shooter, τόσο άρρωστος), αλλά δεν φαίνεται πάρα πολύ καλό για μένα. Πώς μπορώ να το βοηθήσει αν; έχουν τόσα πολλά παιχνίδια έχουν δημοσιευθεί. έρχεται με Ε3, θα υπάρξουν περισσότερες ειδήσεις σχετικά με τα πράγματα που θέλω να πάρω τα χέρια μου! Τουλάχιστον έχω το Uncharted 4. Ήταν κάτι. Θα ήταν μεγάλη!

Έτσι για να πούμε - εμείς, οι αναγνώστες Kotaku, τι παιχνίδια έχει παίξει το 2016, δεν θα πρέπει να είναι νέα. Πολλοί από εμάς αισθάνονται απογραφή πόνο σας. Ξέρω, ξέρω. Τι σας αρέσει; Τι δεν σας αρέσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου