var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα Wacht

Αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα Wacht

Η στάζουν προσωπικότητα χαρακτήρες καρτέλ. Μερικές φορές κυριολεκτικά στάζουν. Φαίνεται κακό, αλλά αποσκοπεί στο 100 τοις εκατό, ένα υποπροϊόν κάποιων πολύ ειδικές τεχνικές animation.

Εάν έχετε ένα (και νομίζω ότι είναι μια πραγματική λέξη) είναι overwatch τακτική -obsessed μέρη του Διαδικτύου, έχετε δει το υπόλοιπο McCree αναζητούν κατά καιρούς πως μόλις άνοιξε την Κιβωτό της Διαθήκης.

Βίντεο από αυτό το νήμα Reddit .

Οι άνθρωποι αγαπούν να πάνε σε αυτό το σχέδιο και των άλλων παρόμοιων , επειδή, καλά, είναι διασκέδαση! Γιατί το μακρύ πρόσωπο, McCree; Επίσης, γιατί τα μακριά δάχτυλα λυγισμένα πίσω, σαν ένεση πρόσφατα από μια μπάλα του μπόουλινγκ; Θα πρέπει να πάτε στο νοσοκομείο; Νοσοκομεία εκτελούν εξορκισμούς; Τι έχετε πίσω από την κουρτίνα; Γιατί αποφάσισε να αφήσει τους θνητούς, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι η ζοφερή εικόνα είναι ένας σκελετός φίδι;

Ωστόσο, αυτό δεν είναι ένα τεχνικό πρόβλημα. Τέτοια γεγονότα είναι προστατευτικό για έναν λόγο: προσωπικότητα. Παρά τον περισσότερο χρόνο του κυνηγώντας δαπάνες και πυροβολούν ο ένας τον άλλο, να θέσει το σημάδι πάνω αφίσες ηβική παιχνίδι ρίχνει. Γιατί; Λόγω της χιονοθύελλα μεγαλύτερη θερμοκηπίου (και μερικές φορές noodlier) προσωπικότητα ζωής σε ό, τι κάνουν. οπτικό στυλ και λεκτική αστεία είναι προφανή μέρη. Υπάρχουν πολλά πράγματα διασκέδασης αλλά αυτό συνήθως δεν φαίνεται. Ή τουλάχιστον, δεν ξέρετε ότι μπορείτε να τους δείτε.

Αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα Wacht

Κατά τη διάρκεια μιας διάσκεψης GDC έχει πρόσφατα την παροχή δημόσιων GDC Βοηθός μη , Senior Animator David Gibson κάποια έσπασε -. Μερικές τεχνικές animation Wacht ομάδα στο παραπάνω βίντεο, McCree φουσκώνουν κουνώντας ο γιος Cowboy έναν άνθρωπο, τον εύκαμπτο σωλήνα τρελό κουνώντας τα χέρια και Stretch Armstrong, από λιπάνετε πλαίσιο. Ρύθμιση επιχρίσματα δείχνουν να σηματοδοτήσει μόνο για ένα κλάσμα από τις περιπτώσεις που μια ενέργεια, υπερβολική δυναμική και μαζική. Όπως έχετε παρατηρήσει, συχνά αψηφούν αυτό που θα μπορούσαμε να σκεφτούμε, ξέρετε, φυσικά δυνατό.

«Προσπαθούμε να εντοπίσει τα πλαίσια, όποτε μπορούμε," είπε ο Gibson. «Εγώ το βλέπω ως έλλειψη θαμπάδα κίνηση. Έτσι, αν κάτι κινείται πολύ γρήγορα, θέλουν να βοηθήσουν να προσπαθήσουμε να δούμε".

"Με McCree», πρόσθεσε: «Προσπαθώ να σχεδιάσουν μια όμορφη στάση, και θα ήθελα να είναι σε θέση να δει το πρόσωπό σας, όλη την ώρα για να το κάνετε αυτό, απλά πάρτε το χέρι έχω πολλά .. που ζουν τα πράγματα κοίταξε στο ιαπωνικό στυλ, το οποίο είναι και πάλι διάλειμμα χαρακτήρα μια όμορφη, ισχυρή στάση "μόνο για να πάρει.

Μια ελάχιστα γνωστή, Παπανικολάου animation δράση προσανατολισμένη χρησιμοποιείται όλη την ώρα. Παράδειγμα: Δύο περιβόητη φωτογραφίες Naruto.

Αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα Wacht
Αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα Wacht

Έξω από το πλαίσιο, φαίνονται πολύ άσχημα. Προχωρώντας, αλλά να βοηθήσει ώστε οι σκηνές μάχης φαίνεται να δημιουργεί περισσότερο ρευστό και κομψό.

Σε Wacht, στο τέλος του πλαισίου λιπαίνει συνήθως μέχρι παιχνίδια πόζες και να παίξουν σε άλλα μέρη όπου βρίσκεται η κάμερα. Μετά από όλα, είναι κατασκευασμένα για να δούμε σε έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Αν ένας παίκτης μπορεί να δει από άλλες οπτικές γωνίες, να παρακολουθήσετε πιθανώς ως τρόμου - θα παίξει μεταφερθέντων.

Στελέχη της δυσφήμησης, καθώς και μια άλλη τεχνική, γνωστή ως « απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς », είναι υπεύθυνη για μερικά από τα πιο εμβληματικά κινούμενα σχέδια και είναι ... Αφίσα συμβαίνει τόσο απίστευτα εξετάσουμε ηλίθιο να σταματήσει ή να επιβραδύνει. Στο παραδοσιακό animation, οι τεχνικές αυτές είναι αρκετά συχνές. Ο λόγος για τον οποίο αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι δεν έχουν συχνά σε 3D στα video games.

Αυτό δεν είναι ένα πρόβλημα Wacht

Gibson εξηγεί πώς τα πάντα στη Overwatch πλαισιώνει έργα, ενώ δείχνει ιχνηθέτη animation άλμα δείχνει αν υπερ υπερβολική και κάπως αδέξια αναζητούν. «Προσπαθούμε να αποσπάσουν λίγο περισσότερο από το συνηθισμένο», είπε. ενεργό "Κάτι τόσο απλό όσο το κορμό τέντωμα για να το κρεμάσετε [στον αέρα] λίγο περισσότερο από το κανονικό. συμπιέζει πραγματικά όταν προσγειώθηκε. Το κεφάλι του είναι αυθεντικά. υποστήριξη κατά τη διάρκεια αυτής της βασικής αρχής της συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς σε μια το παιχνίδι. "

Το καλύτερο μέρος; Τα τμήματα των σκελετών των χαρακτήρων είναι στην πραγματικότητα τα noodles. Τώρα, περισσότερο ή λιγότερο. «[Στην χαρακτήρα πλατφόρμες μας] Αυτά τα οστά έχουν ακριβώς πάνω", είπε ο Gibson. «Ζητήσαμε noodles οστών. Νομίζω ότι ονομάζεται πλέον noodles μέρη των οστών. Είναι ακριβώς πάνω από το κόκκαλο και σε όλη τη διάρκεια του τυπικού χαρακτήρα μέσα από τα πόδια." Αυτά τα οστά μπορεί εύκολα να φτιάξετε το δικό σας σκελετούς επόμενο πράγμα που κάνει τακτικά τους χαρακτήρες που είναι το κίνημα γροθιά.

Και αυτό είναι όλο. Την επόμενη φορά που θα γελάσω με ένα από αυτά τα στιγμιότυπα, τουλάχιστον ξέρετε τι είστε γέλιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου