var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Ο ήχος του μια ακριβή πυροβόλησε στο ρολόι είναι ... μπύρα

Ο ήχος του μια ακριβή πυροβόλησε στο ρολόι είναι ... μπύρα

Wacht είναι μεγάλα καλάθια προϋπολογισμό απελευθέρωση που προσφέρει τη σκιά το υπόλοιπο του ουρανού. Θα παρέχεται για την παραγωγή αρκετών εκατομμυρίων δολαρίων από το λέιζερ στοχευμένες μάρκετινγκ. Ακόμα Game of Thrones θα glom στην κοιλιά να αποφευχθεί, να ξεχάσουμε χωρίς τελετή. Τέλος πάντων ένα από τα σημαντικότερα ήχο του έγινε από ένα μπουκάλι μπύρα.

Μιλώ για την επιτυχία του, τον ήχο που σας επιτρέπει να γνωρίζετε ρυθμό σας επαφή. Μπορείτε να κατεβάσετε πολύ χρόνο σε αυτό το βίντεο για να ακούσετε:

Επεξεργασία Πηγή Βιβλίο Συλλέκτης Wacht ( μέσω Reddit και να ελέγχεται με e - mail από Blizzard), ο ήχος - Σχεδιασμός Επόπτης Παύλος υπηρέτης, λέει, απ 'όπου προέρχεται και γιατί είναι τόσο ηχηρή Dang:

"Ένα άλλο εξαιρετικά δύσκολο ήχους ήταν η" Pip-hit. Όταν φτάσει κάποιος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι έχετε κάνει επαφή. Ο ήχος πρέπει να αναμειγνύουν επικρατήσει, αλλά δεν αισθάνονται σαν να είχε πραγματοποιηθεί. Ήταν μέσα από τους τόνους της επανάληψης, τελικά μια νύχτα, νομίζω, «θα πρέπει να είναι επαρκής" Σχεδόν να συναντήσετε έναν εχθρό ό, τι είναι .. μπύρα ικανοποιητική. Έτσι, κυριολεκτικά, να ανοίξει ένα μπουκάλι μπύρα. Pssht. Ο ήχος αντιστρόφως, και άγγιξε λίγο, αλλά ο ήχος είναι η επιτυχία μας pips σε. "

Foley καλλιτέχνες σε παιχνίδια, ταινίες και τηλεοπτικά προγράμματα συχνά αποσπάσουν τις αδύνατο ήχους των καθημερινών αντικειμένων. Στην περίπτωση της παρακολούθησης ήταν, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, εάν ο αριθμός των λειτουργιών πρέπει να ολοκληρώσουν την επιτυχία. Θα πρέπει να είναι προφανές, αλλά όχι ενοχλητική. Επαρκής ισχυρό, αλλά όχι αφόρητη. Και φυσικά θα πρέπει να είναι συμβατό με όλα τα όπλα του "αίσθηση".

Αυτό είναι ένα πολύ βάρος να βάλει σε ένα μπουκάλι μπύρας, αλλά κάνει τη δουλειά του και να παρακολουθήσουν μια μικρή διαφορά στον ήχο μεταξύ μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι τύποι των αποτελεσμάτων, αλλά συνολικά ο ήχος -. Παιχνίδι Design είναι πρωτοφανής. Ίσως αναρωτιέστε γιατί αισθάνεται intoxicatingly πράγματα για να φυσήξει Wacht τόσο καλό. Σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας αυτού του γεγονότος.

Ωστόσο, αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ. Blizzard έδωσε διάλεξη για το σχεδιασμό Wacht ήχο στην GDC, και αυτό είναι κάτι άλλο.

Ο στόχος της πρώτης χιονοθύελλα ήταν ότι οι άνθρωποι είναι σε θέση να "παίξει από τον ήχο." Όχι, δεν είναι πιθανό, ένας πρακτικός τρόπος για να παίξει, αλλά οδηγεί σε πράγματα όπως κατεύθυνσης ήχο και άλλα στοιχεία υποδεικνύουν την ευαισθητοποίηση των παικτών για την αύξηση, τόσο λεπτές που δεν μπορείτε να αναγνωρίσει ακόμα και συνειδητά. Είναι ίσως και ο λόγος που μερικές φορές πολύ Αφίσες - παίζουν συνεδρίες με την επιθυμία, τον κλέφτη προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου