var adfly_protocol = 'https';

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Honor φροντιστήριο είναι πολύ καλή

για την τιμή

Για να τιμήσει ένα παιχνίδι πάλης ικανοποιητικά επίπεδα βασίζεται στην "αίσθηση". Είναι, ουσιαστικά, από όπου και αν δεν πρόκειται να είναι μια χαρά, εκτός και αν επιτυχείς λύσεις πρόγραμμα για τα σήματα γρήγορα δάχτυλα animation. Χωρίς την άσκηση του βασικά, μπλοκ και να αποφύγει σαν ηλίθιος, προετοιμάζονται για την πλήρη, η οποία είναι ο στόχος αυτού του παιχνιδιού.

Αναπτύξουν παλμό παιχνίδι πάλης είναι ένα προφανές πράγμα που πρέπει να κατανοήσουμε συχνά αφήνει ένα σεμινάριο για τη δική σας. Για την τιμή φροντιστήριο είναι μια χαλαρή αλλά σταθερή υπενθύμιση, όπως κάθε παιχνίδι πάλης, η πειθαρχία πάρει πραγματικά την αγάπη.

Για εκείνους που εκφοβίζονται από ένα παιχνίδι που το δυναμικό όλων των κακών RPG πρέπει να αγωνίζονται, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το φροντιστήριο είναι πολύ λεπτομερής. Θα φύγουν με αρκετή εμπιστοσύνη για να εκπαιδεύσει με έναν ξένο που αναπόφευκτα σκοτώνουν πέντε φορές. Για να ξεπεραστεί αυτό το άγνωστο, θα πρέπει να επικεντρωθεί σοβαρά στο σύστημα μάχης από τα δομικά στοιχεία ότι τις επόμενες ημέρες, οι παίκτες μπορούν να αναπτύξουν πολύ γρήγορα.

Δεν έχω παίξει ένα καλό φροντιστήριο στη μνήμη. Πρόσφατα το αίμα, και ήταν «τρέξει και σε αυτό το μικρό σημειώσεις κήπο συλλογή" τόσο απογοητευμένοι με την εισαγωγή της ότι θα περιέχονται εντελώς να ακολουθήσει τις οδηγίες σας. Αυτός είναι ο κίνδυνος μιας κακής φροντιστήριο είναι τόσο αργή, βαρετό και άσκοπο να περάσουν το υπόλοιπο του παιχνιδιού παραλύσει, αλλά πίσω στην πεισματάρης. Χειρότερα tutorials, οι παίκτες μπορούν να αναμένουν μια δραματική σενάριο αποκτήσουν δεξιότητες στη μέση του μια στιγμή αιφνίδιας ενθουσιασμό που εμπλέκονται.

για την τιμή

Για το φροντιστήριο τιμή αυτή αποφεύγονται τα πάντα. Ξεκίνησα με την κατηγορία σαμουράι, Orochi. Είστε σε ένα κάστρο προσγείωση boot-στρατόπεδο στυλ ενός μικρού βασιλιά. Υπάρχουν δύο μοντέλα μπροστά σας, και παρόλο που η περιοχή δεν είναι μικρή, δεν έχουν και πολλά να κάνουμε, δεν αναγνωρίζονται. Το παιχνίδι προσκαλεί μπλοκ στους στόχους, εμπρός και πίσω μεταξύ των δύο. Μάθετε να κρατήσει, και το μπλοκ στα αριστερά και στα δεξιά και τον αέρα πριν από έναν στρατιώτη εισέρχεται μέσα από μια πίσω πόρτα. Το θέμα είναι, και ειδήμονες στο τελικά προσθέτοντας ελαφρά και βαρέα επιθέσεις στο ρεπερτόριο του, πριν χάσει.

Φαίνεται σαν ένα ψωμί φροντιστήριο και το βούτυρο, αλλά μερικά πράγματα που αλιεύονται πραγματικά την προσοχή μου. Πρώτον, ο ίδιος δεν αισθάνεται συντριπτική. Θα μπορούσε να επικεντρωθεί σε μια στιγμή σε ένα πράγμα χωρίς το φόβο μου δάχτυλο του ποδιού μου σε ένα βαθύ, σκοτεινό μηχανική θάλασσα μάχης (αν και εγώ) βυθίζεται. Σας καλώ όλα τα πράγματα, δύο ή τρεις φορές για να εξασκηθείτε σε κάθε σελίδα πριν προχωρήσετε. Αυτό είναι καλό, γιατί συχνά άλμα πάει σε αντανακλαστικά μου μέσω αυτών των τύπων των επαναλήψεων σε βάρος των ραφών. Καταπολέμηση με τα παιχνίδια, να γνωρίζει πώς να κάνει κάτι είναι ένα φτωχό υποκατάστατο για την επιθυμία να το πράξουν. Επιπλέον, ολοκληρώθηκε μετά από κάθε εργασία, μπορείτε να όλο το χρόνο που σας πριν αποφασίσετε να συνεχίσετε την εξάσκηση.

για την τιμή

Sonic και σήματα διεύθυνση AI μου έχει αναγκαστεί να προβληματιστούν σχετικά με το ημερολόγιο. Πριν να ταλαντεύεται προς τα δεξιά, θα σας ζητηθεί να μπλοκάρει στη δεξιά πλευρά με ένα βέλος και ένα γρύλισμα, ενώ αυξάνοντας το σπαθί του. Σύντομα η κλειδαριά μηχανικά. Ένας παίκτης, τα ποσοστά αυτά είναι πολύ πιο ομαλή, και έχω προσωπικά προβλήματα για να χωρέσει τις ενέργειες του ελεγκτή animation φωτεινό σήμα αν έχω πάρει ένα νέο παιχνίδι πάλης. Ως εκ τούτου, αν και είναι λίγο Holdy αισθάνθηκε πλευρά, είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν.

Μετά την ήττα ο στρατιώτης είπε ότι η ζώνη σύλληψης Α, η οποία αποτελείται από το multiplayer φλόγας. Μπορείτε αμέσως βομβαρδιζόμαστε με τους εχθρούς. Δεν δημοσιεύεται σε τρομακτικό ανοιχτό κόσμο. Περνά μέσα από ένα κάπως γραμμική πορεία μέχρι να συναντήσει με το κακό που συντρίβει γρήγορα με νέες δεξιότητες σας. Ένα σμήνος των επιθέσεων του εχθρού με ευκολία, να καταστρέφονται. Ήταν ένα κομμάτι του Dynasty Warriors, αλλά η πρόκληση ήταν ευγενικό διακριτά εναλλαγή μεταξύ των στόχων μικρά και σκληρά μπαρ σπαθί.

Σε αυτό το σημείο, «Cruisin και να αισθάνονται καλά για τον εαυτό τους πριν από την αίσθηση αυτοπεποίθηση, η τιμή είναι μια ορισμένη μηχανική. Dodge και την κατανομή αποθήκευσης, που εμφανίζονται σε αυτό το ευτυχές μικρό κενό πολύ απλό Αυτός ο ίδιος το λέει. στόχος έχει συλληφθεί.

Έσκαψα πραγματικά το ρυθμό του. Μπορείτε να ξεκινήσετε για κούκλες και easy going AI, διάφοροι αναστολείς της αρωματάσης και εύκολα τελικά μέτρια ΙΑ. Η σχετική απλότητα κάνει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων, δείχνει ποτέ πραγματικά πόσο δύσκολο θα είναι και πάλι εναντίον άλλου ανθρώπου. Και ειλικρινά, αυτό είναι ένα καλό πράγμα. Τώρα οι παίκτες είναι πολύ καλοί. Και η ήττα δεν είναι δεδομένη συντριπτική ικανότητα να κυριαρχήσει σε ένα ασφαλές, μικρό και περιορισμένο χώρο.

Καταπολέμηση της παιχνίδια είναι ένας πόλεμος της εμπιστοσύνης και μερικές φορές ψευδείς εμπιστοσύνη. Νιώθω καλά στα βασικά, τα οποία μπορεί να βρεθεί στη σωστή νοοτροπία για να αλέσει στις πιο σύγχρονες τεχνικές. Θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν μέχρι και σε άλλους ανθρώπους, επειδή η διαφορά είναι στην αποτροπή ικανότητες ως συγκλονιστική, αλλά από την πλευρά της, για να πούμε την τιμή ότι αυτή τη στιγμή, η οποία είναι εύκολο να ελεγχθεί, είναι ο τρόπος για την επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου