var adfly_protocol = 'https';

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Ρωτήστε Δρ NerdLove: Έχω απατήσει και ο σύζυγός μου ποτέ δεν θα μπορούσε να με συγχωρήσει

Εικόνα μέσω Shutterstock.

Γεια σας, όλα τα μάτια το θάνατο του τροχού Lemmings. Καλώς ήρθατε στο ρωτήσετε τον Δρ NerdLove , η ενιαία στήλη συνάντηση είναι ο βασιλιάς του luchadore δακτυλίου.

Αυτή την εβδομάδα θα σας φέρει τις ιστορίες του αγώνα. Είναι πολύ δύσκολο να ανακάμψει από ένα σφάλμα στη σχέση τους, αλλά αν ο σύντροφός σας αρνείται να αφήσει να πάει; Από την άλλη πλευρά, τι συμβαίνει όταν έχετε βαρεθεί με αρχίσει όλες οι σχέσεις;

Ως μπόνους, η προηγούμενη επιστολή συγγραφέας μπορεί να κερδηθεί κατάσταση, η οποία είναι η Bi-curious φίλη , είναι να μας πείτε πάλι τι συνέβη εκεί ακούσει από τον πρόσφατα.

Ας αυτό το πράγμα.

Hey Doc,

Long αναγνώστη χρόνο, απελπισμένοι για πρώτη φορά αλληλογραφίας.

Κατά το τρίτο έτος του γάμου μου με τον σύζυγό μου, ο οποίος κοιμόταν με τον καλύτερό του φίλο. Δεν ήταν συναισθηματική. Συνέβη μια φορά και ήταν το αποκορύφωμα πολλών παραγόντων (για να βρείτε την αξία μου μέσα από το αρσενικό βλέμμα, σκέφτηκε η αγάπη του θα αποδειχθούν πολλά άλλα μικρά αντικείμενα για μένα από τραυματισμό, το τέλος πραγματικά δεν μετράνε). Είπα στον άντρα μου μια ημέρα ή δύο αργότερα. Σταματήσαμε με τον φίλο του να επικοινωνήσει, αλλά ο σύζυγός μου είναι μαζί μου.

Μια γρήγορη παρουσιάζουμε καθημερινά στο 13ο έτος μας του γάμου, ένα παιδί 7 ετών και μια ευχάριστη, άνετη, αγάπης ζωή μαζί προς τα εμπρός. Μπορώ να πω χωρίς αμφιβολία ότι και οι δύο είναι πολύ ικανοποιημένοι με το άλλο.

Πρόσφατα έχω προσπαθείτε να χάσετε βάρος, αλλά να έχετε συναισθηματική αυτο - κλείδωμα / σαμποτάρουν τις προσπάθειές μου. Ενώ μιλώντας με έναν φίλο, για να μάθετε γιατί ήρθα, φοβόμουν ότι αν έχασα βάρος και άρχισα να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου - θα ήθελα καν να μπουν στον πειρασμό να εξαπατήσει και πάλι. Κατάλαβα επίσης ότι οι συνθήκες που είναι έξω σε περίπτωση αλλάξει (και, το πιο σημαντικό, θα ήθελα επίσης) μπορώ να πούμε με σιγουριά ότι δεν θα συμβεί ξανά, ανεξάρτητα από τις περιστάσεις. Ήταν μια αποκάλυψη για μένα δεν είμαι ο ίδιος άνθρωπος που ήταν κατά το χρόνο και τον ενθουσιασμό μου, όπως ξέρω ότι είπα αυτό. Έχουμε τα πάντα φαινόταν φυσικό.

Πήρε αυτές τις πληροφορίες με ένα είδος διασκέδασης ... θυμωμένος. ΙΑ), δήλωσε ότι κάθε χρόνο "επέτειο μήνα" εξαπάτηση μου, ήταν πολύ θυμωμένος μαζί μου και, κοιτώντας πίσω, θυμάμαι Octobers είναι ένα δύσκολο μήνα για εμάς, αλλά στην πραγματικότητα η ένταξη c δεν είναι ποτέ μια ετήσια εκδήλωση. Ξέρω ότι στη χειρότερη αγώνες μας θα μπορούσα να δω τη σιωπηλή οργή στην προδοσία μου στα μάτια του ότι επιβεβαίωσε επίσης. Β) λέγεται ότι εξακολουθεί να μισεί τον παλιό του φίλο με βάθος του θυμού και της εξουσίας, το οποίο είναι σπάνιο για τα γλυκά, ανόητος άνθρωπος μου. Παρατήρησα ότι, με τη σύζυγό του, ο οποίος έκανε έναν όρκο με τον ίδιο, είμαι ο πρώτος από τους δύο, και φάνηκε άδικο σε ένα φίλο Hass με τη σύζυγό του να κοιμηθεί και να μην κάνει την αγάπη των γυναικών. Συμφώνησε ότι ήταν παράξενο, αλλά απλώς είπε τι ένιωθε.

Πιστεύω ότι, με δεδομένη την αντίδρασή του, δεν το έκανε. Καταλαβαίνω ότι δεν μπορούμε να πάμε πίσω για το πώς ήταν πριν, αλλά την ίδια στιγμή, θα ήθελα να κάνω ό, τι μπορώ για να ανακουφίσει τον πόνο τους. Είχε σκεφτεί ο χρόνος θα τουλάχιστον μια μικρή βοήθεια, αλλά προφανώς έκανα λάθος. Είναι - που μπορώ να κάνω για να βοηθήσω, ή θα έπρεπε - το αφήνω μόνο του;

χάρη,
13 χρόνια

Εξαπάτηση είναι ένα πρόβλημα μεγάλη συναισθηματική πίεση, 13. Είναι το είδος των πράγμα που μπορεί να επηρεάσει αρκετά τις ανασφάλειές τους ανθρώπους σας. Δεν υπάρχει τίποτα σαν ανακαλύπτουν ότι ο σύντροφός σας να τον ξεκινήσει στα καρύδια χώρο ψυχή του, πρόδωσε.

Ο λόγος για αυτόν τον πόνο μπορεί να ποικίλει σημαντικά, ανάλογα με το άτομο. Για ζήλια και ο φόβος για κάτι που ο φόβος κάποιος να αφαιρέσετε το πρόσωπο που τους αγαπούν και να φροντίζουν τον εαυτό τους και έχουν επενδύσει. Για άλλους, είναι μια πρωταρχική, αισθάνονται "κάποιος άγγιξε το πράγμα μου» ότι δεν μπορούν να είναι περήφανοι. Για άλλους είναι ο φόβος, ότι είναι, δεν είναι αρκετά καλό? ότι κατά κάποιον τρόπο είχε αυτή η απιστία δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ή τις ανάγκες του συντρόφου σας προκάλεσε. Ή θα μπορούσε να είναι μια αίσθηση της απώλειας της ταυτότητας του τόπου τους να απειλείται σε λίγες, επειδή ο σύντροφός σας δεν είναι το πρόσωπο που νόμιζαν ότι ήταν έχοντας μια σχέση. Απλά προσθέστε ψέματα στον πόνο και έχει ένα εκρηκτικό μείγμα.

Ενώ πολλές από τις περιπτώσεις, τα γεγονότα αφορούν το επίπεδο εξαφάνιση, να μην είναι όλα αυτά. Τέλος, είναι η ίδια σε όλες τις περιπτώσεις? σειρά εξαπάτηση είναι πολύ διαφορετικό από ένα χρόνο ολίσθησης. Στην περίπτωσή του, ήταν η απόλυτη: μια τέλεια καταιγίδα της αβεβαιότητας, παρεξήγηση για την αγάπη και έναν φίλο που θα πρέπει να γνωρίζουν καλύτερα, αλλά το έκανε ούτως ή άλλως.

Έτσι ώστε να ομολόγησε ο ίδιος έχει κάνει μετάνοια του και βγήκε από το δρόμο τους για να αποκτήσουν και πάλι την εμπιστοσύνη του συζύγου της και την αποκατάσταση των ζημιών που προκάλεσε. Αλλά με βάση την επιστολή σας, αναρωτιέμαι πώς τα πράγματα πραγματικά επουλωθεί.

Πόσο πολύπλοκη είναι η καθορισμός της σχέσης με την υπόθεση ή του εξαπατηθεί να είναι είναι ότι παίρνει και τα δύο μέρη να εργαστούν με καλή πίστη για την επούλωση. Η υπόθεση πρέπει να μετανοήσουν και να επανακτήσει την εμπιστοσύνη των συνεργατών σας. Το πρόσωπο που είχε απατήσει με τις ανάγκες, έτοιμο να το σύντροφό σας ανακτά αυτή την πίστη, να συγχωρήσει και να αφήσει. Πιθανώς έχετε κάνει το μέρος ... αλλά φαίνεται ότι ο σύζυγός της δεν το έκανε. Και αυτό θα είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τους δύο.

Είναι απολύτως κατανοητό ότι ο σύζυγός της ήταν κακό και θυμωμένος? πονάει αρκετά με αυτό που έχετε κάνει. Αυτό είναι το είδος των πραγμάτων που αφήνουν βαθιές συναισθηματικές πληγές. Αλλά φαίνεται ότι δεν άφησε ποτέ πραγματικά το κλείσιμο του τραύματος. Κάθε Οκτώβριο, ο φλοιός άρχισε να συγκεντρώνει και να διατηρούν το φρέσκο ​​πόνο. δυσαρέσκεια του για τις ενέργειές του ως παθητική-επιθετική σκίουρος hogging καρύδια για να συλλέξει το μίσος για το χειμώνα, και το αφήνουμε κάθε χρόνο σε εσάς.

Δεν είναι καλό. Αυτό βέβαια δεν είναι υγιές για τον ίδιο ή τη σχέση τους. Για να παραθέσω ένα σοφό άνδρα, ο θυμός οδηγεί στο μίσος και το μίσος οδηγεί σε πόνο. Μπορεί να κάνει γλυκό και αμήχανη άνθρωπος σας τις περισσότερες φορές, αλλά κυκλοφόρησε στις οποίες κάθε Οκτώβριο και ζωοτροφών μίσος κάποιος τους για δέκα χρόνια πραγματικά ανησυχητική. Είναι μια ωρολογιακή βόμβα, η οποία φυτεύτηκε στο νεκρό σημείο της ζωής τους μαζί στη μέση και δεν ξέρω πότε θα πάει.

Αντιλαμβάνομαι ότι η προδοσία του ερεθιστικό του φίλου του. Μπορώ να πω αρκετά. Για τους εργαζόμενους για ένα δεύτερο, πρώτη σοβαρή φίλη μου εξαπατημένοι να μου με ένα φίλο μου. Για μήνες, ακόμα και ένα χρόνο, είμαι αρκετά θυμωμένος για να τροφοδοτήσει μια ντουζίνα άλμπουμ Zynic και το υγρό δεν ανταλλακτικά για να κατουρήσει ο τύπος αν. Στις φλόγες Δύο χρόνια αργότερα, ωστόσο, ήταν ένας παραλογισμός για μένα. Δεν μισώ. Δεν μπορώ καν να το σκεφτώ. Είχε μόλις φύγει.

Ο σύζυγός της, όμως, είναι να κρατήσει όσο πιο κοντά στον πόνο, και δεν είναι υγιές. Η επιλογή αγώνες κάθε Οκτώβριο είναι να τιμωρήσει σας σκατά συνέβη δέκα χρόνια. Προσκόλληση σε κάποιον να μισούν, η ζωή είναι όσο πιο νοημοσύνη είναι fuckingly μαζοχιστές. Δεν υπάρχει κανένας καλός λόγος για να κρατήσει το εγκεφαλικό επεισόδιο με την εξαίρεση του θυμού-Boner του.

Αν το μυαλό σας ότι δεν είναι το πρόσωπο που ήμουν δέκα χρονών. Σκατά. Υπάρχουν ετήσια, ως κάτι που χρησιμεύει μόνο για να ανατροφοδοτήσει την πυρκαγιά της κάρβουνα, να μην αφήσουμε έξω; Ελπίζω να αναγνωρίζουν την συναισθηματική νοημοσύνη που δεν είναι υγιές.

Αν θέλετε να βοηθήσετε, τότε και οι δύο πρέπει να αρχίσετε να μιλάτε με έναν σύμβουλο γάμου. Κάποιος σας. Τόσο μέσα από συνεντεύξεις και να δώσει ο σύζυγός της τα εργαλεία που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε από το θυμό του μπορεί να βοηθήσει Και αν δεν το κάνει, τότε και οι δύο θα πρέπει να μιλήσει σχετικά με το γιατί δεν θα αφήσει να πάει.

Καλή τύχη, 13Υ. Και να γράψει και πάλι για να μας ενημερώσετε πώς.

Hey Doc,

Ελπίζω ότι μπορείτε να με βοηθήσει να καταλάβω κάτι μέσα μου που αγωνίστηκα μυαλό μου τυλίξει γύρω: Δεν μπορώ να το επίπεδο των ενδιαφερόντων μου φαίνεται να κατέχουν, προέρχεται από το πρόσωπο, παρά τα όσα αισθάνομαι θα συνεχιστεί.

ιστορία ενηλίκων μου συνάντηση ήταν η κλιμάκωση της κλίμακας της δυσκολίας κατά την τελευταία δεκαετία, η σχέση με όλο και πιο δύσκολη και χειροτερεύει τέλος. Πιο πρόσφατα (το περίπου 2 χρόνια), παντρεύτηκα μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα (μαζί εδώ για να μιλήσει μήνα) και συμφωνούμε με το διαζύγιο μετά από ένα χρόνο, όταν είχαμε την τρέλα των μη πραγματοποιηθέντων καλοκαίρι απόφασης. Πριν από αυτό, έχω ζήσει με μια γυναίκα για τέσσερα χρόνια μέχρι να έχουμε απλά να χάσει το ενδιαφέρον του άλλου.

Τι - τι κάνουμε τώρα λίγο χρόνο για τη χρονολόγηση και μιλάμε για μια γυναίκα που φαίνεται να φαίνεται να νιώθει την απάθεια της εκπαίδευσης και ξεκινά, να βρει για να ξεπεράσουν την ιδέα τρόπος περισσότερα προβλήματα και να παρέχει την ενέργεια που είμαι έτοιμος και Θέλω μόνο να διακόψει την επικοινωνία. Θυμηθείτε - εσείς, δεν είμαι ένα φάντασμα, αλλά συχνά πέφτουν μόνο το "εγώ δεν αισθάνομαι πραγματικά σαν να είμαι ακόμα στην ευχάριστη θέση να είναι φίλοι, αν θέλετε,« το είδος των πράγμα που είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι κοιμήθηκα. με οποιονδήποτε σε αυτό το στάδιο. μερικά αποσπάσματα και τελευταία - λεπτό - καλεί το θέμα, θα ήθελα απλώς να ξυπνήσει και να αισθάνονται σαν να είχε χάσει τελείως το ενδιαφέρον. τελευταίο ενάμιση χρόνο αφού το διαζύγιο ήταν η περίπτωση τουλάχιστον 4 διαφορετικές περιστάσεις για μένα.

Το ηλίθιο πράγμα είναι ότι για μένα, νομίζω ότι είναι μια αρκετά προφανές δήλωση που έχω δωμάτιο και δεν ήταν πολύ χρόνο για να αναπνεύσει / ανάκτηση / τις τελευταίες δύο σχέσεις στο πιάτο μου για να ζήσει. Μου είπαν πολλοί από τους φίλους μου, και εγώ συμφωνώ. Μόλις άρχισα να εισέλθει σε μια νέα δουλειά και είμαι σε μια νέα θέση, και ένα μέρος του εαυτού μου αισθάνεται σαν είναι τα πράγματα θα βοηθήσουν μακροπρόθεσμα, τότε για μένα, εγώ πάω να, το οποίο είναι ωραίο.

Αλλά η ερώτησή μου είναι: Γιατί δεν μπορεί να βρει τη σωστή ισορροπία των αναγνωστών εδώ; Είναι σαφές ότι εγώ δεν προσπαθώ να κάνω αρκετά για να κρατήσει τα πράγματα, ακόμη και αν πιστεύω ότι μια γυναίκα είναι αστείο, έξυπνος, καλός, καλός άνθρωπος και / ή μεγάλο για να περάσει η ώρα. Αλλά ήμουν ακόμα σε θέση όπου παρέα με και να μιλήσουμε μόνο για μια ρομαντική γυναίκα, επειδή το δικό μου σταυρό καλωδίωση ή ένα σουτ σκουπίδια. Νιώθω σαν να είμαι - το ίδιο και / συγχέεται ανάξιοι γυναίκες τραυματίστηκαν κατά τη διαδικασία, η οποία έρχεται σε αντίθεση με αρκετές φορές.

Είναι σύγχυση, γιατί έχω δώσει πάντα τη ζωή μου μου όλες τις σχέσεις μου, και το μόνο που μπορούσα να κάνω για να είναι 1000% για την αγάπη και το πάθος στην αγάπη, να δεσμευτεί. Τώρα αισθάνεται σαν να έχω απολύτως καμία ενέργεια ή την επιθυμία για αυτή τη μαλακία, αλλά είμαι να είναι με μια επιθυμία με ένα άλλο πρόσωπο γεμάτο για να βρει, όχι μόνο σεξουαλικά.

Τι στο διάολο είναι το πρόβλημά μου; Ανυπομονώ για αυτό το λάθος σκέψη, αλλά αισθάνεται σαν να πρέπει να δώσει την αγάπη, δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν, και δεν μπορώ να φέρει την αίσθηση της ακοής.

Παρακαλώ βοηθήστε - Πώς να έχει νόημα για μένα - αλλά, επειδή σοβαρά δεν καταλαβαίνουν τι κάνω.

Με εκτίμηση,
Μια υπόθεση Fuckboy

Υπάρχουν μερικά πράγματα που υποπτεύονται πραγματοποιείται εδώ, και όλοι τους είναι αρμαθιές μαζί σαν φίδια κερατοειδή.

Το πρώτο είναι ότι φαίνεται λίγο εξαντληθεί. Ένα διαζύγιο μπορεί να τεθεί μέσα από την συναισθηματική χροιά και δεν υπάρχουν πολλά στη δεξαμενή για το ειδύλλιο. Αν εξακολουθείτε να έχετε να κάνετε με τα πράγματα που μπορεί να σας πάρει για να δώσει μια αρκετά μικρή για να θεραπεύσει, να έχουν την ενέργεια και το ενδιαφέρον για κάποιον νέο.

Αυτό οδηγεί στο δεύτερο ενδεχόμενο: Αναρωτιέμαι αν δεν θα σαμποτάρουν. Έχει στο πρόσφατο παρελθόν του είχε κάποιες κακές εμπειρίες και ένα διαζύγιο και thsoe πράγματα μπορεί να κάνει έναν αριθμό στον ψυχισμό και την αυτοεκτίμηση. Κρίνοντας από τον τρόπο που περιγράφετε τα πράγματα, αυτό ακούγεται σαν εσάς στον εαυτό τους είναι αρκετά προβλέπει ότι «εμείς» οι σχέσεις αυτές να πάει στραβά.

Μερικές φορές, όταν παίρνουμε πολλή αυτο-ενοχοποίηση, η ασυνείδητα αντιληπτό μας τιμωρεί για τις αμαρτίες μας. Όταν κάθεστε σε ένα μέρος που δεν πιστεύω ότι αξίζει να είναι ευτυχισμένη, που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ένα μέρος σας που δεν κάνουν, είστε ενθουσιασμένοι για τις γυναίκες που θα συναντήσετε. Είναι αυτό το μέρος του εγκεφάλου ανόητος από εσάς που λένε, "Ναι, είναι μεγάλη δεν είναι κρίμα που επιθυμείτε σκατά συντρίμμια" και κόψτε το ενδιαφέρον για το πώς μπορείτε να αρχίσουν να σκέφτονται ότι μπορεί να υπάρχουν κάποιες δυνατότητες.

Η τρίτη επιλογή, η οποία συχνά βρίσκεται σε άλλα θέματα είναι ότι μπορούν να συλλέγονται για φτωχές γυναίκες στην πρώτη θέση . Πολύ πιθανόν να είναι γυναίκες που εκτελούνται, που πιστεύουν ότι "θα πρέπει" να είναι, αν και στην πραγματικότητα τα δύο δεν είναι συμβατά μόνο.

Μερικές φορές έχουμε στο μυαλό μας, νομίζουμε ότι θέλουμε έναν ορισμένο τύπο του κόμματος - κορίτσι, το κορίτσι της διπλανής πόρτας, το αγόρι από μέσα της, ένα Geek κορίτσι Επειδή ... καλά, αυτό είναι αυτό που θέλουμε είναι να είναι επιθυμητή. Θα μπορεί να είναι φίλοι ή την έγκρισή μας. Μπορείτε να δείτε ex μας, και επαναλάβετε μόνο παλιά πρότυπα. Ή μπορεί να είναι κάποιος που νομίζουμε ότι θέλουμε, γιατί τα θεωρούν ως μια αισθητή έλλειψη στο δικό ζωή ή την προσωπικότητα μας.

Ενώ μπορεί να είναι απόλυτα καλοί άνθρωποι σε αυτές - ακόμη, δεν είναι το X - factor, και να δοκιμάσετε την καρδιά και τα νεφρά, για να κρατήσει την τάση που προκαλεί την αίσθηση που έχουμε, είναι κουραστικό όταν όλα απλά δεν υπάρχει , Έτσι, μπορείτε να σε ένα σημείο όπου είστε κουρασμένοι από την προσπάθεια, αυτό το συναίσθημα για να κρατήσει από το "εγώ θα πρέπει να είναι τρελός για αυτό το πρόσωπο!" Εάν δεν υπάρχει πραγματικά τίποτα.

Αυτό θα μπορούσε πολύ εύκολα να πάνε χέρι-χέρι με την ιδέα ότι για να είναι ευτυχισμένος "κερδίσει". ψυχή του απευθύνεται σε γυναίκες που γνωρίζουν έναν ορισμένο βαθμό, δεν είναι καλό για σας, γιατί ξέρετε ότι δεν θα λειτουργήσει. Μπορείτε να πάτε σε ορισμένες ημερομηνίες και το ίδιο επίπεδο της απάθειας πιέζεται? Πλύνετε, ξεπλύνετε, επαναλάβετε με πισίνα παίρνουν μικρότερες εκδηλώσεις και ένα κύμα κενό στην ψυχή του.

Ευτυχώς, όλα έχουν τον ίδιο βασικό μισθό. Σε αυτό το σημείο, το καλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνουμε, ένα βήμα πίσω για να εστιάσει λίγο μακριά και. Όπως είπατε, δεν είχατε πολύ χρόνο για να αναπνεύσει και τη διαδικασία. Αν θέλετε να θεραπεύσει, θα πρέπει να είναι γνωστό ότι παρέχουν την πιο αποτελεσματική αυτο-φροντίδα για τους ανθρώπους: Πάρτε σκατά μαζί σας. Η είσοδος σε νέες δουλειά σας. Βάλτε τον εαυτό σας στη νέα σας θέση. Οικοδομήσουμε μια νέα ζωή και αφήστε την ψυχή σας ανακάμψει. ξοδεύοντας το χρόνο με τους φίλους, να λάβει κάποιες ταινίες, πηγαίνετε στο γυμναστήριο για να κάνει και τα πράγματα που κάνετε για τον εαυτό σας να αισθάνονται καλά. Πάρτε λίγο χρόνο και την ανοικοδόμηση μέση μήνες, όχι εβδομάδες, και στη συνέχεια να εξετάσει πώς αισθάνεστε για τα πράγματα.

Είναι όταν κοιτάς τι έχουν όλες οι γυναίκες αυτές από κοινού. Αυτό που τους προσέλκυσε στην πρώτη θέση, και τι είναι ανοικτά στο τέλος του χρόνου, ότι. Ίσως χρειάζεστε ένα διάλειμμα. Ίσως χρειάζεται να παρακολουθείτε κάποιον που «τύπος» της δεν ήταν, αλλά αυτό το μικρό πράγμα, το πάθος σας τροφές, αν θέλετε να δώσετε μια δοκιμή.

Αλλά τώρα, απλά να κάνουν ένα διάλειμμα και να πάρετε τα πόδια σας κάτω από σας. Η αγάπη και το σεξ είναι για να πάει, αν είστε πρόθυμοι να πάρετε στο παιχνίδι.

Καλή τύχη.

Γεια σας,

Υπάρχει κάποια στιγμή ρώτησα για τις συμβουλές για το αντικείμενο της φίλη μου πρόσφατα bi , και την επιθυμία του να κάνει σεξ με άλλη γυναίκα. Απλά ήθελα να ξέρω πώς τα πράγματα πήγαιναν!

Εν συντομία, βλασφημία φοβερό. Για να είμαι ειλικρινής, δεν είχε αλλάξει πολύ. Δεν είμαστε ένα τρίο, για τις συμβουλές σας, νομίζω ότι ήταν πολύ επιτυχημένη. Δεν ήταν polyamory τρόπο. Έχω διαβάσει ότι έχετε συστήσει πόρων και μια σειρά από άλλους και συζητήθηκε, αλλά τελικά αποφάσισε με δική τους ότι τους λόγους που θέλουν να με ένα άλλο κορίτσι είναι να συνεχιστεί δεν είναι καλό γι 'αυτούς στην πραγματικότητα.

Σε συνομιλία με μερικούς από τους δύο φίλους μας, αποφάσισε ότι γι 'αυτήν, που έχουν σεξουαλικές σχέσεις με μια άλλη γυναίκα ήταν μια επιβεβαίωση της bi-Παπά του γιατί δεν αισθάνονται πραγματικά bi μπορεί να είναι, αν n δεν ήταν με μια άλλη γυναίκα. Το κόλπο είναι ότι πραγματικά δεν θέλουν να είναι με κάποιον άλλο, ήθελε να της δείξει - και αυτή είναι αμφίδρομη (τα λόγια του δεν είναι δικό μου). Με τη βοήθεια κάποιων καλούς φίλους και μεγάλη YouTube - βίντεο, είναι πολύ πιο βολικό, bi γίνει.

Συνολικά, είναι 's επίσης για μένα μια θαυμάσια εμπειρία εκμάθησης, δεδομένου ότι μιλάμε εταιρεία) δεν πολύ για το τι αισθάνεται σαν να είναι bi, αλλά νομίζω ότι είναι μια σημαντική συζήτηση για να έχουν.

Νομίζω ότι είναι πιο καλά να πάρετε μαζί τώρα που έχουμε πάντα, και ξέρω ότι νιώθει τώρα πολύ καλύτερα ότι δεν αισθάνονται έχουν κάτι να κρύψουν. Αποφασίσαμε να μείνει με τη μονογαμία, επειδή λειτουργεί για μας, και είμαι πολύ χαρούμενος γι 'αυτόν βολικό τρόπο - και δει.

Σας ευχαριστούμε που χρησιμοποιείτε Doc!

Δεν είναι πλέον σε μια κατάσταση δεν είναι νίκη

PS κορίτσι διασκέδασης για τη φίλη του Gossip διαμαρτυρήθηκαν;

Είμαστε ικανοποιημένοι που οι δύο εργάστηκαν, ο άνθρωπος για μας να ακούσουμε. Εδώ είναι η πιο ευτυχισμένη τόσο για το συνολικό χρόνο!


Η σχέση τους επέζησε απιστίες; - Έπρεπε να πάρω μετά από μια κακή ανάλυση ένα διάλειμμα έξω; Μοιραστείτε τις σκέψεις και τις εμπειρίες σας στα σχόλια. Εν τω μεταξύ, είμαστε πίσω με περισσότερες ερωτήσεις σε δύο εβδομάδες.


Ζητήστε από το Δρ Nerdlove είναι η δεκαπενθήμερη στήλη διοργάνωσε Kotaku συνάντηση η μοναδική και Harris O'Malley, επίσης γνωστό και ως Δρ NerdLove. Μπορείτε έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορείς να απαντήσεις; Να doc@doctornerdlove.com και να θέσει «Kotaku" στη γραμμή θέματος.

O'Malley Harris είναι ένας συγγραφέας και προπονητής τιμές ανώτερη υποστήριξη, για να Dating - blog Τηλεειδοποίησης Δρ NerdLove και Podcasts Δρ NerdLove. Το νέο σας χρονολόγηση - Οδηγός New Game +: Οδηγός Geek αγάπη, το σεξ και η χρονολόγηση είναι τώρα από το Amazon, το iTunes πούλησε βιβλία και όλα είναι καλά, επίσης, μια τακτική επισκεπτών στις έναν από εμάς .

Μπορείτε να Snark διανομής και
συμβουλές που βρέθηκαν στο Facebook και το Twitter για @DrNerdLove .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου