var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Ένα μεγάλο πράγμα Fantasy IX στο τέλος

Ένα μεγάλο πράγμα Fantasy IX στο τέλος

Είναι Παρασκευή, η οποία εξακολουθεί να είναι κατά την ημέρα Kotaku JRPG στην καρδιά μου. Έτσι, εδώ είναι μια ενδιαφέρουσα προβληματισμό σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν από τα παλιά παιχνίδια του Final Fantasy ειδικών, δύο έμπειρους σχεδιαστές που έχουν μια μεγάλη κατανόηση του τι αισθάνεται όπως τα video games.

Πρώτον, κάποια πλαίσιο: Brett Designer Douville (LucasArts, Bethesda) και Tim Longo νεώτερος (LucasArts, 343 Industries) ένα podcast που ονομάζεται Dev Game Λέσχη όπου μπορούν να παίξουν διάφορα παιχνίδια και να τα συζητήσουμε. Αυτή την εβδομάδα, έσκαψαν στο Final Fantasy IX, ένα PS1 παιχνίδι έρχεται με ένα δωρεάν RPG. Και έχουν πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες για να μοιραστείτε. (Θα ήθελα να συστήσω να ακούτε !)

Ειδικός φωτισμός είναι συχνά στο Final Fantasy μου IX έξω, όπως και σε άλλες παλιές Final Fantasy - Αγώνες είναι μια - χρόνος γεγονότα που δεν συμβαίνουν και πάλι. Αυτό είναι ασυνήθιστο για την ανάπτυξη των σύγχρονων παιχνίδι, ειδικά στις δυτικές παιχνίδια. Κανονικά, όταν υπάρχει μια νέα ιδέα ή ένας μηχανικός (για παράδειγμα, το τερματικό Uncharted 4), θα δούμε ότι αυτή επαναλαμβάνεται σε όλο το παιχνίδι αρκετές φορές. Θεωρείται σπατάλη πόρων για τους σχεδιαστές παιχνιδιών να χτίσει κάτι που χρησιμοποιείται μια φορά. Μια γενική αρχή του σχεδιασμού του παιχνιδιού είναι να εισαγάγει μια νέα ιδέα και στη συνέχεια να χτίσει σε αυτό για όλο το παιχνίδι.

Final Fantasy παλιά παιχνίδια, τα πράγματα έχουν γίνει με διαφορετικό τρόπο, όμως. Εκείνη την εποχή, συχνά ακόμη και την κατασκευή του site θα QTE σκηνές, όπως τα ξίφη ή κτύπησε σε ένα όπλο μονομαχία απλά αλλάζοντας το ρυθμό και το εκπληκτικό παίκτης με απρόσμενες στιγμές. Όπως Douville και Longo το τονίσω αυτό δεν είναι φυσιολογικό, και νομίζω ότι αυτό είναι μέρος του τι κάνει αυτά τα παιχνίδια με τόσους πολλούς ανθρώπους απήχηση.

"Δεν φοβούνται να κάνουν αυτές τις μοναδικές στιγμές που είναι, στην ουσία, νομίζω, από το χέρι-σύνολο», δήλωσε ο Longo. "Αυτό κάνει κάτι που κάνουμε πολύ περισσότερα, έτσι δεν είναι; Υπάρχει μια ακολουθία σε ένα κλουβί ταλαντεύθηκε πέρα ​​δώθε αφιερωμένο».

Douville συμφωνήσει σε μια συγκεκριμένη σκηνή Cleyra όπως δείχνει ένα άλλο παράδειγμα αυτής της προσέγγισης. "Αυτό είναι ένα παιχνίδι που χρειάζεται χρόνο για να χορέψουν."

Πόσο συχνά είναι τα παιχνίδια; Πότε ήταν η τελευταία φορά που έπαιξε ένα παιχνίδι που έρχεται ξαφνικά με την απλή μετακίνηση πράγματα λίγο τρελό παιχνίδι στο σύμπτωση ή συνάντηση;

Σε Podcast, οι δύο σχεδιαστές σκάβουν, επίσης, σε ό, τι τόσο ξεχωριστή FFIX άλλες απόψεις: Σαίξπηρ βαριά, σκοτεινά θέματα, η τρελή αίσθηση του χιούμορ. Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες που όλα τα παιχνίδια - μπορεί να αφαιρέσει FFIX έργου, καλές και κακές, αλλά αν θέλετε να παίξετε παιχνίδια βίντεο, το podcast είναι αξίζει να ακούει να.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου