var adfly_protocol = 'https';

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Final Fantasy VI αναθεώρηση: απλά ο καλύτερος

Εικονογράφηση του Angelica Alzona

Στα πρώτα λεπτά του Final Fantasy VI, μόνο όταν νομίζετε ότι έχετε μια αίσθηση του ρυθμού, αλλάζει τα πάντα το παιχνίδι. αμνησία ήρωες του Terra είχαν τον έλεγχο, για μισή ώρα και κατά πάσα πιθανότητα ότι υποθέτοντας ότι ο πρωταγωνιστής θα είναι μακροπρόθεσμα, πέφτει σε μια τρύπα και έξω. Και τότε θα πρέπει αυτό:

Αυτό είναι Locke. Είναι ένας κυνηγός θησαυρών. Το έργο του σχετικά με τις παραγγελίες της πρώην εξωτερικού άνθρωπος που βοήθησε την εξοικονόμηση Terra να ελέγχονται από την αυτοκρατορία του κακού (που είναι γνωστό ότι είναι κακό, γιατί ονομάζεται το βασίλειο) θα βοηθήσει Terra.

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, σας δίνεται έλεγχο του Locke, ο οποίος με μια ομάδα 11 φιλική γάτα άσπρο πουλί που ονομάζεται Moogle σε μια προσπάθεια να διασώσει το ασυνείδητο συναντά το κορίτσι. Δεδομένου ότι μόνο τέσσερις χαρακτήρες μπορεί να είναι σε ένα μέρος σε μια στιγμή, η ομάδα των 12 χωρίζεται σε τρία μέρη, και όλα αυτά θα πρέπει να χρησιμοποιείται το ασυνείδητο σώμα τέρατα για την προστασία της Terra.

Εχθρούς, όπως slogging μέσα από ένα λαβύρινθο από στενά δρομάκια, θα πρέπει να στραφούν και πίσω μεταξύ των τριών μερών, με κάθε ομάδα να αγωνιστεί συμφόρηση και τέρατα καθώς πλησιάζουν. Διακυβεύονται πολλά: Αν ένα από τα τέρατα ήρθε στο Terra, το παιχνίδι τελειώνει.

Σήμερα είναι ένα από τα απλούστερα παιχνίδια στο Final Fantasy VI. Αλλά στις αρχές της δεκαετίας του '90, ήταν εκπληκτικό. Οι περισσότεροι ρόλο στον έλεγχο του κόμματος? Final Fantasy VI του έδωσε τρεις.

"Αυτό" φάνηκε να πούμε το παιχνίδι ", όχι", όπως πολλές ΑΟΠ. "

Για χρόνια, η τυποποιημένη μέθοδο για τον ρόλο-παιχνίδι: εσείς, ο παίκτης, έχει ένα χαρακτήρα κόμματος σε μια πόλη που σας δίνει μια αναζήτηση που τον οδηγεί σε ένα μπουντρούμι που έχει μια μάχη αφεντικό παίρνει και τα νέα επίπεδα εξοπλισμού, έτσι ώστε να το η πλησιέστερη πόλη για να κινηθεί, έτσι θα πρέπει να λάβει μια νέα αποστολή που θα σας οδηγήσει σε ένα νέο μπουντρούμι. Ξεπλύνετε, επαναλάβετε.

Final Fantasy VI ήταν διαφορετική. Στο Final Fantasy VI, θέλετε να τραγουδήσει σε μια όπερα, ρίξτε μια πρώτη βόλτα στο U - κομμάτια για να κλέψουν ρούχα τους εμπόρους, πάρτε το τρένο, ολοκαυτώματα πήρε στην κόλαση, να μιλήσει το δρόμο σας γλυκό ανταμοιβές πάρετε ένα συμπόσιο προδότη, συλλέγουν τα ψάρια σε ένα άρρωστο γέρο, ένα αυτοκρατορικό αγώνα δύναμη του αέρα, και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πώς να επαναφέρετε μια ομάδα της ζωής των ανθρώπων μετά τη συγκλονιστική καταστροφή.

Όπως έχω πει. Αυτό δεν είναι το πιο ΑΟΠ.

Αυτή είναι η έκτη του Kotaku Final Fantasy Αναδρομική , στο οποίο και πάλι σε κάθε παιχνίδι FF κύρια γραμμή μια ματιά.

Αφήστε ένα ταξίδι Η Super Nintendo και η κονσόλα της Sega μας αντεπιτεθούν για το 1994. για την υπεροχή? μικρές προγραμματιστές, όπως Blizzard και τον εντοπισμό κυριαρχούν οι υπολογιστές μας? και μια μικρή ιαπωνική εταιρεία που ονομάζεται Squaresoft είναι έτοιμος να ξεκινήσει το Final Fantasy VI, το έκτο επεισόδιο της σειράς, η οποία είχε αποθηκεύσει επτά χρόνια νωρίτερα από τη χρεοκοπία.

Αυτό είναι λίγο διαφορετική. Final Fantasy VI συναλλαγές σε Tolkien για ένα υγιές κομμάτι του Ιουλίου Βερν, αντικαθιστά tropes φαντασίας, που υιοθετήσαμε ως ξωτικά πρότυπα, νάνοι, μεσαιωνικά κάστρα έναν έρημο κόσμο της ανάμειξης μηχανές και μαγεία. Ένα από τα πρώτα μέρη που μπορείτε να δείτε στο Final Fantasy VI, είναι το κάστρο του Φίγκαρο, ένα μεγάλο κομμάτι βράχου θα μπορούσε pixelated σαν μέσο μεσαιωνικό φρούριο σας φαίνεται, αν όχι για το γεγονός ότι μπορεί να υπάρχει μια υπο - θαλάσσιας. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα παιχνίδια Final Fantasy, η εξάπλωση απαλά επιστημονικής φαντασίας στην κεφαλή του μεγάλου παγωμένα φαντασίας, Steampunk FFVI είναι πλήρης. Δηλαδή, το παιχνίδι ξεκινά με ένα ρομποτικό κοστούμι.

Αυτό δεν είναι ό, τι Final Fantasy VI είναι αξιοσημείωτο, ωστόσο. Αξιοσημείωτο είναι στιγμές σαν αυτή:

Αυτή η σκηνή, η οποία είναι προαιρετική και δεν ξεκινά από τους αδελφούς Edgar και Sabin βάλει στο κόμμα σας και να πάρετε το κάστρο του Φίγκαρο αποκάλυψε την τραγική ιστορία δύο χαρακτήρες που φαινόταν να είναι λίγο σαν αστεία μέχρι τώρα. Sabin είναι μυς ένα αδύναμο μυαλό? Edgar είναι μια μηχανική κερατοειδή.

Όπως γνωρίζετε εκ των υστέρων, αλλά είχαν μια μαλακία. Ο πατέρας του πέθανε, 10 χρόνια πριν από τα γεγονότα του Final Fantasy VI, και στη διαθήκη του τα δύο αδέλφια Figaro ζήτησε τη χώρα αντί για τρέξιμο. Αλλά ούτε Sabin ή Edgar θέλει να είναι βασιλιάς. αναχωρούν προσπαθεί να μιλήσει Sabin Figaro Edgar, αλλά ο Edgar δείχνει πόσο εύκολο θα ήταν. Ο πατέρας του, του οποίου η σκιά υψώνεται πάνω από τα δύο θα είναι απογοητευμένοι όταν φύγουν από τη χώρα. Ως εκ τούτου, Edgar έκανε μια πρόταση.

"Ας διευθετήσει αυτό με το κτύπημα ενός νομίσματος», λέει ο Edgar (το οποίο μεταφράζεται ως Game Boy Advance, το οποίο μηδενίζει την διαστρεβλωμένη εκδοχή του SNES). "Αν τα κεφάλια, κερδίζετε. Ουρές, κερδίζετε. Ο νικητής με όποιον τρόπο θέλετε ... επιλέξετε δεν το μετανιώνω, δεν σκληρά συναισθήματα."

Sabin είναι αλήθεια, τότε η κάμερα ακολουθεί το κέρμα στον αέρα για λίγα δευτερόλεπτα πριν από το μαύρο ξεθωριάζει. Γνωρίζουμε τι συνέβη, φυσικά. Edgar Figaro κυβέρνησε για σχεδόν μια δεκαετία. Sabin, πέρασε τώρα τα επόμενα δέκα χρόνια για να εκπαιδευτεί ως πολεμικός καλλιτέχνης να είναι. Σε αυτό θα συνεχιστεί κάποια ήπια λόγια για να μοιράζονται ένα ποτό, και στη συνέχεια την περιπέτεια.

Λίγο αργότερα, συνέβη (29:36 εκκίνηση):

Σε μια προσπάθεια να μεταναστεύσουν σουβέρ παίκτες για να τους πείσουμε να βοηθήσει την ομάδα σας, το βασίλειο Edgar από το νομισματοκοπείο να αγωνιστεί και πάλι, προτείνουν ότι, αν αυτός είναι ο επικεφαλής συνδέει μεταφραστές. Το κέρμα πέφτει στο κεφάλι, Edgar κερδίζει, Setzer και αμέσως κατάλαβε ότι ήταν ένα τέχνασμα. Edgar χρησιμοποιεί ένα δικέφαλο νομίσματος. Εκτός από μια γρήγορη βολή - μακριά γραμμή που δεν έχει δει όταν Sabin στο τμήμα ( "αυτή τη γωνιά ..."), Final Fantasy VI σας επιτρέπει να θέσει τα κομμάτια μαζί ότι: ο αδελφός του Edgar ήταν το στοίχημα να κερδίσει τη ζωή που αλλάζει χρόνο από το , Edgar, ένας χαρακτήρας που συνοψίζεται καλύτερα ό, horny ερπυσμού έριξε σκόπιμα τη ζωή του Sabin. Sabin και ποτέ δεν ήξερε.

Final Fantasy VI είναι γεμάτη από στιγμές όπως αυτό - ένα. Σχεδόν όλοι οι χαρακτήρες σε όλα τα 14 άτομα του είναι πιο περίπλοκη από ό, τι φαίνεται, εκτός ίσως Umaro, η οποία εμφανίζεται ως ένα χιονάνθρωπο στη σιωπή και, στην πραγματικότητα, ένα χιονάνθρωπο στη σιωπή. Terra τραγικό μυστικό ανταποκριτές κληρονομιά Cian έχει το Final Fantasy VI έχει βάθος του χαρακτήρα που θα ήταν ασυνήθιστο σε ένα παιχνίδι βίντεο, ακόμη και σήμερα. Το 1994, ήταν άνευ προηγουμένου.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο μόνος λόγος Final Fantasy VI είναι τόσο εκπληκτικό, αλλά είναι ο κύριος λόγος. Νωρίς για να αποθηκεύσετε το παιχνίδι, όταν ο Locke περνά μέσα από τα ορυχεία Narshe Terra πραγματικά σκέφτονται για το γεγονός ότι ο ίδιος δεν θα μπορούσε να σώσει τη Ραχήλ, τη γυναίκα που αγαπούσε. Παρά το γεγονός ότι ως αδίστακτο ρακέτα Locke διέκρινε ποια κρυφά στοιχειωμένο από ένα καταναγκασμό για να προσπαθήσει να σώσει τους ανθρώπους, κυρίως γυναίκες και κάνει ό, τι κάνει. Μια σύγχρονη JRPG που θα μπορούσε να χτυπήσει στο κεφάλι με αυτό, μπορεί - να ρίξει σε κάποια ομιλία ή μακρύ μονόλογοι για το πώς Locke θέλει να σώσει μόνο τους ανθρώπους, αλλά το Final Fantasy VI μπορεί να παραμείνει σε μια λεπτή, η οποία είναι ένας λόγος για τον οποίο είναι τόσο μεγάλη.

Λοιπόν, αυτό είναι το απίστευτο μουσική, γρήγορο σύστημα μάχης, φοβερή κακοποιό, καλές τέχνες 16-bit, και ούτω καθεξής. Θα συζητήσουμε, έτσι δεν είναι;

Η ιστορία: Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι Terra, αμνησία πρωταγωνιστής μας μπορούν να χρησιμοποιούν μαγεία, μια τέχνη που οι πολίτες θεωρούν το Final Fantasy VI είχε πεθάνει. Δείχνει, επίσης, ότι ο Locke είναι μέλος των Returners να ανατρέψουν μια ομάδα αντίστασης καταπολέμηση της αυτοκρατορίας του κακού. Αναγνωρίζοντας ότι οι μαγικές δυνάμεις του Terra θα ήταν χρήσιμο να την αιτία του, Locke θα σας οδηγήσει σε ένα ταξίδι γύρω από τους αντιγραφείς και καφέ κεφάλι για να χτυπήσει, Banon, ο μόνος χαρακτήρας στο παιχνίδι, του οποίου ο θάνατος οδήγησε σε έναν χρόνο ακόμα παιχνίδι, ίσως γιατί «παλιά. Μετά από μια παράκαμψη και την περιπέτεια στυλ Rush Hour ξεκαρδιστική με Sabin και Κυανό, η ομάδα αναγκάζει τους εισβολείς αυτοκρατορία ανταποκρίνεται στην Narshe έχει οδηγήσει από ένα υπολοχαγός ζώα που ονομάζεται κατεψυγμένα Esper μαγεία προστατεύουν το όνομα Kefka.

Οι αντιγραφείς κερδίσει τη μάχη, αλλά Terra μετατρέπεται ξαφνικά ένα τέρας ροζ γυμνό (παρ) και πετά σε όλο τον κόσμο σε ένα κυνήγι, αφήνοντας το υπόλοιπο πλήρωμα. Δείτε Ζωζώ, μια πόλη γεμάτη τέρατα, όπου ο καθένας όλη την ώρα, και συναντά ένα γέρο που ονομάζεται Esper Ramuh, Locke και το πλήρωμα ζητά να πάει να σώσει ΑΦΟΙ του Esper ένα σπίτι στην αυτοκρατορία όπου Kefka αποστράγγιση δύναμή σας. Για να μπει στο βασίλειο, οι αντιγραφείς έχουν κατευθυνόμενων. Τα έργα αερόπλοιο, ανήκει σε κάποιον που ονομάζεται μεταφραστής που μόλις έστειλε τυχαία μια επιστολή προς την όπερα κοντά, προειδοποιούν ότι προτίθεται να απαγάγει το αστέρι, Μαίρη.

να μην προειδοποιήσει τους απαγωγείς συνήθως τα θύματά τους, αλλά hey, Setzer δεν είναι πολύ καλή στην απαγωγή. Και hey, τι γνωρίζετε, οι αντιγραφείς έχουν ένα μέλος που μοιάζει πολύ με Mary Celes είναι μια μεταρρυθμισμένη γενική αυτοκρατορία που έσωσε Locke αποκλίσεις κατά τη διάρκεια αυτής της προ Narshe.

Το Τμήμα επινοεί ένα τρελό σχέδιο για να έχουν Celes ντυμένος ως Mary, πραγματοποιείται στην όπερα, και είναι σκόπιμα Setzer αφαιρεθεί, έτσι ώστε όλοι να σε πλοίο σας και να τον πείσει να την αφήσει να δανειστεί. Είναι μια σιωπηλή μπερδεμένη επιχείρημα ότι μία από τις καλύτερες σκηνές στην ιστορία των video games, η διαδραστική όπερα:

Το οικόπεδο λειτουργεί και μεταφραστές, εντάχθηκε στην ομάδα με τα κατευθυνόμενα του. Μόλις έχετε ένα ζευγάρι φαύλο τεράστιες γερανούς Esper και πολέμησε αποθηκεύονται Returners (heh) για να Ramuh αποκάλυψε πίσω ότι η μητέρα της Terra σε μια πύλη προς τον κόσμο ως Esper (!) Μειώθηκαν έφηβος και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ένα κόκαλο Esper που ονομάζεται Maduin (!), το μισό Terra Esper κάνει (!!!). Κεφάλια στην είσοδο μιας συμμορίας Esper κόσμο, πάνω στην ώρα για να δείτε το κακό αυτοκράτορα και Kefka Gestahl το στενό δάκρυ εμπόδιο που κρατά σε όλες αυτές τις ειδικές εξουσίες. Η Esper είναι θυμωμένοι και να καταστρέψει την πρωτεύουσα, η οποία έχει ξαφνικά Gestahl μια αλλαγή της καρδιάς και Returners ζητήσει μια συνθήκη ειρήνης. Στη συνέχεια ζητά από τα αντιγραφείς πάτε να μιλήσετε με το Esper και συγνώμη για λογαριασμό του βασιλείου.

Φυσικά Gestahl δεν ήταν πραγματικά μια αλλαγή της καρδιάς, και σύντομα δείχνει ότι ο ίδιος και Kefka είναι πραγματικά ο πόλεμος, μετά από μια σειρά αγαλμάτων που ονομάζεται υπερ-τριάδα. Με αυτούς τους τρεις πυλώνες και rip Kefka Gestahl μια τεράστια ήπειρος στη γη και στο δικό τους κυμαινόμενο υπερδύναμη νησί. Έτσι πάει στο νησί, ίσως σκέφτεται ότι η τελική μπουντρούμι έχει καταφέρει να αποκαλύψει μόνο Gestahl Kefka, το κυμαινόμενο ήπειρο, το έναυσμα, και η χρήση των αγαλμάτων στην τρι- σύγκρουση και να αναλάβει τον κόσμο. Το κόμμα του έφυγαν για να ξεφύγουν από την ήπειρο μόνο επιπλέουν για να εξοικονομήσετε χρόνο από τη σκιά των μισθοφόρων (αν δεν είσαι ηλίθιος). Στη συνέχεια Kefka κατέστρεψε τον κόσμο. Game over.

Γελώ. Αλλά όλα άλλαξαν. Ένα χρόνο μετά τα γεγονότα του πλωτού ηπείρου, όπως παίζουν Celes, ξυπνάει μόνος στο πρόσφατα πλαστά κόσμο από την καταστροφή, όπως Kefka σε ένα τεράστιο πύργο όλη την ημέρα, με τη μαγεία ακτίνα λέιζερ για να zap κάποιος ότι βάζει στο θυμό. Στην επόμενη ώρα, το παιχνίδι μια σειρά προαιρετικών αποστολών, μη γραμμική, προκειμένου να προχωρήσουμε το υπόλοιπο των συμμάχων τους και να νικήσει Kefka. Μαζί με τον τρόπο που θα Locke προσπάθησε να βοηθήσει την πρώην φίλη του για να πάρει πίσω στη ζωή, διδάσκει Terra, πώς να αγαπάμε, την καταπολέμηση μαγικές εικόνες που κατάπιε ένα νησί, να συμμετέχουν σε δημοπρασίες, Monster συγκεντρώνονται για να καταπολεμήσει πλοκάμι ειδικές εξουσίες, εκτός Τα παλαιότερα της λατρείας, και, τέλος, να μειωθεί Kefka.

Χαρακτήρα με την καλύτερη τραγική backstory: Setzer, ο οποίος έχασε τον καλύτερο φίλο του σε αεροπορικό δυστύχημα, το οποίο αποκαλύπτεται όταν ο τάφος του, το οποίο είναι μολυσμένο με τέρατα για κάποιο λόγο διεισδύσει. Η σκηνή είναι τέλεια κατασκευής:

Έτσι, μια καλή παρουσίαση.

Η πιο θλιβερή σκηνή: καταστρέφει Στην αρχή του κόσμου, είναι ένα μικρό μίνι-παιχνίδι που απαιτεί Celes ψάρι να θρέψουν μεγάλες του - Cid άρρωστο πατέρα. Αν παρουσιαστεί κάποιο σφάλμα, πεθαίνει. Τότε συνέβη (στις 4:47 ξεκινά):

Εννοώ Γαμώτο. Η ανησυχητική σκηνή. (Διασκέδαση γεγονός: να παίξει το κομμάτι σε αυτή τη σκηνή, είναι μια πιο αργή εκδοχή του τραγουδιού από την όπερα για αυτό αργότερα.).

Funniest σκηνή: Ξέρω ότι έχετε κρατήσει μιλάμε για το θλιβερό τρόπο το παιχνίδι είναι, αλλά Final Fantasy VI είναι επίσης ένα βίντεο - παιχνίδι - διασκέδαση. Η διχοτόμηση είναι ένα άλλο πράγμα που το κάνει τόσο μεγάλη. Το παιχνίδι διαθέτει μερικά από τα πιο χαζό χαρακτήρες, όπως Κίαν συμφόρηση, εξωφρενικές στιγμές όπως η σκηνή στην οποία το άγριο παιδί Gau ενώνει την ομάδα παίζεται (1.14) Χαρακτήρας:

Ο κακοποιός: Kefka μια σαδιστική κλόουν είναι η πιο επιτυχημένη έκδοση του Τζόκερ από Μπάτμαν. Τι kefka άλλα κακοί διαφορετικά JRPG, είναι ότι αντί να περπατούν γύρω και κομπορρημοσύνη για το πώς θα καταστρέψει τον κόσμο, και, πραγματικά Kefka κατέστρεψε τον κόσμο ένας Θεός και ένας Θεός.

Όταν συναντάμε Kefka, όπως φαίνεται, το Comic Relief. Είναι καταπατά μέσα από την έρημο, καταγγέλλει την άμμο στις μπότες του να έχουν, και πειράγματα στο Figaro του Edgar. Λίγες ώρες αργότερα, ωστόσο, ότι το κακόβουλο κλόουν stick είναι δηλητήριο στο Δώμα τρέχει πύργο του νερού, μία φορά τους φρουρούς και τους πολίτες στην δολοφονία (συμπεριλαμβανομένης της συζύγου και του γιου του Κίαν). Σε αυτό το σημείο, είναι σαφές ότι κάτι στο κεφάλι του Kefka δεν είναι σωστό. Αποδεικνύεται ότι ήταν ένα από τα πρώτα θύματα των εμπειριών του βασιλείου της μαγείας για να χυθεί το διακόπτη προς τη λάθος κατεύθυνση, μερικά από το μυαλό του.

Kefka δεν έχει κανένα κίνητρο ή στόχο. Θέλει να καταστρέψει μόνο εκείνα τα πράγματα. Αλλά επειδή είναι μια τέτοια σταθερή παρουσία, πειράγματα και βασανίζει τους χαρακτήρες τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, είναι στο κεφάλι σας.

Το τέχνασμα: Κάθε χαρακτήρας στο παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιήσει όλα τα ξόρκια σε αυτό το παιχνίδι, από αντικείμενα που ονομάζεται "Magicite", το σώμα κρυσταλλώνεται ουσιαστικά Esper. Με ένα κομμάτι του εξοπλισμού Magicite ένας χαρακτήρας μπορεί να μάθει όλα τα ξόρκια ανήκουν σε αυτή την Esper. Πάρτε αρκετό για να διορθώσει το χρόνο και μπορείτε να ομαδοποιήσετε όλους κάλυψή σας με τις καλύτερες περιόδους στο χρόνο παιχνιδιού, όλα τα πυρηνικά όπλα γίνονται με τα πόδια, και όταν φαίνεται ότι κάνει το παιχνίδι πολύ εύκολο, έτσι ...

Το μεγαλύτερο πρόβλημα: Final Fantasy VI είναι πάρα πολύ απλή. Αν αντί για μια νέα έκδοση έχει δημοσιευθεί και να ελέγχουν ό, τι θεωρούν κάνει το IOS - εκδόσεις / Υ δεν είμαι σίγουρος, θέλω πάντα να συμβεί αυτό, είναι απαραίτητο να προστεθεί ένα νέο παιχνίδι ή περισσότερο, ο ευκολότερος τρόπος.

Μιλώντας κρυστάλλων: Υπάρχουν κανένας! Αυτό είναι το πρώτο Final Fantasy αφήσει τους κρυστάλλους του άλλου MacGuffin, δηλαδή τα τρία αγάλματα.

Το καλύτερο μαγικό συνδυασμό. Vanish + X-Death / Doom, που περιέχει σκοτώνοντας σχεδόν όλα τα τέρατα στα αφεντικά του παιχνιδιού. Είναι ο συνδυασμός του Speedrunner όνειρο!

Το άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό γνώρισμα: Κάθε χαρακτήρας έχει τη δική του ιδιαίτερη ικανότητές του. Edgar μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα εργαλεία. Sabin (μέσω κουμπιά συνδυασμένο εισόδημα εισόδου Street Fighter) Πολεμικές Τέχνες - επιθέσεις χρήση. Λοκ μπορεί να κλέψει τους εχθρούς. Και Γωγώ, ένας μασκοφόρος παντομίμα, το οποίο μπορεί να ενοικιαστεί στον κόσμο της καταστροφής, μπορείτε να αντιγράψετε τις εντολές όλους τους άλλους χαρακτήρες, θα μετατραπεί σε μια πραγματική υπερδύναμη και να κάνει το Final Fantasy VI πιο εύκολα.

Ως εκ τούτου, αν οι σκηνές λειτουργούν καλά: Όταν χρησιμοποιούμε σήμερα τη λέξη "ταινία" για να περιγράψει ένα video game, μιλώντας γενικά φωτορεαλιστικά γραφικά και μεγάλη εκρήξεις, όπως θα δούμε στο Uncharted ή το Call of Duty. Αλλά το Final Fantasy VI κλήθηκε κινηματογραφική αφήγηση για τη ζωή. Διευθυντής Yoshinori Kitase, οπαδός του Star Wars με εμπειρία στη συγγραφή σεναρίου, φωτογραφική μηχανή κινούνται παιχνίδι σαν να ήταν μια ταινία, με το Smart - για να κάνουν σαρωτές και τηγάνια του κόσμου αισθάνονται μεγαλύτερη από ό, τι πραγματικά ήταν. Μια σκηνή στην αρχή, όπως μπορείτε να ξεφύγουν από το Κάστρο Figaro από ένα θρίλερ με έξυπνα κόλπα κάμερα προέρχεται και ακμάζουσα ταινία. Μια ακολουθία αργότερα, όταν Sabin και αποχρώσεις εμφανίζεται να ξεφύγουν, ομαδοποιούνται για να σχηματίσουν μια ταινία φίλε κωμωδία στην εκγύμναση κάστρο Κίαν.

Μετακινηθείτε προς τα κάτω και να δούμε τι τα σουβέρ αναδρομή στο παρελθόν, ή απόπειρα αυτοκτονίας Celes ή Opera. Δώστε προσοχή στο πώς παρουσιάζονται τα πράγματα. Καθώς η κάμερα και προβλέπονται από τις σημαντικές στιγμές, ή αναμνήσεις των μεταφραστών pop up σε ένα κουτί των παλαιών φορά που κατεβαίνει τις σκάλες από τον τάφο. Το 1994, τα άλλα παιχνίδια δεν το κάνουν.

Καλύτερη σφαγής: Πτέραρχος Leo ευγενή αυτοκράτορα Gestahl προσπάθησε να αμφισβητήσει Kefka, στη συνέχεια βυθίστηκε γρήγορα. Ένιωσα σαν κάτι που αναπτύσσεται μεταξύ του Λέοντα και Terra μπορεί να είναι πριν πεθάνει, και αυτό καθιστά ιδιαίτερα λυπηρό.

Καλύτερος χαρακτήρας: Είναι αδύνατο να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση. Terra και Celes και Locke και ο Edgar και Sabin και Κυανό και Setzer και Σκιά και Relm και Gau και Mog και Strago και Γωγώ είναι οι καλύτεροι φίλοι μου.

Χειρότερη Χαρακτήρας: Νομίζω Umaro ενοχλεί λίγο.

Που στο διάολο - Banon πάει; Σοβαρά, όπου πήγε στο κόσμο από την καταστροφή; Ποιος ξέρει;

Η παράδοση της σειράς. Biggs και σφήνα, ο οποίος έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Final Fantasy VI και ξανά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού Final Fantasy έρχεται (δυστυχώς έκδοση του Biggs, το SNES που ονομάζεται "Vicks" Σας ευχαριστώ, Τεντ Woolsey)

Το καλύτερο Dungeon: Επισκεφθείτε Kefka, θυμίζει την έναρξη του παιχνιδιού για να σας ζητήσω να ελέγξετε τρία μέρη. Πρέπει να ανταλλάσσονται από τα συμβαλλόμενα μέρη στη συνεχιζόμενη λειτουργία, εναλλάξ να επιλύσει στον αγώνα ενάντια στα αφεντικά και τους γρίφους, γι 'αυτό είναι σημαντικό να έχουν ισορροπημένη λίγο απ' όλα.

Fun Πραγματικότητα: Οι άνθρωποι πάντα ρωτήσω γιατί ΑΟΠ έχει σήμερα τόσα πολλά προβλήματα σε σχέση με το Final Fantasy VI. Έναν απλό λόγο: νοσταλγία. Αλλά εδώ είναι ένας άλλος τρόπος.

Δήλωσε ο διευθυντής Yoshinori Kitase σε μια συνέντευξη με τον Edge - Περιοδικό "Μπορεί -. Παράξενη να πω, [ο], αλλά όχι πάνω από τα όρια στα παιχνίδια αυτά ημέρες ικανότητα της κασέτας είναι πολύ χαμηλότερο, φυσικά, ως εκ τούτου, τις προκλήσεις ήταν να είναι ακόμη μεγαλύτερο, αλλά. σήμερα μπορείτε να κάνετε σε ένα παιχνίδι σχεδόν τα πάντα. είναι ένα παράδοξο, αλλά μπορεί να είναι πιο δημιουργική από τις περιορισμό δύσκολο τεχνικούς περιορισμούς που λειτουργούν για να. υπάρχει κάποια ελευθερία να εργάζονται μέσα σε στενά όρια, είναι ότι στο Final Fantasy VI σαφής. "

Καλύτερο τραγούδι: Άλλα Final Fantasy - Παιχνίδια είχε εξαιρετική soundtracks, αλλά στο Final Fantasy VI, συνθέτης Nobuo Uematsu έχει κάνει τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο. FFVI Soundtrack είναι υπερβατική. να επιλέξουν σε πολλές αστέρι διαδρομές μόνο ένα, αλλά αυτό που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, καθώς έπαιξε Uematsu με τα μοντέλα και callbacks μέσα από το παιχνίδι.

Rachel ακόμα και παίζει ότι αν θλιβερό παρελθόν Locke μάθουν ότι είναι μια πιο αργή έκδοση του είναι θέμα Locke .

Επιτάφιος , που παίζει στις αναδρομές στο παρελθόν των μεταφραστών, είναι μια πιο αργή έκδοση του θέματος σουβέρ .

Και οι αρχηγοί ή ουρές τραγούδι είναι μια πιο αργή έκδοση του Edgar και Sabin θέμα .

Best Chef: Ultros οποίας γοητεία καλύτερα συνόψισε αυτό το βίντεο:

Ένα άλλο διασκεδαστικό γεγονός: Να θυμάστε - αν όλοι οι πίνακες ανακοινώσεων AOL λανθασμένα, μπορείτε να ζήσετε την γενική Leo και πάλι; Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι μπορείτε να δώσετε ΓΕΝΙΚΗ LEO. Δεν είναι απαραίτητο ότι η εκμετάλλευση ή να χτυπήσουν χωρίς αποθήκευση δεινόσαυροι όλα τα αφεντικά, έτσι απλά να σταματήσει το παιχνίδι .

Best Woolseyism: "Η ζωή μου είναι ένα τσιπ στο stack σας Ante Up".

Τι γίνεται με το ρολόι; Για κάποιο λόγο, σχεδόν όλα τα ρολόγια στο Final Fantasy VI ελιξίριο που έχει. Είναι ένα αστείο; Ένα αστείο δεν καταλαβαίνω;

-Αυτό Είναι ότι το παιχνίδι στέκεται ακόμα; Ναι !!!!!!!! Αγαπητέ Κύριε, ναι. Είναι πάντα καλύτερο. Πηγαίνετε να παίξετε αμέσως. Απλά μείνετε μακριά από το PC και εκδόσεις iOS, φαίνονται τρομερά.

Την επόμενη φορά: Κλώνοι και παλεύει χαστούκι ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου