var adfly_protocol = 'https';

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Mods με βοήθησε στο The Sims πάνε 4

Το πρώτο πράγμα που κάνω στο The Sims σε μια SIM - φορητούς υπολογιστές κάνουν - καλά. Αλλά δεν είναι πάντα εύκολο να βρείτε τη σωστή απόχρωση των μαλλιών ή του δέρματος, και συχνά τον εαυτό μου Sims δεν μου αρέσει πολύ. Τουλάχιστον δεν το κάνετε μέχρι να αρχίσει να κατεβάσετε και να εγκαταστήσετε mods.

Τα εργαλεία για την κατασκευή των φορέων και των προσώπων δεν ήταν ποτέ καλύτερη από ό, τι στο The Sims 4, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα. σγουρά μαλλιά και σκούρο δέρμα είναι δύσκολη στις περισσότερες των δημιουργών των χαρακτήρων, αλλά εξακολουθεί να αισθάνεται σαν ένα πραγματικό κρίμα που Sims κάνει καλά. Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής για ένα καρτούν - στυλ για να πάει sy «The Sims 4, αλλά η τρίχα είχε χαθεί, και τα δέρματα ήταν λίγο μακριά. Αυτό ήταν το δέρμα που έχω χρησιμοποιήσει στο βασικό παιχνίδι στο τέλος:

Είναι πιο ανοιχτόχρωμο από ό, τι πραγματικά είμαι, και έχει μια γλυκιά φωνή, όπου το δέρμα μου ένα ζεστό μέρος. Δεν έχει καμία διάσταση. Sim μου φαίνεται νεκρός.

Τα μαλλιά στο περβάζι είναι ακόμη χειρότερη. Υπάρχει παντελής έλλειψη ευκαιριών για τα άτομα με φυσικά σγουρά μαλλιά που είναι σφιχτή και κυματιστό. Λοιπόν, αυτό δεν είναι απόλυτα σωστό. Εάν έχετε ένα πολύ συγκεκριμένο πλεξούδες στυλ Αφρικανική κινουμένων σχεδίων ή 70, θα είναι μια χαρά.

Είναι απογοητευτικό, αλλά Par για την πορεία . Παρ 'όλα αυτά γνωρίζουμε τσιμπήματα που δεν μπορώ να πάρω σε ένα παιχνίδι που είναι μέρος της διασκέδασης. Έτσι άρχισα να ψάξουν για προσαρμοσμένο περιεχόμενο.

Τα πιο δημοφιλή sites για Mods Mod Sims ως Sims είναι τόσο πλημμυρίζουν με εξατομικευμένο περιεχόμενο που είναι δύσκολο να λυθεί. Είχε ένα μελάνι, πού να ψάξουν για τους τόνους του δέρματος: Modder XMiraMira στην πραγματικότητα μια σειρά από δέρματα που ονομάζεται πακέτο μελανίνης , για το κόμμα 8 νέες αποχρώσεις του δέρματος και νέα σύνολα make - up που δημιουργήθηκε. Ακολούθησε με T μελανίνη Pack 2 , το οποίο προσθέτει περισσότερο από 50, πιο τόνους του δέρματος. Εδώ είναι ένα που έχω εγκαταστήσει:

XMiraMira έχει ένα blog γεμάτο mods , η οποία ήταν στην σειρά των άλλων δημιουργικών που έχουν κάνει το υπόλοιπο της εξερεύνησης μου πολύ ευκολότερη. Είναι το μέρος όπου βρήκα τα μαλλιά που θα χρησιμοποιηθεί τελικά SIM μου.

Έχω συνήθεια στην άκρη τα μαλλιά μου δεν διασπώνται, αλλά αυτές οι τρίχες των Leeleesims1 είναι πλήρης, παχύ και σχέδια.

Μετά από αυτό ήμουν εεε, λίγο τρελός για το make - up και τα ρούχα . Αγαπώ κραγιόν χρησιμοποιούνται Weepingsimmer και Screaming_Mustard ακόμη και βρήκα ένα modders που έκανε αυτό το ζευγάρι πάνινα παπούτσια του αθλητισμού ακριβώς μπορώ να χρησιμοποιήσω.

Είναι εκπληκτικό για μένα, τέλος, στο The Sims. Αν και Μακάρι να μην χρειαζόταν να εμφανιστούν οι αλλαγές, είμαι ευτυχής που υπάρχουν άνθρωποι στην κοινότητα των κενών Sims στο παιχνίδι. Το μόνο μειονέκτημα αυτής της ανακάλυψης, διαπιστώθηκε ότι φάκελο mods μου μεγαλώνει και μεγαλώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου