var adfly_protocol = 'https';

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Assassins Creed το πρώτο μωρό

Assassins Creed το πρώτο μωρό

Είμαι ένα φοβερό δολοφόνος.

Με τα χρόνια, είμαι λίγο αργά για τους περισσότερους δημοφιλείς σειρές παιχνιδιών, οι περισσότεροι από αυτούς μεταφέρθηκαν σε έλλειψη ενδιαφέροντος ή χρηματοδότησης. Ωστόσο, το Νοέμβριο είχα την ευκαιρία, με τον Stephen Totilo (Kotaku) και τον φίλο του Steve Μπόουλινγκ κουβέντα την μεγάλη ουρά για να συζητήσουν το δολοφόνο τρέχει Credo. Φυσικά, ήξερα πολλά για το παιχνίδι, πώς έχουν εξελιχθεί και διχαλωτή πάνω τα χρόνια, αλλά ποτέ δεν πήρε μια έναν ελεγκτή. Τόσο Esteban και ο Steve φάνηκε τόσο ενθουσιασμένοι με τη σειρά στο σύνολό της, αποφάσισα ότι ήταν καιρός δολοφόνο ενός Credo πυροβολισμό.

Τομέ Ένωση, η τελευταία στη σειρά, που ασχολούνται με την πώληση τον Ιανουάριο, και τότε ... είμαι. Τόσο απασχολημένος, στην πραγματικότητα, ότι δεν είχα καν ξεκινήσει το παιχνίδι, μέχρι πρόσφατα. Ξέρεις πώς είναι με τους τίτλους στην κατηγορία του. Ήθελα να παίξω, αλλά υπήρχαν μόνο τόσα πολλά παιχνίδια για ενήλικες σημαντικό για τη θεραπεία πράγματα να κάνουμε.

Τι εμπειρία του παιχνιδιού μου είναι έντονα επηρεασμένη από τους ομοίους του χρώματα και έξυπνο Nintendo. Go My τίτλο Super Mario World, Donkey Kong Country και Banjo-Kazooie Μη -. οπτική πραγματικά ρεαλιστική βία ή ακραία. Νομίζω ότι αγόρασε τρία παιχνίδια ονομαστική ώριμη στη ζωή μου, και ένας από αυτούς ήταν Turok. Δεινόσαυρος Hunter Λοιπόν ... είναι λίγο δύσκολο να συγκριθούν SPF 1997 για το Nintendo 64 το 2015 Πέμπτη ύπουλη δολοφονία στο PlayStation. 4

Assassins Creed το πρώτο μωρό
Θα σας σκοτώσω καλό!

Περιττό να πούμε, θα ήταν ο δολοφόνος είναι Credo εντάξει - κατά μέσο όρο την απόδοσή μου. Αισθάνομαι την ανάγκη, δεν είναι η αρχή της ιστορίας για να ξεκινήσει, δεδομένου ότι έχω ήδη μια καλή κατανόηση του "Είσαι σε ένα πρόγραμμα υπολογιστή που σας επιτρέπει πίσω στο χρόνο στο βήμα" είχε τεχνάσματα για τη σειρά. Επιπλέον, η βικτοριανή εποχή του Λονδίνου είναι kickass. Η εμφάνιση της πόλης και κατά μήκος της διαφθοράς είναι πολύ ελκυστική για μένα αγαπάει σαν κάποιος που η ιστορία. Tally Ho! Στο Λονδίνο πήγα.

Αν δεν έχετε παίξει ποτέ Syndicate, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να κρατήσει αυτό ως ελεύθερο μου ως αεροτομή. Χωρίς, όμως, υπόσχεται σκάσιμο. Θέλω να πω, ήξερα πώς να σκοτώσει τη βασίλισσα, σωστά;

Γελώ.

Μοιράστε τα δίδυμα Ιακώβ και τους δολοφόνους αστέρια Evie, τόσο με τις μοναδικές ικανότητες και πνευματώδης πειράγματα. Επιπλέον, μοιάζουν με πραγματικό πραγματικούς ανθρώπους. Το πρόβλημα με ρεαλιστικά οπτικά εφέ, τουλάχιστον κατά την άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να ταιριάζουν με τον πραγματικό κόσμο. Τη διανομή και ενώ βρώμικο φαίνεται απίστευτο σε όλο της το μεγαλείο του Λονδίνου, δεν μπορώ να βοηθήσω το αίσθημα σαν να έβλεπα μια κακή CGI ταινία. Η παράξενη κοιλάδα ζει.

Assassins Creed το πρώτο μωρό
Μην είσαι τόσο λυπημένος Ιακώβ. Δεν είναι δικό σου λάθος.

Νομίζω ότι τα πλεονεκτήματα του περιβάλλοντα και χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων συνήθως καταλαμβάνεται γελοίο αναλογίες. Δεν ζητούν σύγκριση με τον πραγματικό κόσμο, επειδή δεν έχουν καμία πιθανότητα. Είναι αυτό που είναι - καρικατούρες των ιδεών στον πραγματικό κόσμο. Link δεν βλέπουν και σκέφτονται, "Γιατί, αυτό δεν είναι ό, τι ένα παιδί πραγματικά θα πρέπει να είναι με ένα μπαμπούλα», διότι αυτό θα ήταν γελοίο.

Είναι πραγματικά το σήμα πάνω από τις ρυθμίσεις που έχουν την τάση να με τραβήξει στον πραγματικό κόσμο και αυτό με κάνει να σκεφτώ γιατί - ?. Τρέξιμο καλά ή να δείτε λίγο τα πράγματα στην πορεία, αλληλεπιδρούν των οποίων οι χαρακτήρες ή κίνηση, αλλά εξακολουθεί να είναι είναι το πιο ρεαλιστικό παιχνίδι που έχω ίσως δει όλα. Λοιπόν, πέρα Trap - νύχτα, αλλά είχε πλήρη - κίνηση - βίντεο, έτσι ώστε να έχει ένα αθέμιτο πλεονέκτημα.

Assassins Creed το πρώτο μωρό

Jacob αποστολές δίδακτρα και Evie ήταν ένας πολύ καλός τρόπος για να συστηθώ στα προϊόντα πρώτης ανάγκης, και έτσι σαφές ότι είμαι, όπως ύπουλη όπως απορριμματοφόρο σε ένα εμπορικό κέντρο γεμάτο από ανθρώπους Βαρέλια. Πέραν του ότι είναι ένα μέρος στο Ocarina του χρόνου για να αποφύγει τους φρουρούς, είμαι περισσότερο ή λιγότερο να μην δει το χειρότερο. το ένστικτό μου είναι πάντα στην επίθεση. Επίθεση, μέχρι να πεθάνω, και αν αυτό δεν επιτίθενται μόνο από μια διαφορετική οπτική γωνία και είναι πολύ πιθανό να πεθάνει και πάλι.

Έχω μάθει ότι δεν μπορείτε πραγματικά ο δολοφόνος δόγμα ότι ο τρόπος για να παίξει. Επειδή οι ​​εχθροί είναι πολύ πιο έξυπνος από τον μέσο όρο της Goomba. Καλούν για backup. Εργάζονται μαζί για να νικήσουμε μια αιματηρή πολτό. Τι έχει κάνει αρκετές φορές καθ 'όλη τη φροντιστήριο μαζί μου. Τι είναι ανησυχητικό. Από το φροντιστήριο ήταν το εύκολο μέρος, έτσι δεν είναι; Θα πρέπει να είναι απλή, έτσι κι αλλιώς.

Assassins Creed το πρώτο μωρό
Tom Petty ξέρει το συναίσθημα

Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν χιλιάδες παίκτες (εκατομμύρια;) - Είναι η ελαφρώς κατεστραμμένο, όλες οι κακοποιοί στο φροντιστήριο Ένωσης, αλλά σίγουρα είχε ένα χρόνο από αυτό -. Τέλος, πήρα λίγο καλύτερα. Ήρθαν στην, πάλευα στην κορυφή ενός τρένου, πήδηξε ένα μεγάλο κτίριο -. Assassins Creed πράγματα που αγαπάτε με το σύστημα - την αναβάθμιση γιατί είμαι πολύ κακό για να περάσετε στο επίπεδο σημεία και σκέφτηκα ότι δύο άνθρωποι μπορούν να κάνουν για μένα, εγώ θα επέλεγα το λιγότερο χρήσιμη βελτίωση ακόμα πιο ανήσυχος.

Μετά από επίσημα μέσα από τους δρόμους του Λονδίνου χωρίς επιπλέον μαθήματα επεκταθεί κρέμεται πάνω από το κεφάλι μου, αποφάσισα να πάρω μια αποστολή για να απαγάγει έναν τύραννο. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;

Είναι πολύ δύσκολο για μένα. Η πρώτη μου σκέψη, μετά την προπόνηση δολοφόνος μου, μόνο ο άνθρωπος ήταν να τρέξει και να πολεμήσει. Αυτή ήταν μια κακή ιδέα, επειδή φαίνεται να παιδιά όλων των μελών της οικογένειας και των φίλων για δέκα μέτρα ήταν. Ίσως θα διακοπεί πάρτι γενεθλίων σας. Τέλος πάντων, είμαι πολύ γρήγορος και σκότωσε το σύζυγό μου στο ηλιοβασίλεμα έτρεξε με το νέφος.

Assassins Creed το πρώτο μωρό
Εικόνα του GamePur.com

Προσπάθησα πάλι να εξασφαλίσει διακριτική με το πλήθος και ανακατεύουμε να είναι. Ήταν χρησιμοποιείται περισσότερο για τους ανθρώπους στην πραγματικότητα δολοφόνοι σε αυτό το στάδιο, και το όλο θέμα της απαγωγής μου είχε ρίξει αυτό το μικρό παιχνίδι που έπρεπε να ξεκινήσει. Και πάλι, έχω μια παράσταση πάρα πολύ μεγάλη και δεν θα μπορούσε και πάλι. Όπως σημειώνεται με κάποιον στο φως της ημέρας με κάποιον για να πάρει γύρω;

Έχω προσπαθήσει να εκμεταλλευτώ αυτή την κλόουν υπό κράτηση έξι φορές. Γύρισα γύρω, και μαχαίρωσε τέσσερις φορές εγώ απλά parkour'd ασφαλείας πριν τα πράγματα πάνε στραβά. Δεν μπορούσε να το κάνει, και ήταν απογοητευτικό για μένα πάνω. Σε μια τυφλή οργή, αποφάσισα να επιλέξει ένα νέο στόχο, τα ορφανά έπρεπε να σώσει από μια φοβερή εργοστάσιο. Πήγα και πήρε πολύ γρήγορα σε αυτές τις μαλάκες, απελευθερώνουν την τοπική σας αχινοί 9-5 ισοπαλία. Αυτό είναι σίγουρα ένα καλό συναίσθημα. Έκλεισα τα εξής καθήκοντα με σχετική ευκολία, αλλά ο άνθρωπος με κάνει ακόμα unkidnappable υπαινιγμό.

Wacht βγήκε τότε, και έχω αφιερώσει τη ζωή μου σε αυτό το παιχνίδι θα πρέπει να θανατωθούν.

Assassins Creed το πρώτο μωρό

Πιστεύω ότι το θρήσκευμα δολοφόνου στο δρόμο και πάλι. Δεν νομίζω ότι πίσω, για να αγοράσει το πιο πρόσφατος τίτλος στην έναρξη ή ακόμα και να πάω να δω την ταινία Magneto παρακολουθήσουν, αλλά μπορώ να καταλάβω γιατί άλλοι, όπως τόσο πολύ. Είναι ένας καλός τρόπος με ένα όμορφο περιβάλλον και πολλά να κάνει. Είναι ενδιαφέρον ότι, όταν εξετάζουμε τη ροή των ανθρώπων φαίνονται παιχνίδια όπως το Assassins Creed - παιχνίδι που δεν είναι τόσο εύκολο να παίξει. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Είναι καλό να τα δικαιώματά του μου κατά τη στιγμή της το πάτημα ενός κουμπιού για να παίξει, αλλά αν δεν είναι η διαφορά στον κόσμο.

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας είναι: Δοκιμάστε νέα σειρά και το είδος είναι μια ανταμείβοντας εμπειρία. Βελτίωση και πέρασε ως παίκτης σε μια παράξενη ψηφιακή κορνίζα. Πέρυσι, αισθάνομαι ότι έχω απομακρυνθεί από κανονικό παιχνίδι ασφαλές δωμάτιο μου και γνώρισε τα φανταστικά τίτλοι έχουν διαφορετικά αγνοούνται. Δεν έχετε πάντα το παιχνίδι της χρονιάς. Στην πραγματικότητα, μερικές φορές πέφτουν ακριβώς εκεί που φοβόταν ότι θα ήταν, αλλά αυτό είναι το είδος του στοιχήματος, θα πρέπει να είναι έτοιμη να κάνει κατά καιρούς. Αυτό είναι exitant!

Έτσι πάει έξω και να παίζουν παιχνίδια που δεν θα έπρεπε κανονικά διατεθειμένος να πάρει. Παρά τις κάποιες αγώνες που χρησιμοποιείτε, μπορείτε να πάρετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου