var adfly_protocol = 'https';

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Βασίστηκα πολύ προσεκτικοί στο Uncharted 4

Βασίστηκα πολύ προσεκτικοί στο Uncharted 4

Το πιο διασκεδαστικό που είχα είχαν τη χρήση μηχανικών Stealth Ape Escape Τώρα, σε βολική τοποθεσία με όλες ψηλό χορτάρι στο τέλος του κλέφτη, το Uncharted 4 σοβαρός υποψήφιος γίνει το αγαπημένο μου, και ήμουν λίγο θυμωμένος μαζί μου -. Για αυτό.

Δεν αστειεύομαι όταν λέω ότι η χρήση του αρχικού Ape Escape ο μηχανικός ήταν μια έκρηξη. Στο παιχνίδι της Sony PlayStation το 1999, είναι το καλύτερο μέρος ήταν να γλιστρήσει ότι αλλαγμένο μουσική στο παιχνίδι, όταν χρησιμοποιείται. Το παιχνίδι έχει το ένα από τα καλύτερα soundtracks , Κάθε σύνθεση με πολλές και λεπτομερείς πονηρός μια περίοδο που ορίζεται στο χαρακτήρα, Σπάικ περιπέτεια αντιπροσωπεύουν το ταξίδι στο χρόνο. Όταν είναι ενεργοποιημένη στον τρόπο μυστικότητας για να συλλάβει φυγόδικου όλεθρο μαϊμού στο πέρασμα των αιώνων ήχο στοιχεία από αυτά τα μεγάλα τραγούδια και θα ρυθμιστεί εκ νέου τα κομμάτια αφαιρούνται για να δημιουργήσετε. Είναι ατμοσφαιρική, έξυπνη και ο οποίος ήταν και παραμένει ένα από τα καλύτερα πράγματα που ξέρω.

http: ... //tay.kinja.com/the-playstatio

Όσο για τις επιθέσεις sneak, δεν υπήρχαν πραγματικές συνέπειες της πολύ θυμωμένος πιθήκους να ανακαλυφθεί. Anders πιστεύεται ότι είναι κατάλληλο για πύραυλο υψηλής ισχύος Spike πρόσωπο, φυσικά. Ήταν τρελό διασκεδαστικό, και μερικές φορές πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Ένιωσα την επιβράβευση μιας επιτυχημένης κατάργησης, και συναγερμού δεν τρέχει βίαια πιθήκους εμπόδισε τις γροθιές ενεργοποίηση Spike της μανίας. Ωστόσο, μέρος του ενθουσιασμού από την αποτυχία ήρθε ήταν απολύτως ξεκαρδιστική Εκτός χτυπάνε να ανακαλυφθεί, και η εμπειρία της τρέλας που ακολούθησαν υπερκινητικά. Fuga. Ο κίνδυνος των γρι-γρι. Ήταν καθαρή τύχη μνήμες των video games και μερικά από τα παιδικά μου χρόνια ευτυχισμένη και χαοτική.

Αν δεν έχετε μαντέψει ότι είμαι το άτομο που τα όπλα και ρίχνουν την προσοχή στον αέρα για να οδηγήσει προτιμά.

Καλά, ίσως αυτό δεν είναι εντελώς αλήθεια ότι μου αρέσει εχθρούς, έναν ελεύθερο σκοπευτή μεγάλης ισχύος τουφέκι σε ασφαλή απόσταση, αντί απερίσκεπτο σε μπελάδες αν η επιλογή να πηδήξει από την ύπαρξη. Αλλά η καρδιά, όπως και σε παιχνίδια όπως το Uncharted - σειρά όρων, για παράδειγμα, Stealth και εγώ δεν ανακατεύουμε πολύ καλά.

Δεν μου αρέσει να περιμένουμε για το ημερολόγιο. Μερικές φορές μπορείτε να βαρεθείτε. Λοιπόν, δεν είμαι ιδιαίτερα έμπειρος είτε.

Βασίστηκα πολύ προσεκτικοί στο Uncharted 4

Δεν μπορώ να παραμένουμε επιφυλακτικοί σε οποιοδήποτε από τα παιχνίδια μου. Σύνδεσμος να γλιστρήσει σε βαρέλια ή αντισταθμίσεις πάει για πειρατές ή Hylian φύλακες; Το χειρότερο από όλα, το Legend of Zelda. Tenchu; Ήταν καλό για να είναι φοβισμένος, αλλά μερικές φορές αγχωτική! Υπάρχουν και άλλα παιχνίδια όπως το Metal Gear - Σειρά μετά την πρώτη δοκιμή πήγε. Καθίστε δεν κάθεται καλά με μένα. Και ας - Δεν χρειάζεται καν να αρχίσουν να ξέρετε πόσο μισούσα όταν το Uncharted 2 ο μηχανικός. Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια, αλλά μου αρέσει να το κάνω αυτό, δεν συνέβη ποτέ μέρος.

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πώς είναι κακό, μέσα από ένα πεδίο γεμάτο εχθρούς στο Uncharted 4 και το παιχνίδι μαλακό ξεκινήσει Ninja εσωτερικό μου καλεί ευπρόσδεκτη.

Ξέρω ότι πραγματικά δεν πάει stealth σε ορισμένα σενάρια. Οι επιλογές για τον έλεγχο των επιπέδων, δίνοντας μια αίσθηση της επιλογής και έδωσε την αναθεώρηση των προνομιούχων στυλ του παιχνιδιού σας , ήταν μια ωραία προσθήκη. Αλλά πριν από όλα αυτούς τους εχθρούς, και τόσα πολλά ζιζάνια και υψηλή χώρους πρασίνου για να κρύψει στο I, η οποία κάνει ακριβώς αυτό. Κάθε φορά που ήταν διαθέσιμο, το έκανα. Ήταν ο πιο εύκολος τρόπος, και ίσως λίγο πάρα πολύ εύκολα πόσο καλά τοποθετημένο ήταν όλα τα σχετικά κτίρια και τις θέσεις του εχθρού.

http: ... //kotaku.com/uncharted-4-th

Στη Σκωτία, το επίπεδο του παιχνιδιού στο νεκροταφείο, το πολύ εξαρτάται από το δέρμα του ήταν στο γρασίδι και τριβόλια. Το ίδιο συνέβη και σε επόμενο κεφάλαιο για να φτάσει και να εξερευνήσετε Libertalia. Όταν έφτασα στη Μαδαγασκάρη, αλλά το ένστικτό μου ήταν το χρησιμοποιεί όταν αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο. Έχω ρίξει για λίγο μέχρι που κατάλαβα ήταν ελεύθεροι σκοπευτές στο μίγμα. Στη συνέχεια, είναι ένα ζήτημα που παίζουν με προσοχή και κρύβονται στα ερείπια ενός πύργου (είναι το Uncharted, φυσικά, ένα ερείπιο ήταν) μέχρι που θα μπορούσε να κρεμάσει ένα τουφέκι ελεύθερου σκοπευτή από μένα. Έχω δοκιμάσει πολύ χρόνο μου για να παραμένουν αόρατα όταν σε προηγούμενες περιπτώσεις, θα ήθελα να πάω μάλλον σε λειτουργία λήψης, μόνο πολύ νωρίτερα από ό, τι έκανα.

Ακόμα κι αν είμαι ο σκοπευτής τουφέκι όταν παίζω άλμα κατά μήκος των διαδρομών στο χορτάρι συνεχίσει ως γεύση. Κάποτε αυτή η επιλογή ήταν περισσότερο εφικτό, στην οποία τοποθετούνται, και έτσι έπρεπε να τραβήξει τη σκανδάλη. Τίποτα μόλις πριν ήμουν πολύ ανησυχούν ότι δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά το χορτάρι, και το έχασα.

Έχω το γκαζόν.

Βασίστηκα πολύ προσεκτικοί στο Uncharted 4
Έχασα το γρασίδι στη Σκωτία. Ήταν παράξενο ηρεμία. Νομίζω ότι ήταν καλό, πάρα πολύ.

Είναι απίστευτο, σε αντίθεση με μένα χάσει κάποιο χόρτο, γιατί αυτό σημαίνει ότι παραπονέθηκε ότι δεν είναι σε θέση να εισέλθουν τρόπο μυστικότητας.

Ακριβώς ποιος είμαι εγώ;

Το μέρος του μυαλό ανατίναξη όλα για μένα είναι ότι θέλω να ανιχνεύσουμε στους ανθρώπους. Δεν είναι μόνο η ευκολία τοποθετήθηκε ψηλό γρασίδι κοντά σε ένα κτίριο ή δυστυχισμένος περιπλάνηση AI πολύ κοντά στον τόπο της χλόης (αν και συχνά αναρωτηθεί πώς δεν μπορούσε να δει τα πάντα, ότι σφυρίζω το τοπίο, αλλά εγώ έλασης μαζί του). Είναι ότι έχω γίνει πολύ αποτελεσματικό σε χαμηλές αλιευμάτων, και τα ράφια χρησιμοποιούν προς όφελός μου. Μου άρεσε η δυνατότητα να ζητηθεί επιπλέον θόρυβο και τις χαρές έξυπνη συντρόφους AI κάνουν το ίδιο ικανοποίηση της αποζημίωσης. Είδα Σαμ, ιδίως, να κάνει μια καλή δουλειά, συναρπαστικό.

Αλλά ήταν επίσης να γίνει πάρα πολύ που εξαρτώνται από αυτές τις κλεμμένες ελιγμούς. Πάρα πολύ εφησυχάζουμε με τον τρόπο που προσέγγισε το παιχνίδι από αυτήν. Συνειδητοποίησα ότι άρχισα να παίζω σε ένα μοτίβο που επαναλαμβάνεται τα stealth επιλογές ήταν διαθέσιμα κάθε φορά. Δεν έπαιξε 4 πρόθεση Uncharted καλά σε όλα, αλλά το παιχνίδι είχε την αίσθηση ότι υπάρχει ένας τρόπος που με οδήγησε.

Δεν συνηθισμένη μου προσέγγιση της σειράς, μπορεί να πει κανείς, είναι μια απόδειξη για την ποικιλία των τρόπων, και αυτή η τελευταία έκδοση είναι καλύτερη στο σχεδιασμό του παιχνιδιού. Το παιχνίδι ακόμη και μερικές σκηνές δράσης αναγκάστηκε να συμβεί σενάριο, αλλά όχι πάντα, και αν αφεθεί στον εαυτό μου, κάθισε στα κρυφά όσο το δυνατόν περισσότερο για να πάρει κάτω και τον καθαρισμό μερικά αριστερά, αν καταλαβαίνω. Με πολλά γρασίδι γύρω από αυτό ήταν το πιο λογικό ασυνείδητα να χρησιμοποιήσετε την επιλογή. Αυτό είναι ενδιαφέρον για μένα, εκ των υστέρων, γιατί δεν υπήρχε τίποτα που πρέπει να γίνει για να σταματήσουν να κρύβονται πίσω από έναν τοίχο και να λάβει την πρώτη βολή.

Πρέπει Τώρα που έχω τελειώσει το παιχνίδι, εγώ θα πάω πίσω και να προσπαθήσουμε να πάμε στα πρώτα φαράγγια, ποτέ δεν κάνουν ερωτήσεις. Για μένα Uncharted είναι - σειρά πιο διασκεδαστικό όταν παίρνω ένα καταιγισμό από σφαίρες του εχθρού ένας αγώνας ανόητα ξεκίνησε πάνω, και στη συνέχεια να δούμε πόσο σταθερό στόχος μου είναι να οικοδομήσουμε headshots (CAN - ίσως είναι λίγο ενοχλητικό).

Βασίστηκα πολύ προσεκτικοί στο Uncharted 4

Μου αρέσει πολύ όταν το παιχνίδι με βάζει σε μια σκανδαλώδη κατάσταση, και εγώ, γρήγορα για να μου προσγειωθεί σε μπελάδες κακές αποφάσεις. Κανένα τρίτο πρόσωπο shooter παιχνίδι πολύ συχνά, γι 'αυτό μην κουράζονται τα ατέλειωτα κύματα. Το κύμα ενθουσιασμού είναι εκεί, και με διακριτικότητα, όπως συνάντηση (και μερικές φορές η σοφότερη επιλογή), όπως μπορεί να είναι, δεν είναι αγχωτικό στο Uncharted 4 ... όχι πάντα, ούτως ή άλλως.

Σε αυτό το παιχνίδι είναι οι προσεγγίσεις πιο έξυπνοι εχθροί, όταν η παρουσία τους βρίσκονται. προφανώς εμφανίζονται από το πουθενά, έτσι μπορείτε πραγματικά να είναι λίγο πιο πυροβολούν στρατηγικά για την πρώτη, και από πού. Αυτή είναι η πρόκληση που νομίζω ότι θα ήταν. Ακριβώς για τη διασκέδαση. Ακριβώς για να δείτε πόσο μακριά μπορείτε να πάρετε πραγματικά. Και ποιος ξέρει, ίσως θα είναι τόσο βαρετό, αν ξεκινήσετε το κάνουμε πάρα πολύ καιρό. Θα πρέπει επίσης να λάβουν το επίπεδο δυσκολίας υπόψη. Έπαιξα σε φυσιολογικά επίπεδα στην πρώτη εκτέλεση. Σε κάθε περίπτωση, η τακτική μου ανακατεύουμε ίσως ο τρόπος που η προσέγγιση του παιχνιδιού θα πρέπει να το καλύτερο από αυτό και να μην στηρίζονται μόνο σε μεγάλο βαθμό σε ένα στυλ στο άλλο να κάνει.

Δεν ξέρω αν μπορώ πραγματικά ακολουθήσουν μέσα από αυτό το πρόγραμμα, αλλά αν παίζω και πάλι. Stealth τακτικές είναι τόσο άνετα ώστε όταν επέστρεψα μερικές φωτογραφίες μέσα από την λειτουργία φωτογραφίας να διαρκέσει μερικά βήματα, βρέθηκα στις παλιές τους συνήθειες επιστρέφουν κρύβονται και προσεκτική, διότι για να είναι με την πρώτη μου χρήση. Σημείωσε ότι έχω κάνει μια συνειδητή προσπάθεια να προσαρμόσει τη σκέψη μου, και εγώ πραγματικά δεν μου αρέσει.

Θέλω τη συγκίνηση του κινδύνου, και είμαι πολύ από το να μην πάρει ποτέ στη βάση Stealth.

Ή ίσως είναι ακριβώς ότι το παιχνίδι μου έχει διδάξει ένα καλύτερο παίκτη, για να είναι οι συνετές αποφάσεις, όπως αναμενόταν, και είμαι πιέζει, επειδή είμαι πεισματάρης ηλίθιος. Μια επιθυμία να επιστρέψει Ape μου ξεφύγει επικίνδυνα ημέρες, και αρνείται να παραδεχτεί ότι μπορεί - να είναι αντανακλάσεις μου για Stealth αλλαγή.

Μου διδάξει πώς να απολαύσετε πραγματικά stealth; Πώς ύπουλος από εσάς, το Uncharted. 4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου