var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Νέα αμφιλεγόμενη αλλαγές στο Twitter είναι ως επί το πλείστον καλά

Νέα αμφιλεγόμενη αλλαγές στο Twitter είναι ως επί το πλείστον καλά

Twitter έχει πολλές αλλαγές σε υπηρεσία σήμερα. Μερικοί είναι χρήσιμα, άλλα είναι φοβερό. Εάν η τελευταία ενημερώνει το παρόν, δεν υπάρχουν πολλά κουνώντας τα χέρια πριν οι άνθρωποι πηγαίνουν στην καρδιά να χρησιμοποιήσετε μια πολύτιμη υπηρεσία που είναι συχνά παρεξηγημένη από την εταιρεία που το δημιούργησε.

Πολλές από τις αλλαγές του Twitter που περιγράφονται σήμερα πρέπει να είναι να επεκτείνει το ποσό που μπορεί να είπε σε ένα tweet χωρίς επέκταση - πάνω από το όριο των 140 χαρακτήρων από το 2006 από την εισαγωγή του καθορίζει Twitter.

  • Όνομα Χρήστη δεν καταλογίζονται όριο χαρακτήρων όταν ανταποκρίνεται.
  • Φωτογραφίες, εικόνες GIF, βίντεο, δημοσκοπήσεις και πλέον παραθέτει τα tweets κατά την καταμέτρηση όριο χαρακτήρων. Υπάρχει ένας σημαντικός περιορισμός: έχουν δεσμούς.
  • Είναι δυνατόν τώρα, tweets και retweet τις δικές τους απαντήσεις.
  • Twitter θέλει τους ανθρώπους να παραιτηθεί. "@ Όνομα Χρήστη" για να μεταδώσει μια απάντηση σε όλους. Τώρα Retweet αυτή την απάντηση.

Πρόκειται για ένα σημαντικό σημείο για το παρελθόν, η οποία προκάλεσε μεγάλη σύγχυση οφείλεται στην σύγχυση διατύπωση του Twitter για το πώς λειτουργεί. Σε αυτό το σημείο, αν γνωρίζετε κάποιον στο Twitter, αυτή η απάντηση είναι στις λίστες του άλλου, αν και το να σας πρόσωπο περαιτέρω. Αν δεν ακολουθήσετε ένα λογαριασμό ή την άλλη, η απάντηση δεν υπάρχει.

Αυτός ο νέος κανόνας δεν αλλάζει ? Twitter προσπαθεί άνθρωποι retweet να ενθαρρύνει τις απαντήσεις, να τους δημοσιοποιήσουν, παρά με ". @ Όνομα Χρήστη".

Εάν ένα νέο ξεκίνημα υπάρχει tweet δίνει μια απάντηση - με ένα όνομα χρήστη, τον προεπιλεγμένο κοινό. Έτσι, αν θέλετε να κρατήσετε ημι-απαντήσεις σε μια απάντηση.

Είναι σύγχυση, ναι, αλλά, τελικά, μια καλή αλλαγή για την υπηρεσία.

Μία από τις αλλαγές που δεν περιγράφονται στην επίσημη θέση Twitter, αλλά ήταν σε ένα θαμμένο BuzzFeed άρθρο, είναι ότι τώρα είναι δυνατόν να ανταποκριθεί το spam έως και 50 ονόματα χρηστών στο Twitter. Camposanto σχεδιαστής Chris Remo συνόψισε με ακριβώς αντίδραση μου σε αυτή την αλλαγή ..... "Ω, Θεέ μου, Θεέ μου Ω, όχι όχι όχι όχι, παρακαλούμε να μην κάνετε Θεέ μου, Θεέ μου, Θεέ μου, Θεέ μου, Θεέ μου. "

Νέα αμφιλεγόμενη αλλαγές στο Twitter είναι ως επί το πλείστον καλά
Αυτό είναι που θα πρέπει να αναφέρονται Twitter μου.

Είναι πολύ εύκολο για τους ανθρώπους να σας μπερδεύουν στο Twitter? Υπηρεσία ενθαρρύνει τέτοια συμπεριφορά ως δημόσιο κοινωνικό δίκτυο. Βεβαίως, η αντίδρασή μου, όπως κάποιος με περισσότερα από 150.000 οπαδούς, είναι ένα άλλο. Οι άνθρωποι με μόνο μια χούφτα των Twitter οπαδούς που χρησιμοποιείται για να κρατήσει τα μηνύματα και είναι πιθανόν να μην είναι σχετικά με το θέμα των άλλων πήγαινε-έλα συνδέονται. (Ευλογεί).

Ειδικότερα, το Twitter έχει μια φρικτή ιστορία της άμβλυνσης παρενόχληση στην υπηρεσία τους? εξακολουθεί να είναι μια επικίνδυνη και άβολη θέση για μεγάλα τμήματα των μειονοτικών ομάδων. Η αλλαγή αυτή φαίνεται χειρότερο χρήσιμα εργαλεία Twitter για να καταστεί ευκολότερη για να παρενοχλούν χρήστες ταυτόχρονα.

Twitter θα βάλει πάντα το λάθος κλίμακα, και αυτό εξακολουθεί να ισχύει. Οι περισσότεροι άνθρωποι αλληλεπιδρούν, πιο πίσω, τα χειρότερα τις εμπειρίες τους. Η επιθυμία να κάνουν Twitter η συζήτηση πιο "εύκολο" είναι συχνά συγχέεται με απρόβλεπτες συνέπειες, χρησιμοποιώντας μια επίπονη εργασία Twitter.

Ωστόσο, το Twitter είναι ανεκτίμητη για την καθημερινή μου ζωή. Γνώρισα και αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους που είναι τώρα φίλοι μου για τη ζωή. Έχω μάθει, και η ζωή βιώνει τόσο διαφορετικές ώστε τα κέρδη μου. Είμαι να διατηρήσει μια ισχυρή κοινότητα των μαθητών σε θέση ενδιαφέρον που μπορώ να σας μεταφέρει όπου η δουλειά μου έχει δημοσιευτεί. Ήταν δύσκολο, τόνωση συνομιλία που άλλαξε την κοσμοθεωρία μου.

Γιατί Twitter είναι καταπληκτική και λίγο έχει να κάνει με τη συμπίεση περισσότερους χαρακτήρες.

Πάντα δεν αισθάνθηκε ξέρουν το Twitter, τι να κάνει με την υπηρεσία τους. Αυτό δεν έχει αλλάξει, και όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, θα συνεχίσουν να διαμαρτύρονται για πράγματα που δεν μου αρέσει. Και πού είμαι παραπονιούνται ότι; Twitter, φυσικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου